Alles liep zoals verwacht, bestellen ,versturen en ontvangen.

Alles liep zoals verwacht, bestellen ,versturen en ontvangen.

Zeer snelle levering

Alle materialen voor een goed onderhoud van alle leer op voorraad

Slecht klantcontact

Heb een bestelling en betaling gedaan. Daarna een mail ontvangen dat mijn bestelling onderweg is. Paar dagen later geen track en trace ontvangen en geen bestelling . Mail gestuurd, tot vandaag nog geen antwoord. Zal wachten tot na het weekend om even te bellen. Update : dhr hoens heeft zelf gebeld, zeer netjes uitgelegd dat er iets fout is gegaan met de bestelling. Dat kan gebeuren. Hij heeft zorggedragen dat de bestelling alsnog is geleverd. De produkten zijn top!

Er was inderdaad iets mis gegaan. en heb zelfs zondag op mij vrije dag meteen actie ondernomen en de bestelling meteen gereed gemaakt verstuurd

snel geleverd

Snel geleverd zoals beloofd.

Prima bedrijf

Snelle bezorging tevreden

Snel en goed verpakt verstuurd

Er is duidelijk aangegeven dat er een verandering van producten zijn.

héél snel en correct

Kan niets aan verbeterd worden en uitstekend product.

Uitstekende service en communicatie.

Snelle verzending, uitstekende updates per mail.

Top service.

Snel bezorgd.

Weer perfect.

Kon product, zoals reeds eerder geleverd, niet vinden op de website. Bij navraag direct info ontvangen met link en product kunnen bestellen. Levering perfect volgende dag.

keurig verzonden

vlotte bestelling en goed op de hoogte gehouden

Snel en makkelijk besteld. Beschrijving artikel ook duidelijk op de website.

Goede snelle service

Hartstikke goed

Besteld, betaald en snel gekregen!

Niets mis mee

Ok

Goed en snel geholpen

Na telefonisch contact, in verband met een vraag over een product, de volgende ochtend de producten al in huis. Hiermee kon ik meteen verder met het onderhoud van onze houten meubels.

Bestelproces is eenvoudig, zeer snelle levering. Heel tevreden

Bestelproces is eenvoudig, zeer snelle levering. Heel tevreden. Producten zijn prima.

Snelle correcte levering

Goed te gebruiken website en de bestelling en levering gingen beiden erg goed en snel

Toppie !!!

Volop keuze in bescherming en reinigingsmiddelen voor alle meubels en nog betaalbaar ook

Netjes geleverd

Je kon kiezen. Geen bezorg kosten . Dan maar dag langer wachten op de levering . Als je het via Post NL of bij afhaal punt laat bezorgen kost het 4.95 extra

Keurig op tijd en goed verpakt geleverd

Bestelling netjes afgehandeld, geen klachten

Echt een aanrader

Snelle verzending

Het is de tweede maal dat ik bij jullie iets bestel en dit is zeer goed verlopen

Betrouwbare leverancier.

Snel en goed. Een aanrader.

Tomakker 106 5673 LH Nuenen

06 - 40103045