Correct en veel op voorraad

Correcte levering en veel op voorraad, kort om je kan erop vertrouwen.

Goede producten voor een eerlijke prijs.

Altijd tevreden met de levering, kwaliteit van het product en het aanbod. Ook is de site makkelijk te navigeren. Soms is de klantenservice wat lastig te bereiken maar dit neem ik voor lief.

Goed en snel

Je wordt er heel goed geholpen met het uit zoeken van de producten en voor zien van goede informatie

Professioneel

Bestellingen snel en juist geleverd met de nodige aanbevelingen indien gevraagd ,TOP

Goed en kwaliteitsvol aanbod en goede prijsstelling

Goed aanbod op de site, concurrentiele prijzen en snelle en verzorgde levering van de bestelling(en)

Suoer snelle levering

Goed product

Vraag over de geleverde tape snel en duidelijk beantwoord. Topy

Snelle correcte levering, goede prijs.

Ga ik vaker gebruiken

Top kwaliteit en supersnelle levering

Pluspunt+ Heb nu een paar keer bussen Anti roest primer besteld en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de verf. Ook ben ik zeer tevreden over de nozzle op de bus. Dit is een nozzle met een brede straal waardoor je snel een groot oppervlak kan bedekken. Ook de levering gaat erg snel waardoor je nooit lang op je product hoeft te wachten. Minpunt- Wat ik niet erg goed begrijp is dat de doos met 6 spuitbussen ook nog eens in een (iets grotere) doos van Crop wordt verpakt met extra (plastic) vulmateriaal. Naar mijn idee niet echt milieu bewust. Wellicht dat Crop hier nog een goede verklaring voor heeft, maar buiten de naamsbekendheid zie ik geen toegevoegde waarde.

Supper

Goede service en producten aan een goede prijs

Erg goed

Goede dekkende fijn sprayende verf

snel geleverd

100% tevreden

Top kwaliteit

Goede kwaliteit

Fijn bedrijf

Ik bestel er al wel 20 jaar en het is altijd goed. En als er al iets mis gaat word het altijd goed opgelost. Ga vooral zo door.

goede producten aan scherpe prijzen + gratis bezorgd

zeer vlotte levering, wel oppassen met promo artikelen, mijn foutje bij aankoop 100.00 euro gratis verfspuit, het moest wel grondverf zijn!!! dit had ik over het hoofd gezien dus geen verfpistool bij mijn levering. Volgende keer beter opletten maar toch tevreden.

Degelijk product met snelle levering in België

De bestelling en betaling gingen vlot. Ik werd voldoende op de hoogte gehouden over de verwerking van mijn bestelling. Product kwam goed verpakt op de beloofde datum aan.

Meerdere malen producten besteld snelle levering en top klanteservice

supersnel geleverd

de dag erna geleverd zoals op de site staat schuurpapier is perfect en eerlijke prijzen koop dit de volgende keer zeker weer bij crop en andere spullen grts mark

super snelle levering en juiste voorraad informatie

Dit keer motorolie besteld bij CROP. Voorheen bestelde ik meestal verfproducten maar kwam via Google bij CROP terecht toen ik naar Castrol olie zocht. Website vermelde dat de olie op voorraad was en volgende dag levering bij bestelling voor 22:30 uur. Nog even via de chat gevraagd of het ook daadwerkelijk op voorraad was. Volgende dag netjes geleverd.

Mijn aankopen

vlotte afhandeling en goede hulp bij problemen.

goede service

op tijd verstuurd, bestelling komt overeen met keuze

correcte snelle levering en waar voor je geld

duidelijke en goed toegankelijke website. Betaling gaat simpel. correcte snelle levering en goed werkend product.

gewoon goed

Snelle levering, product iets minder van kwaliteit

Snelle service goed product

Snelle service goed product

Aanrader

Fijne webshop, goede spullen voor een goede prijs. Netjes ingepakt, en op tijd geleverd. Dit is voortaan mijn favoriete adres.

Bedrijfsgegevens

Singerstraat 4

2652 XC Berkel en Rodenrijs

010-4473658

[email protected]

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.