super

Keurig op tijd geleverd. Bestelling voldoet helemaal aan verwachting!

Super goed

super snelle levering en goede kwaliteit geleverd!

Ik heb Fischer slippers besteld en die werden de volgende dag al geleverd, de slippers waren precies wat ik er van verwachte en paste goed en lopen heerlijk.

de sandaal zit perfect alleen de banden over de wreef heb ik moeten laten verlengen daar ik ze niet dicht kreeg na dit echt een perfecte schoen waar ik lekker op kan lopen

Supersnelle levering! Goede bestelling!

Ik heb een paar Birkenstock slippers voor een topprijs kunnen/mogen kopen. Ben er heel dankbaar voor! Supersnelle levering en ze zitten perfect...ook nog eens supermooi...kon juist dit type niet meer overal krijgen namelijk.

Prima leverancier

Snel geleverd en goed verpakt.

Pakket netjes verpakt. Netjes bezorgd door post nl

Zeer klantvriendelijk

Goede service en kwaliteit prijs in balans en vakkennis!

Uitstekend!

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering en erg blij met aankoop. Bedankt!

helemaal tevreden

Snelle levering Netjes verpakt. Helemaal tevreden

Prima site en snelle levering.

Nog niet zeker

Ik heb een paar sandalen terug gestuurd omdat mijn steunzool er niet in past. Maatje groter was er niet meer. Ben nog in afwachting van afhandeling.

Schoenen zijn perfect, erg blij mee! levering liet erg lang op zich wachten!

Wisselend

Bestelling ging prima, maar de levering werd 3 x gewijzigd. Drukte bij post nl werd gezegd. Raar want een bestelling bij iemand anders werd nadat ik die 2 dagen later had geplaatst werd de volgende dag al geleverd. Nu ik mijn Schoenen binnen heb ben ik hierover erg tevreden.

Uitstekend !

De juiste inlichtingen per telefoon ontvangen over de maat en pasvorm. Zeer prettig te woord gestaan ! Door vertragingen door Post.NL vanwege de drukte 4 dagen later ontvangen, maar werd goed op de hoogte gebracht door Post.NL. Uitstekende sneakers van Hassia ! Uitneembaar voetbed, en ze zien er modieus uit ! Ik ben zeer tevreden !

Door drukte bij de bezorger ( door de coronacrisis) duurde de levering iets langer. De track en trace link klopte niet en werd in de loop van de dag veranderd naar "levering onbekend". Dat was een beetje verwarrend. Maar goed, de slippers zijn er. Ben er blij mee!

Nette snelle levering

Probleemloze bestelling én levering

Aan mijn openingszin heb ik weinig toe te voegen

Zeer vriendelijke en coulante benadering van de klant.

Idem!

Ik had maat 39 besteld, maar omdat ik twijfelde, hebben ze maat 40 ook opgestuurd zodat ik ze kon vergelijken, dat noem ik service en goed vertrouwen in de klant. Blij met de sandalen waar mijn eigen zooltjes in kunnen.

Helaas waren de pantoffels te klein. Het waren wel mooie maar maat 48 is er niet in dit model. Moest 4,95 bezorgkosten betalen en voor de retourzending ook nog eens 7,25. dus 12,20 in totaal. Mailtje gestuurd en heel snel bericht terug, maar we krijgen de 4,95 bezorgkosten ook vergoed.

Snelle levering en precies zoals op de site aangeven

Snelle levering. Netjes een mail van mijn bestelling en een mail dat de betaling was ontvangen. het beloofde mailtje dat de verzending onderweg gaat niet gekregen, maar desalniettemin prima service. Schoenen zijn top en maat perfect.

prima service

Mijn bestelling werd snel bezorgd. Helaas vielen de schoenen mij tegen. Ik heb ze zelf teruggebracht naar de winkel. Daar zag ik schoenen die ik leuker vond. Mijn maat was niet op voorraad, maar kon besteld worden in Duitsland. Ik had ook nog een laarsje uit de wintercollectie waarvan de rits niet goed werkte. Dit zou opgelost worden. Zowel de nieuwe schoenen (nog niet eens betaald) als de laars met gerepareerde rits zijn kosteloos opgestuurd. Geweldige service!

Uitstekend !!!!

Gewoon weg uitstekend!!! Was de 1ste keer dat ik een bestelling plaatste bij die winkel. 100 procent meegevallen. Tot de volgende, grtjes