Snelle service, goed product !!!!

Snel geleverd en gekregen wat ik besteld had Super !!!!

Geweldig , en super snel geleverdvolgens afspraak , en de 2k blanke lak glimd echt als een gek

Gewoon goed geregeld en de spullen kwamen goed verpakt en netjes aan bedankt

Alles werd goed geregeld en kwam netjes op tijd aan.

Goed verpakt en snelle levering

Gewoon goed

Snel verstuurd en netjes verpakt

Ruime keuze uit producten

Heel fijn bedrijf!

Snelle service en verzending

Perfect!!!

Perfect!!!

Blij met wat ik besteld heb en ook nog eens snels thuis super

Goede prijs, snelle levering

Goede producten, snelle en correcte levering

Erg prettig

Ondanks dat ik zelf een fout had gemaakt met bestellen is het door de klantenservice erg snel opgelost en de volgende dag al bezorgd. Dus ik ben zeer tevreden. Willem

zeer slecht

zie de mails waar ik ook nog steeds geen antwoord op heb gehad

Zoals altijd snel en uit voorraad leverbaar. Prijs is netjes.

Toppie

Alles goed verlopen

Super snel alleen veel plastic verpakkingen

Nou eigenlijk ben ik gewoon dik tevreden. Vond alleen dat er enorm veel plasic (luchtkussentjes) gebruikt word. Dit zou ook van karton kunnen. Maar blij met de hele snelle levering.

Snelle en correcte levering

Prettige ervaring en een zeer goede prijs.

Uitstekende ervaring

Correcte service en producten, geen klachten te melden. Doe zo verder CROP!

Topkwaliteit en excellente service voor een eerlijke prijs!!

Altijd topkwaliteit, zowel de verf als alle benodigdheden op één plaats beschikbaar. Topmerken maar ook een zeer kwaliteitsvol huismerk CROP. En het belangrijkste, de service waar velen nog wat van kunnen leren. Foutje in de bestelling op vrijdag, geen probleem, alles werd onmiddellijk rechtgezet en nagestuurd (zaterdag ochtend geleverd in België).

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

probleem goed opgelost

ik maak regelmatig gebruik van 2k spuitbussen en ben er erg tevreden over, goede kwaliteit. Bij een recente bestelling had ik 2 bussen waarbij de nozzle verstopt raakte tijdens het spuiten, hierdoor kon ik mijn klus niet afmaken. Na een klacht hierover ingediend te hebben, kreeg ik 1 nieuwe spuitbus toegezonden, netjes opgelost.

problemen met out-of-stock product

* op 2 juni bestelling geplaatst. niet geleverd noch enige reactie van CROP * op 7 juni mail gestuurd naar klantendienst met vraag waar de levering bleef - geen enkele reactie * op 12 juni via chat klantendienst gecontacteerd : zeer beleefde en efficiënte reactie waarbij oa. verteld werd dat het bestelde product niet voorradig was. door klantendienst alternatief voorgesteld dat de volgende dag werd geleverd. jammer dat gedurende 10 dagen geen communicatie werd ontvangen, maar uiteindelijk probleem perfect opgelost waarvoor dank.

Prima kwaliteit en snelle levering

Goed bedrijf

Lakstift

Een lakstift voor mijn auto besteld. Kleurnummer was snel gevonden en ik heb de steenslag beschadigingen op de motorkap goed weg kunnen werken. Wel heeft het een week geduurd voordat ik het pakketje in de brievenbus kreeg.

Bedrijfsgegevens

Anthonetta Kuijlstraat 4343

3066GS Rotterdam

[email protected]

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.