Top service, snelle levering

Voor eerste keer hier wijn besteld, zeker niet laatste keer. Top Service, Snelle levering en absoluut laagste prijs in Nederland. Consumenten/wijnliefhebbers bestel hier als je voor kwaliteit en laagste prijs gaat.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton
  • Hoe tevreden ben je met de kwaliteit en/of snelheid van de bezorging via PostNL

Snel geleverd!

Bestelling werd snel geleverd. Ondanks restrictie van max 6 flessen per bestelling kon ik er 12 kopen. Ik bestel zakelijk (hotel) deze wijn dus ik zal zeker weer bestellen’

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Jammer dat bezorging een dag extra duurde. Verder prima

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Heerlijke wijn en vlot geleverd!

Gemak dient de mens. De wijnvoorraad is bijna op, even inloggen, bestelling van de vorige keer herhalen, even betalen en klaar! Ook altijd leuk om de handgeschreven wens te lezen dat het maar weer mag smaken. Daarna volgt het genieten van, in mijn geval, een heerlijke Bajo.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

De fles kiezen in de winkel is net zo plezierig als het glas wijn thuis.

Het is enorm plezierig om in gesprek tot keuzes te komen voor mooie wijnen en daar dan thuis van te genieten.

Hulpvaardig en effectief

Goede service en behulpzame mensen

Bestellen en aflevering correct

Perfect.

Snel, en afgeleverd met een vriendelijk kaartje.

Snelle verwerking online order

Zie boven

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering van de flessen wijn als cadeau. Goede communicatie. Helaas waren de houten boxen als cadeauverpakking op, maar er was wel een alternatief. Keurig mijn persoonlijke boodschap handgeschreven op een kaartje.

voorradig en snel

idem

Prima behalve bezorging

Keus is fantastisch. Hou van het persoonlijke briefje Maar stop met bezorgen via PostNL. Die zeggen gewoon dat je er niet was terwijl we er wel waren en dan moet je ineens je pakket ophalen bij POstNL punt. Vreselijke service van PostNL

Mooi assortiment wijnen Overzichtelijke website Snelle levering

Tevreden!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

persoonlijk snel en goed geinformeerd

tot nu toe ervaar ik de service ondanks digitale bestelling als persoonlijk, uitstekende informatie en snelle afhandeling. Bij telefonisch of mailcontact uitermate goede service en zeer vriendelijke bejegening. website duidelijk en prima wijnen!

Geweldige service

Makkelijk bestellen online, goede wijnen goed verpakt, snelle bezorging. Telefonisch altijd een goede tip om de wijn goed bij het diner te laten passen.

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Goede webshop met veel keuze en snelle levering.

Snelle en goede levering

De kwaliteitswijnen zijn binnen een dag in een prima verpakking ontvangen. Dank voor de snelle en correcte levering en de goed track&trace info gedurende het leveringsproces!

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

De wijnen waren netjes verpakt en de levering was lekker vlot. Tussen de flessen een persoonlijke boodschap gevonden, erg leuk!

todos muy bien

Enate voor de prijs goede wijnen.

Goede wijnen uitstekende service

Snelle levering heerlijke wijnen

• Hoe tevreden ben je met de service van Wijnkoperij de Gouden Ton

Prima selectie, info en snelle respons

Fijne webshop!

Prima service van de Gouden Ton

De wijn was niet aangekomen door de schuld van NL-post. Maar na een telefoontje aan de Gouden Ton hebben de medewerkers er alles aan gedaan om de bestelling toch te laten slagen. Zij hebben de flessen wijn namelijk persoonlijk thuis gebracht met nog een heerlijk extra wijntje erbij. Top gouden Ton!

Wel een dagje later. Maar dat zal aan de post gelegen hebben.

Veenderveld 55

2371 TT Roelofarendsveen

Over Wijnkoperij De Gouden Ton

Wijnkoperij De Gouden Ton staat synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Goede service, persoonlijke aandacht en kennis van zaken zijn de belangrijkste pijlers bij Wijnkoperij De Gouden Ton. Uiteraard staat het assortiment centraal, bestaande uit hoogwaardige wijnen; puur, eerlijk en herkenbaar.