Perfecte levering en mooi product

Resultaat direct te zien

Heel leuk dat er een foto direct wordt gestuurd met het resultaat

Mijn bestelling stond al een tijdje op verzonden, ik werd een beetje ongerust dat hij niet meer aankwam. Even contact opgenomen en ik kreeg heel snel antwoord dat hij inderdaad al aangekomen moest zijn. Als hij er de volgende dag nog niet was werd er een nieuwe verstuurd. Dit was gelukkig niet nodig. Erg tevreden met mijn bestelde sleutelhanger.

Wauw wat een topresultaat!

Super! Vlotte communicatie en nog een leuk cadeautje! Klant was SUPER tevreden!

Gewoon schitterend op alle vlakken

Zeer vlugge en mooie levering van de bestelling, en zeer vlug antwoord terug op vragen.

Goede en snelle service

snel en correct, top!

Ik was eerlijk gezegd een beetje sceptisch: 5,95 euro voor een (klein) gegraveerd plaatje, in België thuis geleverd vanuit Nederland? Maar omdat ik het nodig had, waagde ik de gok. Super goed gegokt: keurig op tijd, product beantwoordt 100% aan de verwachtingen en dat voor die prijs, verzending inbegrepen!

Mooi product, snel geleverd, maar als bedrijf (zzp) had ik wel graag gelijk een factuur, deze moet ik nu nog ontvangen, zat niet bij geleverd product, en (nog) niet in mn mailbox..... en wil eigenlijk niet ( weer) hierom vragen

Snelle service, precies wat ik verwacht had!

Goed beeld van hoe het zou worden op de website, kwam dus goed overeen. In een mooi doosje geleverd. Goede ervaring!

Super goede en snelle service! Echte aanrader

Levering was super snel en kwaliteit is super! Druk/graveer werk ziet er super uit!

Prima gedaan

Platen zien er goed uit

Mooi product

Mooi product ben er zeer tevreden over

Snelle levering en gekregen zoals i het heb besteld dus gewoon goed geregeld allemaal!!!

Snel en mooi

Mooie gravering, mooi product, snelle levering..

snel en goed

ik had nog nooit gehoord van de site maar hij is zeker betrouwbaar heb er een kenteken voor mijn motorscooter besteld met eigen bedrukking en ziet er netjes en hij is de goedkoipste die ik gevonden kreeg

Slecht

Ik had iets besteld voor een verjaardag, betaald, zou binnen 5 dgn max binnen moeten zijn. Kreeg ik op de 4de dag te horen dat het er niet was en nog 3 mndn zou duren. Zorg dat je website in orde is en zorg dat je daar niet 4 dgn mee wacht, ik had het de volgende ochtend nodig en kon geen ander cadeautje meer kopen.

Goede opvolging van de bestelling

Snel gereageerd op de vraag en vlotte levering zoals afgesproken tegen een goede prijs.

niets op aan te merken

Alles ging goed.

Fijne en snelle feedback op mijn vragen. Na bestelling eerder geleverd dan verwacht. Mooi product, echt maatwerk. Score 10/10. Van harte aanbevolen!

Top kwaliteit en snel geleverd

Voldeed aan mijn verwachting

Mooie zware kwaliteit sleutelhangers, met onze namen erin gegraveerd

Netjes en snel

Makkelijk ontworpen en besteld. Snel geleverd en makkelijk te bevestigen. Super mooie naamplaat, heel erg blij mee!!

Tevreden met het resultaat, snellelevering.

Gewoon prima

Gewoon zo al het hoort. Prima service