Snelle reactie, goed meegedacht en super service!

Snelle levering, mooi product.

Het ontwerp dat ik heb gestuurd is mooi op de steen gekomen. Het lijkt meer gedrukt dan gegegraveerd, toekomst zal uit moeten wijzen of het tegen de regen bestand is.

Zeer leuk en goed product en snel geleverd

Betaalbaar, snelle levering en ziet er precies zo uit als op de website

Klein aantal (9) gegraveerde carabijnhaken besteld. Op andere websites was dit alleen mogelijk vanaf 150 stuks. De bestelling was binnen een paar dagen afgeleverd en het product ziet er precies zo uit als ik hem ontworpen heb (letters + een symbool). Perfect!

Fantastische service

Voldoet perfect aan de verwachting.

Snel en keurig voor elkaar

Zie hierboven

Snelle service en het ziet er mooi uit! Bovendien s nella levering Prima tevreden !

Snelle levering en mooi produkt

Zeer tevreden.

Goede levering en mooi product

Het product was zoals ik had omschreven. Netjes gegraveerd en precies zoals verwacht

Erg mooie producten en snel ontvangen

Kan beter

Snel geleverd, maar net zo dnel als geleverd zijn de letters eraf. Houder zelf kan kwalitatief ook beter!

Dank voor uw review. Jammer om te horen dat de bedrukking bij uw houder niet goed blijft zitten. Dit is niet een ervaring die wij vaker horen. De bedrukking blijft optimaal als deze minimaal 24 uur in het daglicht is uitgehard. De bedrukking is wasstraat bestendig en hoort normaal niet van de houder af te gaan. Wij komen daarom graag in contact met u om de houders te vervangen voor nieuwe bedrukte exemplaren. Als u ons een mail zou willen sturen dan zullen we de vervanging voor u in gang zetten. Met vriendelijke groet, Ruben Goudswaard | Graveertotaal

Heel snel geleverd en mooie kwaliteit.

Uitstekende levering

Mooie website. Goede service, snelle levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden hoe,waar en wanneer de levering is. Netjes verpakt!

Mooi product en snelle levering !

Heel prettig geholpen

Very good service.

I ordered my lock and it has be sent within 1 day. Packed very good.

Op tijd geleverd, ziet er fantastisch uit!

Op tijd geleverd, ziet er fantastisch uit!

Snelle levering en super netjes gegraveerd!

Heel tevreden met de netjes gegraveerde sleutelhanger! Snelle levering!

Zeer tevreden mooi product

Netjes

Online is het moeilijk de grootte in te schatten. Bij ons kon de tekst achteraf nog iets groter

Prima ervaring met graveertotaal !

De levering was binnen de leveringstijd en het product was perfect afgewerkt ! Zeer tevreden!

Netjes

Mooi gemaakt en netjes

Goede kwaliteit, mooie gravure en snel geleverd.

Mooi product en supersnelle levering.

Smiddags besteld, volgende dag al in huis. Zelfs leuk ingepakt. Goede kwaliteit producten. Echt top!!

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Vlotte levering en graveren was mooi

Over Graveertotaal

Zoek jij een cadeau of relatiegeschenk met een persoonlijke twist? Of het nu een sleutelhanger, balpen, naambordje, thee mok of ander cadeau is, bij ons personaliseren we deze gratis naar wens. Zo heb je de keuze uit meer dan 100 lettertypen en 1000 illustraties om jouw cadeau helemaal persoonlijk te maken. Wel zo leuk toch?

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.