Zeker een kijkje waard een hoop keuze

Mooie producten ruime keuze en snel in huis.

Top kwaliteit!

Snelle en goede service.

Ziet er keurig uit en netjes verpakt. Snel geleverd.

Snelle reactie en goede kwaliteit

Mooi slot gekocht. Kwaliteit is goed en ondanks dat ik de tekst verkeerd had ingestuurd hebben ze het snel voor mij aangepast en staat het er goed op. Snelle levering ook.

Super vlot

Mooi resultaat prijs kwaliteit top heel tevreden

Erg tevreden/enthousiast

- product is netjes en precies zoals verwacht -nette levering Netjes opltijd. Duidelijke mails en informatie waneer je wat kan verwachten Heel Erg blij met het eindproduct ! Zou zeker nog een keer bij jullie bestellen en het ook zeker anderen aanraden Enige tip die ik kan geven is dat het leuk zou zijn op de voor en achterkant een andere tekst te kunnen zetten dus dat niet beide kanten het zelfde zijn.

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Mijn idee ontstond n.a.v. een verhuis in combinatie met vaderdag. Ik had daarom een sleutelhanger nodig. Mijn zoontje zou dit dan geven. Aangezien mijn man als hobby wielrennen heeft, leek mij dat een mooie combinatie. Op verschillende websites gekeken. Hier eindelijk gevonden wat ik zocht. Daar was ik heel blij mee. Ook op tijd binnen, nu is het dus nog een verrassing, maar ik denk dat mijn man hier ook heel blij mee zal zijn.

Goede service, snelle levering

Had mijn product snel nodig en werd keurig op tijd geleverd. Top!!

Super fijne service!!

Snelle service! Mooie sleutelhangers ontvangen!

Erg mooi en snel!

Mooi gedaan en snel geleverd, erg blij mee!

Goede kwaliteit en geleverd volgens afspraak. Positief!!!

Snelle levering, mooi product

Mooi product, mooie graveertekst, snelle levering

Over het algemeen ok maar wel een aandachtspunt

Wij hebben een naambord transparant met zwarte gravering gekozen. Het bordje ziet er top uit, maar bij het minste geringste tijdens het ophangen (de afstand bolletjes er tussen zetten) of neerleggen voor ophanging merk je dat de zwarte gravering snel kan beschadigen en het er direct minder netjes uitziet. Erg jammer, want ik had niet verwacht dat een gravering snel kon beschadigen en dat het dan ook afbreuk doet op het geheel doordat de zwarte gravering dan

De foto vond ik niet mooi erop gezet

Als eerste mooie thermosfles alleen de foto was er niet mooi op gezet. Erg wazig terwijl de foto in het echt wel helder en scherp was. Ik heb mokken of iets dergelijks gehad waarvan de foto scherper was.

Snelle en goede levering; goede prijs/kwaliteit

Heb een aantal gegraveerde briefopeners besteld. Werden in mooi doosje en met juiste gravering en keurig snel geleverd. Kan het aanbevelen.

Hele snelle levering volgende dag al verstuurd

Snelle en goede service met mooi resultaat

Ik heb 2 zakmessen besteld met gravering erin aan 2 kanten Werd netjes in doosjes geleverd en had het ook snel binnen.

Unieke nummerplaathouder op mijn motor

Het stond me tegen dat ik altijd maar met reclame van de motorzaak op mijn motor rond moest rijden dus ik vond het tijd om daar een persoonlijk tintje aan te geven. Dat is gelukt. Met mijn eigen tekst erop ziet het er, in mijn ogen, een stuk beter uit. De kwaliteit van de houder is ook prima. Enige dat ik jammer vond is dat er geen merklogo's van auto's en motoren te kiezen valt uit de speciale tekens. Was bv. leuk geweest op mijn BMW een klein BMW logootje op de houder te hebben. Dat kan helaas niet.

Totaal alsmede service top

Naambordje erg mooi alsmede service en contact super

Snelle levering prima verpakt!

Heel tevreden

Producten waren nog mooier dan verwacht, werden snel geleverd en waren netjes verpakt. Ook is de website heel gebruiksvriendelijk.

Mooi afgewerkt

De onderzetters waren mooi afgewerkt maar ik dacht dat het harde onderzetters waren dus hier was ik wel wat over teleurgesteld.

ok

Mooi bordje ,!

Mooi naambordje en snelle service !

stijlvol en proper werk

ik bestel nog zeker , voor mijn hele straat , en nog voor Sushi Centraal , Jacques voor Sushi Centraal