Fantastische reis

Alles was goed geregeld en duidelijk vermeld in routeboek. Mooie verblijven met vriendelijk en behulpzaam personeel. De bestemmingen voldeden aan onze verwachtingen.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Self drive Zuid Afrika hoogtepunten

Beste Ad, Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van de reis en dat alles voldeed aan jullie verwachtingen. Enorm bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Mochten jullie in de toekomst een andere onvergetelijke reis willen maken, dan staan we uiteraard voor jullie klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Track

Het contact en het samenstellen van onze reis met Cape Tracks was super!

Alleen maar lof voor Cape Tracks! Het persoonlijke contact om de reis geheel naar onze wensen samen te stellen, het reisboek en uiteindelijk de reis waren super. Zou zo weer een reis via Cape Tracks boeken. Zeer tevreden dus! Hebben Cape Tracks al aan diverse mensen aangeraden die wellicht volgend jaar naar Lapland willen gaan.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Lapland, Ruka

Beste Kitty, Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te horen dat het persoonlijke contact, het routeboekje en de reis goed bevallen is. De reisfoto’s die je naar ons hebt gemaild, zien er ook prachtig uit. Leuk ook dat je ons aanraadt bij andere mensen die misschien naar Lapland willen gaan. Daar kunnen en willen wij hen uiteraard graag mee helpen. Indien wij jullie in de toekomst nog van dienst mogen zijn voor een reis naar het Hoge Noorden (of wellicht Zuidelijk Afrika of de Poolgebieden) dan staan wij ook weer graag voor jullie klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Once in a lifetime experience

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Lapland

Beste W, Bedankt voor deze korte en krachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie 'Once in a lifetime experience' zo goed bevallen is. Mochten jullie in de toekomst een andere 'Once in a lifetime experience' willen ervaren naar een andere bestemmingen dan staan we uiteraard voor jullie klaar. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Prachtig land

Mooie reis maar werd wel elke keer duurder, afstemming over reis en excursies niet naar verwachting: vrijdag uitchecken sochtends terwijl savonds vlucht naar helsinki en dan heel vroeg verder, hotel vrij basic dus tenzij op excursie eigenlijk weinig te doen: geen ski gebied, geen zwembad oud in hotel: wellicht zelf niet goed genoeg uitgezocht of oogelt maar volgende keer regelen we het net zo makkelijk zelf

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Finland

Beste Hans, Dank je wel voor je feedback over je reiservaring. Jammer dat de verwachtingen van de reis niet hebben voldaan aan je wensen. Vanwege de boeking op korte termijn konden we helaas geen andere vluchtopties aanbieden. We streven naar duidelijke communicatie, vandaar dat we ook vooraf een vrijblijvend voorstel sturen inclusief de accommodatie waarin je verblijft. Het was ons niet duidelijk dat een zwembad of directe toegang tot een skigebied een wens was. Onze excuses en nogmaals bedankt voor je feedback. We hopen dat jullie desondanks hebben genoten van de schoonheid van Lapland. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Geweldige reis en alles klopt.

Programma zit goed in elkaar. Zeer goed hotel met een uitstekende ontbijt verzorging.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Lapland

Beste Henk, Fijn om te lezen dat jullie een geweldige reis hebben gehad en dat het hotel beviel! We staan in de toekomst uiteraard graag weer voor jullie klaar. Dank voor de prachtige beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Onvergetelijk

Prima voorstel ontvangen van jullie. Onze reis was onvergetelijk, alles klopte gewoon. In 5 dagen veel gezien en meegemaakt. Wij zullen jullie aanraden bij familie, vrienden en kennissen.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Fins Lapland INARI Wilderness Hotel

Beste Marianne, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat jullie een geweldige ervaring hebben gehad en dat alles naar wens was. We waarderen het enorm dat jullie ons aanbevelen bij anderen, daar worden we blij van! Als jullie in de toekomst op zoek zijn naar een ander avontuur, staan we graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Prettig!

Verstand van zaken.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Tromso

Beste Familie Huisken, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! En wat een leuke foto hebben jullie meegestuurd. Fijn om te zien dat jullie een fijne reis gemaakt hebben. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Alles prima geregeld, top!

