Duidelijke site en prima levering

Duidelijke site, ruime keuze en goede levering op tijd

Snelle accurate levering van een product dat ik al enige tijd zocht

Top wijnen

Mooi bedrijf zelfs een zaak op Curaçao!

Purchase order

Amazing wine shop. Probably the best selection in Amsterdam. Great customer service!

Goed contact

Fijne afhandeling van de bestelling. Verzoeken gaan in goed overleg

Snel besteld en snel bezorgd

Prima site en overzichtelijk

snel en op tijd geleverd

gemakkeljk, overzichtelijk en geeft vertrouwen

wat je bestelt, wordt conform afspraak geleverd

Snel en professioneel.

Alles loopt snel, de bestelling, de bezorging en de communicatie.

Snel

Snel besteld en snelle levering. Helaas was het een cadeau, dus kan de kwaliteit van de drank zelf niet beoordelen ;-)

goede wijnen, snelle levering

goede wijnen, snelle levering

Mooie wijnen, snelle levering

Uitgebreid assortiment, ook aparte wijnen

Super van A tot Z !

Helaas werd op de verkeerde dag bezorgd

Op do 9 jan rond 14.30 uur besteld. Direct na bestelling gebeld met verzoek om NIET vrijdag maar zaterdag te bezorgen. Medewerker meldde dat dit geregeld zou worden en noemde een bezorgvenster van 12.30 - 15.00 uur op zaterdag 11 jan. Maar helaas werd toch vrijdag rond middaguur bezorgd??? Gelukkig waren buren bij uitzondering thuis.

Top geregeld!

Bestelling verliep prima. Super snelle reply via website chat. Helaas dat vanwege kerst drukte PostNL een dag vertraagd was. Maar daar kan De Gouden Ton niets aan doen.

Klant over meerdere jaren, altijd perfect

Ik bestel al enkele jaren bij de Gouden Ton. Wat begon als zakelijke klant en later ook persoonlijk. Altijd perfecte service en communicatie, pro actief wanneer je als klant iets vergeet (voorbeeld kaartje voor ontvanger). En alle ervaringen geeft een perfect vetrouwen (vooral ook omdat ik vanuit het buitenland bestel)

Wij hebben wijn besteld bij De Gouden Ton om te leveren aan een klant relatie als cadeau in Rotterdam. Dat ging heel soepel.

Punctueel en snel!

Zoals altijd prima service!

goede service, klantgericht......

Goede service en klantgericht...top!

zeer vriendelijk oplossingsgerichte mensen

ik had wat moeite om een kortingscode te activeren, na een live chat was het per direct opgelost ! Levering goederen zoals verwacht goed.

Uitstekende service, snelle bezorging

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele goede keuze uit een breed assortiment aan wijnen. Bestellen via webshop verliep ook vlekkeloos, evenals de bezorg.

Topwijnen en super service!

Super overzichtelijke website en mooie (beperkte) keuze aan topwijnen. Snelle levering en duidelijke communicatie, alles netjes de volgende dag in huis. 100% Aanrader

Lekkere wijn tegen scherpe prijs en snelle levering

Prima overzichtelijke website en uitgebreide keuze. Na bestellen goede informatie omtrent levering. Goede ervaring dus met De Gouden Ton, wij gaan hier in de toekomst zeker weer bestellen.

Prima keuze, goede prijs en snelle levering

Prima keuze, goede prijs, mooie wijnhuizen en snelle aflevering

Prima, lekkere wijn

Voor een proeverij de C. de Beaucastel, Pesquera en Vernaccia van Montenidoli besteld, keurige wijn, keurig verpakt en vlot geleverd.

Over Wijnkoperij De Gouden Ton

Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.