Vlotte levering en snel te ontwerpen design.

Makkelijk en snel ontwerp in te voeren via de site. Levering binnen twee dagen.

Snel, correct en goede kwaliteit

prima.

bestelling is prima verlopen

Uitstekend product en snelle levering.

Mooi product voor een redelijke prijs. Was snel en keurig verpakt aangekomen. Dank hiervoor.

Snel geleverd, ziet er goed uit..

Zoals ik zeg

Perfecte service en een prachtig resultaat!

Ik heb een gepersonaliseerde kentekenplaathouder besteld, ik werd super goed telefonisch geholpen toen ik er niet helemaal uit kwam met ontwerpen op de computer. De kentekenplaathouder werd super snel opgestuurd en bezorgd, maar toen er toch een klein ontwerpfoutje in bleek te zitten kreeg ik direct de perfecte versie ook opgestuurd! Super goeie service dus en de kentekenplaathouder is uiteindelijk nog mooier dan ik had kunnen verwachten!

Klasse

Bedankt voor m’n mooi bedrukte kentekenplaathouders echt gaaf geworden.

Mooi, en snel geleverd

Besteld voor mijn dochter voor haar nieuwe huis. Ik had het de volgende dag al in huis. Het ziet er mooi uit en precies zoals ik het design had aangepast. Helemaal tevreden.

Goed en snel

Goed product precies wat je besteld heb en snel geleverd met toebehoren.

Het is heel mooi naamplaatje geworden .

Het is een mooi naamplaatje geworden heel blij mee.

Mooi uitgevoerd, heel snelle levering, niet bedolven onder teveel reclame-mails

Als hierboven

Mooi sleutelhanger

Ik heb via chat zeer goede contact met Graveertotaal gehad en ze hebben een geweldige sleutelhanger met mijn ontwerp gemaakt. Top

Ik heb een rood hartje besteld met onze 2 namen en enkele lieve woordjes als verrassing voor mijn geliefde.. Dit gaan we weldra samen vastmaken aan de liefdesbrug... Het is heel mooi gedaan zoals ik gevraagd heb en heb het heel snel ontvangen!

Goed werk

Collega spaart perer en zout stelletje en die keek zo verbaasd en ze vond het zo leuk . Het ziet er mooi uit en collega's wisten niet dat dit kon.

Ik had mijn bestelling snel in huis en was mooi gegraveerd

Ik heb onderzetters met foto's gekocht. De foto's waren prima kwaliteit en de onderzetters ook. Ook leuk dat je vier verschillende foto's kan uitkiezen. Daarbij ook een snelle levering.

Precies zoals omschreven en snelle levering

Een gegraveerd slotje besteld. Bewerking was heel netjes en precies zoals ontworpen op de website. Snelle levering

Snelle levering en mooie bedrukt!

Nadat mijn huidige kentekenhouder was gescheurd moest ik opzoek naar een nieuwe. Na een beetje googlen kwam ik op graveertotaal.nl De site was duidelijk, en overzichtelijk en heb hier vrij makkelijk mijn nieuwe houder kunnen bestellen! Uiteindelijk kreeg ik zelfs een extra kentekenhouder doordat ze er perongeluk een extra hadden bedrukt. Ik ben helemaal tevreden!

Heel snel en nestjes

Op zondag avond een naambordje bestel en dinsdagmiddag in de bus.....snelle kan niet

Peper en zoutstel mooi gegraveerd

Mooi peper en zoutstel kwaliteit ook wel maar ik had het iets groter voorgesteld. Zou zeker weer bestellen

Hele mooie huissleutel hanger en mooi gegraveerd,leuk cadeau om weg te geven.

Dit was de eerste keer,snelle service top en mooi gegraveerd

Goede kwaliteit en mooie naambordje

Ik had bij jullie een plexiglas naambordje besteld en zelf ontworpen en ik ben er heel erg blij en tevreden mee

Perfect materiaal precies hoe je hem besteld krijg je hem

Ik had zelf een kentekenplaat houder gemaakt en daar week niks van af Goed materiaal wat makkelijk te bevestigen is Kenteken klikt er goed in vast Ik ga meer bestellen!

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd

De website werkt makkelijk. De houders waren snel binnen en pasten perfect.

Secuur en flexibel (maatwerk)

Heel fijn dat ik een fout kon corrigeren en gewoon met een mens kon praten na de bestelling. Het verwerken en opsturen had iets sneller gekund, maar ben toch tevreden. Vooral omdat het een kwalitatief goed product is en het eindresultaat erg mooi is.

W van Zijlstraat 30

2957BH Nieuw-lekkerland

Over Graveertotaal

Zoek jij een cadeau of relatiegeschenk met een persoonlijke twist? Of het nu een sleutelhanger, balpen, naambordje, thee mok of ander cadeau is, bij ons personaliseren we deze gratis naar wens. Zo heb je de keuze uit meer dan 100 lettertypen en 1000 illustraties om jouw cadeau helemaal persoonlijk te maken. Wel zo leuk toch?