Snelle behandeling en versturen wijn!

Zeer goed.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Snelle reactie op de mail snel geleverd Nu nog proeven maar dat komt goed Mark

Snel en goed geleverd,

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Heerlijke wijn en snelle levering

De basis van genieten

Pakket niet bezorgd

Hi, mijn pakket zou naar een afhaalpunt gaan, maar nu is het retour gegaan. Graag opnieuw verzenden. Griet, Rutger Wesseling

• Hoe tevreden ben je met het aanbod in onze webshop N.v.t.
  • Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton N.v.t.

Zeer blij met attent schrijven, snelle levering.

Ben enorm benieuwd naar hoe deze wijnen gaan smaken. Word altijd blij van attente briefjes. Dus al met al nu al een goed gevoel en als de wijn dan ook nog eens goed is ga ik zeker nog eens een bestelling bij jullie plaatsen.

Correct bedrijf!

Correcte en snelle afwikkeling van een die door hun gemaakt was.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Makkelijke website en makkelijk bestelproces. De levering was tijdig. Minpunt: er is geen duidelijke tekstbox waarin je een boodschap kunt schrijven aan degene voor wie je de fles bestelt (ik bestelde hem als cadeau voor iemand). Ik heb de tekst uiteindelijk onder 'Opmerkingen' gezet, maar weet eigenlijk niet wat er uiteindelijk mee is gedaan (heb dat natuurlijk niet nagevraagd).

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Roomsha, Bedankt voor je review. We hebben de tekst overgenomen op een kaartje en deze is meegestuurd met het pakket. We zijn het met je eens dat het nu niet duidelijk is bij het afrekenen waar je een tekst kunt achterlaten. We hebben dat meteen aangepast. Hartelijke groet, Wijnkoperij de Gouden Ton

Snelle verwerking en verzending

Ik koop alleen Port bij dit bedrijf de rest van het assortiment ken ik niet.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Prima wijn maar geen afspraak inplanbaar.

De wijn is prima! Mijn issues zijn echter met het leverproces. Bij veel andere wijnhuizen kun je een aflevertijd kiezen. Dit is handig want je moet thuiszijn.. enfin, helaas werd deze wijn bezorgd op een dindsdagmiddag volgens het aangekondigde schema van post.nl. Met wat kunst en vliegwerk kreeg ik dat geregeld, waarna ze toch opeens in de ochtend voor mn deur stonden en ik de wijn de volgende dag pas op kon halen bij een bezorgpunt. Dit is onhandig en ongemakkelijk op vele fronten. Toptip : laat klanten hun afleverdag kiezen!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Beste Anne, Dank je wel dat je tijd hebt genomen een review te schrijven. Ook je tip is van harte welkom. We zijn bezig met het uitbreiden van de mogelijkheden bij het verzenden van je wijnen. In het verleden hebben we tests gedaan met het bieden van meer verzendopties. PostNL is helaas niet altijd even goed met het opvolgen van instructies mbt de leverdag en tijd. We hopen snel e.e.a. te kunnen verbeteren. Fijne dag en geniet van de wijnen! Hartelijke groet, Wijnkoperij de Gouden Ton

heerlijke winkel

Vooral het praatje met de meneer van de winkel aan de Willemsparkweg, overduidelijk weer een kenner zoals we van De Gouden Ton gewend zijn, over de Alto Adige en de wijnen van Alois Lageder was erg aangenaam.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

De Viognier heeft weinig finesse, beetje boers. Chardonnay is mondvullend maar verveelt niet.

Corvette Viogier mist wat verfijning, Corette Chardonnay is mondvullend maar verveelt niet.

Al ruim 30 jaar tevreden

De Gouden Ton is qua assortiment, kennis en klantvriendelijkheid niet te verslaan.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

fijn geholpen nadat bestelling vertraging had opgelopen bij postnl

goede service

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

We waren verrast om de snelle en correcte levering. Eerste wijntje geproefd en die was heerlijk!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Goede en attente behandeling van de bestelling door de Gouden Ton. Helaas slechte service van post.n

De bestelling is snel en correct afgehandeld door de Gouden Ton. Helaas vindt post.nl het handiger om de wijn naar een verzamelpunt te brengen i.p.v. naar het huisadres. Niet voor de eerste keer.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Zeer keurig, attent en volgen alles op zoals je vraagt in de opmerkingen. Telefonisch ook goed bereikbaar

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Geweldige wijnen, binnen no-time in huis

Een mooi aanbod van kwaliteitshuizen gecombineerd met een feilloze service brengt altijd weer een prettige ervaring!

Snelle service, prima wijn

Volgende dag geleverd

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Snelle Levering en accuraat.

Gewoon betrouwbaar.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Snelle en nette levering, prima prijs/kwaliteit verhouding, gebruiksvriendelijke website. Helemaal niets op aan te merken :-)

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Top wijn met idem service

Mooi aanbod van wijnen en top service via de webshop.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Snelle levering met leuk bedank kaartje

Wijnen zaten keurig ingepakt, zijn snel verzonden en kreeg goede informatie mails

zeer verzorgde bestelling/levering

bijzonder nette en snelle levering ook nog eens zonder verzendkosten. De wijn kende ik al, vandaar deze bestelling.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Keurig verpakt en netjes bezorgd

Deze fles is speciaal besteld voor mijn dochter en schoonzoon die in Frankrijk wonen samen met hun dochter Féline die naar deze wijnstreek vernoemd is. 10 augustus word zij 1 jaar en vond ik dit een speciaal cadeau!

Over Wijnkoperij De Gouden Ton

Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.