snel geleverd goede kwaliteit

prima online service

Snelle afhandeling en terugstorten betaling.

En zo hoort het ook. Dank voor uw review.

Supper!

Snelle levering, goedkoper als in de winkel waar ze mijn maat niet hadden…. De sandalen lopen fantastisch!

Blij dat we u van dienst hebben kunnen zijn. Veel loopplezier.

Zeer tevreden.

Mooie schoentjes gekocht, ook nog netjes afgeprijsd en tijdig geleverd. Schoentjes zagen er mooi uit en lopen heerlijk. Dus zeker zeer tevreden.

Wat fijn dat u tevreden bent met uw nieuwe Schoenen. Veel loopplezier.

Prima site

Snelle levering mooi product!

Dank.

Makkelijke website, schoenen zijn snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

Fijn dat onze website gemakkelijk werkt voor u. Veel plezier met uw schoenen.

uitstekend

ervaring in de winkel, zo als altijd deskundig advies

Dank voor uw mooie reactie. Graag tot ziens in onze mooie winkel.

Kwaliteit is top en snel geleverd

Van der Vlies Schoenen is een prettige schoenenzaak met deskundige mensen. Altijd goed advies. En bij online bestellen supersnelle en zorgvuldig verpakte levering van de bestelling.

Bl;ij dat u tevreden bent. Dank voor de review.

Meer dan prima!

Snel geleverd en toch met persoonlijke aandacht verzorgd

Dank voor de mooie reactie.

Goede ervaring(gelukkig)

Mijn twijfeling om online te bestellen is achteraf onnodig geweest.Tegenwoordig moet je zo oppassen met onbekende webshops(valse) dat ik echt twijfels had om te bestellen.Maar de service is prima ,ik had de slippers na 2 Dagen al aan mijn voeten zitten .Ze lopen heerlijk. Dank u wel daarvoor

Blij dat we uw twijfel hebben kunnen wegnemen. Fijn dat uw slippers zo lekker lopen.

Snel, gemakkelijk en klantvriendelijk

Zeer mooie gespschoenen online besteld. Het hele proces verliep gemakkelijk en snel. Volgende keer bestel ik mijn nette schoenen weer bij Van der Vlies.

Zeer fijn om te horen dat u tevreden bent. Dank voor de goede beoordeling

Alles heel goed geregeld

Dank u. We staan graag voor u klaar.

Dank voor de goede review

Goede informatie bij de artikelen

In de webshop krijg ik veel informatie, die ik nodig heb om de juiste wijdte en comfort te kunnen uitzoeken. Daar ik een kleine maar brede voet heb gekregen is het niet gemakkelijk om een goede en toch leuke schoen van deze tijd uit te zoeken. Dat lukt bij van der Vlies wel. Helaas zijn die merken wel prijzig. Afrekenen en verzending gaan prima

Fijn dat u kunt slagen bij Van der Vlies schoenmode. Dank voor uw mooie reactie

Mooie sandalen

De sandalen zijn precies zoals verwacht, niet en snel geleverd. De kwaliteit lijkt echt goed

Dank voor de prima beoordeling. Veel plezier met uw sandalen.

Geweldige service.

Je hoeft maar een mail te sturen en die wordt binnen de kortste tijd beantwoord. Als ik vraag of er voor mij of mijn man een paar schoenen apart gezet kunnen worden zodat we de volgende dag langs zullen komen om ze te passen is dat nooit een probleem . Als ik niet in de gelegenheid ben om langs te komen worden ze opgestuurd en heb ik ze de volgende dag al in huis. Niets dan lof.

Wij doen ons best om een ieder tevreden te houden. Dank voor de review.

Allereerst had ik mijn schoenen on line besteld. Twijfelde of de pasvorm goed was. Na telefonisch contact te hebben gehad naar de winkel gegaan . Daar prettig verder geholpen. En ik naar huis met een paar goed passende schoenen.

Wat fijn dat u in onze mooie winkel verder geholpen bent. Persoonlijk advies blijft het meest passend. Plezier met uw nieuwe schoenen.

snelle en perfecte levering

Snelle levering van de bestelling. En mocht het artikel niet passen, dan een hele snelle afwikkeling van de zaak.

Dank u, dat is waar wij voor staan.

Schoenen.

De schoenen zitten als gegoten. Ik heb ze aan gedaan en ze zitten goed en lopen goed.

Dank voor de prima review. Heel veel plezier van uw schoenen.

Prima en snel

Heb m’n slippers van Durea al aan zitten perfect met mijn eigen zolen erin.

Durea blijft een heel fijn merk voor steunzolen. Wat fijn dat dit u bevalt.

Goed advies en meteen verzonden

Telkens snel contact en fijn advies( Wendy). Zij staan voor snelle levering, maar Post Nl. Geeft meteen aan , niet te kunnen leveren op korte termijn. Zo jammer.

Wij doen ons best zo snel mogelijkte leveren, zijn hiervoor wel afhankelijk van de vervoerder. Hopelijk zijn de schoenen ionmiddels in uw bezit en naar tevredenheid. Dank voor uw beoordeling.

Slippers passen perfect

Wat fijn. Veel plezier ervan.

Kan er geen mening over geven.

Ik geef u sterren omdat u het dezelfde dag nog het bestelde pakket is afgegeven, maar daardoor kan ik geen objectief scoren/ een mening geven, zit namelijk al 3 dagen op de door u af gegeven zending aan Post NL te wachten. Zelfs op 1 Juni nog niets ontvangen. Mw.A.M.T. Casteleijn

Wat vervelend dat dit zo lang duurt. Hopelijk zijn de schoenen nu reeds in uw bezit?

Echte service!!!

Telefonisch contact gehad over de bestelling. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Snelle bezorging en prima verpakt. Van der Vlies krijgt van mij een dikke 10!

Dank u voor de mooie review

Snel besteld, snel geleverd, heel tevreden en mooie schoenen.

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Kerkbuurt 33 B

3361 BC Sliedrecht