Geweldige service

Bestelling is netjes aangekomen, voor de rest 0 problemen gehad met elke keer dat ik bij CROP heb besteld. Zou voor mijn volgende project er weer bestellen!

Perfect!

Ultrasnelle levering, voorbeeldige verpakking. Product beantwoordt volledig aan de verwachtingen!

Gewoon goed!

Alles volgens plan verlopen, goed producten en een ruime keus.

Zoals altijd goed geholpen.

Probleem keurig opgelost

We hadden wat problemen met een levering.(kreeg niets binnen) Maar CROP zat er bovenop en is naar tevredenheid afgehandeld.

Zeer sterkte service

De verf rilde op en volgens hun was t eigen schuld bij diverse zaken geweest en de situatie uitgelegd jullie zeiden dat 2 K lak minimaal 6 tot 9 dagen moest drogen voor er iets op kon andere verf speciaal zaken hadden daar nog nooit over gehoord hetzelfde met de andere verf weer gedaan en geen probleem gehad tevens zat er bij een donkere kleur witte epoxy en dat had ook donker moeten zijn

Beste Mara, Met enige verbazing hebben wij uw review ontvangen. U heeft na u kleurlak een 2k blanke lak aangebracht. Als u hier een nieuwe laag over wil aanbrengen moet u minimaal een week wachten en deze kan opschuren. U heeft dit echter niet gedaan en deze handeling een dag nadat de 2k blanke lak is aangebracht uitgevoerd. Dan krijgt u helaas het resultaat dat u op de foto's ziet. Er is hier te zien dat de lak op sommige plekken nog niet volledig droog en dus ook nog niet uitgedampt. De dampen die uit de lak komen sluit u vervolgens op en dan krijgt u dit opwerken/rimpeleffect. Wij hebben u dit netjes geprobeerd uit te legen, Helaas wordt ons advies niet gezien als iets positiefs maar naar een aanval op de spuitervaring die uw man en zijn vriend zouden hebben. Dit betreuren wij ten zeerste wat wij zijn er juist om u te helpen. Mochten wij toch nog kunnen helpen horen wij het graag, Met vriendelijke groet Team CROP

Geen levering en geen communicatie

24 april een bestelling geplaatst welke op voorraad was, nadat ik twee weken later niets ontvangen heb maar gebeld naar de klantenservice, gezien ik het hemelsvaartweekend aan de auto wilde werken. Daar zeiden ze dat er een voorraadverschil (geen berichtgeving over gehad) was en hij pas 16 mei opgestuurd wordt..... (bijna een maand later) Ben altijd tevreden geweest over CROP, maar dit was een hele slechte ervaring

Super goede service

Omschriving van de producten is soms niet genoeg.De producten worden snel geleverd. Meer keuzen van de producten zou heel goed zijn.Veel producten dat ik graag bij de crop zou kopen,sta niet in verkoop.

mooie producten en vlotte levering

100% tevreden

Produit parfait pour l'usage dont j'ai besoin.

Entreprise très fiable. Envoi très rapide et produits de très bonne qualité.

Super!!!

Snelle levering goed verpakt. Dus erg blij mee .

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Ik bestel het liefst bij Crop omdat ze snel leveren en kwaliteits materialen leveren, Ook de service is zeer goed!

Altijd zéér vlotte levering. Al het nodige altijd voorradig.

Ondertussen reeds een aantal x bij CROP besteld als ik iets nodig had voor de wagens. Ik ben geen carrosseriehersteller, wel een beetje een doe-het-zelver. Maar kan ook perfect bij hen bestellen in kleinere hoeveelheden. Geen zotte prijzen en supersnelle levering. Zelfs naar België. Een aanrader!

Ik ben blij met Crop’s producten, maar op tijd leveren lukt nog niet erg.

Ik ben blij met de producten van CROP. Jullie hebben goede uitleg bij alle belangrijke thema’s en (vaak) toegang tot goede productbladen. Op tijd leveren is lastig. “Besteld vóór 22:00 uur, morgen geleverd” is nog nooit gelukt. Als ik dan maar kies voor afhalen (ik woon in Berkel en Rodenrijs), staan de spullen niet klaar. Meestal is dan de lak niet gemengd en de verfmenger naar huis. Maar ik blijf jullie fan hoor!!!

Expédition rapide mais transporteur catastrophique

Colis expié très rapidement et reçu complet. En revanche il est urgent de changer de transporteur (UPS) : non seulement le transporteur n'a même pas pris la peine de venir dans mon impasse ni de me passer un coup de fil, mais en plus il a laissé le colis complètement explosé et re-scotché à l'arrache dans un magasin de la ville voisine. Prestation payant, évidement.

Snel geleverd.

Snel en betrouwbaar en goede kwaliteit.

top!!

snel geholpen ook kunnen ze de kleur uitlezen van de lak die ze nog niet hebben en maken het dan voor je, helemaal top!!

'Top produkten en service'

Ben al tijdje klant bij CROP en van mijn bestelde/aangekochte produkten ben ik tot heden zeer tevreden over alsook de gekregen service :-) en bij deze raad ik CROP dan ook zeker aan aangezien deze op auto gebied zo goed als alles in voorzien zijn...

Snelle levering volgende keer zal ik weer doen

Ik heb op zondag de motorolie besteld en op maandag had ik die al binnen zeer goede service! Ik ben heel tevreden.

gewoon goed en snel

goed assortiment tegen redelijke prijzen en snelle levering

Kwalitatief zeer goede producten

Ik ben zeer tevreden met de site van Crop. De producten worden prima beschreven. Hierdoor werd de keuze voor mij zeer makkelijk. De aangeschafte producten maken hun beschrijving volledig waar. KLASSE !!

Netjes en correct met een prima product

Ik heb een week gewacht terwijl er staat binnen 24 uur geleverd.

Producten prima maar service iets minder.

Snelle levering, goede produkten voor een scherpe prijs en prima en snel advies via de mail

Correct afgehandeld

Bouwzuiger retour gestuurd omdat er geen apparaten stopcontact opzat. De website was hier niet heel duidelijk over.

Anthonetta Kuijlstraat 4343 3066GS Rotterdam

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.