Product oké levertijd ook naar verwachting

Product oké levertijd ook naar verwachting

Zeer positief maar ruimte voor verbetering.

Zeer snelle levering.

Prima comminicatie en stipt

Zelfs bij iets complexere vragen/opzoekwerk steeds een snelle en dekundige tussenkomst.. Leveringen altijd netjes verpakt ik heb al vaker besteld en steeds tevreden ! Hier kunnen andere webshops nog iets van leren.

Perfect snelle levering

Zeer verfijnd om mee te werken

Délai plutôt long

J’ai eu l’occasion de passer 2 commandes à quelques jours d’intervalle…. J’ai bien reçu la 2eme commande assez rapidement, alors que la 1ere commande n’était toujours pas expédiée ! La 1ere commande a mis plus de 2 semaines pour être livrée… c’est un peu trop long !

Mitigé

Déjà client depuis quelques années. Je trouve que le délai de livraison c'est considérablement allongé et que les frais de port ont également augmentés (lors de ma dernière commande ces frais de port sont arrivés plus tard en cadeau surprise après que ma commande est été effectuée et réglée, je n'ai pas eu le choix)

Prima webshop

Professionele producten.

Retour beleid niet goed

Goeie producten alleen heel jammer als producten niet zij. Zoals je zou willen je zelf retour kosten moet betalen wat heel duur kan uitslapen als je gallons hebt gehaald heel jammer

Beste Billy, Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat onze retourservice niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen je teleurstelling over de retourkosten. Zoals veel andere bedrijven, hanteren we een beleid waarbij retourkosten voor rekening van de klant zijn, zoals vermeld op onze website. We hopen dat je desondanks plezier zult hebben van je overige producten. Als je nog verdere vragen hebt, staan we graag voor je klaar.

Bestelling kwam spoedig en kwaliteit was perfect

Snelle levering.

Grote keuze uit uitgebreid assortiment van kwaliteitsproducten.

pas loin d'être parfait

Les tarifs sont très bon, les produits excellents, la livraison s'est très bien passée mais le parcours d'achat sur le site (paniers supprimés, infos concernant les produits, filtres, recherches, redirection de paiement....) je recommande néanmoins !

Livraison rapide et grand choix de produits

Deuxième commande, toujours content du site et des produits proposés

Internet afgezocht

Internet afgezocht en niet de tape kunnen vinden die ik nodig had, totdat ik op de side van Crop kwam en zonder veel zoeken direct vond wat ik nodig had. Na ontvangst was de tape van uitstekende kwaliteit en makkelijk handelbaar. een heel tevreden klant !

Snel geleverde top kwaliteit!

Snelle en duidelijke reactie op advies vragen en zeer groot assortiment.

Goed produkt goede deal

Snelle levering en afhandeling. TOP

Goede producten en snelle levering.

Voor de 2 maal een op kleurgemaakte lak via een opgestuurd staal bijbesteld. Zeer snelle traceerbare levering naar België. Aan te raden. Bedankt.

No sign of order

I have asked multiple times where my order is and have not got an answer. They sent a ups label last week but there has been no change since. Update: The issue was with UPS, the tracking number I had was not updated, I got the delivery today with a different tracking number. I got a call from Crop who advised about the problem with the delivery from UPS.

Très bien merci

Prima product. Aflevering op tijd. Keurig verpakt.

Diverse lakken mooi aan de prijs en heel snel geleverd!

Diverse lakken mooi aan de prijs en heel snel geleverd!

Goede producten, matige levering.

Ik heb hier mooie polijstpads en andere producten besteld. Toen deze aankwamen waren deze netjes verpakt en de kwaliteit, vooral van eigen merk CROP, zijn heel erg goed. Ik heb hier specifiek besteld omdat er geadverteerd wordt met voor 22:00 besteld, morgen in huis en mijn opdracht veranderde last minute…helaas had ik na 15 uur nog geen track&trace en heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd me gemeld dat dat kon gebeuren helaas en de spullen een dag later kwam. Ik heb aangegeven dat de site stelt dat deze de volgende dag geleverd worden. Hierop werd niet gereageerd helaas, niet echt netjes vind ik.

Excellent

Rapide et efficace

Perfection!

:-)

• Poleciłbyś nas? Tak

Goede service en goede producten

Bad customer service, bad delivery service.

Hello, although an often customer in my last order and two orders before last I did experience a delivery delay which made me ask why? The answer I’ve got is because of customs….. OMG! and when I mentioned that my address is in Netherlands then they realized they don’t have clue what was going on with my order, I’ve got a light apology only…. without any explanation why my order is not sent? as written “Order before 22:00 next day in your address”is totally not working at least for me, repeatedly! (Ordered Sunday midnight around 00:30 and after my questions and my research they send it Tuesday afternoon, imagine if I was looking for my order what was going to be….) I can’t trust this company anymore and I wouldn’t recommend for tight schedules. Customer service really bad, clueless and almost an arrogant.

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.