Snel en goed!

Gisteren besteld, vandaag netjes geleverd. Degelijk produkt!

netjes ingepakt.

Netjes ingepakt, zodat het heel aankomt vind ik altijd belangrijk, met stevig inpakmateriaal. en ook dat het snel aankomt. Top

Kon niet beter!

De ene dag besteld, de volgende dag thuisbezorgd. En precies wat ik besteld had. Hartelijk dank!

Fantastisch!

Zeer snelle levering!

snel en supergoed !

fijne site, zeer snelle levering. Mooi product .

Scherpe prijs, goede opvolging

Direct antwoord op mijn mail. Retourbeleid : Ik kon de schoenen houden maar indien je ze moet retourneren, betaal je wel de verzendkosten. Ik moet dus zeker zijn van de bestelling voor ik bestel bij een firma die zijn retourbeleid zo uitstippelt. Anders geen opmerkingen.

Slecht

De laarzen gaan retour ze zouden breedte maat H hebben maar ze zijzeer smal dit isecht geen breedte maat zonde van het bestellen

Gewoon prima!

Goede service en kwaliteit schoenen bij Van der Vlies! Daarom koop ik graag bij deze website:)

Snelle afhandeling.

Ervaring heel goed. snel bezorgd . Door retourzending, geld volgende dag weer op mijn rekening

Mooie tas en snel geleverd

Via de webshop een tas besteld, die snel geleverd werd. Mooie kwaliteit.

Zodra ik schoenen besteld had kreeg ik al een track en trace bericht en volgende dag werden ze al bezorgd!!!

Snel en oke

de kleur was anders

het geld kreeg ik heel snel terug gestuurd,

Goede en snelle service

Ik was vergeten mijn huisnummer in te vullen bij de bestelling. Via telefoon en email werd ik hier vriendelijk naar gevraagd, zodat mijn pakketje snel verstuurd kon worden. Blij met mijn nieuwe schoenen.

uitstekend verzorgd en snelle levering na bestelling

Het was een prachtig aanbod en het ziet er goed uit. Makkelijk zou zijn als op de site de voetbreedte van de schoenen mee wordt gegeven. Het maakt de keuze zoveel makkelijker.

Valt weinig te vertellen. Kocht laarsjes online, blij dat ik een postnl punt kon toevoegen ipv huisadres Top!

Prima alles volgens afspraak

Mooie schoenen tegen een uitstekende prijs en volgens afspraak geleverd. 100. % tevreden

Snel en accuraat

Snelle afhandeling en prima verpakking.

En weer een klant erbij !

Supersnelle levering, mooie schoenen en een erg goede prijs !

Goede en snelle service

Goede en snelle bezorging

Correct en snel geleverd

Correct en snel geleverd

Superrrr

Ik ben zeer tevreden over van der Vlies schoenen. Snel geleverd en mooie vlotte merken en geniet enorm van mijn Hassia Schoenen. Echt een aanrader voor iedereen.

Snelle levering en netjes afgeleverd

Snelle levering, goede, snelle afhandeling

Ik vond de levering en afhandeling bij terugsturen erg goed en snel. Jammer vond ik dat ik de €7,25 voor retourzending zelf moest betalen. Ik heb tamelijk moeilijke voeten en bestelde deze schoenen omdat merk en brede pasvorm mij aanstond. Helaas pasten ze toch niet en moesten ze retour. Ik zou een volg. keer niet weer iets bestellen

Op tijd en netjes verpakt

Binnen twee dagen de schoenen binnen