Super en snel geleverd

Goede producten en zeer snel geleverd. ( veel beter ….kan niet.) Groetjes Harry.

Eerste en meteen de laatste

Op de webshop worden producten als in voorraad voorgesteld terwijl het weken wachten is tot ze kunnen leveren. Ondertussen houden ze uw betaling vast en ben je wel verplicht te wachten. Voor mij is dat bedrieglijke verkoop.

Snel en kwaliteit!

Goede website, snelle bezorging en kwaliteit!

Ik wil jullie vrimibo een beetje sponsoren

Vanaf begin goed geholpen met het kiezen van de soorten lakken, bij problemen word er snel gereageerd en super opgelost. Service zoals het hoort te zijn, kijk op de site hier word je zelfs wijzer van hoe produkten te gebruiken door goede uitleg. Mijn ‘klacht’ werd super opgelost, ik ben zo blij dat ik ze wil sponsoren met een kistje(sturen gaat moeilijk, maar een tikkie en zelf halen vind ik mooi)

Half ontvangen wat is besteld, daarna klantenservice niet bereikbaar

6x rupes stofcontainers besteld, voor rechtstreekse montage. 3 stuks ontvangen in een andere variant en daarnaast nog 3 vervangings/reserve filters. We kunnen nu dus 3 man voorzien van een nieuwe stofcontainer en die hebben voor ooit ook alvast een nieuw filter. De overige 3 man staan met lege handen. Als iets niet voorradig is, dan graag contact en overleg, niet zomaar iets leveren wat er ongeveer op lijkt. Dat de klantenservice niet bereikbaar is vindt ik erg slecht. Overige stofcontainers nu dan maar elders besteld.

Het is een hele snelle service die jullie verlenen.

Product goed. Levering helaas niet zo snel zoals op website aangegeven.

Product goed. Levering helaas niet zo snel zoals op website aangegeven. Bezorgiing pas na twee dgn

Prima selectie van oppervlakte behandeling voor voertuigen

Goede site, overzichtelijk en makkelijk zoeken. Betaalbare prijzen en vlotte levering. Kwaliteit gewaarborgd en aftersale is prima.

Snelle levering en goede helpdesk

Ik heb meerdere bestellingen bij CROP gedaan. Levering steeds zoals aangegeven en ook vragen gesteld via de helpdesk, Snel en deskundig antwoord.

Kwaliteit, Snelheid, ruim assortiment.

Ruime keuze en voor elke toepassing wel een verf product.

Prima zaak

Crop is een gemakkelijke site om te bestellen.

Crop leren kennen via vrienden. Veel keuze, blij jullie te kennen. Bestelling en levering heel goed verlopen, dank u . Mvg Juliette

Product snel geleverd

Als ik ik iets bij Crop bestel wordt het altijd snel geleverd. Website is ook goed het is een goed bedrijf.

Vlotte levering met top producten

Overzichtelijke website, hoge kwaliteit van producten en een snelle levering

Doet wat je verwacht. Direct leveren, netjes verpakt.

Prima product

Prima product, Commandant nr. 4, en de levering was goed verpakt, ging ook snel.

Top service en altijd snel in huis

Handige duidelijke website, breed assortiment ,scherpe prijzen ,en heel vlot bezorgd

Goed verpakt dit bedrijf weet hoe het moet zeker een aanrader

Efficiente service en top producten !

Snelle levering Product volgens de omschrijving.

De metallic spuitbus is slecht 2k primer en blanke is prima!!

De 2k primer en blanke lak is prima maar de metallic lak is zeer slecht. Het spuitmondje zit steeds verstopt en de lak die er goed door komt is zo weinig dat het lijkt alsof er bijna geen lak op je werkstuk zit. Motip heeft een veel betere metallic lak die spuit er meteen goed vol op..veel mooier resultaat. Dus voor mij geen metallic lak meer van crop. Rest is prima.

keurig en snel!

Makkelijk ' shoppen', makkelijk navigeren op de site zodat je snel vind wat je zoekt. Levering super snel, verpakking keurig. Ik ben blij!!

Superieur

Top producten snelle levering. Goede klantenservice.

Zoals altijd goed spul en correct geleverd

Helemaal super

S’avonds besteld s’morgens in huis en de juiste producten

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.