top firma

alles tip top in orde een vlugge levering ene......10/10

Goede spullen en snelle levering

Ook aantrekkelijk geprijsd.

Werkt perfect

Maakt goed schoon en geeft een goede resultaat.

Duurder als bij concolega

Klanten survise wilde ons niet tegemoet komen om over verschil te praten. Volgende keer sturen wij zeker het product terug mochten we nog eens bestellen via Crop. Kans is gering!

Geen slecht bedrijf, maar verkeerd product.

Ik had speciaal een keer de siliconen spray genomen om het een keer netjes te doen. Een wiel heb ik gedaan zonder dat spul omdat ik het nog niet binnen had, die is dus gelukt. De andere 3 netjes met het spul ingespoten schoon gemaakt en laten drogen extra. En ben ze toen gaan spuiten. Het effect was dat alles is gaan branden en dus geheel mislukt is. Een hoop geld aan grond verf kleur verf en aflak verder en zit nu met lelijke wielen opgescheept. Daar word ik niet vrolijker van.

Problemen werden gelukkig gelijk opgelost toppie mooie zaak.

Zeer slechte ervaring met CROP

Al 2 keer de foute bestelling ontvangen, waardoor ik niet verder kan met mijn project, zeer frustrerend. Slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad met een onderneming, als ik het zelf een onderneming mag noemen.

Netjes contact gehad en snelle reactie

Was iets fout gegaan met transport. Maar was snel opgelost en daarna snel en netjes afgeleverd

Snelle en correcte levering!

Ik heb al vaker hier is besteld, het zijn geode producten en tot nu toe ook goed geleverd.

toppie

Alles goed gegaan en dus tevree

Een goede ervaring, klantvriendelijk en servicegericht.

Nadat de ABAC Pole Position OS20P compressor weer leverbaar was, heb ik deze direct besteld. Een heel fijn en stil machientje wat met z'n 2 PK snel op druk komt en mooi is afgewerkt. Aanrader! Ik ben er blij mee! De levering vond niet de volgende dag plaats zoals op de site wordt vermeld. Na telefonisch contact werd vriendelijk uitgelegd over het hoe en waarom niet. De servicemedewerker heeft me later nog teruggebeld over de exacte leveringsdatum. Kortom, een positieve ervaring met een klantvriendelijk en servicegericht bedrijf.

super

kan alles vinden wat ik nodig ben

Teleurstellend.

Afspraken mbt tot de leveringstijden worden niet nagekomen. Vervolgens blijkt dat er onderdelen ontbreken en duurt het alsnog weer enkele dagen langer voordat je aan de slag kan. Aanbevelen op basis van deze ervaring is moeilijk en tussenkeuze ( bv ja mits….) helaas niet mogelijk. Nee is daarentegen weer te zwart/wit maar het is niet anders.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede producten en snel geleverd

Kleur,primer en blanke lak besteld en alles snel binnen.

Exact de juiste kleur

Snelle correcte afhandeling

not good

Not good servise

Groot assortiment, goede klantenservice

Ik bestel hier vaker. Vooral alles voor de auto. Of het nu poets/polijst spullen zijn, accessoires of lakstiften. Altijd alles netjes en snel geleverd tegen scherpe prijzen. Wacht alleen nog steeds op een terugbetaling van een retour gestuurd artikel. Nadien al eens contact opgenomen, maar helaas nog niks gecrediteerd gekregen.

Doen wat ze zeggen al meer dan 2jaar tevreden klant!

Ben zeer tevreden !doe zo verder tevreden klant

Snel geleverd. Verkeerde spuitbussen ontvangen, nadat ik een mailtje had gestuurd, de volgende dag direct nieuwe spuitbussen ontvangen.

Goede en supersnelle service

In het weekend een bestelling gedaan en dan maandagochtend alles in huis hebben. Supersnelle levering dus!!

Perfect product

goede producten en snelle levering

Al voor de vierde keer besteld laatste maanden. Spuitbussen op kleurstaal gemaakt, grondlakken, bodembeschermer, polyester plamuur. Alles van zeer goede kwaliteit en snel geleverd in Bree, België. Zeer aan te bevelen. Bedankt

Goede service en scherpe prijzen

Na melding dat mijn bestelde product niet helemaal in orde was, gelijk een nieuwe gekregen. Goede service

Goed geholpen, meedenkend personeel!

Bedrijfsgegevens

Anthonetta Kuijlstraat 4343

3066GS Rotterdam

[email protected]

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.