Goede en snelle levering

Overzichtelijke site en met een vraag wordt je snel en correct geholpen. Levering was snel wat fijn is in het geval van accessoires naleveren.

Snelle levering, prima dekkende verf

De kleur is identiek aan deze van onze veranda. Is makkelijk te spuiten en goed dekkend in 2 lagen op hout. Bij plaatsing van de geverfde stukken tegen onze verandadragers is geen onderscheid te zien en van op afstand is de omkadering niet meer zichtbaar. Wij zijn zeer tevreden!

onvoldoende

Op 05 juli een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Telefonisch contact gehad op 17-07 en medewerker zou dit uitzoeken, maar nog niets gehoord. Vanochtend gebeld, maar vanwege drukte telefonisch niet bereikbaar, dus maar weer een email gestuurd.

Service en leveren is niet alleen geweldig maar gewoon super, beter is onmogelijk

top service en prijs

vrijdag avond besteld, zaterdag middag al ontvangen. prijs was ook scherp.

Snelle verwerkingstijd

Op tijd geleverd

Goede prijs, kwaliteit, en op tijd geleverd

Kleur opmaat besteld en was de goeie. Ben zeer tevreden, goeie service en snel geleverd. Had al vaker besteld en ga dat zeker vaker doen. Prijs kwaliteit ook zeer goed.

Zeer duidelijke website en super snelle levering

Enkele producten 's avonds voor 22.00 uur besteld en de volgende dag al geleverd bij een PostNL punt. Super tevreden.

……

Top ervaring

Duidelijke webpagina met duidelijk uitleg en prijs en een snelle verzending. Toppers!!!

Geweldige service! Bestelling omstreeks 21:55 uur besteld en de volgende dag in huis!

Alles stond snel klaar maar,..

Besteld en na een uurtje kon ik het al ophalen en dat was prettig. Bij aankomst even zoeken waar je moet zijn want het was niet echt duidelijk. 1 deur met daarachter niets anders dan een afhaalbalie. Gemiste kans denk ik dan. Heel simpel een groot scherm met info over producten, aanbiedingen etcetera zou zeker tot meer verkoop leiden. Eigenlijk verwachtte ik een soort winkel/ showroom want dat is nog beter; klantvriendelijk en omzet verhogend. Daarnaast een tip voor de site: ik zocht op schuurpad 150mm en dan komen de steunpads, poetspads, schuurvoeten en meer synoniemen niet boven. Bij de balie werd ik goed geholpen met het bestelde retour en het goede mee. Maar dat hoort niet nodig te zijn. Verder goed te doen.

Gewoon goed

Snelle levering en altijd goed !

Is minder dat het 1K is

Ik vindt het spijtig dat een bekend auto merk zijn verf enkel in 1 K is verkrijgbaar. Om kleine reparaties te doen zou er vernis mogen inzitten. Nu moet ik nog een bus vernis kopen en is de prijs niet meer zo voordelig.

Jammer dat de bezorging zo slecht was‼️

Voor de bezorging heb ik geen goed woord over. Het heeft mij meer dan 2 dagen gekost omdat ze telkens excuses hadden dat ze de bezorging niet haalden of dat ze het verkeerd hadden doorgegeven‼️

Snelle afhandeling en goede producten zeer te vreden

Goede kwaliteit

Kwaliteit van de spuitbussen is goed. Ook wordt er goed en adequaat met je meegedacht bij vragen over de verschillende producten en toepassingen. Levertijd is alleen echt langer dan de beloofde 1 dag (denk aan 3 a 4 dagen).

Ok

Netjes en erg behulpzaam.

Ik had een account aangemaakt.Helaas door mijn eigen onhandigheid had ik een fout gemaakt en mijn Email adres fout ingetypt.Na 1 keer via WhatsApp app te gebruiken heeft een medewerker mij prima geholpen! Het product wat ik heb besteld was prima verpakt en was netjes op tijd geleverd.

Uiteindelijk goed gekomen

Eerste pakket bevatte verkeerde olie dan besteld, na dit retour gestuurd te hebben, alsnog juiste product ontvangen

Goede prijzen

Singerstraat 4

2652 XC Berkel en Rodenrijs

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.