Perfect!

Variety of wines, flawless delivery, great service. Thank you!

Mooie wijnen, super service

Bestel regelmatig via de webshop; ze hebben een mooie selectie van wijnen en prima service. Was een keer een hele levering kwijtgeraakt door verkeerde bezorging (door PostNL), en de Gouden Ton stuurde zonder morren dezelfde levering nog een keer. Super klanten service!

Mooie en betaalbare wijnen, snelle en goede service!

De dag na mijn bestelling werd er al geleverd. Top!

Eenvoudig bestellen, interessant assortiment en snel geleverd!

Fijne winkelervaring online, bijzonder dat je zelf een doos kunt samenstellen, en dat je niet per se in veelvouden van 6 hoeft te bestellen.

Mooie wijnen en zeer klantvriendelijk.

Fijne website en zeer behulpzaam, ook achteraf bij vragen over de bestelling zeer goed en snel geholpen.

top service en de beste wijn!

top service en de beste wijn!

Prima service, goede wijn

Zelfs online service met een persoonlijke touch. De Enate die we bestelden valt zeer in de snaak.

Makkelijk bestellen, degelijke prijs en vlot geleverd!

Een behoorlijke zaak met veel keus

TOP, snelle levering

Had mijn bestelling snel binnengekregen. Ook zat er een leuk handgeschreven bedankje erbij. Altijd leuk en persoonlijk. De producten waren goed ingepakt. Zeker een aanrader om hier een bestelling te doen!

Lekkere wijn, en goede snelle bezorging.

keurig en snel geleverd

leuk dat er een handgeschreven persoonlijk bericht bij zit.

uitstekend

bestelling verliep vlot en de levering was goed verpakt en precies volgens tracking afgeleverd

snel geleverd!

snel geleverd!

Super service: om tijdige bezorging te garanderen, kwamen ze het persoonlijk brengen

Had op korte termijn een fles nodig. Omdat postnl mogelijk niet op tijd zou kunnen bezorgen, is een medewerker van De Gouden Ton persoonlijk in de auto gestapt om het te bezorgen!

Zij snappen klantenservice!

Na het toevoegen van een cadeauverpakking, kreeg ik netjes een mailtje of er ze ook een handgeschreven kaartje aan konden toevoegen met een persoonlijke boodschap. Erg attent en zeer welkom!

Prima, keurig geleverd

Prima snel en keurig afgeleverd.

Makkelijk bestelproces en snelle levering

Heerlijk wijn, snel geleverd

Top wijnen, snel geleverd, super klantenservice!!

Ik ben een regelmatige klant! Wijn assortiment is top en met heel goede prijs-kwaliteit verhouding. En super goede ervaring met klanten service. Een aanrader!!

Excellent

Snelle service, prachtige wijnen, veel keus. Gewoon erg goed.

Niets mis mee

Mooie Sauternes bestelden snel geleverd met een aardig kaartje erbij!

Alweer verrassend

Het blijft een gok, wijn via het www bestellen - maar ook nu is De Gouden Ton het vertrouwen weer helemaal waard.

Uitstekende service! Wijnglazen besteld waarvan 1 bij aankomst kapot was. Is heel snel en netjes opgelost. Waarvoor dank! Ik kom graag bij u terug. Proost, Michiel Janssen

Over Wijnkoperij De Gouden Ton

Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.