Pluspunten

Goed advies, ook toen de aangekochte Vera Plus wat problemen gaf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg leuk bedrijf. Een verassend assortiment met deels andere zaken dan de concurrent. Veel persoonlijke aandacht om samen tot de beste oplossing te komen. Snelle service en scherpe prijzen. Kortom een hele fijne ervaring rijker. Aanrader!

Niets, vooral zo doorgaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle communicatie en goed advies. Afhandeling en levering prima in orde. Zelfs een product dat nét buiten de garantieperiode kapot ging is teruggenomen onder garantie. Top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle levering. Goede communicatie. Aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende en persoonlijke service, samen met een goede prijs en een snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Geen leverkosten onder €50,00

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed persoonlijk advies, correcte levering, goede prijzen en assortiment met kwaliteitsproducten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Positieve punten voor dit bedrijf: in 1 woord top bedrijf. Xura heeft mij zeer snel geholpen met het vinden van de juiste artikelen die ik nodig had. Xura domotica vind ik de beste aanbieder daarom geef ik xura 5 sterren!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Positief bedrijf! Goede domotica producten op de website. On line besteld en het was al vrij snel thuis bezorgd. Ons domotica project kan weer voort. Bedankt een aanrader is deze domotica webshop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeker tevreden over xura, ik kan dan ook zeker dit bedrijf aanbevelen voor anderen. Onlangs hebben wij diverse domotica producten aangeschaft bij xura domotica. Goede levering en goed advies gekregen over ons bestelde producten. Top bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Plus punten voor xura domotica! Hebben onlangs domotica producten aangeschaft op xura.nl en wij zijn er zeer tevreden over. Snelle levering en een snelle service. De klantenservice zijn wij ook zeer tevreden over, waar we veel aan hebben gehad. Een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en zeer tevreden over de service van Xura. Xura domotica heeft mij goed geholpen met mijn bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aan te bevelen shop. Snelle levering en een goede prijs. Goede service en advies gekregen voor mijn Domotica project.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onlangs ben ik gestart met Z-Wave Domotica en bij Xura een en ander besteld. Uiteindelijk was ik niet tevreden met de gekozen Controller. Via email en telefoon prettig contact gehad en situatie uitgelegd. Uiteindelijk met een andere Controller m'n Domotica geïnstalleerd. Ik moet zeggen dat Xura kennis van zaken heeft en prettig en begripvol in deze situatie heeft gehandeld. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer gebruiksvriendelijke website, snelle service en vriendelijke en hulpvaardige klantbehandeling. Goed geholpen met de keuze in mijn controller.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Deskundig en tegelijk praktisch advies. Komt betrouwbaar over :)

Nog geen gevonden dit was mijn eerste bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor de tweede keer een bestelling gedaan. Snelle levering en van te voren goed advies. Aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Niet alleen snelle levering en snelle beantwoording van vragen, maar ook praktische tips

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle verzending en meedenken over oplossingen bij problemen. Het probleem werd ook netjes en adequaat opgelost.

Mailbeantwoording is in het algemeen in orde, maar zou ietsje beter kunnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima assortiment en prijs / kwaliteit verhouding. Duidelijke website en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer correct en klantvriendelijk. Men neemt zelfs de moeite om aanvullingen op de gebruiksaanwijzing per email toe te sturen.

Geen. Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aan te raden. Na een goed stuk advies gestart met domotica.Ook vragen na aankoop worden snel en goed beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goede service!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering! En zeer tevreden met de controller. Aan te bevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja