goed product, jammer dat de bestelling 6dagen op zich liet wachten

goede verf super op kleur gemengd, netjes verpakt. jammer dat de bestelling 6 dagen op zich liet wachten.

Fijne firma met goede produkt uitleg.

Bestellen gaat heel eenvoudig en de site is overzichtelijk. Fijn dat bij alle produkten een uitgebreide uitleg staat.

zeer correcte afhandeling en snelle levering

Ik had verkeerde lak gekost en zij hebben de extra kosten voor hun rekening genomen. TOP

Topleverancie

Goed verpakt, snelle verzending en prima prijs/kwaliteits verhouding.

Voor heen goed maar laatste bestelling niet

Heb na 8 dagen nog maar de helft van mijn besteling en ben dus nog wachtende op de rest .telefonisch werd er best kort af gedaan.mijn eerdere ervaringen waren tot nu toe heel goed

Snelle levering en too klanten service

Bijna wekelijks vestel ik wat matteriaal hier en nog geen enkele teleurstelling.

Duidelijke website met giga keus het verzenden duurde wat langer als voorgesteld maar....dan heb je ook wat...! ! ! :-)

prima afgeleverd

goed afgeleverd en verpakt.

Duidelijke website Vlotte communicatie Snelle en veilige verzending Top !

Groot assortiment. Prima prijzen. Snelle levering. Niks op aan te merken.

Teleurstellend

De reden waarom wij voor Crop hadden gekozen na het aanduiden van de gewenste artikelen dat er werd opgegeven dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden. Op andere webshops werd aangegeven 3 tot 21 werkdagen. (eerlijk dus) Vandaar onze keuze voor Crop maar niks snelle levering .... na enkele emails werd nu weer beloofd in de loop van volgende week. Fingers crossed

Koop hier graag

Ze hebben alles wat je nodig hebt, leveren snel en communiceren duideluijk

Goede produkten en snel in huis.

Traag, geen info

Zou zelfde dag verzonden worden (+ 1 dag ivm corona), kreeg het 8 dagen later, geen track en trace, geen info over de status etc.

ok maar niet top

Wat spuitbussen gekocht en wat adviesvragen gesteld. Ik denk dat ze niet echt ingesteld zijn op leveringen en/of advies aan particulieren. Antwoorden zijn kort, onpersoonlijk en niet altijd even duidelijk; jammer.

Ik ben tevreden!!!

Ik ben tevreden!!!

goede service goede producten

bestellingen zijn altijd correct geleverd en tegen een nette prijs.

Snelle levering en gunstige prijs

Snelle levering en gunstige prijs

prima klantenservice

Goede producten verkopen is één ding, maar snel en adequaat reageren als er iets fout gaat is een tweede. Dat is wat ze zeker doen bij Crop. Toen mijn pakketje in de post verdwenen leek te zijn, hebben zij direct actie ondernomen en mij hierover persoonlijk ook nog gebeld. Probleem was snel opgelost. Prima gedaan!

Goede verf

perfect

goede service

Helaas door drukte iets later dan gehoopt ontvangen , maar er was goede communicatie heer over.

Optijd geleverd en waar voor je geld

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.