Een goede ervaring, klantvriendelijk en servicegericht.

Nadat de ABAC Pole Position OS20P compressor weer leverbaar was, heb ik deze direct besteld. Een heel fijn en stil machientje wat met z'n 2 PK snel op druk komt en mooi is afgewerkt. Aanrader! Ik ben er blij mee! De levering vond niet de volgende dag plaats zoals op de site wordt vermeld. Na telefonisch contact werd vriendelijk uitgelegd over het hoe en waarom niet. De servicemedewerker heeft me later nog teruggebeld over de exacte leveringsdatum. Kortom, een positieve ervaring met een klantvriendelijk en servicegericht bedrijf.

super

kan alles vinden wat ik nodig ben

Teleurstellend.

Afspraken mbt tot de leveringstijden worden niet nagekomen. Vervolgens blijkt dat er onderdelen ontbreken en duurt het alsnog weer enkele dagen langer voordat je aan de slag kan. Aanbevelen op basis van deze ervaring is moeilijk en tussenkeuze ( bv ja mits….) helaas niet mogelijk. Nee is daarentegen weer te zwart/wit maar het is niet anders.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede producten en snel geleverd

Kleur,primer en blanke lak besteld en alles snel binnen.

Exact de juiste kleur

Snelle correcte afhandeling

not good

Not good servise

Groot assortiment, goede klantenservice

Ik bestel hier vaker. Vooral alles voor de auto. Of het nu poets/polijst spullen zijn, accessoires of lakstiften. Altijd alles netjes en snel geleverd tegen scherpe prijzen. Wacht alleen nog steeds op een terugbetaling van een retour gestuurd artikel. Nadien al eens contact opgenomen, maar helaas nog niks gecrediteerd gekregen.

Doen wat ze zeggen al meer dan 2jaar tevreden klant!

Ben zeer tevreden !doe zo verder tevreden klant

Snel geleverd. Verkeerde spuitbussen ontvangen, nadat ik een mailtje had gestuurd, de volgende dag direct nieuwe spuitbussen ontvangen.

Goede en supersnelle service

In het weekend een bestelling gedaan en dan maandagochtend alles in huis hebben. Supersnelle levering dus!!

Perfect product

goede producten en snelle levering

Al voor de vierde keer besteld laatste maanden. Spuitbussen op kleurstaal gemaakt, grondlakken, bodembeschermer, polyester plamuur. Alles van zeer goede kwaliteit en snel geleverd in Bree, België. Zeer aan te bevelen. Bedankt

Goede service en scherpe prijzen

Na melding dat mijn bestelde product niet helemaal in orde was, gelijk een nieuwe gekregen. Goede service

Goed geholpen, meedenkend personeel!

Goede kwaliteit producten op 1 plek!

Ik had Prevost luchtkoppelingen nodig, en deze had CROP met een goede uitleg in de webshop! Juiste maat aansluit nippels werd er ook bij vermeld, erg fijn.

Groot assortiment, goede prijzen en snelle levering

Staan steeds klaar om extra uitleg te geven over producten!

Goede spullen, snel geleverd

Goede spullen, goed en snel geleverd!

Altijd snel en netjes je producten.

Groot assortiment waardoor veel keuze en indien gewenst ook goed advies. Erg blij met een winkel als deze in de buurt!

Geweldig product

Werk volledig perfect

Gewoon goed...

Fijne website, snelle levering

Leer onderhoudset voor de auto besteld. Bestelproces is eenvoudig en veel betaalopties. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en de levering. Onderhoudset was goed verpakt in stevige doos. Heb het product nog niet gebruikt dus daar kan ik geen review over geven op dit moment. Ik verwacht echter dat het aan de verwachting gaat voldoen.

Goeie kwaliteit

Spuitbussen van eigen merk zijn top. Goeie kwaliteit verf en spuit fijn weg.

Producten goed, communicatie kan beter.

Mijn eerste bestelling is binnen! Mooie producten maar heb er wel even op moeten wachten. Een week na mijn bestelling heb ik moeten bellen over de voortgang, er was van 1 product geen voorraad, dit moet beter kunnen door de klant te informeren, je zal maar haast hebben. Uiteindelijk is de bestelling in 2 delen geleverd. Al met al goed opgelost.

Een goede combinatie super

De auto een bus l2h2 gepolijst in 3 uur als nieuwe , super tevreden.

Anthonetta Kuijlstraat 4343

3066GS Rotterdam

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.