Slechte communicatie

Alles is online volgens de site, niet dus!! updaten de site. Onzin van we zijn verhuist bla bla. Voor 22.00 besteld morgen thuis kunnen ze in mijn geval niet voor elkaar krijgen. Na wat belletjes en mailtjes een deel van de zending gehad.. de rest komt maar niet, ook geen communicatie wanneer het wel komt. Ik vind het waardeloos, bestel ergens anders waar iets duurder is en je krijgt wel wat er beloofd word.

Voorheen zeer tevreden maar de laatste zending ruim 2 weken later geleverd als toegezegd.

Na het bestellen specifiek nagevraagd wanneer de spullen geleverd zouden worden. Uiteindelijk zijn de spullen (na het openen van een Paypal dispuut) ruim 2 weken na de toegezegde datum geleverd.

Vlotte levering. Mooi en goed verpakt

Goeie info en Snelle levering, maar soms raar assortiment

Super tevreden met de beschikbare informatie over de producten en de toepassing ervan. Wel een aantal rare zaken in het assortiment. Zo is zijdeglans blanke lak alleen verkrijgbaar in 2K en niet in 1K, wat niet altijd even handig is voor kleinere onderdelen. Daarnaast had ik 3 bussen van een RAL kleur gekocht. Toen ik een paar dagen later nog een paar van deze bussen wilde kopen was het ineens niet meer beschikbaar. Na contact bleek dat dit uit voorraad was genomen en niet meer als het zelfde product beschikbaar wordt. Lijkt me stug dat ik net de laatste 3 bussen had, nu moet ik met een ander product de rest doen? Desondanks toch een aanbeveling op basis van de goede informatie en snelheid van levering.

Heb deze aanschaf gedaan ,daar ik een metalen afdakje bij slaapkamer raam heb laten maken ,niet wetende dat vallende regen een klere herrie maakt erop. Vanaf het moment dat ik het product eronder heb geplaatst heb ik er geen last meer van . top top top

Redelijk

€ Terug gestuurde artikelen nog niet ontvangen. Brak Kerkstraat 32 4845 ed wagenberg

Zeer goed product

Ik ken dit product als vele jaren van in de cyclocross dus is het goed bevonden door de profs

Dikke prima. Ga zo door

Top gedaan mannen en vrouwen.

Snel en correct afgehandeld

Op 1 dag tijd geleverd. Factuur netjes gemaild.

Top service!

Bestelling geplaatst en achteraf alsnog een aanpassing kunnen doen. Prima klantenservice en snelle reactie! Kortom, dit was zeker niet mijn laatste besteling hier.

Kaulo goed

Had deze lak gehaald voor m’n tomos soww dat is goed is goed spul ga ik zeker nog eens halen

Ik wacht dik een week op mn kleur cenere 121

Ik heb schijnbaar een knop ingedrukt dat ik een staaltje zou opsturen voor de kleurcode. Ik heb aangegeven dat ik de kleur wil laten maken, en vroeg meerdere malen wanneer de verf verstuurd zou worden, dat zou dan de volgende dag zijn. Weer gebeld en berichten gestuurd en tot op heden geen reactie. (dat vindt ik geen stijl) in het verleden wel goede ervaringen gehad. Gr Lorenzo.

Kon beter

Creditnota ontvangen in mail,produkt niet leverbaar. Teruggave nog steeds niet ontvangen na 2 weken.

snelle reactie op mijn vraag

Wacht nog verder af op terugbetaling van retour

laat geleverd

maar voor de rest top

Snel levering.Perfect producten

Producten top

Jammer van post nl verkeerd geleverd

Goed product, Super snel geleverd

Zeer tevreden met de snelle service.

Top ervaring

Mooi verpakt. Snel geleverd...en topproduct

Tegenvallend deze keer

Had spuitbussen besteld deze waren niet voorradig. Heb ik na 1.5 week zelfgemaakte spuitbussen gekregen maar kleur 7016 is het toch echt niet. Gaarne volgende keer melden dat jullie niet de juiste bussen hebben en niet zomaar wat anders opsturen nu is het spuitwerk niet wat het wezen moet Klant gelegenheid geven tot geld terug. Eens kijken of ik nog een keer wat ga bestellen???

Prima product

De dameskleding van mijn auto was losgelaten door de hoge temperaturen van deze zomer. Met de spuitlijm heb ik hem weer vast kunnen lijmen. Nu afwachten hoe het gaat bij de volgende zomer.

Altijd top

Snelle levering mooie producten En super website

Top service!

Super snelle levering

De levering is perfect maar 1 valt me tegen en dat is dat ik glanszwart heb besteld maar op mijn velgen is het matzwart. Kan het zijn dat het fout is gegaan bij jullie? Graag hoor ik van jullie. Groetjes Fred

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.