Overzichtelijke website en verf van goeie kwaliteit

Prijs kwaliteit

Een zeer goede prijs en de kwaliteit is goed! Perfect alternatief dus voor de A-merken.

Goede prijs en snelle levering

Altijd de beste prijs en een groot assortiment.

Uitstekend geadviseerd

Ik ben per e-mail (zelfs in de avond!) uitstekend geholpen bij het uitzoeken van de benodigde materialen voor het spuiten van mijn motortank.

Snelle levering, prima producten

Spuit voornamelijk motorfiets onderdelen. Ben geen professionele verf spuiter. Maar me goed in te lezen op de Crop website lukt het me om een passend product te selecteren een mooi resultaat te bereiken. Vooral de 2K lakken in spuitbus of in blik blinken uit in goede dekking en glans en zijn makkelijk in gebruik doordat er zelden “zakkers” ontstaan ook niet bij het aanbrengen van een wat dikkere verflaag.

Omdat er een deel niet goed was werd dat meteen herstelt

Goede contactuele mensen aan de telefoon om het probleem op te lossen.

Gemakkelijk te bestellen en geleverd volgens de overeenkomsten. Dus Prima Werk

Zeer slecht .

Product besteld helaas niet de zelfde Koppeling. Moest het terug sturen moet je zelf voor de kosten op draaien log nooit mee gemaakt. Je kunt het ook nergens terug vinden op internet dat je het zelf moet betalen.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We willen graag verduidelijken dat het retourneren van producten niet standaard gratis is, zoals dat ook niet gebruikelijk is bij fysieke winkels. Dit wordt ook niet wettelijk vereist. Onze retourvoorwaarden, waar u tijdens de aankoop mee akkoord bent gegaan, bevatten deze informatie. We betreuren het dat dit niet duidelijk voor u was. Daarnaast begrijpen we dat u het juiste product heeft ontvangen, maar dat een koppeling niet paste, waardoor u het niet kon gebruiken. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als er nog iets is waarbij we u kunnen assisteren, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team CROP

goede ervaing, dank maar...

1 vraag; kunnen jullie 1 fles RUSTBUSTER in een kleine doos, beter inpakken bijvb. met bubbelfolie? De transportbedrijven zijn er zo brutaal mee dat de doos en de fles beschadigd was. Ik weet, niet jullie fout, maar ik bestelde 1 fles en kreeg slechts 3/4 vloeistof. Dank Dirk

Goed ervaren

Top geholpen en vriedelijk behulpzaam door andere balie medewerkers

Een klik en het is onderweg

Snelle koopervaring zonder problemen

Onvriendelijk personeel

Ik had enkele spuitbussen besteld. Een kleur (CROP Ferrari Verde Zeltweg) en twee blanke lakken (CROP 2K zijdeglans). Ik heb dit voor een gitaar gekocht als finish, met een lichtgrijze primer ondergrond. De kleur van de bus viel extreem donker uit, bijna zwart. Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar de klantenservice of er iets met de menging van de bus kon zijn en of er een passende oplossing mogelijk was. Ik kreeg van de medewerker (ene Benjamin) acuut bericht, maar begon vooral de fout bij mij neer te leggen en mijn werk te bekritiseren. De fout lag zeker niet bij CROP. Los van of deze meneer gelijk heeft, valt zijn toon mij zeer verkeerd. Zeker geen constructieve oplossingsgerichte uitwisseling.

Goed product

Snelle service, goed product

Zowel de verzorging als het product zijn super meerdere malen iets besteld en altijd kwaliteit!

te laat

Na order geplaatst op donderdag 28/3, ontving ik pas op dinsdag 2/4. Er beweert van Crop: Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Nogal laat. Graag verwachte leveringsdatum te vermelden na de bestelling. Ik schaam zo voor mijn klant om beloofde werkstuk af te leveren.

Was op zoek naar high performance motorolie. Snel geleverd en zeer scherp geprijsd

goede service

ging even fout met een melding vanuit postnl, waarna goed en netjes geholpen vanuit de klantenservice, TOP.

Liquid Elements T2000 V4 Polijstmachine 125mm 710 Watt - 8mm

Robuuste machine, ligt goed in de hand, de machine heeft een lang elektriciteit snoer

Top kwaliteit, top service

Ik bestel hier al jaren verf en schuurmiddelen, en ben zeer tevreden! Meermaals verf op kleurcode besteld, naast een snelle levering is de kwaliteit super. En als de verfkleur niet klopt, wordt het zonder probleem opgelost door het vriendelijke personeel!

Lang wachten op verf de ene keer, de andere keer niet

Helaas is de levering altijd hit or miss. Soms komt het zoals vermeld binnen 1 dag binnen maar heb ook al meerdere weken zitten wachten op een product.

Keurig

Goede product en een passende prijs en snelle levering

Snelle service en top kwaliteit

Hitte bestendige uitlaatverf gekocht van Tophat via Crop. Erg tevreden over de snelle levering en de kwaliteitsverf. crop heeft alles om je voertuig weer te doen uitblinken of dit nou reparatie of onderhoudsproducten zijn. Ik adviseer Crop dan ook absoluut!

Top Company

Super fast delivery, very good quality, easy to arrange everything. All remomendation!

Mooi assortiment, snelle levering

Altijd goede spullen besteld. Zeer goed verpakt. Nette prijzen. Veel keuze in verschillende soorten lak en aanverwante.

Inmiddels meerdere keren besteld!

Inmiddels meerdere keren besteld bij CROP. Goede ervaringen, beginnend met een fijne, uitgebreide website. Veel keuze, goed assortiment en juiste prijsstelling. Levering snel en correct. Bestel hier zeker weer!

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.