Ik kon niet via de site, bestellen wat ik wilde bestellen

Ik wilde voor mijn boot te laten poetsen, een machine bestellen van 150 mm, met de benodigde zowel eerst poetsmiddelen, en dat ook was en pads om dan weer uit te poetsen, maar dan verkopen jullie alleen maar pakketten, die voor mij veel te beperkt waren, en als ik iemand aan de telefoon had kunnen spreken, die mij dan niet zou zeggen, “ dat kunt u allemaal zelf op de site bestellen “ Dan had ik er één van 150 mm genomen, die bijna 2x zo duur was, en dan eerst schoonmaak poets pads, zegge 4 stuks, en niet één flesje van 250 ml poets midden, maar zegge 3, en dan was met 2 schijven, om in te poetsen en 2 om uit te poetsen ! Nu heb ik maar zo’n starters pakket genomen, en nog gebeld of ik deze om kon ruilen voor een grotere, maar dan moest ik deze terug melden , en dan zelf weer proberen die betere te kopen, maar ik kon niet naar jullie toe komen, en bespreken wat nu in mijn situatie het beste zou zijn ! Internet is heel mooi, en je zou dan alles moeten kunnen kopen, maar voor mij iets nieuws, waarbij ik gelukkig een buurman met een garage heb, die mij dan vertelde, in welke volgorde ik wat moest doen, en bij een automaterialenzaak heb ik dat gekocht, wat jullie mij hadden kunnen verkopen, en dan hadden jullie drie keer zoveel aan mij kunnen verkopen !

Top materiaal

Snelle bereikbaarheid en service. Uiteraard erg tevreden over de producten.

Snelle bereikbaarheid en service. Uiteraard erg tevreden over de producten.

Ondanks tegenslag toch perfect opgelost.

Mijn pakket was z.g. bezorgd maar is toch ergens achtergebleven. Na diverse mails hebben ze me opnieuw de bestelling gestuurd. Meer dan tevreden en zal er zeker weer bestellen.

Altijd prima levering en correcte afhandeling.

Vaker besteld en altijd prima geleverd. Eén keer een klacht gehad over een niet werkende spuitkop en netjes opgepakt. Prima service.

Product oké levertijd ook naar verwachting

Product oké levertijd ook naar verwachting

Zeer positief maar ruimte voor verbetering.

Zeer snelle levering.

Prima comminicatie en stipt

Zelfs bij iets complexere vragen/opzoekwerk steeds een snelle en dekundige tussenkomst.. Leveringen altijd netjes verpakt ik heb al vaker besteld en steeds tevreden ! Hier kunnen andere webshops nog iets van leren.

Perfect snelle levering

Zeer verfijnd om mee te werken

Prima webshop

Professionele producten.

Retour beleid niet goed

Goeie producten alleen heel jammer als producten niet zij. Zoals je zou willen je zelf retour kosten moet betalen wat heel duur kan uitslapen als je gallons hebt gehaald heel jammer

Beste Billy, Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat onze retourservice niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen je teleurstelling over de retourkosten. Zoals veel andere bedrijven, hanteren we een beleid waarbij retourkosten voor rekening van de klant zijn, zoals vermeld op onze website. We hopen dat je desondanks plezier zult hebben van je overige producten. Als je nog verdere vragen hebt, staan we graag voor je klaar.

Bestelling kwam spoedig en kwaliteit was perfect

Snelle levering.

Grote keuze uit uitgebreid assortiment van kwaliteitsproducten.

Internet afgezocht

Internet afgezocht en niet de tape kunnen vinden die ik nodig had, totdat ik op de side van Crop kwam en zonder veel zoeken direct vond wat ik nodig had. Na ontvangst was de tape van uitstekende kwaliteit en makkelijk handelbaar. een heel tevreden klant !

Snel geleverde top kwaliteit!

Snelle en duidelijke reactie op advies vragen en zeer groot assortiment.

Goed produkt goede deal

Snelle levering en afhandeling. TOP

Goede producten en snelle levering.

Voor de 2 maal een op kleurgemaakte lak via een opgestuurd staal bijbesteld. Zeer snelle traceerbare levering naar België. Aan te raden. Bedankt.

Prima product. Aflevering op tijd. Keurig verpakt.

Diverse lakken mooi aan de prijs en heel snel geleverd!

Diverse lakken mooi aan de prijs en heel snel geleverd!

Goede producten, matige levering.

Ik heb hier mooie polijstpads en andere producten besteld. Toen deze aankwamen waren deze netjes verpakt en de kwaliteit, vooral van eigen merk CROP, zijn heel erg goed. Ik heb hier specifiek besteld omdat er geadverteerd wordt met voor 22:00 besteld, morgen in huis en mijn opdracht veranderde last minute…helaas had ik na 15 uur nog geen track&trace en heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd me gemeld dat dat kon gebeuren helaas en de spullen een dag later kwam. Ik heb aangegeven dat de site stelt dat deze de volgende dag geleverd worden. Hierop werd niet gereageerd helaas, niet echt netjes vind ik.

Goede service en goede producten

High quality products.

CROP are pro’s.

snel geleverd

goeie producten en snelle levering

Goede website met alle benodigde informatie. Snelle levering en een fantastisch product. Wilt u ook een goede bescherming op u caravan, chalet of camper? Kijk dan eens op de website.

Professionele zaak

Snelle levering. Goede producten. Ga zo door

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.