Van begin tot eind alles prima geregeld, prettig contact en snelle reactie op vragen

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Alta Noorwegen, Sorrisniva Hotel

Beste Rik, Enorm bedankt voor deze mooie woorden. Fijn om te lezen dat alles prima geregeld was en dat je erg tevreden was over onze communicatie. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Schitterend

Geweldige mensen die altijd boor je klaar staan en je met eender welke vraag helpen

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Alta

Beste Kristof, Hartelijk dank voor deze prachtige review. In ons eerdere mailcontact hebben we al veel kunnen zien van jullie bijzondere reis. We zijn enorm blij dat we hebben kunnen bijdragen aan deze mooie ervaring. Mochten jullie in de toekomst weer terug willen komen, of een ander reisavontuur willen beleven, dan staan we graag weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Een fantastisch verblijf gehad!

We hadden het geluk om het Noorderlicht direct bij aankomst te zien. Omstandigheden waren minder (klimaat) met ongebruikelijk hoge temperaturen en daardoor ook bewolkt. Onze reis, accommodatie en activiteiten waren zeer naar wens met uitzondering van bv het “Auroracamp” wat veroorzaakt werd door het gesloten wolkendek. Al met al was de reis een zeer aparte en prettige ervaring waardoor de 3 dagen een week leek.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Cape Tracks / Inari Finland

Beste Bert, Bedankt voor de mooie woorden! Wat super om te lezen dat jullie direct geluk hadden met het spotten van het noorderlicht. En dat alles ervoor heeft gezorgd dat jullie het gevoel hadden een week weg te zijn geweest. We zijn jullie in de toekomst uiteraard graag weer van dienst! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Prachtige reis naar Nellim in Finland.

Vijf dagen naar Wilderness Hotel Nellim in Fins Lapland. Alles was prima georganiseerd en we hebben genoten van alle trips en de prachtige omgeving. Het Resort ligt echt afgelegen maar dat maakt het ook bijzonder. Wij hadden een huisje aan het meer met sauna en keukentje. Je moet alleen wel koffie en thee meenemen van huis want er is geen winkel in de buurt om boodschappen te doen. Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm maar was goed.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Wilderness Hotel Nellie

Beste Rineke, Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie reis in Fins Lapland. De afgelegen locatie draagt inderdaad bij aan de bijzondere beleving tijdens de reis. Bedankt voor jullie mooie beoordeling en wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Top georganiseerd en geregeld reis

Er is door Cape Track goed aan onze wensen geluisterd. Alle faciliteiten zijn voor ons top geregeld. Communicatie verloopt uitstekend.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Zuid-Afrika

Beste Beatka, Bedankt voor de mooie review en positieve woorden! Fijn om te lezen dat alles voor jullie top was geregeld tijdens en voor de reis. We staan uiteraard voor jullie klaar wanneer jullie een andere mooie reis willen beleven! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Fantastische reis, goed georganiseerd.

Nu hadden wij alle omstandigheden mee, qua weer, noorderlicht en walvissen. Dit maakt ook dat wij een onvergetelijke reis hebben gehad. 1 klein puntje, de reisbeschrijving is veel gebaseerd op de zomer. De uitstapjes, andere routes zijn niet niet te doen omdat in de winter gewoon dicht zit. Wij hadden wel uitstapjes gebaseerd op de reisbeschrijving gepland wat dan niet door kan gaan. Misschien dit erbij vermelden? Dat onze noorderlicht lezing niet door is gegaan is niet jullie schuld.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Noorderlichtreis lofoten

Beste Diana, Fijn om te zien dat jullie een onvergetelijke reis hebben gemaakt! De foto’s die jullie ons hebben gestuurd zien er ook prachtig uit en hebben wij ook al mogen delen op onze sociale media kanalen, waarvoor dank! Op dit moment zijn wij nog druk bezig met het vernieuwen van de routeboekjes en het bijwerken van de routeteksten en mogelijke uitstapjes etc. We nemen uw feedback mee in het verdere verloop van het vernieuwen van de routeboekjes. Mochten jullie in de toekomst graag nogmaals walvissen willen spotten of geïnteresseerd zijn in een eventuele volgende reis naar het Hoge Noorden, dan helpen wij jullie daar graag bij! Met vriendelijke groet, Team Cape Tracks

Een prachtige organisatie

Wij hebben ten eerste een goede voorlichting gehad over de reis die we hebben gemaakt. Een duidelijke uitleg en goede tips. Daarna verliep de afwikkeling van de boeking erg goed, alles tit in de puntjes verzorgd en hebben we genoten van een prachtige reis.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) 12 daagse cruise Bergen Kirkenes Bergen en nog 4 dagen Bergen.

