Bestellen Betalen Leveren

Lekker gedronken. Wel apart dat de bestelling niet vindbaar was. Keurig opgelost

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton
  • Hoe tevreden ben je met de kwaliteit en/of snelheid van de bezorging via PostNL N.v.t.

Perfect!

Hele goede service, passend advies en snelle levering tot aan keuken.

Prima service!

Alles is perfect aangekomen, met een persoonlijke kaart erbij!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Problemen met levertijd rondom feestdagen

Ik had nog gevraagd of ik mijn wijn nog voor de kerst zou krijgen, toen ik op 15 december bestelde. Ik kreeg geen expliciet antwoord maar een track en trace code die nog niet actief was. Uiteindelijk is de wijn niet geleverd voor kerst. Heel erg jammer. Misschien de volgende keer iets duidelijker communiceren over levertijden: ik snap dat het druk is, maar dan kan ik in elk geval voor een plan B zorgen. Dit gaat z'n doel voorbij. Aanpassing: nav van dit bericht contact gehad met een fijne toelichting. Ik blijf zeker klant bij de gouden ton.

Gouddn Ton doet t goed,Post NL helaas niet

Heb in t weekend besteld,is nu weekend er op en helaas geen wijn...

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Prima aardige mensen die de tijd voor je nemen.

Goed gevoel.

Uitmuntende service en vriendelijkheid

De Gouden Ton gaat above en beyond qua service en persoonlijke aandacht. Al jaren onze favoriet!

Gezellig ontvangst

Al jaren vertrouwde gezichten en nog steeds vriendelijk geholpen.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Vol verwachting kijk ik uit naar de levering.

Zojuist heb ik bericht ontvangen van PostNL dat vandaag, 19-12-22, mijn pakket is afgeleverd op een PostNL ophaalpunt bij mij in het dorp. De late levering ligt dus niet aan De Gouden Ton maar aan PostNL. Ik haal straks mijn wijnpakket op. Vriendelijke groet Henk van Dijk

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Zeer vlotte levering, verzendkosten al snel gratis.

Top service!

Snelle levering Top producten Topservice

betaal en haal

ik zocht deze wijn, toevallig was hij voorradig, toevallig moest ik in Bergen zijn, toevallig kon ik daar de wijn ophalen, toevallig was er een parkeerplek voor de deur

betaal en haal

Super goed.

Ik heb voor het eerst online besteld, en ik werd netjes op de hoogte gehouden over mijn aankoop. Vriendelijke koerier die het bij de deur heeft afgegeven. Echt een aanrader!

Super goed.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Goede producten en snell service

Interessant assortiment, duidelijke site en snelle levering.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Ik had nog amper de bestelling geplaatst en er kwam al bericht over de bezorging. Heel netjes en vlot!

Top service, fantastische wijnen

Aangestoken door een goede vriend die al jaren bij De Gouden Ton wijn besteld hebben wij ook de stoute schoenen aangetrokken als "niet wijnkenners" om bij de Gouden Ton te bestellen. Op advies van wederom die vriend wat lekkers uitgezocht. Man man man stuk voor stuk heerlijke wijnen. Wat maakt dat we inmiddels gewend zijn geraakt aan lekkere wijnen en dus met bijvoorbeeld uit eten kieskeurig aan het worden zijn. Inmiddels meerdere bestellingen gedaan en uiterst tevreden. Een absolute aanrader. Ook zeer behulpzame klantenservice.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Niet zo goed als ik gehoopt en gedacht had.

Twee teleurstellingen: ik had twee doosjes besteld om kado te doen. Maar jullie hebben twaalf flessen in 1 doos gestopt. Ik begrijp niet goed waarom jullie dat hebben gedaan. Daarnaast was Post. NL een puinhoop: bezorger heeft geweigerd te bezorgen, en heeft het naar een afhaalpunt gebracht, twee km bij mij vandaan.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Tp service en goede producten

Ik heb een heerlijke fles billecard rose besteld en een set Riedel glazen. Top kwaliteit! Het was een kado en keurig ingepakt en een handgeschreven kaartje met de door mij opgegeven tekst toegevoegd. Heel tevreden en niet voor niets ben ik hier vaste klant.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Goede kwaliteit wijn en cf afspraak op tijd geleverd

Alleen jammer dat van enate slechts een doos besteld kon worden

• Hoe tevreden ben je met het aanbod in onze webshop
  • Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton N.v.t.

Prima winkel met veel keuze

Prima snelle levering en goede website , mooie wijnen en veel keuze , jammer van de levering via post nl , voor de tweede keer niet aan huis geleverd omdat ze het waarschijnlijk te zwaar vinden on naar boven in flat te bezorgen , en dan zeggen dat je niet thuis was en zelf maar naar afhaal punt moet gaan ,misschien toch een andere bezorg dienst zoeken . Sta nog niet te springen om weer op deze manier te bestellen . Hoop op verbetering en antwoord.

Top service!!

Binnen een dag is de wijn thuis afgeleverd. De wijn was goed verpakt en er zat een leuk kaartje bij! Helemaal top!

goede wijn

Voor de 3de keer een prijsverhoging in korte tijd. Bij een nog hogere prijs voor deze wijn haak ik af.

Top service, snelle levering

Voor eerste keer hier wijn besteld, zeker niet laatste keer. Top Service, Snelle levering en absoluut laagste prijs in Nederland. Consumenten/wijnliefhebbers bestel hier als je voor kwaliteit en laagste prijs gaat.

Veenderveld 55 2371 TT Roelofarendsveen

Over Wijnkoperij De Gouden Ton

Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.