Prima spul

Mijn marmoleum is Weer nieuw

Supersnelle levering, goed assortiment en makkelijk te bestellen.

Order geplaatst netjes geregeld met verzenden

Had schoonmaak en polisch nodig voor mijn marmeleum vloer. Kwam dit als 1e tegen die leverde

Fijne snelle levering

Het was alleen jammer dat tijdens het transport de deksel van de pot iets was open gegaan en dus had gelekt. Maar verder tevreden over het product Mvg Henriëtte

Besteld en snel bezorgd

Snelle communicatie en Goede service.

Een aantal onderhoudsproducten van James besteld. Redelijk vlotte levering. Ik had nog een James Vlekkenwijzer nodig - niet in webshop - die gratis werd opgestuurd. Advies aan De Stoffeerder Wil Hoens: neem die James Vlekkenwijzer op in de webshop zodat cliënten deze ook kunnen aanschaffen.

Geachte Mevr, bedankt voor u reactie. en heb hem vanaf nu op de Webshop te koop staan. MVG De Stoffeerder Wil hoens

prima afhandeling en snel

prima en vertrouwd

Prima kwaliteit

Kwaliteit van de producten is prima. Voor een nog beter resultaat zou ik adviseren om een ander postbedrijf te nemen. Altijd problemen met DHL. Pakketten ophalen gaat nooit goed. Of het ophaalpunt is vaak gesloten of er staat nergens een huisnummer op, slecht slecht. Zelf zal ik proberen om nooit meer een pakket wat DHL bezorgt te bestellen.

Bedankt voor u reactie. ik heb de keuze voor PostNL en DHL. en u hebt voor DHL gekozen. maar de bestelling is goed aangekomen MVG De Stoffeerder Wil hoens

Kwaliteit met een snelle levering tegen een realistische prijs

Het gewenste product is snel gelevert

Zodra de bestelling is betaald, krijg je je bestelde spullen, prima service.

Geweldig en snelle levering

De was Cire is GEWELDIG. Ik heb er 4 besteld zodat ik weer een tijdje onze meubelen kan behandelen. Ik kan iedereen dit geweldige middel aanraden.

goed produkt geleverd.

Na wat strubbelingen met levering door dhl, correct en netjes opgelost.

Snelle levering. Blij om.

mensen met zorg en transparantie

aftersales prima geregeld

Prima zaak

Alles naar wens en een vlotte levering

Goed verloop

Vlotte service en produkt is oke.

op tijd en goed product

levert altijd correct en een goed product tegen een redelijke prijs

Levering was snel

Heldere communicatie

Goede snelle service !

Goede snelle service !

Geheel volgens wens

Correcte levering

Product werd opbrengst afgesproken dag geleverd, handig met tijdsindicatie via track en trace

Snel handelen en antwoord geven na gestelde vragen

Snel handelen na gestelde vragen.

Geweldig. Snelle levering.

Keurig advise over het juiste materiaal.

goed telefoon gesprek gehad

goed en netjes behandeld door de stoffeerder Wil Hoens