Guter service

Sehr guter Service , nach einer e-Mail wurde mir weiter geholfen. Meine fragen wurden beantwortet und die Lieferung erfolgte zügig

Lak op kleur gemaakt waar het kleurnummer niet bekend was.

Iets langer moeten wachten, aangezien ik een kleurstaal heb opgestuurd van lak waarvan het kleurnummer niet bekend was, maar de lak is perfect op kleur. Heel erg bedankt.

Zeer vlotte en vriendelijke service!

Ik had geen ervaring met het product maar de verschillende medewerkers hebben mij het juiste product aangeraden. Alles was snel geregeld en de volgende dag thuis geleverd!

Goede kwaliteit

Verf is van goede kwaliteit alleen jammer dat de spuitbus na opening maar 8uur houdbaar is

Groot assortiment, snel geleverd

Overzichtelijke website, goede productbeschrijvingen en snel geleverd.

goedkoop en snelle levering

goedkoop en snelle levering

Echt goed producten. Snel levering.

Prima service Echt goed producten en snel levering.

Kwaliteits producten en snelle service.

Ontzettend goede kwaliteit en snel geleverd.

Top comunicatie, snel geleverd

Crop is top

Snelle service bij deze moeilijke tijden krijgt van mij een 10. Ben content met mijn bestelde produkten, dank u wel Crop

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk via de site te bestellen en snel geleverd. Min puntje 1 spuitmondje snel dicht(gelukkig had ik er een reserve bijbesteld) en kleur kwam toch niet helemaal overeen. primer top spul en blanke lak ook super (op de stank na dan)

snelle bezorging en goede kwaliteit

Alles ok, geen bijzonderheden

Top, en zeer vriendelijk afgeleverd!

produits de qualités et livraison rapide

bonjour , très bon site , produits de qualités , beaucoup de choix , très réactifs, commandé le jeudi soir livré le mardi en France . je recommande ce site.

Ongeinteresseerd

Ondanks veelvuldig overleg, toch verkeerde kleur in spuitbus ontvangen. Artikelen ontbreken, maar wel op pakbon (niet afgetekend). Gevraagd waar ontbrekende artikelen blijven, geen antwoord. edit: Goede spuitlak is het.

Voldoet niet aan mijn verwachtingen

Helaas heb ik waarschijnlijk een slecht product gehad. Maar over de k2 zwarte lak ben ik echt niet tevreden

Produit de très bonne qualité !

Très satisfait dans l'ensemble ! Les couleurs sont parfaites et s'appliquent correctement. J'ai uniquement rencontré un problème avec le "caps" de la bombe "argent sparkle" qui s'est bouché dès la 1ère utilisation. J'ai donc dû utiliser le caps de la bombe de candy red. Mais malgré ça, j'en garde une très bonne expérience et je recommanderai certainement chez eux !

In één woord "perfect"

Ik heb nog meer artikelen nodig deze worden ook weer hier besteld.

Makkelijk

Recht door zee, snel en duidelijke communicatie

Heel positief

Bestel regelmatig wat bij CROP En hoe klein de bestelling ook is je wordt altijd netjes binnen schappelijk tijdbestek geholpen en indien nodig van advies voorzien.

Goed en snelle levering

goede levering

beschamend

bestelling gedaan betaling uitgevoerd onmiddellijk fakturen ontvangen wacht al meer dan 1 maand op nalevering die wel al betaald is! moet telkens zelf opbellen voor meer nieuws. Zelf laten ze niks weten. edit: Jullie producten zijn uitstekend en lossen met service nu problemen keurig op.

Goede webshop, paar keer besteld en elke keer tevreden. Ook de chat was prettig en behulpzaam. Kortom positieve ervaringen.

Top, I will order again.

Top. Super product.