Besteld en gelijk een bevestiging

Besteld en netjes gelijk een bevestiging. De volgende dag waren de laarsjes al binnen. Goed ingepakt, en een retour formulier zat erbij.

Snelle bezorging

Mijn mooie nieuwe schoenen werden snel bezorgd. Ik ben er heel blij mee.

Dank voor de mooie review!

Petje af voor deze schoenwinkel

Deze winkel is bijzonder klant- en servicegericht en vriendelijk in de communicatie. Direct na mijn online-aankoop zag ik dat ik de verkeerde maat had besteld. Via een telefoontje werd mijn bestelling gewijzigd en had ik de pantoffels 2 dagen later in huis. Toch bleek dat ze nog steeds te klein waren en een maat groter was niet meer voorradig. Na retournering heb ik vrijwel direct het aankoopbedrag teruggekregen. petje af voor deze schoenwinkel!

perfect

supersnelle levering en na retour heel snel geld terug

Dank voor de mooie review!

Prima sloffen van topkwaliteit, en meteen de dag na bestelling in huis.

Dank voor de mooie review!

terwijl ik mijn bestelling had geplaats, had ik nog 1 advies nodig. als je dan belt naar de winkel krijg je direct iemand aan de lijn die je perfect helpt.

prima product!

Goed product en snelle levering! Mailtje snel beantwoord!

Dank voor de mooie review!

De schoenen zijn snel verstuurd. Helaas heb ik ze moeten retourneren maar ook dat ging heel soepel. Het bedrag was snel teruggestort.

Dank voor de mooie review!

Tijdens het bestelproces online was mijn maat er plots niet meer, gebeld met de winkel en de verkoopster heeft het uitgezocht en opgelost, super fijne service!

Prima webwinkel!

Overzichtelijke site, mijn product snel gevonden. Er bestond even wat onduidelijkheid over de kleur van de schoenen maar na een telefoontje met de fysieke winkel was dat ook opgelost. Uiterst behulpzame medewerkster;) De volgende dag had ik mijn schoenen in huis en ben er onwijs blij mee!

Dank voor de mooie review!

Snelle en adequate reactie op een vraag. Snelle levering en fantastisch zittende schoenen.

Heldere communicatie

Heel fijn dat je bij de bestelling al aan kan geven wanneer je het bezorgd wilt hebben. Erg fijn. Vlotte levering. Keurig verpakt.

Dank voor de mooie review!

Prima geregeld vriendelijke dame aan de telefoon, heel tevreden groetjes Annie

Prima, snelle levering

Een maar, schoenwijdte duidelijker aangeven, zou fijn zijn.

Dank voor de mooie review. Wij geven op onze website de wijdte van de schoen aan als deze wordt aangeklikt. Als er geen wijdte bij staat is deze ook niet bij ons bekend, bijvoorbeeld bij pantoffels.

Kan niet beter!

De schoenen werden supersnel en keurig geleverd. Het bestelproces verliep vlot.

Snel en goed geregeld.

Snelle afhandeling. Mooie kwaliteit.

Dank voor de mooie review!

Goede prijs/kwaliteit, goede communicatie en snelle levering.

Dank voor de mooie review!

Het bestelde goed, netjes en vlug bezorgd

Als in bovenstaande zin.

Snelle correcte levering

Heb goede ervaring met DUREA schoenen, ze passen mij altijd prima. Zoeken op internet kwam ik bij van der Vlies terecht. Van der Vlies heeft leuke vlotte schoenen voor brede voeten. Hopelijk kan ik voor volgend jaar zomer hier weer slagen

Fijn

Ok

Niet te verbeteren

Enthiousiast

Mooie kwaliteitsschoen. Prachtige ledersoort ! Super snel geleverd en goed verpakt. Ik had 2 maten besteld omdat ik mijn maat niet goed wist van het merk Durea. Na retournering werd de creditering snel en goed geregeld. Jammer dat het retourneren wel voor eigen rekening is.

Snel en prettig

Het omruilen en opnieuw opsturen ging razendsnel. Compliment. Het telefonische contact over ruilen was prettig en begripvol.

Dank voor de mooie review!

Keurige mail gehad na telefonisch contact.

dank voor de mooie review!

Zeer snelle levering!

Snelle levering, product als afgebeeld!

Kerkbuurt 150 3361 BM Sliedrecht