Super bedrijf.

Erg goed geholpen. Zeer behulpzame werknemers. Prijs, kwaliteit ook helemaal top. Snelle levering.

alles is snel en goed verlopen

alles is verlopen volgens de verwachting, ik ben tevreden

2k spuitverf

Koop hier altijd mijn spuitverf en heb het altijd snel binnen. En die verf zelf is ook geniaal

Voor 22:00u besteld; volgende dag in huis!

Veel gebruikte slogan bij veel bedrijven die het niet waar maken. Crop doet wat ze belooft.

Goed en mooi overzicht beter kan het niet

Zeer goede communicatie!

Zeer goede opvolging en communicatie. Minpuntje: mijn kleurcode was niet beschikbaar in 2K en volgend jullie web wel. Zo heeft het toch wat langer geduurt.

Snelle levering alles correct

Snelle service, overzichtelijke website

Ik kon snel vinden wat ik zocht. Daarna was de afhandeling heel snel en werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Makkelijk te bestellen tegen mooie prijs

Motorolie besteld, deze werd netjes thuisbezorgd in een stevige verpakking. Wel pas een dag later in afgeleverd en geen bericht van DHL, maar dat komt uiteraard door de vervoerder. Ik zal in de toekomst ook weer deze site bezoeken.

Super Prijs kwaliteit en zeer snelle levering

Niet de eerste en zeker niet de laatste bestelling

Snel binnen! Hele goede verf

Goede producten en snelle levering

Mijn bestelling van MoTip spuitbussen heb ik zeer snel en goed verpakt de volgende dag ontvangen

Betaling niet doorgekomen

Eerst moet in betaling niet doorgekomen, terwijl ik gewoon bij het bestellen betaald heb. Na over en weer mailen de halve bestelling ontvangen. Maar geen enkel bericht over de resterende bestelde producten. Geen bericht waarom resterende producten niet geleverd zijn of wanneer ik ze zou kunnen verwachten. Uiteraard wel volledig betaald.

Snelle levering.. goede producten

Snelle levering.. goede producten

Snel in huis

Snel in huis

Top webwinkel

Prima producten en zeer snelle levering!

Eenvoudig en correct

Overzichtelijk en eenvoudig

Gewoon goed

Mooi assortiment, snel geleverd!

In het weekend besteld, maandag in huis. Top! Mooie website en uitgebreid assortiment.

Overzichtelijke website en verf van goeie kwaliteit

Prijs kwaliteit

Een zeer goede prijs en de kwaliteit is goed! Perfect alternatief dus voor de A-merken.

Goede prijs en snelle levering

Altijd de beste prijs en een groot assortiment.

Uitstekend geadviseerd

Ik ben per e-mail (zelfs in de avond!) uitstekend geholpen bij het uitzoeken van de benodigde materialen voor het spuiten van mijn motortank.

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.