Super vlotte service

Als ik weer spuitverf nodig heb dan bestel ik weer hier. Goedkoop en goede kwaliteid

Doen wat ze zeggen

Een voudig en snel

ontgoocheld

ik heb een bestelling geplaatst op3jan.van een product dat volgens de site steeds beschikbaar is.ik heb nog geen concreet antwoord gekregen wanneer mijn bestelling zal geleverd worden.volgens jullie site hebben klanten keuze uit 10000 producten ! dus waar blijft mijn product? graag dringend antwoord a.u.b

Super snelle levering met scherpe prijzen

Dankzij de goede service geen oponthoud tijdens de werkzaamheden! En daarbij ook nog eens scherpe prijzen!

Snel geleverd , prima producten

Zie vraag 1

zeer goed

snelle levering, goed product en alles conform afspraak

10/10

de beste service en kwaliteit van producten .de groeten Bartosz Stezewski

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Gewoon goed dus.

Oke!

Oke!

Zeer goede service

Zeer tevreden ga zo door

Prima!! Gewoon zoals het hoort

Prima!! Gewoon zoals het hoort

Fijne en snelle service

De levering van de bestelde artikelen was heel snel. Ook als je een vraag hebt aan een medewerker, wordt er snel gereageerd en je wordt goed geholpen.

Goede site, snel besteld en geleverd

Snel besteld en volgende dag geleverd. Ze goede prijs kwaliteit.

Uitstekende service, goede kwaliteit, prima prijs

Als regelmatige besteller kan ik uit opgedane ervaring vaststellen dat de kwaliteit van de producten prima is (voornamelijk verf besteld), leveringen snel, bestelproces eenvoudig is, en service uitstekend. (Foutje van CROP in het verleden supersnel hersteld en ruim gecompenseerd aan mij).

Over algemeen goed

Altijd snel en gemakkelijk maar bij mijn laatste bestelling kreeg ik zomaar een ander merk primer spuitbus dan dat ik had besteld zonder uitleg waarom, vandaar de 6

Net geleverd en top spul

Gewoon goed

Goede site, vlotte levering

Snelle verzending!

Snelle levering, en als iets niet goed is nette regeling.

Correcte en snelle levering

Goede site en correcte levering

Komen hun beloften waar

Goede service En komen hun woord na

Fijne service voor een goede prijs

Bestelde producten zeer snel ontvangen, en het assortiment is zeer ruim. ik beveel Crop dus zeker aan.

Alles naar tevredenheid!

Alles naar tevredenheid!

Gewoon goed

Bestellen, leveren, klaar.

Goed product, snelle levering!

Goed product, snelle levering. Alleen jammer dat kleur van het artikel op de site blauw is en er witte worden geleverd…

Positief

Producten en levering ok

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.