Beste Maria, Nog bedankt voor deze positieve beoordeling! Goed om te horen dat u ons een prachtige organisatie vindt en dat u heeft genoten van een mooie reis langs de Noorse fjorden. Mochten wij in de toekomst nog een reis tot in de puntjes voor u verzorgen, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Cape Tracks

Fantastische 25-jarige huwelijksreis gehad met kinderen en kleinkinderen.

Hoewel het in de Noord erg koud was in de tweede week van januari hebben we zeer leuke excursies gehad in Inari met als verzorgend bedrijf Visit Inari. Het verblijf in de luxe cabins op Inari Village en het avond buffet in Hotel Inari waren prima. Het is een gebied in toeristische ontwikkeling, waar men een hoger prijs niveau hanteert dan we gewend zijn. Maar achter de Husky's op sleden, Noorderlicht en het met de sneeuwscooter gaan ijsvissen zijn zeer mooie excursies daar en de moeite waard.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) INARI Fins-Lapland

Beste Lutske, Wat geweldig om te horen dat jullie een fantastische 25-jarige huwelijksreis hebben gehad met de hele familie! Het lijkt erop dat de kou de pret niet heeft gedrukt, vooral met zulke leuke excursies verzorgd door Visit Inari. We zijn blij dat jullie hebben genoten van de magische ervaringen, zoals het volgen van de husky's, het bewonderen van het Noorderlicht en het ijsvissen met de sneeuwscooter. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Prachtige huwelijksreis Zuid-Afrika en eSwatini!

Na een uitgebreid gesprek waarin onze wensen van veel verschillende safari's, niet te veel reizen en een stukje cultuur (bezoek Sangoma) werden besproken, kregen we allerlei mails met een voorstel voor de reis. Erg leuk dat sommige accommodaties wisten dat het onze huwelijksreis was, en lagen er op verschillende plaatsen roze blaadjes, zijn we toegezongen in eSwatini en kregen we zelf champagne in Hazyview! Ze hebben prachtige locaties uitgezocht, waar we ook vaker Zuid-Afrikaanse toeristen tegen kwamen. Super fijn dat het Kruger park wat later op onze route zat, dat was een mooie opbouw qua safari parken. Ook leuk om 2x zelf te moeten braaien. En ons laatste safari park was een pareltje, ookal was er geen elektriciteit: Madikwe eco lodge! We hebben de hele big 5, ugly 5 en nog veel meer mooie dieren mogen zien! We hebben ons wel iets verkeken op de reistijd in Zuid-Afrika. In onze reisboekje van Cape Tracks stonden mooi de route beschrijvingen, echter de tijdens die hier genoemd stonden (google maps) zijn niet reëel. Meestal ben je echt wel 1,5 tot 2 uur langer onderweg. Dat maakte dat we achteraf toch wat veel in de auto zaten en we misschien wat langere per accommodatie hadden moeten doorbrengen bij deze reisafstanden. Goed om te weten, is dat de meeste parktoeslagen niet zijn inbegrepen. De gehuurde via Cape Tracks geregeld was prima, echter bij 2 accommodaties was het wel erg spannend rijden zonder 4x4.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Johannesburg - Piet Retief - Hluhluwe-imfolozi park - St. Lucia - Tembe Elephant Park - Mkhaya game reserve - Eswatini (Shewula Mountain Camp) - Kruger National Park (Lower Sabie en Satara) - Hazyview - Modjadjiskloof (Nahakwe, Twananani) - Marakle National Park - Madikwe - Johannesburg

Beste Bart & Bo, Bedankt voor je uitgebreide feedback en het delen van jullie huwelijksreiservaring! We zijn blij om te horen dat jullie genoten hebben van deze bijzondere reis. Ook leuk om te lezen dat er tijdens de reis aandacht besteed is aan deze mooie gelegenheid. Zo te lezen hebben jullie een mooie avontuur beleefd met mooie herinneringen! We nemen de opmerkingen over de reistijden, parktoeslagen en 4x4-auto's serieus en zullen dit meenemen in onze verbeteringen. Jammer om te lezen dat jullie veel in de auto hebben moeten zitten. Mochten jullie in de toekomst weer een avontuurlijke reis willen maken, dan staan we uiteraard voor jullie klaar! Wie weet tot dan. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Wat een topreis!

