Snelle service en fantastische schoenen

Snelle service en fantastische schoenen (Mephisto dames sandaaltjes)

Ik had sokken besteld. De volgende dag waren ze in huis. Zeer tevreden.

Snelle service en goede aanbiedingen

Ik heb mooie en goede comfortschoenen kunnen kopen. Voor een goede prijs.

Schoenen waren er de volgende dag, goede en snelle service.

Ik ben heel tevreden over de service van Van der Vlies Schoenen

Spijtig genoeg moest ik mijn schoenen terugsturen omdat ze niet pasten. Ik kreeg mijn aankoopsom onmiddellijk teruggestort op mijn rekening. Alles verliep zonder problemen. Dankuwel

Goede keus snelle levering

Ik heb jullie gevonden via google en een mooi paar goede schoenen voor een leuke prijs kunnen kopen. De levering was snel en goed.

Snelle levering, duurzaam ingepakt (geen grote doos voor 1 paar schoenen) en de sneakers zijn zelf enorm naar wens. Bedankt!

Prima service snelle levering

Keurig en snel geleverd. Prima service!

Mijn bestelling was snel en correct geleverd.

Geweldige winkel

goed advies over wandelschoenen, dus Meindl gekocht, een perfecte schoen. Probleem geweldig opgelost, met nieuwe binnenzool. Prima personeel die weten waar zij het over hebben, geweldig!

Snelle levering van schoenen met uitstekende kwaliteit!

Met de webwinkel van Van der Vlies ben ik zeer ingenomen: overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Het bestellen is prima verlopen evenals de communicatie over het verloop en afhandeling van de bestelling. Ik ben zeer in mijn nopjes met het geleverde product.

Netjes geleverd, vooral mooie website

Fijne schoenen, en duidelijke website

Snelle, nette en correcte levering

Goede service, fijne zaak

Mijn Durea's bestel ik altijd bij vd Vlies, goede schoenen , goede prijs en goede service!

In de namiddag schoenen besteld, volg morgen 10 uur door Post nl bezorgd. En ben superblij met mijn X Sensibles sneakers, lopen super, bedankt!

Super snelle levering precies wat ik bedoeldede

Super snelle levering

Ik had snel schoenen nodig en nog dezelfde avond werden ze bij mij thuis bezorgd!. Gelijk de volgende dag aangedaan en ze liepen geweldig!! Wat een service en wat een keuze uit goede schoenen

Ik ben heel tevreden omtrent de schoenen en levering. Ik heb gekozen voor achteraf betalen Graag zie ik de factuur tegemoet per e-mail dan kan ik het bedrag aan jullie overmaken.

Supersnelle en efficiënte verwerking van mijn aankoop

Erg klantvriendelijk bedrijf, dat mijn typfout in de bestelling op mijn verzoek binnen het half uur had gecorrigeerd! Aankoop binnen 48 uur in huis.

Goede schoenen, snelle levering

Prima service mooie schoenen

Snel geleverd goed verpakt, mooie Durea schoenen

Mijn ervaring is heel goed.

Ik had een vraag over sandalen die ik wilde bestellen. De verkoper was met een klant bezig en zei dat hij terug zou bellen. Dit heeft hij ook gedaan. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De uitleg was maar volle tevredenheid. Naderhand had ik nog een vraag. Ook deze keer was de verkoper heel aardig en deskundig. Ik beveel van der Vlies schoenen zeker aan.

Top, snelle service en kwaliteitsschoenen

Geweldige service.

Had sandalen besteld,die heel leuk waren,maar helaas iets te klein. Helaas waren ze niet meer te bestellen in een maatje groter,dus moest ze terugsturen. Dat was geen probleem en binnen een paar dagen mijn geld retour gekregen. Keurig!!!

Na bestelling volgende dag in huis