Goede producten snelle Levering

Goede site Snelle levering Goede producten Erg tevreden

Gewoon goed

Spullen snel ontvangen

Snelle levering.

Ik heb ontdekt dat ik geen autolak via mijn iPad kan bestellen, maar wel via iMac, geen idee hoe dat dat kan, en dat je geen PMS kleur kon opgeven maar als je om Pantone vraag, wat het zelfde is, is het geen probleem, een mooie les voor mij, maar ze zijn onvermoeibaar om het wel voor elkaar te krijgen, de kleuren die ze voor mij gemengd hebben in geweldig.

Snelle levering en goeie produkten

er valt op de bestelling niets aan temerken

op de laken valt niets aan te merken verder geen op of aanmerken

Te laat, valse beloften, kwaliteit prima

Twee maal telefonisch beloofd te leveren de dag na telefoontje. 2 x belofte niet nagekomen. Bestelling die dag of 2 later in de bus had moeten liggen uiteindelijk in Rotterdam moeten ophalen omdat anders project niet op tijd klaar zou zijn. Later leveren kan voorkomen. Maar 2x beloven dezelfde dag te verzenden en dat dan niet nakomen is onvergeefelijk

Beste Michiel, In dank hebben wij uw beoordeling ontvangen. Jammer dat deze onvoldoende is. Voor de op maat gemaakte lak die u besteld heeft was er helaas een van de benodigde mengkleuren niet op voorraad. Hierdoor is uw order helaas niet op tijd verstuurd. Nogmaals bedankt voor het onder onze aandacht brengen van deze zaken, we stellen de feedback van onze klanten altijd op prijs en we zullen de opmerkingen constructief gebruiken. We hopen op een nieuwe kans om uw vertrouwen te herstellen in CROP. Met vriendelijke groet. Het CROP-team

Spijtig

Buiten dat het lang heeft geduurd, en telkens gezegd werd tis verstuurd niet dus. Heeft het 11dagen geduurd. Bovendien is de verf donkerder, hoge glans is eerder zijde glans, verfpen is verfstift zoals nagellak. Dus al vij al teleurgesteld en tevergeefs nig verkeerd.

Zeer correcte service

Al verscheidene keren bestelt ALS PARTICULIER en steeds correcte service. En geen voor de hand liggende dingen maar wel steeds in stock en correcte prijs.

Super kwaliteit

Kleur op maat besteld, het was een gok zonder staaltje op te sturen maar 0.0 kleurverschil, gewoon super!

Topservice

Vlotte afhandeling, snelle levering producten van topkwaliteit.

Enorm tevreden

Heel duidelijke site met zeer goede prijsstelling en topservice Een aanradertje.

Klantenservice prima meegewerkt.

Had een verkeerde bestelling geplaatst. Snel en naar volle tevredenheid opgelost.

snelle foutloze service

Bestellingen verlopen steeds snel en zonder fout. Ik heb enkele spuitpistolen, zeer tevreden over. Ik gebruik ze bijna dagelijks. Tot dusver heb ik hier nog geen slechte aankoop gedaan.

Perfecte spuitbussen goeie prijs

Steeds goede service

Motip zwarte verf

Had wat matte zwarte verf nodig voor een motorstuur. Prima prijs en snel geleverd via de Crop website.

Ik hoef geen 2K meer te kopen per liter

De spuitbussen van "spray max" werken perfect. Ik bewaar ze na mengen en het eerste gebruik in de ijskast! Ik kan ze dan tot 4 dagen na het mengen nog gebruiken. je moet ze wel eerst op temperatuur laten komen.

prima service probleem perfect afgewerkt

Ben zeer tevreden hadden niet alles op gestuurd wat ik bestelt had is snel na geleverd

Correct en snel.

Correct en snel.

Producten zoals beschreven en snelle en correcte levering

Goed product

Erg snel geleverd, zonder enige problemen

Super service en materialen

Goede producten, faire prijs en heel snelle levering.

de averen was goed ik had mijn bestelng snel in huis top.

snelle levering...scherpe prijzen

alles verloopt vlot

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.