Bad customer service, bad delivery service.

Hello, although an often customer in my last order and two orders before last I did experience a delivery delay which made me ask why? The answer I’ve got is because of customs….. OMG! and when I mentioned that my address is in Netherlands then they realized they don’t have clue what was going on with my order, I’ve got a light apology only…. without any explanation why my order is not sent? as written “Order before 22:00 next day in your address”is totally not working at least for me, repeatedly! (Ordered Sunday midnight around 00:30 and after my questions and my research they send it Tuesday afternoon, imagine if I was looking for my order what was going to be….) I can’t trust this company anymore and I wouldn’t recommend for tight schedules. Customer service really bad, clueless and almost an arrogant.

Super produit, service après vente efficace.

Merci à Etienne pour son efficacité du à un soucis pendant le transport. Je recommanderais.

snel geleverd

goeie producten en snelle levering

parfait

la commande passe j'ai reçu la livraison 48h plus tard tout a été respecte au niveau du délai j'ai apprécié le conseil avant de passer la commande je vous recommande sans problème

Pas terrible

Le colis est arrivé au bout de 10 jours, en TBE mais un des article a été remplacé par une "alternative plus haut de gamme". Le dévidoir de kraft lui était endommagé à l'intérieur pourtant le carton était nickel et de plus il est de très mauvaise qualité de fabrication. Le reste très bien

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour monsieur, Nous sommes navrés pour ce délais de livraison du à un problème d'approvisionnement. N'hésitez pas à nous recontacter par email la prochaine fois. BIen à vous, L'équipe CROP

Goede website met alle benodigde informatie. Snelle levering en een fantastisch product. Wilt u ook een goede bescherming op u caravan, chalet of camper? Kijk dan eens op de website.

Entreprise sérieuse et rapide

Beaucoup de choix et très belle qualité de peinture et accessoires.

Professionele zaak

Snelle levering. Goede producten. Ga zo door

Ik ontving verkeerde kleur en kreeg geen compensatie.

Ik bestelde één van de (negen?) varianten rood voor een Nissan, als lakpen. De verf was volstrekt zwart. Ik was bereid een afwijkende tint rood te accepteren als normaal risico, maar dit was zwart. Na contactname blijft de verkoper volhouden dat dit rood is, hoewel ik met meerdere beelden gestaafd heb dat dit niet klopt.

Beste Luc, Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat dit een onvoldoende is. Uw klacht over de ontvangen kleur is bij ons bekend. We hebben uw kleurnummer ''NAG'' verwerkt zoals door u opgegeven, maar het blijkt dat dit niet overeenkomt met de kleur van uw auto. We hebben dit met u besproken en u heeft aangegeven dat u deze kleurcode heeft opgegeven. Het is jammer dat dit tot een negatieve beoordeling heeft geleid, aangezien we de kleur volgens uw specificaties hebben gemengd. Uiteraard staan we nog steeds voor u klaar om de juiste kleur voor u te mengen, maar dan met het correcte kleurnummer. Als u nog vragen heeft, helpen we u graag verder.

rapide mais pas efficace

J'ai passée la commande qui a été livrée très rapidement mais un des deux sprays commandé est arrivé sans son capuchon et le bouton cassé.... La personne qui prépare les colis n'est pas très vigilante. Après deux mails pour savoir comment faire car le produit est inutilisable j'attends toujours la réponse..... A fuire

• Nous recommanderiez-vous? Non

correct en snel

Zeer correcte opvolging en afhandeling. Duidelijk en snel!!

duur

Op advies van CROP zowel hittebestendige primer als lak gebruikt op uitlaat. Aangebracht volgens voorschrift. 2x30 euro Bij opwarmen wordt de lak zacht, even afwachten hoe hij uithardt. Jammer dat ze niet aangegeven hebben dat de lak nu 50% afgeprijsd is.

il mio ordine non è ancora arrivato. Non danno spiegazioni

Ho ordinato un prodotto, e dopo più di un mese non è ancora arrivato. Nessuno da conto

• Ci consiglieresti? No

Scherpe prijzen en snelle service!

Ben via de fabrikant van Nilfisk bij Crop terecht gekomen en keurig netjes geholpen aan de juiste artikelen. Krachtige hogedrukreiniger gekocht met allerlei toebehoren.

Great technical support and perfect service

Great technical support and perfect service

Snelle levering, redelijke prijzen en prima producten.

Super bedrijf.

Erg goed geholpen. Zeer behulpzame werknemers. Prijs, kwaliteit ook helemaal top. Snelle levering.

Molto positiva personale gentile

Ho chiesto consiglio per il mio forno arruginito e mi hanno risposto subito consigliandomi il prodotto appropriato

• Ci consiglieresti? Si

venditore consigliato

la transizione è andata a buon fine, il materiale è arrivato come programmato. Do 4.5 stelle perché unica pecca le cartucce di sigillante sono arrivate un po ammaccante ma penso sia dovuto al corriere....

• Ci consiglieresti? Si

alles is snel en goed verlopen

alles is verlopen volgens de verwachting, ik ben tevreden

2k spuitverf

Koop hier altijd mijn spuitverf en heb het altijd snel binnen. En die verf zelf is ook geniaal

Voor 22:00u besteld; volgende dag in huis!

Veel gebruikte slogan bij veel bedrijven die het niet waar maken. Crop doet wat ze belooft.

Goed en mooi overzicht beter kan het niet

Zeer goede communicatie!

Zeer goede opvolging en communicatie. Minpuntje: mijn kleurcode was niet beschikbaar in 2K en volgend jullie web wel. Zo heeft het toch wat langer geduurt.

Snelle levering alles correct

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.