top service

Zeer leuke schoenen, vriendelijk en snelle service

Snelle levertijden

Ruime keuze aan schoenen. Snelle levertijd.

snel en goed

Al vaker schoenen gekocht bij Van der Vlies. Altijd snel en goed geleverd. Deze keer had de postbode de doos in de brievenbus gepropt. De doos zat in de kreukels maar de schoenen was niets mis mee. Postbodes zijn vaak hardleers, dus misschien toch een iets sevigere verpakking gebruiken.

Dank voor de mooie review, en vervelend dat de postbode er zo mee omgaat.. Gelukkig horen wij dit erg weinig...

Netjes en snel geleverd

Ik zou de winkel, zowel de webshop zeker bij een ander aanbevelen.

Dank u voor de mooie aanbeveling!

Er werd snel gereageerd op een vraag van mij per mail

Goede kwaliteit en snelle levering

Ene dag in de middag besteld en volgende morgen in huis. Topservice!

Snelle levering en mooie Sneakers

Product zag eruit zoals verwacht

• test1 N.v.t.

Goede service en snelle levering.

• test1 N.v.t.

Prettig geholpen en prima assortiment.

• test1 N.v.t.

Dank u voor de mooie review!

Geweldige service

Als je iets besteld dan krijg je meteen te horen wanneer het bezorgd wordt; ook al is het ‘s avonds. Ik heb niets dan lof over de service en manier van bezorgen. Het klopt altijd. Geweldige zaak.

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Dank voor de mooie review!

Bedenkelijk.

Als je schoenen besteld die heel erg afgeprijsd zijn kan het zijn dat er een kleine beschadiging betreft of retour gestuurde schoenen bv. Netjes als dat vermeld wordt op de site wat niet het geval was. Een paar schoenen ontvangen waarvan 1 waarschijnlijk in de etalage heeft gestaan en heel erg verkleurd is! Niet te doen en een beetje slordig vind ik. Gaan retour.

Beste Peter, Wat vervelend om te horen, natuurlijk is het niet de bedoeling dat wij verkleurde paren opsturen, ook niet als ze zijn afgeprijsd, excuses. Dit moet er tussendoor zijn geglipt. Ik heb zojuist een mail gestuurd met de oplossing.

Worden altijd fijn geholpen.

Schoenen zoals verwacht: uitstekend

Ik wilde een specifiek merk in een specifieke maat en die waren beschikbaar met flinke korting bij Van der Vlies. Foto's zijn duidelijk en de omschrijving ook. Ik was snel geslaagd in mijn zoektocht.

uitstekend

Weer een paar mooie schoenen besteld en natuurlijk weer snel en naar volle tevredenheid ontvangen, super!!!

Goede prijs, snelle levering, helemaal top

Prima service.

Netjes verpakt en snelle levering, ondanks de feestdagen.

Wat een geweldige service

Voor mijn moeder had ik met spoed verbandschoenen nodige welke gewoon op voorraad waren. Na telefonisch contact was de verzend opdracht bijna sneller binnen dan ik de weborder had geplaatst. En zoals beloofd liep mijn moeder de volgende ochtend al op haar nieuwe schoenen. Dit noem ik nu TOP SERVICE. Van der Vlies Schoenen bedankt voor de snelle hulp.

Dank voor de mooie review!

erg blij met mijn xensible

Dank voor de mooie review!

Goede webshop site veel keuze

Snel en correct

Snelle en correcte levering

Goed en snel

Schoenen online besteld. Ze werden de volgende dag geleverd. Uitstekend

Dank voor de mooie review!

Telefonisch prima te woord gestaan en vervolgens snel geleverd ondanks de drukte voor Kerstmis.

Dank voor de mooie review!

Besteld en gelijk een bevestiging

Besteld en netjes gelijk een bevestiging. De volgende dag waren de laarsjes al binnen. Goed ingepakt, en een retour formulier zat erbij.

Snelle bezorging

Mijn mooie nieuwe schoenen werden snel bezorgd. Ik ben er heel blij mee.

Dank voor de mooie review!

Petje af voor deze schoenwinkel

Deze winkel is bijzonder klant- en servicegericht en vriendelijk in de communicatie. Direct na mijn online-aankoop zag ik dat ik de verkeerde maat had besteld. Via een telefoontje werd mijn bestelling gewijzigd en had ik de pantoffels 2 dagen later in huis. Toch bleek dat ze nog steeds te klein waren en een maat groter was niet meer voorradig. Na retournering heb ik vrijwel direct het aankoopbedrag teruggekregen. petje af voor deze schoenwinkel!