correcte afhandeling,

snelle en correcte afhandeling. Opmerking, geef op de site bij 2C lakken aan dat er harder bij moet, (zodat het niet vergeten wordt).

precies goed

goede spullen en mooi op tijd geleverd

Top!!

Snelle levering, voordelig!!

Prima 3M product, snel geleverd

Spuitmasker dicht goed af en geeft geen allergieverschijnselen.

Komen afspraken over levertijd niet na

Spullen komen niet zoals aangegeven de volgende dag maar veel later. Als je da n vraagt hoe dat kan en waar de spullen blijven krijg je geen reactie. Spullen prima, geen service. Koop voortaan wel elders.

Snelle reactie op geretourneerd niet werkend product

Nadat CROP mijn retourzending van een defect product had ontvangen werd direct telefonisch contact opgenomen en had ik een dag later een goed werkend product. De communicatie verliep vlot en plezierig.

Altijd goed

Altijd goed tegen een mooie prijs. Ook voor deskundig advies.

super site

trés trés rapide trés satisfait

Goede producten niet goedkoop

Kan goedkoper

Uitstekend geholpen ondanks Corona maatregelen

perfect keurig op tijd geleverd GA ZO DOOR

De bestelde spullen de volgende dag in huis

Altijd goede en snelle service

Altijd snel en netjes bezorgd.

Perfecter kan niet

Via chat en mail heel goed geholpen. We zijn blij met het resultaat

Top kwaliteit en snel!!!

Ongelooflijke snelle levering en altijd top kwaliteit producten voor een goede prijs

Gewoon goed .ga zo door.

Klant vriendelijk en behulpzaam.

Super snel geleverd

snelle levering tegen een redelijke prijs pakket moest naar Spanje werd opgestuurd maar het verpakken dat moet beter kunnen.

Kleur stemt niet overeen met verwachting

Ik verwachtte een goed lijkende RVS-kleur, maar het was eerder de kleur van zink of lood. Een gok die voor mij dus niet zo goed uitpakte. Verder geen opmerkingen over de levering. Zeer goede communicatie over bezorging.

Super spul om mee te werken alleen vind ik de 2k blanke lak wel nog aardig zacht heb inmiddels al wel weer wat steenslag op mijn bumper

Okè

Snelle levering Prima product

Goede hulp en advies via de chat op de website. Spullen waren snel binnen. En maken waar wat er beloofd was.

top winkel

Uitgebreid gamma producten. Snelle, verzorgde levering.

vlug geleverd , correct, juiste artikels , geen beschadiging , en een zeer goed product, samengevat

Ik geef geen maximum :)

Correct en sneller dan verwacht klaar. Ook leuke testrit mogen doen om de tijd te doden (en omdat ik natuurlijk geinteresseerd was in dat autooke)

Zeer snelle levering