Goede en snelle levering

Goed verpakt

Levering

Holdbar Vloer Topcoating Besteld. Levering is prima volgens afspraak verlopen. Goed en netjes ingepakt. Product zelf moet ik nog gebruiken.

ze zijn goed bereikbaar en doen wat ze toezeggen

ik kwam er drie na ontvangst achter dat er manco's waren. ik had drie dozen ontvangen ipv van vier. na een telefoontje heeft de aftersales dit goed opgepakt en de door mij niet ontvangen goederen dezelfde dag nog nagestuurd.

Goed met een randje

De coating is goed aan te brengen met een verfroller. De eerste laag ging heel goed. De tweede laag was slecht het stink naar verf en de vloer was heel erg dof. Ze hebben het opgelost met ieder de helft van de kosten. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je extra kosten en werk hebt. Ik heb de derde laag erop gebracht en dit leek goed te zijn.

Snelle levering, heldere website

Zie titel

Produkt voldoet volledig aan de.verwachting,en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede ervaring

Nette prijs en handig in gebruik Volg het advies van de verkoper en altijd genoeg in huis om je project met succes af te ronden. Dikke plus

Snelle levering, duidelijke website.

Binnen 1 dag geleverd en makkelijke duidelijke websie. Productinformatie goed terug te vinden.

Prima advies

Coating voor zwembad besteld. Eerst even gebeld en wat vragen kunnen stellen. Dat is prettig met een product als dit. Ik moet het nog verwerken maar het aankoop en advies is prima bevallen.

Zeer goede uitleg, service, top!!

Ik werd geweldig verder geholpen, volledige uitleg qua gebruik en hoeveelheden van materiaal, topservice.

zwembad coating

Coating bij Thecoatingshop besteld voor zelf gebouwd constructief zwembad (beton). Goede duidelijke informatie op de site. Gemakkelijk in gebruik, en helemaal fijn dat je uit vele honderden RAL kleuren kan kiezen. Wij kozen voor licht zandbeige RAL 1015. Professionele kwaliteit.

Snelle levering en communicatie

Snel geleverd en bij vragen wordt er heel snel geantwoord!

Duidelijk beschrijving en snelle levering

Producten worden duidelijk beschreven en levering is zeer snel

De ingang vinden

Alles verder goed maar de ingang slecht te vinden …….. en tip als je het ophaalt moet je tekenen voor ontvangst maar alles zit in een doos dicht. Dus je tekent voor iets wat je nog niet ziet. Verder alles prima.

Heel goed!

Super dat de bestelling zo snel geleverd werd. De vloercoating is eenvoudig en zuinig in gebruik en het resultaat is fantastisch. Blij mee!

Snelle levering na on-line bestelling.

Snelle levering na on-line bestelling, duidelijke websitebezoek.

Snel en netjes geleverd makkelijk te gebruiken

Erg makkelijk te gebruiken en het ziet netjes uit.

correcte supersonische levering !

super product om mee te werken met prachtig resultaat , het meegeleverde zand doet zijn werk als antislip .

Snelle service, goed advies en een geweldig product om mee te werken! Badkamercoating gebruikt op kleur en het ziet er fantastisch uit.

Héél goed

Prima service bij de helpdesk en vlotte bezorging via de website. Dus al met al dit vasthouden zou ik zeggen.

Top service en uitleg van Joep.

Snelle en correcte levering! Ook zeer goed verpakt!

Super vriendelijk en heel goed geholpen

Probleem met levering werd meteen opgelost zodat ik mijn klus snel af kon maken.

Echt een aanrader

Goede webshop. Eenvoudig en professioneel. Snelle levering . Kortom een aanrader.

Geweldige coating

Droogt streeploos op,echt een aanrader.