Gewoon top!

Eerste bestelling geplaatst. Ontzettende snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje erbij. Het zijn de kleine details die ‘t ‘m doen! Absolute aanrader.

Snelle levering!

Goed verpakt en de volgende dag geleverd! Daarnaast is de wijn is ook nog heerlijk.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Dag Sabine, Dank je wel dat de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat de wijnen zijn bevallen en dat de levering soepel verliep! Hartelijke groet, Jaap Wijnkoperij de Gouden Ton

Perfecte verwerking van de order

Nvt

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Cees, Dank je wel voor de positieve beoordeling! Hopelijk tot ziens in onze webshop of in één van onze winkels. Hartelijke groet, Jaap Wijnkoperij De Gouden Ton

Mooi Aanbod, Perfecte Service met persoonlijke Touch

Wat ik hiervoor al aangaf; het assortiment is prima, de service (verpakking, verzending e.d.) perfect en dan als klap op de vuurpijl de persoonlijke touch

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Jan, Leuk om te horen! We streven naar een net zo persoonlijke behandeling in onze webshop als in onze winkels. Geniet van de wijn en tot ziens! Hartelijke groet, Jaap Wijnkoperij De Gouden Ton

Snel en vriendelijke handgeschreven notitie

Kan het iedereen aanbevelen!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Carlo, Bedankt voor je positieve beoordeling! Hopelijk tot ziens in onze webshop of in één van onze winkels. Hartelijke groet, Jaap Wijnkoperij De Gouden Ton

Keurige snelle levering

Snelle levering8

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Bert, Goed om te horen dat je bestelling zo snel is geleverd. Hopelijk tot ziens in onze webshop of in één van onze winkels. Hartelijke groet, Jaap Wijnkoperij De Gouden Ton

De Gouden Pluim

Voor het eerst iets besteld bij deze wijnhandel. Wijn was snel verzonden maar werd maar niet bezorgd. De Gouden Ton heeft contact met mij gezocht en aangeboden om mijn bestelling opnieuw te verzenden met een extra gratis fles wijn! Fijne en snelle communicatie en keurig opgelost! Fijn dat er zulke service gerichte en klantvriendelijke bedrijven nog bestaan!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Peter, Fijn dat het opgelost is. Hartelijk dank voor je beoordeling en tot snel! Met vriendelijke groet, Jaap Wijnkoperij De Gouden Ton

Alles perfect geregeld met persoonlijke touch

Zie hiervoor

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Jan, Dank je wel! We zijn altijd blij met feedback van onze klanten. Graag tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wijnkoperij de Gouden Ton

Prima organisatie

Doet wat het beloofd.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Christiaan, Hartelijk dank voor je positieve review. We hopen dat je genoten hebt van de wijnen en zien je graag weer een keer terug! Hartelijke groet, Jaap, namens Wijnkoperij de Gouden Ton

Hoge kwaliteit

Snelle levering en uitstekende kwaliteit van communicatie.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Otto, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve beoordeling te plaatsen. We zien je graag weer een keer terug in onze webshop. Hartelijke groet, Team Wijnkoperij de Gouden Ton

top service ook via webshop en uitstekende wijnselecties

Zeer hulpvaardig en uitermate klantvriendelijk. En wat zeer bijzonder is vaak op eigen initiatief van de zaak een oplossing of suggestie door klant even te bellen bij een vraag. Kom daar maar eens om bij gebruik van een webshop. Ook bij bestellen via webshop lijkt het alsof je als klant in de winkel staat en persoonlijk geholpen wordt.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Henriette, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Met vriendelijke groet, Jaap, namens het team van Wijnkoperij de Gouden Ton

Snelle verzending

Mooie wijn, snel op de post!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Elisabeth, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Dat waarderen we zeer! Fijn dat je zo enthousiast bent en we zien je graag weer een keer terug op onze webshop of in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Jaap

Snelle levering, top wijnen!

Leuk om een persoonlijke boodschap te ontvangen in de bestelling.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Matthijs, Bedankt voor het plaatsen van je review! We zien je graag weer terug in onze webshop. Hartelijke groet, Team Wijnkoperij de Gouden Ton

Heerlijke wijn slechte bezorging

In eerste instantie bezorgd op een tijd dat wij niet thuis zijn maar door ondertekening en id niet kunnen afleveren bij de buren. Vervolgens is de levering 3 x uitgesteld en kon ik het pas 3 dagen later afhalen. Deze bestelling was ruim op tijd besteld voor de mooie zaterdag en was rosé.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Emile, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn dat je zo enthousiast bent over de Rosado van Bodegas Enate. Heerlijke wijnen inderdaad! De bezorging liet deze keer te wensen over. Onze excuses daarvoor. Als je bij een volgende bestelling een "avondlevering" wil afspreken zodat er meer kans is dat er iemand thuis is dan is dat geen probleem. Je kunt dit doorgeven in het opmerkingenveld. We zien je graag weer terug bij onze webhop en wensen je een fijne dag! Hartelijke groet, Jaap

Perfect!

Uitgebreid kwalitatief aanbod, duidelijke website, makkelijk besteld én snelle en vriendelijke service! Kortom perfect.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Dank je wel voor je leuke review Shirley! Dat horen we graag. Tot ziens bij een van onze winkels of online op degoudenton.nl Met vriendelijke groet, Jaap

Top kwaliteit/prijs verhouding van Corette!

Wel jammer dat jullie weg zijn uit Breda..);

• Hoe tevreden ben je met het aanbod in onze webshop N.v.t.
  • Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Hans, Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de wijnen van Corette. Wij vinden het ook jammer dat er geen winkel meer is in Breda. Op een steenworp afstand, in Oosterhout zit ook een winkel maar dat wist je vast al :) Tot ziens bij een van onze winkels of online op degoudenton.nl Met vriendelijke groet, Jaap

Fijne snelle service!

Fijne snelle service! Naast de geweldige keus uit een prachtig assortiment natuurlijk.

Uitstekend!

Altijd zeer behulpzame en persoonlijke service.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Een snelle levering en goed verpakt. Erg tevreden

Prima ervaring

Opnieuw een vlotte en goed verzorgde levering

Goede snelle service

De levering was snel

Prima bubbels snel geleverd

De Gouden Ton heeft uitstekende bubbels en levert snel.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Prettig en snel gerealiseerd.

Voor de eerste maal bij dGT besteld. Wat mij positief trof, was het handgeschreven kaartje met de wens ervan te genieten en ‘proost’. Klein gebaar maar effectief.

• Hoe tevreden ben je met het aanbod in onze webshop N.v.t.

Heerlijke wijntjes

Topperdetop

Een prima en snelle oplossing en compensatie van de vergeten korting

Veenderveld 55

2371 TT Roelofarendsveen

Over Wijnkoperij De Gouden Ton

Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.