Kwaliteitsvolle en snelle levering

Hedel tevreden van de ruime keuze, de prettige prijzen, het betaalgemak en de snelle levering

Mooie schoenen en snel geleverd.

goede service

retour schoenen erg snel

Schoenen perfect geleverd

Schoenen binnen 1 dag binnen en netjes verzorgt met een standaard sticker voor retourneren er bij. Maar heb ik niet nodig gehad want ze zitten perfect.

Ontvangst prima, retour minder

Ik had schoenen besteld, helaas te groot! Dus ik heb ze terug gestuurd maar toen moest ik 7,50 euro betalen om ze retour te verzenden. Geen schoenen en geld kwijt ! Ik zal dus niet meer bestellen omdat ik bij de concurrent kostenloos kan terugsturen. Groetjes

Prachtige instappers, maar vallen klein uit.

Ik moet ze helaas terugsturen, hopen dat een maat groter wel past.

1400 besteld, 1600 gratis afgeleverd aan de deur

Super snel

Snel gelverd en artikel past goed.

Gewoon goed

Goed en snel

geluk met een afgeprijsd paar

Blij met mijn nieuw paar schoenen van Solidus. Meestal een grote uitgaven. Nu een keer geluk. En zitten super en zien er super uit. Fijn dat t online kopen ook eens keer slaagt met schoenen aanschaffen.

Gemakkelijk, goede service, snel je geld retour,

Uitstekende en supersnelle service.

Uitstekende en supersnelle service. Product had een zeer scherpe prijs en was van topkwaliteit.

slecht

Zeer slecht, niets ontvangen! Wat gaan jullie er aan doen?

Helaas zijn alle bestellingen die we maandag hebben ingepakt nog niet bezorgd, een grote misser van PostNL maar vooral vervelend voor u. We hebben contact met PostNL over hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. Excuses voor de vertraging.

Nog geen schoen ontvangen

Bezorging nog niet bekend

Dank voor uw feedback, het is inderdaad erg vervelend dat er zoveel vertraging is bij PostNL. Wij doen ons best om alles zo goed en snel mogelijk te verzorgen maar helaas kunnen wij hier niks aan doen. We gaan ervan uit dat levering nu snel gaat plaatsvinden.

Bezorging wordt niet goed nageleefd

Helaas zijn mijn schoenen nog steeds niet geleverd. Vanwege mijn leeftijd wil ik nu liever niet naar de winkel komen. Had ik dit maar wel gedaan want ik kom uit Giessenburg en dan had ik ze gelijk mee kunnen nemen. Echter heb ik nu geen keus want ik heb ze al betaald. Postnl track en trace schuift steeds op qua leverindicatie en geeft nu alleen maar aan dat de zending vertraagd is...ja daar was ik me al van bewust... Geen goede afhandeling van mijn bestelling Mvg

Helaas is het deze week blijkbaar weer erg druk bij PostNL. Als we dit hadden geweten dan hadden we ze zelf wel even komen bezorgen. Excuses voor de vertraging.

De schoenen supersnel ontvangen. Jammer dat ze te groot waren. Dus helaas retour.

Snelle goede service. Produkt voldoet helemaal aan verwachting.

Prachtige website met alle info - Snelle en keurige levering

Website is prachtig georganiseerd met vele zoekparameters, en bevat alle informatie over materiaal, maten zowel lengte als breedte, foto's met detail. Snelle en keurige levering. Fijne ervaring.

Perfect bestelproces en snelle levering

Ik kan er verder weinig aan toevoegen. Betrouwbaar, goed en snel.

mooie service dat ik de schoenen thuisgebracht kreeg.

Echt goed geregeld, snelle levering.

Na telefonisch contact goede afspraak gemaakt voor evt ruilen.

Heel goede service dat ze de schoenen thuis bezorgd hebben! (en dat een dag na de bestelling en gratis)

Snel geleverd, en zit prima!

Heel snel en correct

Op zondag besteld en dinsdag in huis Ik zou graag een bestelling willen aangeven.

Goed geïnformeerd, snelle verzending

Ik trof een gunstige aanbieding van een heel fijne schoen. Bestellen was makkelijk en overzichtelijk, verzending ging snel.