Goede en snelle levering.

Snel en accuraat

Snel verzonden en ontvangen

Klantvriendelijk en snelle service.

Bestelling goed en vlot afgehandeld.

Hele fijne schoenen, goeie prijs en goede klantenservice

Ik had schoenen besteld maar door ziekte heb ik ze niet opgehaald bij het PostNL punt. Ik heb het bedrijf een mailtje gestuurd en binnen no time werden ze weer kosteloos opgestuurd. Ben heel blij met de schoenen, ze lopen zalig. Bedankt.

prima service!

Prima service.

Door een fout in de betaling. (Dubbel betaald) Werd dit keurig recht gezet.

super

Bedankt voor de snelle levering en de super mooie schoenen. Ze passen perfect en zijn er ontzettend blij mee.

Gekregen wat ik besteld heb.

Heb gekregen wat ik besteld heb. Wel met wat uitstel over de levering maar is toch goedgekomen.

Fantastische service

Schoenen besteld. Bleken toch niet aanwezig. Direct bij fabrikant nieuwe besteld en na 2 dagen had ik ze al in huis. Suoer goed geregeld

Goede ervaring, snel geleverd, goed artikel, prijs prima

Snelle service. Keurig ingepakt. Voordelig.

Heel goedkoop en goede Xsensible schoenen, waar ik blij mee ben! Met veters en met rits en heel mooi, wat wil je nog meer!

Mijn ervaring is heel goed. Ene dag bestelt en andere dag bezorgd. Netjes en verzorgt.

Snelle levering en zeer klantgericht!

Bestelling goed behandeld. Schoenen voldoen geheel aan de verwachtingen.

prima, snelle levering

Fijne ondernemer die met de klant meedenkt.

Perfect product van bestelling tot ontvangst st

schoenen goed, aflevering slecht.

De schoenen zijn goed, de aflevering niet, de schoenen zijn niet aan de deur afgeleverd, maar in de buiten brievenbus gepropt. Ik vond ze de volgende dag.

Dat is wel heel erg slecht, dank voor uw melding/beoordeling, we gaan hier zeker achteraan. Team van der Vlies Schoenen

Super snelle levering!

Ik ben al bekend met goede service in de winkel. Hopelijk kan dat snel weer want schoenen online kopen heeft niet mijn voorkeur. Maar over deze levering ben ik zeer tevreden.

Prima, aflever locatie was niet bij ons in de buurt. Waarna wij een telefoontje kregen dat ze op huisadres zouden leveren.

Tijdig en als besteld

Geen opmerking verder

Ze zitten lekker, de steunzolen passen erin zaten goed met dit slechte weer

Alles was tiptop in orde!

De ervaring in de winkel is al zeer positief. Je wordt erg geholpen en ook echt geadviseerd. Daarbij is niet de prijs leidend, maar dat de klant het product koopt dat het beste bij hem/haar past. Daarnaast nu een keer online geshopt en ook dat was tiptop in orde. Gelijk netjes een mail met de factuur en de verzendgegevens. Snelle levering en dat zag er allemaal netjes verzorgd uit. Als je eventueel wilt retourneren is dat ook goed geregeld.

Voor mij persoonlijk was het een hele goede ervaring,behulpzaam,en super vriedelijk.en heel bijzonder