2 keer toe geen goede ervaring

1e keer besteld was er 1 spuitbus niet op voorraad waarop men gehele order gewacht met opsturen en niet even gebeld van wat de klant wil ik stond er op te wachten en 2e keer ook niet volgende dag geleverd zelfs niet dat het aan de post lag ik baal er van en jammer vind ik het.

Beste Bert, Het spijt ons zeer te horen dat u ongemakken heeft ondervonden. Gelieve onze oprechte excuses te aanvaarden en u kunt er zeker van zijn dat we dit intern zullen bespreken met de betrokken afdelingen. Wij hebben geprobeerd om met u in contact te komen via mail en per telefoon. Dit helaas zonder succes. Wij vertrouwen er dan ook op dat de klacht nu netjes is opgelost. Nogmaals bedankt voor het onder onze aandacht brengen van deze zaken, we stellen de feedback van onze klanten altijd op prijs en we zullen de opmerkingen constructief gebruiken. We hopen op een nieuwe kans om uw vertrouwen te herstellen in CROP. Met vriendelijke groet. Het CROP-team

Excellent customer service from Ray

Ray went above and beyond to ensure I receive carbon brushes for my Rupes polisher on time.

Top winkel

Leuke webshop en heel duidelijk alles beschreven van de artikelen.Goede service en snelle levering.

Uitstekende service en kwaliteit

Na bestelling bleek ik een onjuist niet bestaand kleurnummer te hebben doorgegeven. Dit werd direct door CROP gecommuniceerd en na doorgeven juiste nummer was de lak er de volgende dag. Prima!

Kan beter

Niet ontvangen waar ze mee adverteren. Zonder overleg hadden ze een ander alternatief gestuurd wat niet op het origineel lijkt. Ook zou het fijn zijn als ze een afhaalbalie zouden hebben.

Snel bedrijf

!!!

Gevraagde product correct en op tijd geleverd

Positieve ervaring op elk gebied

Goede, zeer betaalbare producten, goede communicatie en snelle levering

Goede, zeer betaalbare producten, goede communicatie en snelle levering

Eerste keer besteld, erg tevreden bestel hier vaker

Super snelle service

Website is overzichtelijk, snelle levering.

Prima en op tijd geleverd.

Precies zoals beloofd, goede service, raad dit iedereen aan.

verpakking

De verpakking was wel wat bizar , als de dopjes vd spuitbussen verwijderd zijn kan je zelf alle nr's nakijken wat de kleuren zijn die je bestelt

Verf goed.. service na klacht slecht

Na klacht over een spuitbus die niet in orde was zeer slecht geholpen.

Beste Arjan Verheul, In dank hebben wij uw beoordeling ontvangen. Jammer dat deze onvoldoende is. Wij hebben uw werkwijzen en foto's na de klacht bekeken en zagen al heel snel dat u geen of te weinig primer had gebruikt. Toen u hierover informeren veranderede u verhaal en liep de primer er af toen u de lak aanbracht. Dit is natuurlijk niet mogelijk. Nogmaals bedankt voor het onder onze aandacht brengen van deze zaken, we stellen de feedback van onze klanten altijd op prijs en we zullen de opmerkingen constructief gebruiken. We hopen op een nieuwe kans om uw vertrouwen te herstellen in CROP. Met vriendelijke groet. Het CROP-team

Goede kwaliteit en snelle verzending

Goede kwaliteit en snelle verzending. Topservice.

Correct

Goede kwaliteit en niet duur

Niet duur en snel en goed spul

Correct in elke zin van het woord

Goeie producten, een duidelijke website, correcte administratie/facturatie, haalbare leverdata en netjes te volgen. Alles wat een goeie webshop is.

Zou 100% zijn als er een handleiding voor starters bij zou zijn . Mischien kunt u dit als nog sturen. Vriendelijke .

Spuitbussen op kleur prima maar spuitkopjes matig

Spuitkopjes zitten vaak belletjes met verf op. Als je dus daarna wil spuiten zitten 9 van de 10 x de nozzels verstopt en spuitbussen kun je niet schuin houden want dan spuit hij de verf er niet uit. Verder alles prima

Klantvriendelijk en nette prijzen.

Gechat met een medewerker , ik kreeg keurig advies. Vervolgens materiaal besteld. Prettig dat je hier ook terecht kan voor kleine bestellingen .

Goed geregeld.

Pakketje werd snel en goed afgeleverd.

Persoonlijke service

Zeer snelle levering en nadat verf op maat niet de juiste kleur bleek te zijn een zeer goede en persoonlijke service!

Snelle bezorging super service

Alles is goed gegaan. Alleen mogen ze wel iets van vul middel in hun dozen doen als je verf bussen besteld. Ik had 7 bussen besteld en had best wat ruimte in de doos. Iets van een luchtkussentje er tussen had het beschadigen van 2 vsn de doppen kunnen verkomen.

Top en snel

Top en snel

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.