Prima keuze, goede prijs en snelle levering

Prima keuze, goede prijs, mooie wijnhuizen en snelle aflevering

Prima, lekkere wijn

Voor een proeverij de C. de Beaucastel, Pesquera en Vernaccia van Montenidoli besteld, keurige wijn, keurig verpakt en vlot geleverd.

overzichtelijke site maar.....

Waarom staan er zoveel wijnen op die niet op voorraad zijn. Had het wel 5 keer! Niet erg uitnodigend helaas. Levering wel snel en goed.

Had vernomen dat De Gouden Ton een lekkere wijn die ik een restaurant proefde in het assortiment heeft. Besteld dus; toen ik een bevestiging kreeg van de voorgenomen levering was een mailtje genoeg om de lverdatum aan te passen naar een dag dat ik ook thuis was. Prima dus, en een lekkere wijn!

Heerlijke wijnen!

Fantastische wijnen en service

Fantastische wijnen en service.

Prima.

Mooi assortiment, snel geleverd. Helemaal tevreden. Het enige wat me minder bevalt aan online wijn kopen is de enorme doos en dus de enorme hoeveelheid karton die je nodig hebt om die paar flesjes op te sturen. Is daar nu niet iets beters/duurzamers voor te verzinnen?

Snel geregeld

Mooie rode wijn van Caron. Net als in een vorige review geen tijdschrift bijgevoegd helaas. Belofte maakt schuld.

Eerste ervaring .

Alles goed ontvangen en goeie prijs . Wijn is heerlijk

Snelle en goede afhandeling!

De hele afhandeling van mijn bestelling is heel goed en zeer snel verlopen, en alles duidelijk gecommuniceerd!

Supersnelle bezorging

Alleen het toegezegde tijdschriftnummer ontbrak.

Relatief eenvoudig proces op 1 punt na

Het was handiger als de site een expliciete mogelijkheid bood om een bericht op te nemen voor bij een geschenk. Nu heb ik eea bij algemene opmerkingen gezet, maar weet niet of dat goed werkt. Bol.com heeft bijvoorbeeld een hele heldere optie voor een boodschap bij een geschenk.

Snelle service met een personal touch!

Bestelling via de shop, volgende dag in huis vergezeld met een persoonlijk bericht. Net ff wat minder anoniem....

Altijd een goede service leveren is een verdienste.

Nooit problemen met de Gouden Ton gehad

Servicegericht, verstand van zaken, aanrader!

Ik werd snel geholpen, met persoonlijke aandacht, kreeg een mooi palet aan keuzes - toegespitst op wat ik zocht, en ben meer dan goed geslaagd!

Goede website, snelle levering

Interessante wijnen. Niet 'middle of the road'. Vriendelijk geprijsd. Gratis (en snelle) levering is uit de kunst. Een aanrader

Advies gevraagd en uitgebreid gekregen van Jaap Baan

Ik wilde eens wat andere wijnen drinken dan de wijn die ik altijd drink. Jaap vroeg mij enige bedenktijd om met een weloverwogen advies te komen. Enkele wijnen reeds gedronken en zij pasten goed bij mijn smaakprofiel. Prima service.Ik hoop nog vaak hiervan te profiteren. Met vriendelijke groet Jan peters.

Snelle service en natuurlijk de wijn die je wilt

Uitgebreide keuze aan betaalbare wijnen. Nu al voor de tweede keer deze zomer Rose besteld en weer binnen een dag geleverd. Top!

Meerdere orders, altijd goed

Mijn ervaringen met De Gouden Ton zijn altijd goed. Al meerdere jaren klant, zowel zakelijk als prive en plaats bestellingen vanuit het buitenland dus ook een deel vertrouwen in een leverancier. Uitstekende keuze en in het geval dat zaken vergeten zijn nemen ze zelf contact met je op of als je het zelf opvalt en stuurt een bericht dan wordt het snel opgepakt, opgelost en terug bevestigt. Kortom persoonlijke & snelle service dat het veel winkels aan ontbreekt

Uitstekende wijnen, snelle bezorgservice

Naast prima webshop vooral ook altijd goed advies. Originele wijnen.

Snelle afhandeling van de bestelling!

Uitstekende service!

Geweldige wijn, snelle service!

Uitstekende snelle correcte levering

Heel goed adres voor een mooi assortiment wijnen met snelle levering

Zeer goede service, via webshop besteld

Snelle en fantastische service Volgende dag in huis

Over Wijnkoperij De Gouden Ton

Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.