goede spuitlak

mijn ervaring is nu wel dat ik wat meer kleur lak moet bestellen voor een goede dekking

Gemengde gevoelens.

Graag een bericht of enige verduidelijking indien er iets niet of later zal geleverd worden. Uiteindelijk na enkele mails alles ok.

Kleur te licht, kwast hard.

Lakstift voldoet niet.

In de avond een online bestelling gedaan, volgende ochtend voor 12uur werd allles al op mn werk afgeleverd.

slaat nergens op

ik heb op 9 juli drie artikelen besteld en ik heb tot nu toe twee ontvangen ik begrijp niet hoe ik voor drie artikelen betaal en er maar twee ontvang ik heb contact opgenomen met de klantendienst onmiddelijk nadat ik mijn pakket heb ontvangen om te zeggen dat ik maar twee van de drie artikelen heb ontvangen wordt er doodleuk gezegd aan de telefoon ja dit is backorder zou donderdag moeten binennkomen dan hebt u het vrijdag het is nu vrijdag 12 juli bijna zes uur ik heb nog niks gehoord of ontvangen nu boeit me het niet dat dat artikel er niet is of dat het in backorder is maar wel dat ik 87euro heb betaal voor iets dat nu op website gewoon te bestellen is maar ik moet wachten en bellen en vragen wanneer komt mijn bestelling dit slaat nergens op als dit nu de eerste keer was dat ik bestelde en er ging iets fout ok geen probleem maar ik heb nu als minstens drie keer problemen gehad met bestellingen de reden dat ik dit schrijf is zodat mensen weten dat deze webshop niet serieus is en het niet boeit of jij moet wachten op je artikel misschien hopen ze dat ik het vergeet en de volgende keer opnieuw bestel lol

Gemiste materialen op werkdagen.

Beste, Na 2 weken de verf ontvangen, de dag na een opdracht. Dus bij deze heb ik gelukkig een noodoplossing gevonden. Nu was er bij de helpdesk niet echt begrip en was er slechts een korte excuse voordien met de melding dat er wat problemen waren. Na ikzelf terug contact opnam met jullie en dat het toch wat lang duurt. Kreeg ik te horen dat er eerst bij jullie en erna bij de leverancier problemen waren. En dat ik het de maandag bij me thuis kon verwachten. ( de dinsdag kwam deze toe) Ik heb begrip dat er iets kan mislopen. Maar wou toch melden dat de service en de last die ik hierbij had niet ok waren. Mvg, Jeremiah

Prima verfset om kleine lakschade te herstellen

Setje van primer, verf en blanke lak gekocht om wat kleine lakschade plekjes te herstellen. Goede uitleg in een filmpje, prima producten. Snel verzonden!

Is goed kan beter.

Kwaliteit prijs verhouding is prima. Service kan beter. Een pakketje is door postnl. vernietigd omdat deze was gaan lekken (beter inpakken?). Dit is vernomen door track en trace te bekijken. Geen bericht van CROP. Gebeld met crop of ik aan de huidige bestelling wat kon toevoegen dat kon (fijn). Specifiek gevraagd of ik het de volgende dag zou hebben, Vervolgens wordt het pakket gewoon niet verzonden. Dus gebeld met CROP. Fout lag bij hen. Aan de telefoon een discussie met de medewerker wat hij wel of niet toegezegd zou hebben (niet klantvriendelijk). Aangegeven dat ik geen genoegdoening aangeboden kreeg, die ik op die opmerking wel kon krijgen als het daarmee was opgelost (geen vriendelijke opmerking). Ik heb de verf op tijd besteld vanwege plannen op een betaalde datum te gaan spuiten die plannen lagen in het water en daar was dan ook geen oplossing meer voor. Uiteindelijk de zending ontvangen zonder de toegezegde kortingsbon die ik zou krijgen als genoegdoening. Geen sorry wat vervelend, of een handreiking vanuit CROP zelf maar een discussie met de "klantenservice". Ik ga hier niet meer bestellen. Wel nog een bestelling geplaatst om autolak bij te bestellen van hetzelfde merk. één van de blikken is flink gedeukt geleverd (iets met een ezel een een steen). Is niet de eerste keer dat ze niet waarmaken wat ze op de website vermelden. Gemiste kans als ze hier klantvriendelijker mee omgaan dan heb ik daar meer begrip voor.

Snelle levering Spuitbussen 2 k professionele afwerking zeer mooie glans

Snelle vezending en goede service

Uitstekend geholpen

We dachten dat het een gewone winkel was, maar dat was dus niet zo. We werden wel gelijk aangesproken en ter plekke is het item online besteld en binnen 10 minuten was alles geregeld.

snelle en nette levering

PostNL stelde dat het pakket in de brievenbus kon. Dat was niet het geval. Een tube kit is daar te dik voor. Gevolg dat pas enige dagen later dan aangegeven het pakketje door de gewone postbode werd aangeboden. Daar kan CROP niets aan doen. Correspondentie daarover met CROP was uiterst correct, begrijpend en medewerkend. PostNL heeft na een mailtje mijnerzijds niets van zich laten horen!

Snelle levering, duidelijke website

Snelle levering, duidelijke website, mooie producten!

Goede site en snelle en correcte levering.

Product niet leverbaar en u aan het lijntje houden

Na meer dan 2 maand was de garage krik Nog steeds niet geleverd En uiteindelijk werd de bestelling dan Toch geannuleerd .

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

Verschillende keren producten besteld die altijd naar tevredenheid geleverd werden. Zelfs toen 1 pakketje niet geleverd was werd er een nieuw alsnog opgestuurd. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Tevreden klant

Service is top...snel en vriendelijk! Buiten het feit dat de email omtrent klantenbevraging om 4u snachts gestuurd worden, alles heel goed!

De levering is altijd netjes, alleen de beloofde levertijd is, bij mij, nog nooit gehaald.

premium producten, supersnel geleverd

premium producten, supersnel geleverd, ook naar België. Vrijdag namiddag besteld en zaterdag middag geleverd. Top service!

Duidelijke side ,makelijk besteld, vlotte levering

De spuitbus nog niet geprobeerd maar het bezorgd was in par dagen en de spuitbus setten normaal uit.

Snelle levering en goede kwaliteit Bestel vaker hier en ga ik ook zeker blijven doen

I recommend, I am very satisfied as a regular customer

I recommend, I am very satisfied as a regular customer

Nauwelijks zo goed geholpen als hier

Petje af voor de service. Erg meedenkent in het oplossen van een probleem, komen netjes hun afspraken na en zijn heel snel in communicatie. Hier zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen hoe ze hier met hun klanten om gaan.. Top bedrijf waar de klant op 1 staat !

Bedrijfsgegevens

Singerstraat 4

2652 XC Berkel en Rodenrijs

010-4473658

[email protected]

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.