Snel en mooi resultaat

De bestelde kentekenplaathouder voor mijn motor was binnen enkele dagen bij mij thuis en ziet er netjes uit. Zeer tevreden!

Een week moeten wachten voor het binnen was

Heb een week moeten wachten voor het pakketje ontvangen heb. Dan stuur je een mail en krijg je antwoord dat het al ontvangen moet hebben. En anders nog een dag wachten. Een raar antwoord dus.

opdracht perfect uitgevoerd

Opdracht perfect uitgevoerd

Snelle levering, netjes gegraveerd.

Slotje was netjes gegraveerd, snel geleverd en scherp geprijsd.

Niet gegraveerd

De beschrijving :Deze kentekenplaathouder voor de brommer of scooter kun je met een tekst naar keuze laten !graveren! Het is vervolgens niet gegraveerd maar geplakt zeer slecht dit was mijn geld niet waardig

Ik ben goed geholpen, de sleutelhanger is prachtig geworden! Bij uitverkochte producten word er een goed alternatief gezocht.

Zeer goed artikel, precies wat ik ook voor ogen had.

Ik ben zeer tevreden over de volgende punten: 1 De webpagina is eenvoudig en zo hoort het ook. Het is goed overzichtelijk en alles is daarom ook vlot en eenvoudig te bestellen. 2 De bestelling is snel aangekomen en ook over transport wordt alles duidelijk uitgelegd. Het enige wat ik miste was een email met het track-trace nummer. Maar dat is peanuts gezien de snelheid waar ik het heb ontvangen! 3 De nummerplaathouder is degelijk, net zoals die ik eerst standaard op de auto had. De houder heeft meerdere gaten en is op verschillende punten vast te zetten op het voertuig. De originele gaten kwamen precies overeen en het was dus snel verwisseld. Ook het drukwerk, mijn gewenste tekst dus, is zeer duidelijk leesbaar. Met dit alles ben ik zeer tevreden en daardoor ook de volle 5 sterren.

Mooi gegraveerd

Snelle levering en precies zoals ik wou!

Mooi gegraveerd en zeer snel in huis!

Zeer mooie geschenken!!

Goede service aan telefoon en ook via mail!!! Top service. Afwerking van mijn sleutelhanger met naam was zeer mooi. En het metalen doosje met de namen erop was prachtig!!

Product is van goede kwaliteit

De sleutelhanger was kleiner dan verwacht, maar wel van goede kwaliteit en mooi gegraveerd. Ik zou zeker opnieuw bestellen bij Graveertotaal als ik een gegraveerd product wil.

Snel en netjes geleverd product

Niks op aan te merken. Ik kreeg precies wat ik had besteld.

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen.

Nooit iets ontvangen

Prima in orde!

Goeie kwaliteit

Mooi product

Wat ik zocht heb ik bij Graveertotaal gevonden. Kleine verbetering zou zijn vóór dat je echt besteld: hoe ziet het totale plaatje er uit en wat is de levertijd. Dit vond ik wat spannend ; wist niet hoe groot de opener was een hoe de letters er op zouden staan. Maar... Wat is het prachtig!

Goede producten!

Een flesopener sleutelhanger besteld met eigen tekst gegraveerd. Erg snel geleverd en echt top service!!

Prima service, uitvoering product viel wat tegen.

Verzending, levertijd, verpakking, alles keurig. Ik had alleen wel verwacht dat de letters er zwart opgedrukt werden. Nu valt het bijna niet op. Dat vind ik jammer.

Niks mis mee

De levering was netjes op tijd, en de sleutelhanger die ik besteld had zag er netjes uit

ZEER GOED!!

Schitterende kwaliteit, goede communicatie! Doe zo voort :)

Goed werk geleverd...netjes en snel.

Super snelle levering en helemaal zoals gehoopt!

Geweldige bedrijf, snelle verwerking, goede prijs kwaliteit!

Heel veel leuke kado's om weg te geven bij verjaardagen en ook best apart.

Goed product!

Goede service en goed verpakt.

Gewoon goed

Gewoon goed.

Vlotte bestelling en afhandelen. Snelle levering!!