Ik heb de schoenen nog niet ontvangen.

Ik heb de schoenen nog niet ontvangen.

Van begin tot eind, perfecte transactie!

Snel in huis

Ik heb de schoenen geretourneerd omdat ze helaas te groot waren. De schoenen waren heel snel bezorgd, top

Snelle en correcte levering

De bestelling wordt snel verwerkt en correct uitgeleverd. Retourneren is ook eenvoudig.

Goede en overzichtelijke webshop

Goede afhandeling en snelle levering van de bestelde goederen.

Snel geleverd!

Prima, levering snel en netjes

Ben tevreden

Duidelijke site, snelle en correcte verzending !

Als vaste klant van Van der Vlies moest ik deze keer wegens fysieke omstandigheden bestellen via de site. Dit is mij heel goed bevallen; site is duidelijk en de verzending zeer correct en snel. Ook de communicatie via de mail was erg correct. Kortom; ook middels de webshop levert Van der Vlies schoenen de kwaliteit die ik al jarenlang ervaar in de winkel !

mooie schoenen, snelle levering

Zoals de schoenen op de site staan, qua kleur zijn ze ook in het echt.

Mooie schoenen en snel geleverd

Mooie schoenen en snel geleverd

snelle service

minpunt, geen retouradres met een antwoordnummer.

Prettige ervaring.

Snelle levering.

Goede service, je word vriendelijk te woord gestaan.

Ik had problemen met online bestellen, na een telefoontje is dit prima opgelost. Kregen er zelfs nog een presentje bij op gestuurd voor het ongemak. Dus prima service bij online bestellen maar ook in de winkel.

Absolute topverkoper !!!

Ik had met spoed bepaalde schoenen echt hard nodig. De verkoper heeft ze dezelfde dag nog verzonden en de schoenen werden de volgende dag al geleverd ! Alleen al het feit dat je een mens aan de telefoon kan krijgen is erg fijn, maar iemand die met je meedenkt en dan ook nog eens extra moeite voor je doet....Dat is echt geweldig !! Heel erg bedankt voor de aandacht en de service

Snelle levering. Goede verpakking Mooi product

Eerste ervaring en zéker niet de laatste!

Tot mijn verrassing vond ik enkellaarzen bij Van der Vlies Schoenen in de maat, wijdte en kleur waar ik naar op zoek was. En ook nog met een fikse korting. Bestelling geplaatst en de volgende dag had ik ze in huis en zelf aan mijn voeten. Uitstekende, betrouwbare aflevering, goed te volgen. Ik beveel deze (web)shop van harte aan!

Mooie winkel, klantgerichte medewerkers

Zie boven

Super koop

Ik had de sloffen die ik bestel had binnen twee dagen in huis in een woord super

Besteld, bezorgd en lopen maar

Prima gegaan. Besteld, bezorgd en de laarsjes aangetrokken en ze lopen prima. Wat erg prettig was , dat ze in de sale waren .

Mooie aanbieding snel in huis

Prima via beslist.nl.

Gemakkelijk te bestellen, snel en keurig verpakt ontvangen.

Na bestelling de volgende dag al ontvangen.

Alles naar wens,top kwaliteit schoenen

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima winkel

Goed verpakt Vlotte bezorging Prijs kwaliteit Assortiment

Heel erg goed!

Van der Vlies heeft een groot assortiment. Ook voor de moeilijke voeten. Ze zijn klantgericht, klantvriendelijk en bestellingen worden heel snel geleverd! Ik heb in de middag besteld en had mijn schoenen de volgende ochtend in huis.