Goed advies, snelle levering

Goed advies, snelle levering. Bij tweecomponenten verf is de houdbaarheid kort. Dat ontdekte ik gaandeweg.

Perfect resultaat

Kwaliteits lak, super tevreden

Snel geleverd, goed product, goed advies wat wil je nog meer?

Mooi product

Hele snelle levering.heel erg makkelijk aan te brengen met kwast of rollen. En erg fijn om schoon te maken.

Perfecte en snelle levering van perfect product!

Verschikkelijk

Verschikkelijk bedrijf! Keldercoating gekocht met specificatie dat deze zeer snel moet drogen. Echter ook na lange tijd is er eigenlijk geen sprake van droging. TheCoatingshop is absoluut niet begripvol dat dit erg vervelend kan zijn en er word volstrekt niet gedacht in oplossingen. Daar heb ik als klant absoluut geen begrip voor. Ik weet werkelijk niet wat ik nu aanmoet met de vieze drab die van de muren komt rollen. Men lijkt het volstrekt niet te boeien. De partijen zoals de schilder en de lokale verfhandel komen niet anders dan tot de conclusie dat ik echt niets fout heb gedaan, maar dat er waarschijnlijk iets mis is met het product zelf. The Coatingshop wijst werkelijk alles af wat maar iets op aansprakelijkheid van b.v. product en/of bedrijf zou kunnen leiden en ik moest het zelf maar uitzoeken. Het zou bijvoorbeeld aan luchtvochtigheid of aan vochtgehalte van de muren liggen (die heb ik gemeten en is prima). Dan zou het bijvoorbeeld kunnen liggen aan dat er vocht door de muren heen komt (de verf houd ook niet op leidingwerk en ik ben toch echt overtuigd dat die niet lek zijn). Niet goed geroerd (absoluut onwaarschijnlijk, want heb boormachine gebruikt). Tja er word tot slot gesteld dat ik opnieuw moet gaan schuren (hoe dan, dat lukt niet als verf nat is) en dat ik dan nog meer van de al bepaald niet goedkope verf moet gaan kopen en die ik dan ook nog eens zelf kan betalen (nou nee!). Op een aansprakelijkheidstelling met het verzoek om het op te lossen hoor ik vervolgens niets meer.

Beste, Dat de coating niet naar wens is vinden wij vervelend voor u. Echter zijn wij overtuigd van de kwaliteit van het product. Indien gewenst, kunt u gebruik maken van de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, Team theCoatingshop.nl

Goed product

Vanaf uitzoeken product/bestelling tot de verwerking professioneel en goed verlopen. Alle informatie en instructie zijn zeer duidelijk en het product laat zich erg makkelijk verwerken. Ik heb uiteraard geen ervaring op langere termijn hoe het product zich houdt. Mijn buurman wel en die is er zeer tevreden mee.

Product is snel geleverd

Kan nog niet zeggen hoe de kwaliteit is want nog niet gebruikt.

Snelle levering en afdoende verpakt.

Snelle levering en afdoende verpakt.

ZEER SNELLE LEVERING

SUPER TEVREDEN

snel en goed

snellle levering, goed product

Goed verwerkbaar product

Verwerking is zeer goed en zeer goed dekkend

Zeer snelle levering, alles netjes verpakt! Aanrader

Super tevreden!

geweldig

snelle levering zonder problemen, en een goed produkt die ik voortaan voor al mijn beton cire werken ga inzetten

Goed product tegen een scherpe prijs

Zwembad-coating bestelt om een betonnen-vijver een frisse "look" te geven. Product was wat ik had verwacht. Verpakking en verzending uitstekend. Net als de gebruiksaanwijzing.

Snelle levering en kwaliteit verf

Snelle levering maar niet de beste kwaliteit

Levering verschrikkelijk snel. En snel een review proberen te krijgen en ik dacht even wachten hoe het product is. Maar dat valt een beetje tegen. Na een maand al helemaal vol krassen.

Super!!!

Klaar en duidelijke website met de nodige uitleg en goede prijs. Levering naar België ging heel snel.

Product is prima

Ik kon voor 4,5 vierkante meter alleen maar kilo blikken bestellen en omdat de potlife zo kort is kan ik dus 4 halve blikken naar de chemische stort brengen zo zonde met alle toebehoren kost het €54 per vierkante meter is best veel!! Mijn tip in deze maak ook blikken van 1 halve kilo is dus minder verspilling en voor de klant goedkoper. Verder ben ik uitstekend te woord gestaan door de medewerkers top Met vriendelijke groeten, Theo van der Sommen

Snel geleverd super kwaliteit

De bestelling was snel in huis netjes verpakt basisslagen apart coating apart en de toplaag apart. De kleur was erg mooi en de kwaliteit van de verf weer erg goed. De fijne auto zit is super, overal erg tevreden.

alles prima

snel gelverd

Top producten holdbar

Snelle levering geen poespas mooie producten eenvoudig verwerkbaar en mooi eindresultaat

Gewoon snel

Doen wat je beloofd.......volgende dag in huis

Goed advies en snelle levering

Arnsbergstraat 9 C1

7418 EZ Deventer