Snelle levering van topkwaliteit

Ik bestelde nummerplaathouders Kwam snel en goed verpakt aan. Mooie stevige kwaliteit! Aanrader!

Zeer vriendelijk en snel!

Altijd goeie Materiaal!

Gewoon prima!

Precies wat ik wilde. En snel.

Nadat ik aangegeven had dat ik lang moest wachten en niets hoorde kreeg ik direct bericht en heb ik het pakketje snel ontvangen. Ik ben daar heel tevreden over. Bedankt voor alles

Mooi produkt en snel geleverd

Leuke sleutelhanger

iet er leuk uit !

Niks mis met. Korte lijntjes bij vragen.

Snelle en correcte levering.

Heel mooi

Ik ben zeer tevreden

Zeer net resultaat en een snelle levering

Goed en snel.

Goede service, snel geleverd en mooi gemaakt

Precies zoals ik had verwacht

Snel geleverd.

Mooi product en snelle levering

Gebruiksvriendelijke site, flacon met gravure was er inderdaad binnen drie dagen en helemaal naar wens.

Zondags bestelt, maandag in huis.

Super mooi gedaan! Heel blij mee!

Heel mooi gedaan , snelle, goede service!

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle en uitstekende service, geleverd zoal in het voorbeeld en goede communictie.

Alles ging goed op tijd bezorgd

Zoals ik ad gevraagd én correct geleverd op zeer korte termijn!

Mooi degelijk en verzorgd product

Bestelling van Visite kaarthouders ( metaal) netjes en vlot verwerkt. Uitgevoerde gravering van logo op het product is strak en correct uitgevoerd. Zeer tevreden!

Duidelijke website. Grote keuzemogelijkheid. Snelle verzending en zeer competente opvolging van mijn bestelling.

Snel verzonden, goede service.

Na contact is mijn bestelling gelijk de volgende werkdag verzonden, dag daarna in huis. Gegraveerde bier opener ziet er goed uit.

Snelle service, mooi kwaliteit

De afbeelding met tekst zoals je zelf ontwerpt komt overeen met het geleverde product. De bezorgtermijn was ook supersnel ondanks vertraging door de drukte. Ik ben super tevreden met het product en de service van dit bedrijf.

Ziet er mooi uit zoals aangegeven

Ben tevreden met het prodruct, alleen jammer dat het maar aan 1 kant zit

Een aanrader!