Je krijgt wat je verwacht.

Precies gekregen wat ik heb ontworpen. De bezorging duurt wel lang, terwijl je er ook voor betaald.

Goed en netjes

Graveerde tekst staat er perfect op, bestelling wordt vlot verzonden. Gewoon goed voor mekaar.

Mooie nummerplaathouder

Mooie nummerplaathouder

We kregen vlot onze bestelling. Jammer dat we het pakketje wel niet konden volgen uit België.

Snelle levering, mooi resultaat

Ik kon makkelijk via de website bestellen wat ik wilde, met de tekst en design die ik wilde. Ook was de levering vlot. Wel jammer dat er een paar kleine krasjes gelijk al op zaten.

Goede kwaliteit en netjes gedaan.

Netjes gedaan en goede service dwz alles was netjes en op tijd.

Mooie kwaliteit, goede service.

Kentekenplaathouders met tekst besteld. Prima geholpen. Mooie kwaliteit. Levering duurde wel wat langer dan verwacht.

Boven verwachting!

Met een kleine portomonai een heel speciaal kadootje uitzoeken en dan zo 'n mooie zware kwaliteit sleutelhanger binnen te krijgen, is een feestje!

Heel goed!

Overzichtelijke website, snelle levering en mooi resultaat!

Ben er zeer blij mee

Ziet er goed ui. Kwalitatief een goede kentekenplaathouder met een heldere opdruk. Het enige verbeterpunten is de co.municatie omtrent de levering. Deze was er al voordat ik het wist.

Helemaal in orde

Correct , netjes , betrouwbaar!

goede kwaliteit

snel geleverd en product zoals verwacht

Zeer snelle en goede service

Website bestelling gaat als vanzelf, levering netjes en op tijd, resultaat top!

Snelle levering , niets op aan te merken

geweldig product

brommobiel kentekenhouder met text besteld.niet duur kwalitatief goed product en geleverd volgens belofte. bedijf is aan te raden

Snel en strak werk

Het was top

Snelle levering, mooie prijs en goede kwaliteit!

Product besteld en laten graferen. Volgens mij was het de volgende dag al in mn brievenbus geleverd. Goede kwaliteit en de letters waren mooi gegrafeerd. Kwam overeen met het voorbeeld. Daarnaast hoefde er geen verzendkosten worden betaald en hebben ze een kortingsbon voor de volgende x graferen meegeleverd.

Prijs kwaliteit goed

Kwalitatief zeer goed, tijdig geleverd, prijs goed

Mooie kwaliteit

Ik heb een naambordje besteld. Snel geleverd en mooie kwaliteit!

Precies wat ik besteld heb!

Mooie persoonlijke kentekenplaathouder kunnen bestellen. En niet duur.

Goedp

Graveerwerk top, leer prima, verzending keurig

Keurig netjes gegraveerd en snel geleverd

Keuring en snel

Zeer mooi en professioneel

Product was ook goed verpakt. Zou onmiddellijk een nieuwe bestellen voor een ander voertuig.

Dikke 10 plus

Ik had kortdag een bestelling geplaatst online. Dankzij de fantastische klantenservice kon ik mijn afleveradres wijzigen (buiten kantoortijd) en had ik mijn cadeau op tijd in huis. Het was supermooi ingepakt en ook gemarkeerd zodat ik wist wat in welk pakje zat! Dankjewel team graveertotaal.