Snelle levering en ziet er super mooi uit

Prima product geleverd (briefopener)

Goed verpakt , gravering heel mooi en duidelijk leesbaar. En dat voor een heel goede prijs,

Goede betrouwbare service, communicatie rond verzending en levering kon beter

Goede betrouwbare service, communicatie rond verzending en levering kon beter

correcte en snelle service

Product is correct en snel geleverd

Top artikel

Snelle levering ,goede kwaliteit sleutelhanger,mooi gegraveerd. Top artikel!

Levert zoals beloofd

Goede prijs, snel geleverd

het gevraagde was correct maar levering liet te wensen over

mijn bestelling werd niet geleverd aan huis. Dankzij een vriendelijke man in de buurt, die het pakje op de grond vond, is het bij mij gekomen. de gevraagde naamplaatjes waren wel correct gegraveerd.

Ziet er goedkoop uit

Ik dacht dat het gegraveerd zou worden. Maar het is gedrukt. Jammer!

Zeee goede ervaring

Bestelling duurt een paar dagen, maar kwaliteit is goed en product goed beschermd.

Wilde nog een aanpassing en dat werd meteen geregeld. Ik ben heel tevreden.

Super fijn

Mooi product, goede communicatie rondom levering etc. Erg fijn en zeker aan te raden.

Goede Site

uitstekend en mooi wat ik besteld

Koop hier niets leveren niet

Ik heb kentekenplaten besteld en betaald maar worden niet geleverd dus kijk uit met een bestelling plaatsen bij dit bedrijf

Beste Peter, U heeft ons vandaag pas per mail doorgegeven dat de zending die afgelopen maandag op de post is gegaan nog niet is aangekomen. Zoals zojuist per mail aangegeven zal de zending vertraagd zijn bij PostNL en vandaag of morgen als nog bij u een moeten komen. Met vriendelijke groet, Ruben Goudswaard | Graveertotaal

Snel geleverd en goede seevice

Keurig allemaal

Slecht

Ik heb op 10 juli iets besteld voor een verjaardag op 19 juli. Na een aantal dagen een mail gestuurd waar mijn pakket blijft. Er werd aangegeven dat ze mijn pakket retour hebben ontvangen omdat mijn adres niet zou kloppen maar die klopt wel. Ik heb mijn geld terug gevraagd omdat het pakket niet meer optijd aan zou komen voor de verjaardag. Er werd aangegeven dat dit niet mogelijk is en ze het pakket op 20 juli opnieuw opsturen waar ik dus inmiddels niks meer aan heb!

Erg mooi resultaat

Snel, simpel en veel mogelijkheden

Prima service!

Plaatje zag er goed uit... Er was alleen in eerste instantie foutje gemaakt door Graveertotaal. Dut aangegeven en er is direct een nieuwe verstuurd, zonder extra kosten. Helemaal prima!

Snelle service en product zoals verwacht

Ik had het product binnen enkele dagen binnen, zoals aangeven. Het graveren is erg goed gelukt.. enorm leuk cadeautje voor niet te veel geld.

Excellent service

Very pleasant high quality company that keeps its promise. Very pleased with keychain and overall experience.

!

Erg mooi gedaan!

Erg mooi gedaan, ben er erg blij mee.

Keurige snelle goed verpakte levering van mijn bestelling. Zeer tevreden

Ik zocht een vaderdag caudeu en kwam terecht bij jullie.en daar had ik snel een keuze kunnnen maken. De levering kwam op tijd aan het mij vader vond het heel mooi. Ik zou zeker nog een keer bij jullie bestellen en raad het iedere vrouw om bij jullie te bestellen.

Zeer betaalbaar, snel verzonden en goede kwaliteit