Teleurstellend!

Mijn 1ste bestelling bij u geplaatst, van 6 stuks. Krijg er 4 geleverd. Andere twee niet meer op voorraad. Plaats een aantal dagen 2 de bestelling van 2 stuks. Krijg bericht dat er 1 niet meer geleverd kan worden. Ik verwacht, als iets in uw winkel staat dat dit dan ook geleverd kan worden. Maar helaas niet. .

Beste Antoinet, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat we je bestelling niet volledig hebben kunnen leveren. Onze Excuses hiervoor! Mocht er nog interesse zijn in een alternatief, dan kijken we graag samen met je mee. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Schiesser Plaza

goed!

goed!

Prima levering

Zoals gewoonlijk prima t shirts van zeer goede kwaliteit

Zeer tevreden over product en levering

Prima service. Vertraagde levering werd gemeld.

Goede verwerking bestelling

Om niet bekende redenen was de bezorging van de bestelde artikelen een dag later dan aanvankelijk aangekondigd, maar daarover werd helder gekommuniceerd per e-mail

Snelle reactie snelle levering van gedeelte.

Goede ervaringen bij leveringen . In afwachting van gedeelte levering ,hier wel een berichtgeving van ontvangen en belofte zo spoedig mogelijk na te leveren. Kan gebeuren .

slecht

Website is niet actueel, producten zijn niet op voorraad waardoor de levertijd oploopt tot minimaal 10 dagen. Als ik dat geweten had zou ik hier niet iets besteld hebben.

Goed bezorgd

Niets op aan te merken

Keurig geregeld.

Keurig verpakt in papier, snel geleverd.

Geanuleerd door Schiesser-plaza

Bestelde artikelen (2 stuks) een aantal dagen later door Schiesser-plaza geannuleerd. Dit kan een keer gebeuren. Echter na een aatal reviews te hebben gelezen is dit niet de eerste keer. Hieruit maak ik de conclusie dat er geen actie is ondernomen door Schiesser-plaza om te verbeteren. Geen goede zaak.

Vlotte en correcte levering

Nu twee keer wat besteld en beide keren had ik de bestelling de volgende dag in huis.

Snelle service, foutje in de levering maar snel en correct opgepakt.

Snelle service, foutje in de levering maar snel en correct opgepakt.

Bestelling vlot verlopen; misschien was ik te gretig: het ondergoed is tegenwoordig zeer dun - vroeger had Schiesser degelijker ondergoed, dat ook nog wat warmte gaf (én hersteld kon in de loop van jaren) - dat is er allemaal niet meer? Toch een goed idee om dat weer op te pakken nu we allemaal wat zuiniger moeten stoken?

Geannuleerd door Schiesser-plaza.nl

Al 2x iets besteld dat na een paar dagen door Schiesser-plaza.nl werd geannuleerd. Waarom verkoop je iets als je niet eens weet of het nog voorradig is. Er zijn webwinkels die dit beter kunnen. Geen aanrader dus!

Beste Peter, Onze excuses dat wij het gewenste artikel niet meer konden leveren. Wij kijken graag met je naar een alternatief. Er zal nog persoonlijk contact met je worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

makkelijk bestellen en snelle levering

gemakkelijk te vinden op internet en bezorging liep vlekkeloos.

Fijne artikelen en levering

Wel betaald maar kon niet geleverd worden

Ik kreeg pas na een paar dagen te horen dat het bestelde-, en betaalde product tochniet geleverd kon worden. Zonder verdere uitleg.

Beste Anna, Wij vinden het vervelend om te horen dat wij het artikel niet voorradig hebben. Onze excuses hiervoor. Helaas is dit een seizoensartikel dat wij niet meer na kunnen bestellen. Mocht je een alternatief willen, dan kun je altijd contact met ons opnemen en kunnen wij met je meekijken. Mochten er nog onduidelijkheden zijn of vragen zijn over je bestelling, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Gewoon goed

Goed geregeld keurig verzorgd

Onbetrouwbare voorraad

Order geplaatst, betaling gedaan, bevestiging gehad en ruim 24 uur later een mail dat de order niet geleverd kan worden... anno 2019 kan dit echt niet.

Beste Coen, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat we het artikel niet konden leveren. Onze excuses hiervoor. Mocht je een alternatief willen, dan kun je contact met ons opnemen en kijken wij graag met je mee. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Nette eerlijke bedrijfsvoering

Heb wat besteld en betaald. Bleek niet meer in de handel te zijn. Keurig snel mijn geld terug gestort gekregen. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Beste zaken en tot bestels, R A van den Hout.

Alles is goed verlopen.

Positieve ervaring. Overzichtelijke website, eenvoudige bestelprocedure, goed per email en track and trace op de hoogte gehouden over de status van de verzending. Ook met de aflevering geen probleem.

Alles correct verlopen

Op een verlating van het aflevertijdstip (Post-NL) na, is alles correct verlopen. De link naar het track & trace gebeuren werkte eerst niet, maar dit werd snel gecorrigeerd na een email van mij.

nog niets ontvangen

zie hierboven