professioneel en klantgericht

ruime keuze aan professioneel materiaal ze bewegen hemel en aarde om zelfs een verloren gegaan pakket asap opnieuw uit te sturen. erg fijne ervaring!

Mooie producten maar levering was niet s'anderendaags

De levering duurde ongeveer 1 goede week, terwijl de website meldt: "Vóór 22u, morgen bezorgd". Zonder melding van een vertraging of niet in stock zijnde artikel dus niet echt zoals beloofd. Maar de klantendienst heeft wel het nodige gedaan om mijn deadline te halen. Uiteindelijk zijn het mooie producten voor niet te veel centen. Bedankt.

Super snel geleverd zoals beloofd!!

Erg snelle verzending. Prima bedrijf

Prima bedrijf

Doen wat ze zeggen. Prima!

Ook telefonisch goed bereikbaar en prima advies.

Prima product voor weinig geld

Snelle levering en een mooi product voor weinig geld

super

super

snel en goedkoop

snelle levering en goede kwaliteit ik bestel alleen nog maar hier de spullen die ik nodig heb

snel geleverd

Goeie service

Goeie service van Crop Bij problemen verhelpen ze u snel Mail beantwoorden ze vlug. Een punt gewoon goed !

Goed en snel geleverd.

Bestelling de volgende dag in huis. Perfect.

Top!!!

Een vraag via de mail zeer snel en goed beantwoord ! Ook de verzending zeer snel!! Groet André

Voordelig en snelle levering

Top bedrijf

Snelle levering - zoals beloofd ! !

Mwa

Voorraad klopt niet ! Wel jammer als er bij staat op voorraad

Beste Maarten, Hartelijk dank voor je beoordeling, jammer dat je ons beoordeelt met een onvoldoende. Je hebt bij ons de 2K Epoxy Primer besteld van MIPA. Gezien de enorme populariteit van dit product, was de voorraad tijdens de feestdagen sneller uitverkocht dan verwacht. Helaas was MIPA dicht om de voorraad aan te vullen. Hierdoor is je bestelling niet direct dezelfde dag weg gegaan waarop jij de order had geplaatst. We hebben je echter dezelfde dag wel pro-actief een mail gestuurd om je hier van op de hoogte te stellen. Een 3 tal dagen later is de bestelling alsnog verstuurd en bij jou afgeleverd. We betreuren het dat dit voor jou niet voldoende was en je hier ons direct onvoldoende mee beoordeelt. We wensen je veel plezier toe met het product! Vriendelijke groeten, CROP

Uitstekend ,snel geleverd

Spulletjes besteld,en al snel in huis. Netjes een mailtje met track and trace. En de factuur per mail. Prima 👍🏻

Zo hoort het

Dit is leveren zoals verwacht en wat men schrijft op site. Kan niet anders zeggen dan Zo hoort het

Heb 2x gebeld met klantenservice en er werd 2x snel opgenomen en uitstekend geholpen. Ik had een klein probleempje met het product wat ik had besteld dat het nogal af week van de afbeelding op de website en het daad werkelijk geleverde product. Dit was na 1 telefoontje al helemaal opgelost en werd netjes afgehandeld zonder dat ik daar moeite voor hoefde te doen. Zou er de volgende keer zo weer bestellen.

Goed product en snelle levering

Gewoon top Goed product.en snelle levering Duidelijke web site

Perfecte en snelle service - gewoon top

Op Zondagavond besteld en maandag al in huis - zo hoort online service te zijn

Zeer trage website althans op mijn laptop, zeer snelle levering

Oorzaak traagheid website mij niet bekend Verrassend snelle levering

Mijn ervaring met Crops is super

Heb al heel wat bestellingen bij Crops gedaan. Ik ben SUPER tevreden met hoe ze bij Crops te werk gaan. Altijd het goede product, altijd een SUPER snelle aflevering. En ze staan je altijd goed en netjes te woord op de chat. Ik zie geen - punt bij het bestellen bij Crops. Aanrader voor iedereen. Ik ben DIK tevreden, dank jullie voor de goede afhandeling van mijn bestellingen die ik bij Crops heb gedaan, een DIKKE 10 van mij. Groetjes, Gerard

goede ervaringen

Goed service snelle levering.

Ik had misschien nog een ding als je iets besteld op kleurcode wordt er aangegeven dat men nog kan kiezen tussen hoogglans zijdeglans maar als klant weet je dit niet enkel de kleurcode misschien een makkelijker oplossing?

Snelle levering, goeie producten

Al enkele keren besteld altijd goed verlopen. Enkel opletten bij Candy kleuren in spuitbus, kleurstalen op website wijken sterk af van realiteit.