Voordelige kwaliteitsolie, prompt geleverd.

Voordelige kwaliteitsolie, prompt geleverd.

Geweldig. Mijn order snel en goed geleverd.

Geweldig. Mijn order snel en goed afgeleverd 👍

Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Communicatie verliep vlot en duidelijk. Leuke attentie was bijgesloten.

Prijs, en snel

Snel geleverd. En de prijs is te doen, geen ripof prijzen zoals bij sommigen.

Goede prijzen, snelle verzending

Duidelijke website, goede prijzen, snelle verzending, goed verpakt.

goed en snel

maandag besteld dinsdag in huis Top

Prima prijs-kwaliteit

Super service, kon producten snel ophalen

Olievoordeel bleek vlakbij te zitten, dus ik ben de producten op gaan halen. Toen ik zei dat het voor een bijna-oldtimer was werd er gelijk even gekeken of ik wel de juiste producten had besteld. Super service!

Geweldig assortiment en service

No nonses bedijf. Jammer dat de levering via Post Nl de boel vertraagt. Twee dagen later bezorgd dan aangegeven.

Prettige afhandeling van zaken

Alles wordt volledig en met aandacht afgehandeld. Goede service

Ik vond het vooral makkelijk omdat ik een bepaalt merk moest hebben. Niet overal te krijgen bij jullie wel.

Prima prijs en snelle levering zonder verzendkosten op mijn product.

Zeer goed.

Betrouwbaar

Betrouwbare leverancier en goede info al diverse keren spullen besteld voor de motor en de auto. als je bel vriendelijk en ze weten waar ze het over hebben.

Perfect !!!

Goede prijzen en snel geleverd.

Perfect!

Goede aanbieding, razendsnelle levering en werd goed geïnformeerd over de voortgang vd levering middels mails. Goed bedrijf!

Snelle levering en service

Normaal kocht ik de motorolie via een wagendealer of tankstation maar digitaal bestellen via internet bij Olievoordeel is vele malen goedkoper voor de olie die ik nodig heb voor mijn auto. Aan te bevelen voor éénieder die goede motorolie nodig heeft. Service en levering erg goed.

Bestelling iets later geleverd dan verwacht. Kreeg keurig een mail waarin uitgelegd was dat er één product niet in de bestelde hoeveelheid aanwezig was. Netjes en goed geholpen.

Prima Shop

Goede product, snelle levering, lage prijs

snelle service

ga zo door

Goedkoop en snelle levering goed verpakt

Nu twee keer 0w30 besteld , olievoordeel is goedkoop en wordt snel geleverd

Geweldige service

Zodra de bestelling gedaan, komen de reacties vanuit Olievoordeel.nl razendsnel binnen. Ook de levering is bijzonder goed verzorgd. Compliment.

toppie

Mijn koelvloeistof besteld voor mijn mini one. Makkelijke site om te bestellen en snelle juiste levering

Snelle service door wijziging order, volgende dag geleverd

Ik heb ‘s ochtends mijn bestelling gedaan en werd eind van de morgen gebeld dat een product niet voorradig was, hiervoor is een andere olie met meer specificaties geleverd, alles in overleg! Super

Keurig geleverd

Werd na enkele dagen (vakanties) keurig geleverd