Echt prima en goede service top

Al meerdere bestellingen gedaan, was prima 1x een fout gemaakt en de volgende dag opgelost, precies zoals het hoort Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen Prima een tevreden klant

Prima.

Duidelijke afspraken en levering prima.

Keurig geleverd en hoe en waar het pakketje was kon je keurig volgen.

Heb het product besteld en was gauw in een paar dagen thuis.

Goed zo als het hoord

De bestelde spullen snel geleverd en netjes verpakt zo als je mag verwachten

100procent

Snel geleverd en een goeie prijs

Prima levering met exact de juiste lakkleur.

Vraag?

Vraag heb ik wel, is buitentemperatuur nu niet koud om te spuiten. Henk.

Voldoet gewoon aan de verwachtingen

Kwaliteits producten makkelijk te bestellen snelle levering

Steeds correct en goede producten

top top

alles snel en correct geleverd. Dit ondanks de drukte bij bezorgbedrijven! Bravo

Produit de très bonne qualité

Commande reçu rapidement Peinture de bonne qualité Merci

Meerdere bestellingen gedaan. Leveren snel uit en producten zijn goed.

snel

kwaliteit producten

De producten welke ik besteld heb zijn super. Ik heb nu 2 keer keer bestelde produducten geleverd gekregen en net mijn 3e bestelling gedaan. Helaas isnde bezorging niet vlekkeloos gegaan. Crop kan hier niet direct wat aan doen dit ligt aan postnl. Het zou fijn zijn als postnl een online gops trackmodus lanceerd zoals budbee.

vlotte servies

gemakkelijk om te bestellen en overzichtelijk

Uitstekende kwaliteit, volgende dag geleverd!

Zoals altijd kwaliteit producten besteld en de volgende dag geleverd,perfect!

Vriendelijke service

Ik had een artikel besteld die niet op voorraad bleek te zijn. Minpuntje was dat ik daar zelf achteraan moest om die informatie te achterhalen. De opvolging was verder vriendelijk en service gericht. Binnen 6 werkdagen mijn artikel alsnog ontvangen, heel blij mee

Prima, niets op aan te merken.

De beste klanten service dat ik tegen gekomen ben .

Na een aangename chat met de persoon om mij wegwijs te maken welke producten in moest aankopen voor mijn klus ben ik onmiddellijk aan het bestellen gegaan. Eenmaal na paar dagen mijn pakketje te ontvangen ben ik aan mijn klus begonnen . De kleur in spuitbus was net de zelfde kleur dan van mijn OEM lak dus ideaal. Ondertussen ook op de site gevonden dat er meer dan verf te koop is als ik nog iets nodig heb is dit de eerste site dat ik bezoek. De enge reden waarvoor ik geen 10 geef is omdat niemand perfect is.

Tijdens kerstperiode toch snel geleverd

Snel geleverd tegen prima prijs

Zeer goede service

Zeer goede service maar verzendingskosten een beetje duur.

Bestelen gaat helemaal prima

Alleen de bezorgen is minder zit al 3 dagen te wachten op mijn product en ze zeggen voor 22.00 uur besteld volgende dag geleverd maar helaas dat gaat niet goed bij post nl. Want deze doen niet mee aan deze afspraak

correcte levering

betrouwbaar bedrijf dat snel reageert

Super goed !

Voor mij het beste bedrijf voor de spullen die ik zoek . Altijd snelle levering , goeie communicatie. En goede kwaliteit ! Top bedrijf

vrede met het produce

nvt