super !

perfect geleverd, snelle verwerking.

parfait

produit de qualité, traitement des commandes très rapide, délai de livraison très rapide en un mot ne changez rien c'est parfait je recommande

Naar Belgie Versturen

Ook naar Belgie versturen gaat redelijk snel, gewoon bestellen, betalen en je bestelling valt goed verpakt in de bus.

Vernis 2K non transparent détruisant l'aspect des peintures 1K

Problème déjà signalé par mail.Ne rachèterai jamais ce produit et faisant partie d'un club de motos anciennes,le déconseillerai a d'éventuels utilisateurs y compris par le biais de revues spécialisées.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, nous sommes attristés de lire votre avis négatif. On vous a appelé et on a constaté que vous avez pas bien procédé et appliqué ce vernis sur un peinture qui n'est probablement pas compatible. Quand vous avez eu un résultat non satisfactoire sur une plaquette échantillon, vous avez quand même appliqué le vernis à la pièce finale. Il est toujours recommandé d'utiliser la même marque apprêt - peinture - vernis et pas mélanger. Nous restons à votre disposition, l'équipe de CROP.

Goed product

Snelle levering helemaal top

Snel en gemakkelijk

Snel en correct

Ik ben nieuwe klant en zeer tevreden.

Parfait

Très satisfait

Goed zials het hoort te zijn

Snelle levering!

Snelle levering! Helaas de eerste keer het verkeerde product ontvangen. Daarna vriendelijk geholpen en was de juiste bestelling de volgende dag al binnen.

Later geleverd dan gecommuniceerd

Voor 10 uur besteld = 2 dagen later geleverd. Verder prima bestelproces en product naar wens ontvangen. Echter de slogan "morgen in huis" niet te serieus nemen, die maakt crop niet waar.

Beste Sander, Het spijt ons zeer te horen dat u ongemakken heeft ondervonden. Gelieve onze oprechte excuses te aanvaarden en u kunt er zeker van zijn dat we dit intern zullen bespreken met de betrokken afdelingen Helaas heeft u door een storing in ons systeem de bestelling later binnen gehad Nogmaals bedankt voor het onder onze aandacht brengen van deze zaken, we stellen de feedback van onze klanten altijd op prijs en we zullen de opmerkingen constructief gebruiken. We hopen op een nieuwe kans om uw vertrouwen te herstellen in CROP. Met vriendelijke groet. Het CROP-team

Een prima product voor het onderhoud van de auto

Geweldig product. Ik kan het iedereen aanraden om de auto een goede lakbeurt te geven.

il me fallait une pointe fine malheureusement elle manque , si non la couleur est bonne

pointe fine malheureusement elle manque

Alles in orde

Communicatie goed en foutherstellend goede producten.

Goede communicatie goede producten en prijzen en supersnel foutherstellend. Zeer aan te bevelen.

Snelle verzending

2 bussen bitumen besteld, kwamen snel binnen maar wel behoorlijk gedeukt. Crop benaderd over de slechte verpakking, ze gaven snel een reactie en wilden ook wel een tegoedbon geven. Daar geen gebruik van gemaakt omdat ik de bussen toch helemaal leeg ging maken binnen korte tijd. Op zich een prima bedrijf, alleen qua verpakking moeten ze het beter gaan doen zodat de producten onbeschadigd aankomen. Het geleverde product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Zeer tevreden van de snelle service. Ook goed ingepakt zodat inhoud niet stuk ging.

Zeer snelle levering, goed verpakt en duidelijke communicatie. Contact met helpdesk als zeer positief ervaren. Prijs kwaliteit, top.

Valt mee

Kleur voor opel cascada 10A is lichter dan de oorspronkelijke. Misschien 'n laagje meer gebruiken?

Un excellent site de vente en ligne

Un excellent site de vente en ligne, après plusieurs commandes passées je reste totalement satisfait par la qualité des prestations. Les tarifs sont très attractifs, les commandes sont préparées et expédiées très rapidement. En cas de doute un technicien répond à toutes vos questions. Je vous recommande CROP à fond.

uitstekend om mee te werken

Ik heb al 10 tallen bestellingen geplaatst door de jaren heen. Altijd tevreden. Bij de laatste recent liep er iets mis bij de levering. Ik stuurde daarop een mail naar Crop op zaterdag en kreeg op ZONDAG (!) een antwoord dat men het in orde zou brengen. De maandag werd alles bij mij thuis geleverd! TOP

Top kwaliteit en snel geleverd

Kwaliteit in een blik Beter dan ik dacht

Beau matériels livraison rapide

Après réception de la commande vérification malette de pistolets peinture et une burette d 'huile spéciale dans le contenue manquer 1/3 dommage aucune trace dans les cartons de livraison ? Après quelques messages ils ont bien compris le leger problème. Proposition de me faire un remboursement de 30% du prix de cette article. J ' ai préféré avoir un code remise pour ma prochaine commande . Tout été ok félicitation de ma part pour leur réaction et leur professionnalisme . Mais après finalisé ma 2ème commande , entrée code promotion je me trouve avec un remboursement de 0 18 € . Le jette était beau mais insuffisant . Alors ma nouvelle commande passera par un autre distributeur. Je ne vous dit pas merci et vous recommanderais pas , quand je commande je souhaite recevoir comme prévu

Content

Très bien très rapide p

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.