Zeer goede klantenservice

Helaas was mijn bestelling bij Post NL zoek, gelukkig had De Gouden Ton meerdere oplossingen zodat dit snel opgelost was. Goede service

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Mooi bedrijf! Goed aanbod in luxe huiswijnen.

Jammer dat de winkel in Den Haag voor mij moeilijk te bereiken is met auto, dus heel blij dat de webwinkel van De Gouden Ton super functioneert. Snelle levering en goede info op de site.

Heel positief!!

Gemakkelijk te bestellen en supersnelle levering.

• Hoe tevreden ben je met het aanbod in onze webshop N.v.t.

Pico bello!

Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen met het kiezen van een mooie wijn. Alles is vlekkeloos gelopen. Van harte aanbevolen.

Goed opgelost

De bestelling was niet doorgekomen naar de winkel en het bestelde was niet volledig aanwezig. De meneer die me hielp vond het erg vervelend en zei dat het systeem nog kinderziektes had. Als compensatie kreeg ik een andere fles wijn, die iets duurder was dan mijn oorspronkelijke bestelde fles. En ook erg lekker.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Mooi assortiment, snelle reactie op mails, snel verzonden, goed verpakt. Aanrader!

Geweldige service

Veel keuze en geweldige service

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton
  • Hoe tevreden ben je met de kwaliteit en/of snelheid van de bezorging via PostNL N.v.t.

Goede wijn, goede service!

Goede wijn, goede service, aardige mensen!

PTT post bezorgd niet

Volgens mij proberen ze het niet eens te bezorgen want ze brengen het meteen naar afhaalpunt. Geen berichtje in de brievenbus; niets. Mijn ouders waren gewoon thuis.

Fantastische wijnen

Heb eigenlijk nog nooit tegenvallende wijnen gekocht bij de Gouden Ton. Allemaal heerlijk en bijzonder. Snel geleverd ook. Enige verbeterpunt w.b. de website: vroeger kon je filteren op populairste/bestverkochte wijnen, dat kan nu niet meer. Die functie vond ik erg handig... Wat vaker een kortingscode voor trouwe klanten zou ook fijn zijn :-) Verder alles goed en overzichtelijk op de site.

Klasse.

Wat een puike service en wat een klasse wijnen. Dank u zeer.

Bestellen Betalen Leveren

Lekker gedronken. Wel apart dat de bestelling niet vindbaar was. Keurig opgelost

Perfect!

Hele goede service, passend advies en snelle levering tot aan keuken.

Prima service!

Alles is perfect aangekomen, met een persoonlijke kaart erbij!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Problemen met levertijd rondom feestdagen

Ik had nog gevraagd of ik mijn wijn nog voor de kerst zou krijgen, toen ik op 15 december bestelde. Ik kreeg geen expliciet antwoord maar een track en trace code die nog niet actief was. Uiteindelijk is de wijn niet geleverd voor kerst. Heel erg jammer. Misschien de volgende keer iets duidelijker communiceren over levertijden: ik snap dat het druk is, maar dan kan ik in elk geval voor een plan B zorgen. Dit gaat z'n doel voorbij. Aanpassing: nav van dit bericht contact gehad met een fijne toelichting. Ik blijf zeker klant bij de gouden ton.

• Hoe tevreden ben je met het aanbod in onze webshop N.v.t.

Gouddn Ton doet t goed,Post NL helaas niet

Heb in t weekend besteld,is nu weekend er op en helaas geen wijn...

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Prima aardige mensen die de tijd voor je nemen.

Goed gevoel.

Uitmuntende service en vriendelijkheid

De Gouden Ton gaat above en beyond qua service en persoonlijke aandacht. Al jaren onze favoriet!

Gezellig ontvangst

Al jaren vertrouwde gezichten en nog steeds vriendelijk geholpen.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Vol verwachting kijk ik uit naar de levering.

Zojuist heb ik bericht ontvangen van PostNL dat vandaag, 19-12-22, mijn pakket is afgeleverd op een PostNL ophaalpunt bij mij in het dorp. De late levering ligt dus niet aan De Gouden Ton maar aan PostNL. Ik haal straks mijn wijnpakket op. Vriendelijke groet Henk van Dijk

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Zeer vlotte levering, verzendkosten al snel gratis.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Goede producten en snell service

Interessant assortiment, duidelijke site en snelle levering.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Ik had nog amper de bestelling geplaatst en er kwam al bericht over de bezorging. Heel netjes en vlot!

Top service, fantastische wijnen

Aangestoken door een goede vriend die al jaren bij De Gouden Ton wijn besteld hebben wij ook de stoute schoenen aangetrokken als "niet wijnkenners" om bij de Gouden Ton te bestellen. Op advies van wederom die vriend wat lekkers uitgezocht. Man man man stuk voor stuk heerlijke wijnen. Wat maakt dat we inmiddels gewend zijn geraakt aan lekkere wijnen en dus met bijvoorbeeld uit eten kieskeurig aan het worden zijn. Inmiddels meerdere bestellingen gedaan en uiterst tevreden. Een absolute aanrader. Ook zeer behulpzame klantenservice.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Niet zo goed als ik gehoopt en gedacht had.

Twee teleurstellingen: ik had twee doosjes besteld om kado te doen. Maar jullie hebben twaalf flessen in 1 doos gestopt. Ik begrijp niet goed waarom jullie dat hebben gedaan. Daarnaast was Post. NL een puinhoop: bezorger heeft geweigerd te bezorgen, en heeft het naar een afhaalpunt gebracht, twee km bij mij vandaan.

Over Wijnkoperij De Gouden Ton

Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.