Helemaal goed!

Bestelling en levering gaat makkelijk en heel vlot. Perfect, geen minpuntje te bespeuren.

Probleem goed opgelost

Mijn sleutelhangers waren na 5 dagen nog niet binnen gekomen. Na een kort belletje werd er een nieuw stel opgestuurd, die netjes op tijd kwamen voor de deadline. Super service!

Goedkoop EN prima kwaliteit

Afhandeling en levering heel correct verlopen. Prima service en goederen aan schappelijke prijzen.

Perfect snelle levering

Bestelling met twee dagen binnen en mooi gegraveerd

De bestelde goederen zien er perfect uit en zijn byzonder snel verstuurd.Prima mensen,ga zo door.mvr groet René.

Goeie service!

De kwaliteit is erg mooi en je wordt goed geholpen, ik had zelf den speciaal verzoek erbij en dit was geen enkel probleem heel blij mee!

Goede kwaliteit en top service

De kwaliteit was erg mooi en de service erg goed.

Prachtig

Een vlotte levering en heel mooi ,goede kwaliteit

Snelle service, de tekst op de kentekenplaathouder is zeer goed leesbaar. Al met al heel blij mee!

Perfect!!!

Goede communicatie, perfecte service en snelle levering!!!

Snelle en correcte levering

Voldeed aan mijn verwachting

Mooie sleutelhanger en zeer snel bezorgd!

Mooie sleutelhanger en zeer snel bezorgd!

Mooie afwerking en snelle levering

Mooi & goede kwaliteit.

goede en snelle service!

zaterdag besteld en 10 min. later was het verstuurd dat is echt supersnel en was mooi gegraveerd!

Mooi spul!

Mooi gegraveerd! Mooi spul!

vlotte service en gemakkelijk bestellen

een kijkje nemen op de website: vlot een bestelling plaatsen: vlot betaling: vlot bevestiging: vlot levering: vlot besluit: TOP!!!!

Liefdesslotje als huwelijkscadeau

Bruiloft moet nog komen (27-09) a.s maar was op zoek naar iets origineels. En had het gelijk gevonden op jullie mooie en overzichtelijke site. Ontwerpen en bestellen ging super makkelijk. Als ik weer iets origineels zoek, ga ik gelijk weer bij jullie op de site kijken.. zag heel veel leuke en mooie dingen 😊 en niet duur 👍 Slotje met graveren is super mooi geworden. Echt wauw 😍 Ik ga jullie zeker aanbevelen.

Werd netjes geappt dat er iets niet leverbaar was en gelijk alternatief geboden. Ook had ik per ongeluk type fout gemaakt en dat gemeld via de mail en ook dat werd netjes opgelost. Kortom zeer tevreden. 👍🏼

Mooi, snel, niet duur!

Als ik weer iets wil bestellen met een persoonlijke boodschap er op zal ik het zeker weer op deze website doen!

Snel geleverd, netjes bedrukt

Snel en correct

Snelle en goede levering: perfecte service!

Een perfect product met een super fijne afhandeling.

Na lang zoeken vond ik op deze site wat ik wilde voor iemand die alles al heeft. Het is erg mooi gegraveerd en goed verpakt zonder beschadigingen aangekomen. De nieuwe eigenaar in Australië zal er ongetwijfeld erg blij mee zijn. Missie volbracht.

Had eerst een andere besteld maar kreeg een mail dat hij niet meer op voorraad was. Erg jammer maar heb een andere besteld en was hier binnen 2 dagen! Super

Prima en correct naamplaatje dat snel geleverd werd.

Eenvoudig bestelling via de website met aanvraag voor kleine aanpassing van de standaard afmetingen voor een naamplaatje. Plaatje binnen 5 dagen geleverd conform de bestelling/aanvraag tegen een schappelijke prijs.

Snel en goed!

Snel en goedkoop adresplaatje voor mijn brievenbus. Hopelijk stopt de postbode nu met de post van de aanpalende straat in mijn brievenbus te gooien ;-)

Over Graveertotaal