Erg goed en snel geleverd voor een lage prijs

Fijn bedrijf

Ik bestel hier altijd mijn spuitverven en gereedschap. Snel geleverd, nette prijs, prima! Tot de volgende keer!

Volledig zoals omschreven

De producten heb ik nog niet geprobeerd, maar er werd snel geleverd zoals vermeld en het geheel zat goed verpakt.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Slechte service

2 tubes besteld 26 mei. 1 ervan verloopt eind juni. Na overleg met de leverancier word er geen andere geleverd. Kan geen kwaad. Maar vind dit geen argument . Vind 1 maand houdbaar niet ok .

Niet het gevraagde product gekregen.

Heb niet het juiste product gekregen en klantendienst wil mij niet geloven.

Slow start great result

Het duurde even (twee dagen) voor ik iets hoorde over mijn bestelling maar vanaf het moment dat ik wat hoorde had ik het supersnel binnen. Goed verpakt en goede kwaliteit. Wat mij betreft zeker een aanrader.

De volgende dag en de dag erna kwamen de spullen netjes verpakt binnen. Zelfs nog gebeld aangezien ik een vraag had en die werd keurig behandeld

Slechte services POST.NL

"CROP" vraagt op maandag om een beoordeling terwijl product nog niet is ontvangen na 7 dagen!? Product was op vrijdag besteld...

Hele slechte ervaring

Slechte lak geleverd welke druppeltjes spoot. Lang geschud zonder resultaat. Bus was 300ml maar zou 400ml moeten zijn. Klacht doorgegeven en men reageert hier klant onvriendelijk op. Nee dit was eens maar nooit meer. Mij zien ze hier niet meer er zijn beter zaken waar men wel goede producten levert en klant vriendelijk is. Geen aanrader.

Beste Edwin,  Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. De lak die u gekocht geen is custom made. Deze worden hier leeg ingekocht met 300ml aan drijfgas, Verharder, en verdunning. Wij voegen hier 100ml aan lak bij. Hierna is de spuitbus 400ml. Voor de klacht het druppelen van de spuitbus hebben wij u een korte video gevraagd waarbij de klacht duidelijk te zien is. Helaas hebben wij deze tot op heden niet van u mogen ontvangen.  Met vriendelijke groeten.  Team CROP

Ben vaste klant

Ben vaste klant dus niets dan tevredenheid. Snel goed verpakt en volgens afsprzak op plants.

Snel en correct geleverd. Allereerst afwijkende kleur.

expert packaging

This might be a small thing but I highly appreciated it. I ordered a Rupes LHR75. A product with an unusualy long box. When it came in the mail the box they custom made for it was made up of two smaller boxes taped together in a way that the rupes box was litterly air tight in the CROP box and it didn't have a centimeter of play. no adittional packaging material was needed and I highly appreciated it. Also it had some delay that was quickly solved with a single phonecall. Great service would recommend.

Geen idee

Heb de bestelde spullen nog steeds niet ontvangen. Was ook iets moeilijker heb ik begrepen. Maar ik kan dus ook niet een beoordeling geven. Wel wil ik aangeven dat er iets meer gecommuniceerd moet worden met de klant. Dus alle contact moet niet altijd uitgaan van de klant.

Top bedrijf

zelf foutje gemaakt maar door het bedrijf gewoon opgelost.

Alles super !

Zeer vlotte levering , product voor matte wagens top . Heel gemakkelijk aan te brengen . Wagen wast zoveel gemakkelijker na gebruik hiervan . Super content!

Super levering

Makkelijk besteld en snel geleverd

prima service ,en goede prijs

Bestellen ging eenvoudig ,levering was snel ,prima verpakt

Kwaliteit voor maatwerk!

Kwaliteit voor maatwerk, waar een nader blijft steken omdat het een oudere auto betreft kon ik hier via de website gewoon op type en kleurcode bestellen.

Altijd snel geleverd compleet auto kleur goed

Snelle verzending

Werd snel bezorgd en top spul

altijd fantastisch

snel, goed, mooie producten, prima prijs!

Alles Top

Overzichtelijke website, super snelle levering en redelijke prijzen. Echt een aanrader

Mijn ervaring met Crop was niet al te best

Mijn ervaring met Crop was niet al te best, ze kwamen hun belofte niet na over de verzending. Nadat ik per email hen daarop had gewezen kreeg ik te horen dat zij de dag ervoor stroomstoring hadden gehad, echter een dag daarvoor had ik een bericht gekregen dat de zending verzonden was. Al met al duurde het een dag of 4 voor ik de spullen had. Dus vandaag besteld morgen in huis heeft bij hem een andere betekenis. Wat zeer vervelend is als je niet verder kunt omdat het materiaal er niet is.

Snel en vakkundig het juiste product geleverd

Bij het afhalen bleek mijn bestelling intern op een verkeerde plek te zijn gelegd, de medewerker heeft dit snel en klantvriendelijk opgelost door mijn bestelling aan de andere kant van het gebouw te gaan halen. Het spuitpistool rn de drukmeter werken fantastisch. Ben blij met het resultaat.

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.