snelle verzending en keurig verpakt

Keurige levering

Wij hebben een leuk item besteld en zijn daar zeer tevreden over. Was ook leuk ingepakt, eigenlijk zoals het hoort en zoals wij het zelf ook altijd verzorgen. Dank je wel team Graveertotaal. Groetjes, Team Pukkiekleding.nl

Heeeell mooi

Heb een sleutelhanger huis besteld met letters erin gegraveerd voor mijzelf en mijn vriend. Het was een verassing. Mijn vriend vond heel mooi en vond het zelf ook heel mooi. Bedankt voor de snelle service

Prima sleutelhanger

Sleutel hanger in vorm van opener besteld met naam. Prima hangers. Kinderen zijn er blij mee. Mooi op tijd bezorgd en makkelijk te bestellen op de site. Tevreden dus.

Helemaal tevreden van product en snelle service.

Keurig verzorgd en snel geleverd.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooi product en goede kwaliteit

zeer netjes afgehandeld

Bordje was gechipt, maar telefonisch contact gehad en zeer netjes te woord gestaan en ik ben zeer tevreden met de afhandeling..top service

Snelle en goede service, mooi product

Ik belde met een verzoek om een product zo snel mogelijk gelijk te maken en werd vriendelijk geholpen. het product werd nog dezelfde dag gegraveerd en verzonden. Ziet er heel mooi uit. De Software tool om eigen design te maken werkt perfect, het voorbeeld wat je ziet is wat je krijgt. Erg mooi, en scherpe prijs.

Ziet er top uit

Vriendelijk contact.

Het is netjes geregeld.

Vlotte. Service

Ben erg tevreden over de levering en het product.

geweldig afgeleverd

ik hoorde niks maar jullie waren druk bezig om het netjes afgeleverd te krijgen

Snelle levering van een mooi product!!

Leuk cadeautje

Precies hoe ik het bedacht had

heel tevreden

vlotte levering en de ontvangers vinden het mooi en origineel.

Ontvanger blij met sleutelhanger

Snelle levering. Goed materiaal

Prima materiaal. Levering zeer snel

Zeer klant vriendelijk.

Helpt mij met bordje omdat ik geen computer heb. En zonder problemen alles perfect verlopen. En snel behand en geholpen.

Leuke houten hangers

Eigen foto's op houten kersthangers besteld. Ze zijn heel mooi en waren snel geleverd

Erg tevreden

Voor herhaling vatbaar

Mooi prijs/materiaal

Levering goed op tijd, leuk met doosje

Degelijk, mooi en een leuke attentie

Snelle leertijd en goed contact met het bedrijf, op tijd opgestuurd en volledig conform verwachtingen.

Heel mooi en super snel geleverd