Prima ervaring met graveertotaal !

De levering was binnen de leveringstijd en het product was perfect afgewerkt ! Zeer tevreden!

Netjes

Mooi gemaakt en netjes

Goede kwaliteit, mooie gravure en snel geleverd.

Mooi product en supersnelle levering.

Smiddags besteld, volgende dag al in huis. Zelfs leuk ingepakt. Goede kwaliteit producten. Echt top!!

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Vlotte levering en graveren was mooi

Vlot besteld, snel geleverd en perfect afgewerkt !!!

Snelle levering en mooi product.

Het bordje was gemakkelijk te maken op de site en vlot in huis.

Een mooi openingstijden bordje voor een zeer goede prijs. Het was gemakkelijk samen te stellen via de website. Twee dagen na het samenstellen op de website kreeg ik het mooie bordje in thuis. Prima geregeld !

Perfect!

De bestelling kwam snel netjes verpakt En resultaat was super !

Helemaal naar mijn verwachting

Had eerst een probleem met het maken van mijn bestelling maar prima geholpen via de chat. Had 2 bestellingen vond het wel raar dat ik die niet gewoon in 1x achter elkaar kon maken en verzenden. Heb toen weer contact gezocht en medewerker regelde dat ik maar 1x de verzendkosten hoefde te beralen. Super

Prachtig thermosflesje.

Ik had alleen de drinkdoppen van de drinkfles erbij besteld, maar die passen natuurlijk niet. Eigen fout!!!!

Snelle levering en het resultaat is super

Heel tevreden volgens afspraak geleverd

Prima geregeld allemaal en snel geleverd. Heel blij mee.

Super leuk!!

Ik heb het op laten sturen en ze was er zo blij mee Dus ik heb het zelf niet gezien maar het werd goed ontvangen

Helemaal goed!

Na 3 dagen de bestelling ontvangen, volledig zoals besteld en verwacht. Goede kwaliteit en snelle levering dus.

Top!!

Super leuk kado aan onze dochter gegeven. Een sleutelhanger voor haar verjaardag van een auto. Met daarin gegraveerd; succes met je 1e rijles! Zo leuk en origineel! Aanrader dus!

Overzichtelijke en makkelijke site om te bestellen. Een dogtag hanger met vingerafdruk besteld. Deze had ik binnen 3 werkdagen ontvangen en ben er heel erg blij mee en hij hangt inmiddels aan de sleutelbos en zo heb ik hem altijd bij mij.

Top Servische snelle levering zeer mooi resultaat.

Uniek cadeau

Wat een uniek presentje om cadeau te doen, ik hoop er elk jaar 1 te maken

De Kerstversiering was precies zoals was beschreven.

Goed assortiment

Overzichtelijke website, goede prijs en snelle levering!

De 5 houten kerst stukjes met naam was precies wat ik wou. De fotoplank was erg mooii, beter dan verwacht

Mooi

Heel tevreden over het product. Mooie kleuren en stevig materiaal. Het printen van foto’s op dit materiaal is perfect. Tip; het rode lintje zou ik vervangen door een dikker rood lintje. Het niet knopen op het product! Geef dit gewoon mee met de klant, dan kan ik zelf kiezen hoe dit aan te brengen, bijvoorbeeld in een lusvorm.

Voldoet aan alle verwachtingen

Snel geleverd, mooie kerstballen.

Over Graveertotaal

Zoek jij een cadeau of relatiegeschenk met een persoonlijke twist? Of het nu een sleutelhanger, balpen, naambordje, thee mok of ander cadeau is, bij ons personaliseren we deze gratis naar wens. Zo heb je de keuze uit meer dan 100 lettertypen en 1000 illustraties om jouw cadeau helemaal persoonlijk te maken. Wel zo leuk toch?