Snelle en correcte service

prefessionele hulpverlening en snelle levering. Topbedrijf!

snel geleverd, juiste prijs

professionele producten die snel geleverd waren in prima verpakking

Juiste product en snelle levering

Goede product voor mijn werkzaamheden en een snelle levering, min puntje dat je ook over de bezorgkosten BTW betaald?

Goede communicatie, scherpe prijs!

Goede communicatie, scherpe prijs!

Zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd. Ik moet er nog mee aan de gang, dus kan nog niks zeggen over de kleur van mijn 'custom' verf.

10x beter dan vorige keer!!

Vorig jaar ook een bestelling gedaan dit beviel minder goed. Dit keer was het veel beter! aanrader nu!

Snelle levering, prima ervaring

snel en goede producten

Besteld op het net. Dag erna geleverd. Wat wil je nog meer. De goede producten tegen een goede prijs..

prima communicatie, snelle verzending

prima communicatie, snelle verzending

Twijfelachtig

Voor 10.00 uur besteld de volgende dag in huis. Van post nl track en tracé ontvangen dat het vandaag tussen 13.45 en 18.15 bezorgd zou worden. Nog niemand gezien. Wel morgen nodig op mijn werk. Kan ook een fout van post nl. zijn.

Bestelling nog steeds niet toegekomen

Op de site staat dat het product in voorraad is en de dag nadien geleverd wordt. Echter, na bestelling blijkt dat het niet in voorraad is en dat de levering in de toekomst zal gebeuren.

goed geholpen

goed geholpen, We zijn tot een oplossing gekomen. Mag naar een 10. Bedankt

Op de site zag het er goed uit maar nu ben ik toch duurder uit.

Op de site was aangegeven dat alle gewenste producten (schuurband 30x533; Korrel P40; P60; P80; P100 en P120) "op voorraad" waren. Ik heb de hele serie schuurbanden besteld. Na de bestelling en betaling bleek dat een aantal korrelsoorten niet aanwezig waren en laten zouden worden uitgeleverd. Bovendien blijkt de P100 uit de collectie is gehaald. Rest wordt wel geleverd en het gedrag voor de P100 zou teruggestort worden. Als ik dit had geweten had ik de hele korrelserie bij een concurrent gekocht. Bovendien moet ik nu wel bij een andere organisatie extra voor de transportkosten betalen omdat ik met alleen de P100 niet aan het minimum bedrag kom voor gratis verzenden. Uitgesproken "Jammer". Advies: "Site up-to-date houden", zodat de klant de juiste keuze kan maken.

1e Bestelling, zeer vlot verlopen

perfect

perfect

Goede levering, advies en prijs

Kan altijd terecht voor advies over het juiste product. Zeer tevreden het afgelopen jaar.

Zelfs op zondag besteld, maandag al in huis! Top!

Duidelijk en correct

Bestelling , betaling en levering is goed en vlot verlopen .

Correcte webshop

Mijn pakketje was vermist. Nadat ik dat gemeld had, hebben ze direct dezelfde bestelling nog eens verstuurd. Goeie service. Nadien heb ik alsnog het eerste pakketje ontvangen. Ik heb dit op hun kosten teruggestuurd.

Heel snel geleverd en producten volgens omschrijving

Sneller geleverd dan verwacht.

veel keuze, levering: snel, correct en accuraat

geen verdere toelichting

geweldig

producten zijn goed en snel geleverd.

Prima producten, snelle levering.

Prima producten, snelle levering.

Snelle en correcte levering. Producten nog niet kunnen gebruiken.