Producten perfect maar verzending erg zonde

Ik heb nu al meerdere malen besteld en de kwaliteit is erg goed. Al is de verzending bout! Op de site word er aangegeven voor 22:00 besteld morgen in huis. Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik om 9 uur s’ochtends bestel en het om 22:00 nog steeds niet verzonden is en het pas na het weekend komt op woensdag. Erg jammer want de producten zijn wel goed….

Goede service naar de klant

Gistere paptor bedliner bestelt rond 10 uur vandaag geleverd ik was de kleur vergeten te bestellen door gegeven rond 16 uur wordt morgen geleverd normaal 2 dagen levertijd Michael van de klantenservice heeft het voor getroken dat ik toch aan mijn jeep cj7 kan werken een top bedrijf bedankt Michael mvg marjo

Fijne spuitbussen!

Wist niet helemaal welke verf ik wilde, maar dankzij de handige website toch alles kunnen vinden en met de 2k lak in spuitbus mijn motor een complete makeover hebben kunnen geven! Verf houd zich nog steeds goed

Delay on delivery with zero notice to client.

2 days since order and not sent yet...

Nette service, goede producten, geen bombardement aan update-mailtjes

Hij was fijn

Top.

Leveren was snel. Prijs/kwaliteit zoals het hoort. Goede reseller.

Goeie kwaliteit en betrouwbare levering

Autolak op kleur laten maken. 100% match, geen kleurverschil, zelfs geen tintje.

Bij mijn bestelling ontbrak 1 item. Kan gebeuren. Melding van gemaakt en het is gelijk opgelost. Super service.

Snelle en goede verzending

1. Keer besteld top serve

Slecht

Artikel stond op voorraad maar bleek niet zo te wezen waardoor het telaat werd bezorgd en we eerst elders moesten bestellen.

Mijn ervaring is positief.

Snel geleverd en in goede orde ontvangen

Snel afgeleverd, prima kwaliteit producten met goed prijs

Klantenservice heeft me goed adviseren over een kleine poetsmachine heb ik Maxshine gekocht en heel tevreden Crop primer heb ik gebruikt en kwaliteit/prijs is prima.

bestellen en afhalen snel en simpel

ik had er haast mee supersnel geregeld

Vandaag besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt en mooie prijzen.

Correct

Vlotte afhandeling

Bestelling onvolledig ontvangen

Bij bezorging bleek de helft van de bestelling maar in de enveloppe te zitten. De enveloppe bleek opengemaakt te zijn en weer dichtgeplakt te zijn door PostNL. Na één telefoontje naar Crop was het opgelost. Ze hebben de restant van de bestelling nagezonden en in goede orde ontvangen. Bedankt voor de goede service.

Goede service en de polijsting werkt perfect, de kleurstift is wel helemaal geen oplossing voor krassen

Mijn bestelling was netjes en op tijd bezorgd

Ontvangen

Ontvangen

TOP

TOP service , simpel om te bestellen , prijs gunstig , goed verpakt en snel geleverd , gewoon TOP service , BEDANKT.

mijn bestelde product was snel geleverd.

zeer correcte bestelling en levering

Heb al meerdere keren besteld top kwaliteit.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Koplamp is weer mooi helder

snel en niet duur

Singerstraat 4

2652 XC Berkel en Rodenrijs

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.