Auto ziet er terug als nieuw uit.

Het polieren ging vlot en het resultaat is een auto waar je kan in spiegelen en krassen verleden tijd zijn,top.

Snel en correct , goede produkten

Goede producten en service

Ik zocht een specifiek kleur om de bakken van mijn buitenscreens te spuiten en heb 2x CROP 2K Spuitbus gekocht. Heel tevreden met het resultaat. Daarna nog een bus besteld maar daar had ik een probleem met de 2 componenten drukknop waardoor deze niet het gewenste resultaat gaf zoals mijn andere 2 bussen. Klantendienst aangesproken en beiden tot een aanvaardbare oplossing gekomen waardoor ik terug een goede spuitbus ontvangen heb en de rest mooi kon afwerken. Dus voor mij een goed product en een goede service na verkoop.

Had de spuitbussen besteld omdat ik een mooie kleur zoek voor mijn 69 ford mustang mach 1 fastback. Ik twijfel nog wel want heb best wat je heb toch 2 keer lack nodig en dan nog de blanke lak . Maar wat een mooie kleur en goede service en snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.

De producten die ik online heb gekocht, waren binnen 1 dag geleverd. De kwaliteit de De 2k blanke lak was uitstekend en met een makkelijke, duidelijke gebruiksaanwijzing. Top service en ik fa zeker nog een keer bestellen

Snelle goede levering

Goede kwaliteit en snelle levering

goede producten en snelle levering

Goede kwaliteit

Levering en service zijn prima.

Net niet compleet

Ja het door mijn bestelde product werd geleverd. Maar helaas moest ik de gebruiksaanwijzing online ergens anders halen Wel vlot geleverd

Nvt

Nvt

Slechte na service

Oprijblokken voldien niet aan ( foute) beschrijving, Reeds stuk!

Prijskwaliteit en uitzonderlijk snel geleverd.

Verschillende producten van koch chemie besteld. Alles zoals verwacht. En uitzonderlijk snel geleverd! Aan te raden

snelle levering, goede kwaliteit

Alle kleuren snel verkrijgbaar, ook non-paint producten volop verkrijgbaar zodat ik weer een paar mooi fiets frames heb kunnen spuiten

Duidelijke website en snelle levering

Mijn gewenste product werd zeer snel geleverd en was van hoge kwaliteit

zeer goed

Niet geleverd volgens de afspraak

Ik heb de keuze om bij Crop te bestellen gemaakt omdat mijn product de, dag nadien zou geleverd worden. Maar dat is echter niet gebeurd.

Al menige artikelen bij Crop gekocht. Altijd scherp geprijsd, en snel geleverd. Dik tevreden.

Perfecte lak voor mijn auto

De service is uitmuntend.

Door een fout van mij konden ze de bestelling niet verwerken maar binnen de snels mogelijke tijd alles weer opgelost. TOP

Zoals altijd TOP

Alles weer volgens verwachting geleverd.

Top.

goeie producten snel geleverd.

Snelle service, mooie prijzen

Na lang rondkijken op het net voor wat specifieke producten, kwam ik bij Crop terecht. Overzichtelijke website met duidelijke omschrijvingen, mooie prijzen en snelle service. Ik werd netjes op de hoogte gebracht van de levering en alles verliep vlot.

Nette prijzen en goede service.

Anthonetta Kuijlstraat 4343

3066GS Rotterdam

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.