Super vriendelijk en heel goed geholpen

Probleem met levering werd meteen opgelost zodat ik mijn klus snel af kon maken.

Echt een aanrader

Goede webshop. Eenvoudig en professioneel. Snelle levering . Kortom een aanrader.

Geweldige coating

Droogt streeploos op,echt een aanrader.

perfecte volgens afspraak

volgens afspraak geleverd, op de juiste tijd

Gewoon goed

Snelle correcte afhandrling

Mooie producten

Mooie producten goede prijs en snel geleverd

Super producten

Gebruik al vele jaren Badkamercoating om eens in de 2 jaar mijn betoncire te beschermen. Werkt makkelijk en blijft super mooi. Na coating is het of je een nieuwe badkamer hebt. Daarbij als je vragen hebt word je zeer vriendelijk en vakkundig geholpen!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en correcte afhandeling van de bestelling

Super producten en snelle levering

dit was de eerste keer dat ik hier een bestelling heb gedaan. het was prima geregeld na twee uurtjes kreeg ik een mail dat ik de bestelling kon afhalen in deventer. en alles netjes verpakt uistekende service

Goede service!

Vlotte communicatie, zeer vriendelijk en goede uitleg. Vloer ziet er als nieuw uit met 2 lagen vloer topcoating hoogglans.

Coating vloer

Prima produkt.

Heel goede en snelle advisering . En super product ; en ook snel geleverd !! In 1 woord super !!!

Goede site en levering

Duidelijke site en snelle levering!

perfecte levering

zeer snelle en correcte levering .Een voorbeeld voor alle internetbedrijven .

Keurige snelle levering!

Keurige snelle levering!

Top bedrijf

Paar keer advies gevraagd en altijd zeer deskundig en vriendelijk geholpen.

Ben super blij met het resultaat (coating)! Fantastische kwaliteit en snelle levering.

Goed advies, snelle levering

Goed advies, snelle levering. Bij tweecomponenten verf is de houdbaarheid kort. Dat ontdekte ik gaandeweg.

Perfect resultaat

Kwaliteits lak, super tevreden

Snel geleverd, goed product, goed advies wat wil je nog meer?

Mooi product

Hele snelle levering.heel erg makkelijk aan te brengen met kwast of rollen. En erg fijn om schoon te maken.

Perfecte en snelle levering van perfect product!

Verschikkelijk

Verschikkelijk bedrijf! Keldercoating gekocht met specificatie dat deze zeer snel moet drogen. Echter ook na lange tijd is er eigenlijk geen sprake van droging. TheCoatingshop is absoluut niet begripvol dat dit erg vervelend kan zijn en er word volstrekt niet gedacht in oplossingen. Daar heb ik als klant absoluut geen begrip voor. Ik weet werkelijk niet wat ik nu aanmoet met de vieze drab die van de muren komt rollen. Men lijkt het volstrekt niet te boeien. De partijen zoals de schilder en de lokale verfhandel komen niet anders dan tot de conclusie dat ik echt niets fout heb gedaan, maar dat er waarschijnlijk iets mis is met het product zelf. The Coatingshop wijst werkelijk alles af wat maar iets op aansprakelijkheid van b.v. product en/of bedrijf zou kunnen leiden en ik moest het zelf maar uitzoeken. Het zou bijvoorbeeld aan luchtvochtigheid of aan vochtgehalte van de muren liggen (die heb ik gemeten en is prima). Dan zou het bijvoorbeeld kunnen liggen aan dat er vocht door de muren heen komt (de verf houd ook niet op leidingwerk en ik ben toch echt overtuigd dat die niet lek zijn). Niet goed geroerd (absoluut onwaarschijnlijk, want heb boormachine gebruikt). Tja er word tot slot gesteld dat ik opnieuw moet gaan schuren (hoe dan, dat lukt niet als verf nat is) en dat ik dan nog meer van de al bepaald niet goedkope verf moet gaan kopen en die ik dan ook nog eens zelf kan betalen (nou nee!). Op een aansprakelijkheidstelling met het verzoek om het op te lossen hoor ik vervolgens niets meer.

Beste, Dat de coating niet naar wens is vinden wij vervelend voor u. Echter zijn wij overtuigd van de kwaliteit van het product. Indien gewenst, kunt u gebruik maken van de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, Team theCoatingshop.nl

Arnsbergstraat 9 7418 EZ Deventer