Snelle en nette levering

fantastisch

snel en prima verpakt

Goed, product zoals verwacht

Goede ervaring, product zoals omschreven. Snelle levering.

Prima spullen voor je leren meubels

Snel levering

Fijn snel geleverd en veruit de beste prijs

Snelle levering.

Overzichtelijk site en snelle en accurate levering.

Prima levering

Prima en snelle levering,

Product, prijs en levering top!

Bedankt DSWH!

Snelle levering met optimaal product.

Prima, behalve de bezorging.

Met het bedrijf zelf prima ervaringen, niets op aan te merken. Pakket zou niet bezorgd kunnen worden, omdat er volgens het koeriersbedrijf niemand thuis was. Helaas is het schering en inslag, dat je bij sommige koeriersdiensten je pakket altijd zelf mag gaan ophalen bij een afhaalpunt.

Supersnelle levering na bestelling

Niets op aan te merken

Snelle levering, duidelijke communicatie. Producten zoals omschreven.

Top bedrijf snel en goed

Dit bedrijf doet het zeer goed snelle service en zeer goede klanten service.

Perfecte levering, en snel

Mijn eerste, maar niet mijn laatste bestelling.

Zeer goede ervaring

Snelle en prima afhandeling van mijn bestelling

matig

*Telefonisch afgesproken dat ik 1 artikel zou bestellen i.p.v. 2, wat eigenlijk de minimale afname was. Belt hij later op dat ik me niet aan de afspraak gehouden heb, toch toen netjes afgehandeld. *Nu blijkt dat hij met inzage in deze reviews heeft, dus heeft hij me gebeld om een nieuwe review te doen omdat ik ingevuld had dat ik nog geen product had ontvangen..... Het is een heel lullig gevoel als ze je persoonlijk bellen daarover! * En nu blijkt de kleur heel anders te zijn, de verpakking en het nr klopt wel, maar het is echt een hele andere kleur. **Ik wil hier dus ook niet meer over gebeld o.i.d worden.

wat jammer dat het zo gelopen is. ik heb mij beste getoond aan u maar dat de kleur niet overeen komt als de vorige editie kan ik niets aan doen.

prima voorlichting op de site, makkelijk bestelproces, snelle uitlevering. Helemaal prima allemaal.

x

x

Excellent seller

Quick response, customer oriented attitude! Fast delivery to Latvia! Very satisfying experience!

Snel en correct verstuurd.

Producten zijn snel en correct verpakt en verzonden.

Wat een fijne en kundige man

Prima service en deskundig

perfect