Top! Én snel geleverd!

Product naar verwachting, goede service.

Vlugge levering, en goed van kwaliteit, gewoonweg een aanrader

Goed en snel top.

Fantastisch!

Supersnel, flexibel en kwaliteit. Ik bedacht een afwijkend ontwerp met handgeschreven namen op een broodplank. Ik kreeg in het weekend direct antwoord dat het kon. En nadat ik maandagochtend de bestanden had aangeleverd, kreeg ik na 3 uur al de bevestiging dat de plank onderweg was. Topservice!

Supermooie ketting

Het is een supermooie ketting een prachtige herinnering de vingerafdruk is gaaf en heel mooi Snelle levering

Mooi product, snelle levering!

Mooi product, snelle levering! Degelijk verpakt!

Top producten!

Heel klantvriendelijk! Of het gaat om één sleutelhanger of een groot order, je wordt er als klant even serieus genomen. Graveertotaal houden we in gedachten als we nog eens een leuke gadget willen.

Tevreden alleen jammer van die 2 foto's die niet over het glas heen zitten

Keurig

Keurig verzorgd!

mooi kwaliteit en snel verzonden. volgende keer weer

een 10

Alle maatwerk mogelijk en supersnel geleverd!

Ik heb 3 spiegeltjes besteld als bedankjes voor hulp tijdens onze bruiloft. Verschillende teksten waren geen probleem en ook ons eigen logo kon gegraveerd worden. Ze zijn superleuk geworden en werden de volgende dag al bezorgd!

Super mooi resultaat!!!

Echt top!!!

geweldig

binnen 1 dag geregeld en alles naar wens

tevreden

Snelle levering en heel mooi geworden.

Communicatie

Vlotte levering en snel te ontwerpen design.

Makkelijk en snel ontwerp in te voeren via de site. Levering binnen twee dagen.

Snel, correct en goede kwaliteit

prima.

bestelling is prima verlopen

Uitstekend product en snelle levering.

Mooi product voor een redelijke prijs. Was snel en keurig verpakt aangekomen. Dank hiervoor.

Snel geleverd, ziet er goed uit..

Zoals ik zeg

Perfecte service en een prachtig resultaat!

Ik heb een gepersonaliseerde kentekenplaathouder besteld, ik werd super goed telefonisch geholpen toen ik er niet helemaal uit kwam met ontwerpen op de computer. De kentekenplaathouder werd super snel opgestuurd en bezorgd, maar toen er toch een klein ontwerpfoutje in bleek te zitten kreeg ik direct de perfecte versie ook opgestuurd! Super goeie service dus en de kentekenplaathouder is uiteindelijk nog mooier dan ik had kunnen verwachten!

Klasse

Bedankt voor m’n mooi bedrukte kentekenplaathouders echt gaaf geworden.

Mooi, en snel geleverd

Besteld voor mijn dochter voor haar nieuwe huis. Ik had het de volgende dag al in huis. Het ziet er mooi uit en precies zoals ik het design had aangepast. Helemaal tevreden.

Goed en snel

Goed product precies wat je besteld heb en snel geleverd met toebehoren.

Het is heel mooi naamplaatje geworden .

Het is een mooi naamplaatje geworden heel blij mee.

Over Graveertotaal

Zoek jij een cadeau of relatiegeschenk met een persoonlijke twist? Of het nu een sleutelhanger, balpen, naambordje, thee mok of ander cadeau is, bij ons personaliseren we deze gratis naar wens. Zo heb je de keuze uit meer dan 100 lettertypen en 1000 illustraties om jouw cadeau helemaal persoonlijk te maken. Wel zo leuk toch?