Goeie service!!

Nadat mijn pakketje kwijt was geraakt hebben ze me een dag later meteen een nieuwe gestuurd. Ook op de mail werd binnen een dag gereageerd! Super blij mee!

Netjes en correct

Prima en vlot!

Niet duur en leuk gemaakt

Graveertotaal staat open voor de vraag van zijn klanten

Wij hebben een motortoerclub. En een van de leden had een kentekenplaat met tekst besteld. Daar ontstond het idee, om voor elk nieuw lid die het inschrijf formulier inlevert. Een kentekenplaat houder met de naam van de club te schenken. In overleg met Graveertotaal was dat mogelijk. We hebben een groter aantal besteld waardoor graveertotaal een mooie korting kon geven. Wij zijn dik tevreden. Een klein gebaar naar de nieuwe leden, en direct wat reclame.

Topservice!

Via Instagram een actie gewonnen. Via Instagram ontving ik snel reactie echt super fijn. Nadat ik mijn sleutelhangers besteld had, ontving ik 'm al binnen 2 dagen in de brievenbus en kon ik de sleutelhangers dezelfde dag nog cadeau geven :D

Prima!!

Prima!!

Prima partij om zaken mee te doen

Alle afspraken goed nagekomen Goed prijs, prima product en netjes verpakt

Volgens afspraak

Graveertotaal voldeed goed aan de verwachtingen. Het pakketje werd op tijd bezorgd en ik werd bijgehouden via de mail. Mijn tip voor graveertotaal: Actieve status link, zodat je als klant kunt zien of het al in behandeling is,

Handige website, fijne producten en snelle levering!

Ik heb vlot gevonden wat ik zocht en het eindresultaat is identiek aan de preview online. Ook de levering gebeurde zeer snel. Ik weet in de toekomst waar ik moet zijn voor gegraveerde items.

Duidelijke website en prima verpakking.

Makkelijk en snel bestellen. Covid-19 zorgde voor enige vertraging in bezorging.

Leuk om iets te personaliseren

Leuk cadeau gevonden en kunnen laten personaliseren

Het bestelde artikel was in orde

De eerste samenwerking met dit bedrijf was ok

Mooi

Super mooi gemaakt en snelle levering

Goede service snelle levering

Snelle levering en goede service

Perfekt!

Zo custom als het maar zijn kan :-) Zowel de gewenste tekst, de kleur, het lettertype en de grootte zijn zelf in te stellen, top! Ook de verpakking van het product was 100% in orde.

Heel tevreden

Heel vlotte afhandeling. Super tevreden van de service

Misschien voorbeelden laten zien hoe naam kaartje eruit zal zien

Top of the f.. bill

Zeer makkelijk besteld en heel snel geleverd

In had een fout gemaakt en Garaveertotaal heeft dat voor mij opgelost.

Ik ben niet zo heel handig met dingen op het internet bestellen waardoor ik het niet goed had gedaan. Toch heb ik mijn Valentijn met een mooi cadeau kunnen verrassen.

mooi

Mooie producten, goede service.

Via de chat werd een productvraag van mij snel en duidelijk beantwoord. Levering verliep ook voorspoedig. Het hartje van leisteen met gravure is erg mooi.

Kwalitatief goed product tegen gunstige prijs

Het bestellen van een gepersonaliseerde kentekenplaathouder en de bewerking ervan ging prima. Eindresultaat is zeer naar tevredenheid. Helaas ging het even fout met de verzending, maar dat is op een prima, persoonlijke, manier opgelost.

Op tijd verstuurd

De bestelling werd geleverd binnen de verwachte levertijd, goed verpakt! Beide artikelen (pen en sleutel) voldoen aan de verwachting.