Top spullen voor eerlijke prijzen

Kwaliteit spullen voor nette prijzen. Vlot geleverd, ook in deze hectische tijden

Is erg goed spul

ze doen wat ze beloven

geweldige site prijzen zijn perfect

spuitbussen goed, ervaring goed

Heb al veel met Crop nu gewerkt en besteld, maar ben eigenlijk volledige amateur op vlak van spuiten. Service is goed, leveringen en response tijd ook. De minpunten waren er ook maar voornamelijk veroorzaakt door mijn gebrek aan ervaring.

super tevreden

correct en snelle levering

Duidelijke site, snel geleverd, goede producten.

Alles is er te vinden wat ik nodig heb voor het opknappen van mijn velgen. Ook de beschrijvingen van de producten zijn duidelijk.

Altijd goede service

Top en snelle levering

Fijn bedrijf om zaken mee te doen ook als er even iets niet goed gaat ,wordt meteen perfect opgelost.

Helemaal geweldig

Super materiaal doet precies wat het beloofd De spuitbus op kleurcode van mijn auto is perfect

een hele goede en overzichtelijke website

mooie en overzichtelijke website goede producten en snelle levering

toppp

goede spuitbussen.. en snel in huis

Netjes verpacht en mooie producten

Verzending goed ontvangen en netjes verpakt in mooie doos van CROP. Zeer tevreden.

Vaker hier besteld en altijd keurig op tijd geleverd.

Prima product

Prima product tegen concurrerende prijs. Snelle levering. Een aanrader.

Staan nog heel veel producten op de website die niet leverbaar zijn

En er staat nergens waneer deze niet leverbare producten dan wel niet weer op voorraad zullen zijn verder top site goed materiaal zeker een aanrader voor spuiters

Zeer effectief

Zeer effectief in gebruik met een glanzend resultaat

Perfecte webshop

Mijn ervaring is heel goed met Crop ik haal 75% van mijn producten hier alles wat ik daar koop is van goede kwaliteit. Leveringen zijn snel meestal de volgende werkdag. Maar helaas is het bij mijn laatste bestelling niet helemaal lekker gegaan ik moest voor de Pasen een auto van een klant klaar hebben dus had een week van te voren spullen besteld die ik niet meer op voorraad had met de wetenschap dat ik het voor Pasen zou hebben. Na een dag of 5 niks ontvangen toch maar even contact opgenomen via de chat deze meneer Die ik sprak vertelde er was 1 product niet leverbaar op het moment maar toen ik ging bestellen stond alles op voorraad daar door werd de rest ook niet verstuurd wat mij uiteindelijk in de problemen zou brengen bij mijn klant dus ik had gevraagd of ze de rest wel alvast wilde versturen en daar kreeg ik een goede reactie op ze hebben het verstuurd en kon op 1 dag voor Pasen de spullen verwachten dus heb het op de zelfde dag geregeld met mijn klant ( moest wel een lange dag maken waar ik en het thuisfront niet op gerekend hadden)uiteindelijk iedereen blij ik mijn klant en Crop maar dat zou van mij wel mogen veranderen stuur wat je op voorraad heb op en stuur de rest er later achter aan. Maar tot op heden ben ik heel erg tevreden over Crop zal jullie zeker aanbevelen bij andere.

Toni

Goet

Goede prijs

Betrouwbaar zoals altijd

Na meerdere bestellingen bij CROP nooit problemen met levering of goederen altijd goed aangekomen. Ze zijn niet de goedkoopste maar zeker niet de duurste en meest belangrijke is dat ze kwaliteit leveren en mocht je vragen hebben dan zijn ze altijd bereikbaar .

goeie service met snelle levering en fatsoenlijke spullen

Gewoon goede spullen voor een normale prijs

De site fantastisch, maar levertermijn niet goed.

Mijn bestelling is na drie dagen nog niet bezorgd%

Vernis

Parfait! Vernis comme au pistolet, très beau rendu. Je recommande

Top...Prima produkten!!

Snelle levering en geen verzendkosten..

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.