Filters

10

topservice

de nummerplaat was precies zoals ik hem wilde en hij paste prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ik had een openingtijden bord besteld en is echt heel erg mooi geworden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Blij met het slotje en super snelle verzending

Ik ben erg blij met het resultaat van het gegraveerde slotje. Ook blij met het doosje met persoonlijke tekst. Maar jullie moeten wel kijken wat iemand besteld. Ik heb nu €1,99 betaald voor een doosje terwijl ik voor het andere doosje met tekst €2,99 betaald heb. Ik heb dus nu blijkbaar voor 2 doosjes betaald en uiteindelijk 1 gekregen (nou is 1 genoeg, maar een bericht hierover was vriendelijk geweest.) Met vriendelijke groet

  • Aanbevelen? Ja
7

Niet helemaal perfect.

De bestelling ging goed en snel, alleen de afdrukken op de viltjes waren zeer flets, niet scherp. De viltjes die wij enkele jaren geleden hebben besteld,(weet niet meer welke firma ) zijn nu nog steeds zeer duidelijk, dus jullie product is iets minder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Problemen met de levering vanuit PostNL Vlotte afhandeling door Graveertotaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

super mooi

Ondanks de vakantie periode toch een snelle en correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.

Snelle levering en goede prijzen, aanrader.

  • Aanbevelen? Nee
9

uitstekend

niks om aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel geleverd

....

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Heb n hele mooie sleutelhanger gekregen en dat was echt niet duur. Verhouding kwaliteit en prijs is dik in orde! Echt heel blij ermee!

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Ik heb ontvangen wat ik besteld heb, dus heel tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed, goede service

Goede site. Duidelijk en snelle service. Top!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

kwaliteit en snelle levering

Plaatje laten graveren , mooi en heel netjes en ook nog eens snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Tof product

Erg tof product. Prijs valt heel goed mee voor een kwalitatief en personaliseerbaar product. Makkelijk besteld en geleverd. Klein minpuntje is dat er 2 vlakken zijn die je kan aanpassen op de fles en dat is minder flexibel. Maar dat heeft vermoedelijk met de productie te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verzorgd, snel

Snelle en keurige afhandeling van mijn order

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi resultaat en snelle levering

Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

HeelGoed,

Fantastisch mooie plaat met huisnr en onze namen erop! Heeeeeeel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en goedkoop

Ik heb een kentekenplaat houder besteld met custom tekst erop, en dit was eerlijk waar zo makkelijk als een pilske open trekken. Daarnaast waren er voor de prijs veel meer opties dan ik ooit had verwacht. Ga zo door mannen, ik kom zeker nog terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geregeld allemaal

Voor het eerst hier iets besteld. Ik had wat vragen, de communicatie is echt heel goed. De online chat functie werkt perfect. Ook telefonisch prettig geholpen. Natuurlijk het belangrijkste, het bestelde product en de levertijd, helemaal top!!!! Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Mooie naambord

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

prachtig zo als wij het besteld hbben dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

De bestelling en ook het verzenden ervan heb ik erg goed ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortrefelijk

Proper goede kwaliteit snel en prijs

  • Aanbevelen? Ja
9

Supersnel een persoonlijk cadeau

Supersnel heb ik een cadeau kunnen regelen en het was van een super kwaliteit. Zeker een aanrader om hier de unieke cadeau of gadget te kopen

  • Aanbevelen? Ja
1

Enorm teleurgesteld, waardeloos product, reeds stuk na een halve dag

Een halve dag na ontvangst van de sleutelhanger model vrachtwagen, waar je een persoonlijke tekst op kan graveren, is deze volledig stuk. De twee onderdelen zijn fragiel aan elkaar gemaakt en nu is dit afgebroken. Het ergste is dat er geen moeite wordt gedaan om te reageren als je een mail stuurt om dit aan te geven. Ik ben enorm teleurgesteld in dit product terwijl ik me er enorm had op verheugd dit als origineel cadeau aan te bieden aan een vriend.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Magda, Dank voor uw beoordeling. Vervelend dat het product defect is geraakt. Dit hoort uiteraard niet te gebeuren, wij geven daarom ook 2 jaar garantie op defecten. Wij willen het item daarom ook graag kosteloos vervangen/een alternatief leveren (afhankelijk van uw voorkeur). We hebben u daarom maandag middag direct geantwoord n.a.v. uw mail van afgelopen zondag. Vermoedelijk is de mail in uw spam box terecht gekomen. We hebben u zojuist een kopie van de mail verstuurd vanaf een andere afzender, hopelijk komt die wel direct in uw inbox terecht. Met vriendelijke groet, Ruben Goudswaard | Graveertotaal

Over Graveertotaal

Zoek jij een cadeau of relatiegeschenk met een persoonlijke twist? Of het nu een sleutelhanger, balpen, naambordje, thee mok of ander cadeau is, bij ons personaliseren we deze gratis naar wens. Zo heb je de keuze uit meer dan 100 lettertypen en 1000 illustraties om jouw cadeau helemaal persoonlijk te maken. Wel zo leuk toch?

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd