Zo'n mooie fles

Heel blij met de waterfles. De afbeelding is er heel mooi op gezet. Ziet er geweldig uit!

Vriendelijk

Zeer Vriendelijk en behulpzaam

Mooi .

Goed product en snel geleverd.

Ziet er goed uit

Snel geleverd en mooie tekst Zeer blij mee

Mooi produkt ontvangen . Snelle levering

Helemaal blij mee!

Goede kwaliteit en mooi gegraveerd

Het is wat ik dacht.

Hoewel de kleuren in de uitgefreesde letters verschillen, is het product naar genoegen. De verkleuring komt waarschijnlijk doordeweeks hitte van het frezen, of het zit al in het product.

Redelijk product goed

Het enige probleem als jullie iets aangeleverd krijgen neem ik aan dat jullie goed Engels kunnen. Ik bestel 2keer het zelfde met 2 keer een fout.eest schrijf ik devil verkeerd dus op deze wijze Devel.vervolgens ook bleu.moet deze zijn blue.en zo krijg ik het geleverd jammer mijn fout .maar probeer ook mee te denken als zijnde bedrijf en neem even contact op met de klant .dus heb 2keer een fout geschreven nr plaat houder gekregen.

Snel geleverd volgens afspraak

Snel geleverd volgens afspraak

Super mooi

Mooi

Mooi kopje, degelijk en stevig. Mooi concept. Is wel wat aan de kleine kant en schroefjes mogen wat meer geveild ( scherp ).

Niet duidelijk

De foto's waren op een rubberen achtergrond het was onduidelijk ik dacht dat ik gehard glas had besteld

Dank voor uw review. U heeft bij ons de polyester onderzetters besteld. Deze zijn gemaakt van polyester met een rubberen anti slip onderlaag. Met vriendelijke groet, Ruben Goudswaard Graveertotaal

Geweldige service

Super mooie bedrukte sleutelhangers en snelle levering. Bij eentje was de tekst iets onduidelijk, kosteloos en snel een nieuwe geleverd. Heel erg blij mee!!

Blij met jullie mogelijkheden.

Enkele opmerkingen: - vermeld de graveertekst op de factuur (nu wist ik niet meer of ik de tekst wel had doorgegeven. - de graveertekst staat niet helemaal zuiver uitgelijnd op de sleutelhanger. - na 1 week ging m’n eerste sleutelhanger kapot. Het massieve ringetje diam. 11 mm ging los. Dit is me bij m’n vorige met gelijk model pas na ca 5 jaar overkomen. Heb gelukkig 4 st besteld en kan hoop ik nog even vooruit.

Het was een kado voor mijn kleinzonen ivm verhuizing het was mooier dan ik dacht

Makkelijk, snel en origineel

Je kunt er iets moois en persoonlijks van maken!! Top!

Precies gedaan wat ik opgegeven had.....top!!!

Prachtige sleutelhangers geleverd voor de hele familie bij ons 55-jarig huwelijksfeest. Hartelijk dank!

Heel goed bevallen.

Zeer tevreden met het resultaat.

Met zorg geleverd!

Product voldoet volledig aan verwachting. Duidelijk met zorg en aandacht bedrukt en verpakt, ook al was het een kleine order. Hartelijk dank!

Foto's op onderzetters.

Kwaliteit foto's op onderzetters is slecht. Had ik veel meer van verwacht.

Niet tevreden

Ik bestelde houten onderzeters met een persoonlijke tekst in gegraveerd om als afscheidsgeschenkje aan mijn leerlingen te geven. 1/3 van de levering is slechts bruikbaar. De rest is niet tot echt niet in orde. De tekst is te dik of bijna niet zichtbaar en als cadeautje echt niet bruikbaar. Heel erg jammer want het had zo mooi kunnen zijn.

Mooi!

Prachtig huisnummer/naambord. Snelle levering. Compleet met schroeven en ophanginstructie. Zit zelfs een schoonmaakdoekje bij.

W van Zijlstraat 30

2957BH Nieuw-lekkerland

Over Graveertotaal

Zoek jij een cadeau of relatiegeschenk met een persoonlijke twist? Of het nu een sleutelhanger, balpen, naambordje, thee mok of ander cadeau is, bij ons personaliseren we deze gratis naar wens. Zo heb je de keuze uit meer dan 100 lettertypen en 1000 illustraties om jouw cadeau helemaal persoonlijk te maken. Wel zo leuk toch?