Hele goede service!!

Verf werd geleverd in een andere kleur werd direct opgepakt en nieuwe kleur verzonden.

Niks te klagen...

Uitstekend: Zoals altijd , vanaf de start van dit bedrijf. ( Kleine opmerking: bestel en afhaal mag wel sneller)

Snelle verzending

Heb het product helaas nog niet kunnen proberen, I.v.m. Kou en vocht...

zeer goede producten

zeer goed en snelle levering

Klaar, duidelijk en snel

Positief

goede producten, snelle levering en faire prijs

Tot nu toe een aantal keren lakken, tape en schuurmiddelen gekocht bij CROP. De producten waren allemaal van uitstekende kwaliteit en de prijs was eerlijk. Alles werd steeds keurig en snel geleverd tegen minimale verzendkosten. Prima winkel.

Ruime keuze, professioneel.

Al eerder hier besteld, vanwege service en ruime keuze. Als prijs/product en zeker goede service matchen dan blijf ik terugkomen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijn product en snelle levering

Geleverd zoals het hoort top

Al verschillende malen besteld bij CROP steeds correct en goede klantenservice!

Geweldige winkel

Uitgebreid assortiment en goede service

Service was geweldig maar eindresultaat teleurstellend

Ik wilde graag de kleur van mijn velgen evenaren. En alhoewel de kleur meester zijn uiterste best heeft gedaan is het uiteindelijk niet gelukt. Dus crop verdient 5 sterren voor de effort. Helaas is het eindresultaat 1 ster.

Snelle levering en uitstekende lak.

Uitstekend.

Bezorging op tijd. Product is prima.

Uitstekende service en juiste kleur

Uitstekende service, na opgave kleurcode juiste kleur geleverd. Uitstekende kwaliteit.

Beste prijzen voor goede producten Al enkele jaren klant van crop Ook sevice na verkoop top

Jammer dat het geen kwaliteit is

De spraygun die ik heb gekocht is niet zoals op de site stond heeft een andere kleur en kwaliteit is niet veel helaas

Slecht

Besteld op een maandag voor "sluitingsuur" en dus in principe dinsdag geleverd. Ik kreeg wel elke volgende dag een mail waarin stond dat de bestelde goederen nu wel écht richting transporteur gegaan waren (!). Om uiteindelijk pas vrijdag alles toe te krijgen. Ook in de beschrijving rammelde het: we bestelden 500 zetelhoezen, om 500 vellen plastic toegestuurd te krijgen die niet over een zetel blijven zitten. Eerste bestelling en wellicht ook de laatste

Snel geleverd en goede producten

Ik heb meermaals producten besteld bij Crop. Tot heden altijd tevreden met de artikelen geweest en vooral zeer tevreden met de levertijden!

snelle levering van kwaliteistproducten

ruime keuze in kwaliteitsproducten. Goede service, goede website en snelle en correcte levering . Goede verhouding kwaliteit-prijs

Profi spuitbussen snel bezorgd..

Voor mijn mid-century tools hobbyrestauraties gebruik ik graag de professionele spuitbussen van Rust-Oleum, MoTip en SprayMax. De schuurvellen van Colad zijn super alleen zijn ze helaas niet meer per stuk te koop. De merkloze schuurvellen zijn minder goed. Hoop dat het in de toekomst de Colad schuurvellen weer per stuk kan kopen.

Teleurgesteld

2 keer een bestelling geplaatst, wordt veel later bezorgd dan er wordt beloofd. Jammer…..

Snelle levering en communicatie

Om eerlijk te zijn , de snelheid van leveringen en communicatie is erg goed en vriendelijk. Maar bij het elke keer bestellen van 2K spuitbussen op het zelfde RAL kleur code nr wijkt de kleur zichtbaar af helaas. M.vr.gr H.Coolen

Snelle en correcte levering

Prijs/kwaliteit zeer goed

Duidelijke webshop,goede beschrijving van producten, correcte levering

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.