1ère expérience

pas d'expérience dans ce domaine mon avis ne sera pas objectif

Snelle verzending

Alles schnell und unkompliziert, gerne jederzeit wieder…j

Super gut gelaufen

Prima Firma

Prima Firma... Mooi materiaal

ik heb het nog steeds niet ontvangen !! ben niet 100 gelukkig er mee

ander maal was het vlug geleverd

zeer snel contact en super help.

Geen idee hoe ik mijn motor moest spuiten. na een telefoon gesprek, de kleur en items gevonden! Nu kan ik lekker aan de slag.

bon produit et livraison rapide

UPS à éviter

peinture haute température mipa noir

livraison qui a prix du temps ,le produit conforme tous va bien puisque a testé on verra bien après

perfect weer

zoals altijd perfect

Zeer slecht

Kan nu de hele motor kap laten spuiten.plekjes zijn rosé geworden.wat een rotzooi.

Sehr hochwertiger Schleiffüller

Der Schleif Füller ist super einfach anzumachen, benötigt meiner Erfahrung nach keine verdünnung und lässt sich perfekt und qualitativ hochwertig applizieren. Habe eine Sata jet 4000b rp digital verwendet mit 1,5 Düse.

Snel

Goed product

Snelle levering.

bons produits et expédition très rapide

très bon produits

Snelle en juiste levering

spuitbus lekte, allemaal vlekken op de vloer

Lekt als de ziekte, een grote bende in huis, laminaat verpest, ronduit waardeloos.

Super snel

Perfect geleverd en snel! Conform verwachting

Vlotte levering. Prima kwaliteit.

Goede communicatie en vlot geleverd. Materiaal voldoet aan de vetwachtingen. Kan niet beter.

mon avis ? jai pas recu mon colis

si vous voulez mon avis, je suis tres decu pour le moment jai absolument rien recu. cela fait une semaine que je vais au point relais et qu'il n'ont rien pour moi. ou est mon colis ??? als je mijn mening wilt, ik ben erg teleurgesteld voor het moment dat ik absoluut niets heb ontvangen. Ik ga nu een week naar het aflossingspunt en ze hebben niets voor mij. waar is mijn pakket???

Pistolet Finixa

Livraison rapide suivi excellent, pistolet pas encore testé mais la qualité est là.

levertijden niet kloppen niet

heb vrijdag een bestelling geplaatst voor 22.00 volgens de site volgende dag in huis maar nee krijg je een email dat het product nog bestelt moet worden via de email gevraag of ze een ander wouden op sturen die dan wel op vooraad zou zijn maar krijg je een vage email terug pas je levertijd gewoon aan wou eigelijk meer kopen bij dit bedrijf omdat ze mooie en goede prijzen hebben maar naar dit betaal ik liever wat meer maar dan heb je het wel optijd in huis dus voor mij nooit meer

Bonne peinture mais non compatible

Je devais peindre un support en alu j’ai acheté une peinture haute température et son vernis , sauf que le vernis haute température bouffe la peinture haute température...

1 dag levertijd werd een week

Na 1 week werd eindelijk mijn bestelling geleverd. Daarvoor 3x contact gehad en iedere keer werd gezegd denk dat t vandaag de deur uitgaat. Mijn advies: als je t snel nodig hebt, hier zeker niet bestellen, verder was de bestelling wel in orde!!

Beste Manuel, Dank u wel voor uw bestelling. Wij vinden het jammer dat u ons met een negatieve review heeft beoordeeld. Voor lak op maat staat een afwijkende levertijd, deze staat ook op de product pagina van de lak. Dat komt omdat wij deze zelf mengen en afvullen op bestelling. Omdat u het eerder nodig had, hebben wij getracht om uw order voor het weekend te kunnen maken. Wij zijn hier helaas niet in geslaagd. Wij zullen uw feedback dan ook met alle betrokken afdelingen bespreken. Nogmaals bedankt voor het onder onze aandacht brengen van deze zaken, we stellen de feedback van onze klanten altijd op prijs en we zullen de opmerkingen constructief gebruiken. We hopen op een nieuwe kans om uw vertrouwen te herstellen in CROP. Met vriendelijke groet, Het CROP-team.

Mijn. Bestelling was niet compleet het afplak papier miste

Ik had 2 dingen besteld maar maar het afplak papier miste

Duidelijke webshop

Duidelijke webshop, gemakkelijk bestellen

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.