We hebben echt een super reis gehad naar Lapland! Alles perfect geregeld door Cape Tracks. Ook daar(Inari) was alles goed geregeld en prachtige locatie. Wij hopen heel graag nog eens terug te gaan.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Lapland (Finland)

Beste Wiebren, Wat geweldig om te horen dat jullie zo'n fantastische reis naar Lapland hebben gehad! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een perfect georganiseerde ervaring in Inari. Bedankt voor jullie vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn voor een nieuw avontuur! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Supervakantie, goed georganiseerd

De planning van de reis was snel voor elkaar na wat email contact. Zeer mooie lokatie. Veel gedaan. Helaas was een vlucht geannuleerd waar we bij inchecken achter kwamen. Dit werd snel door cape tracks opgepakt en goed georganiseerd. Dank daarvoor.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Inari Finland

Beste Kirsten, Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Fijn om te lezen dat jullie blij waren met onze snelle service en dat jullie genoten hebben van de prachtige locatie en alle activiteiten. Wat betreft de geannuleerde vlucht, we begrijpen uiteraard dat dit een vervelende situatie is en die lossen we altijd graag zo snel mogelijk op! Fijn dat jullie dit ook zo hebben ervaren. Nogmaals bedankt en mochten jullie in de toekomst weer reisplannen hebben, dan stellen we graag weer een mooie reis samen! Met vriendelijke groet, Team Cape Tracks

Fantastisch!

m

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Inari

Beste Inge, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie opmerking. Dat jullie reis fantastisch was horen we natuurlijk graag. Mochten jullie weer plannen hebben voor een reis in de toekomst, dan staan we weer klaar om een andere mooie reis samen te stellen! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

De reis was goed georganiseerd. De problemen met de huurauto werden snel en accuraat opgepakt. We hebben erg veel mooie dingen gezien en al met al is het voor herhaling vatbaar. Heel erg bedankt voor deze reis.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Zuid Afrika rondreis

Beste Anita, Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Erg fijn om te lezen dat jullie reis zo positief is verlopen en dat we konden bijdragen aan een onvergetelijke ervaring. Ook fijn om terug te lezen dat de problemen met de huurauto snel zijn opgelost. We waarderen jullie feedback enorm en mochten er plannen zijn voor een volgende reis, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cape Tracks

Uitstekend reisbureau

Cape Tracks heeft de reis naar Noorwegen prima voor ons geregeld. Toen bleek dat de vlucht geannuleerd was hebben ze dit gelijk opgepakt en verliep alles probleemloos.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Havila bootreis Noorwegen Bergen- Kirkenes-Bergen

Beste Rozalie, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de service die we geboden hebben voor jullie reis naar Noorwegen. We streven ernaar om onze reizigers een zorgeloze reiservaring te bieden en het is heel fijn om te horen dat we aan jullie verwachtingen hebben voldaan. Mochten jullie in de toekomst weer plannen hebben voor een reis, dan staan we graag weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team Cape Tracks

Adembenemend

Bijzonder mooie Antarctica reis gemaakt; via de Falklands naar South Georgia en Antarctica zelf. Kalme en wilde momenten op zee gehad, waarbij het servies overal en nergens heen vloog. Alle mogelijke pinguïns gezien, veel vogels en anders wild life uit en om/op de zee. Diverse landingen en zodiak cruises gemaakt. Zon, wind, wolken en storm. De gehele experience meegemaakt. Kortom top!

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Antarctica

Beste Karla, Super om te horen dat je een bijzonder mooie Antarctica-reis hebt gemaakt! De momenten die je hebt meegemaakt klinken fantastisch, een hele belevenis en ervaring inderdaad. Dank voor het delen van deze beoordeling! Mocht je in de toekomst op zoek zijn andere onvergetelijke reizen, dan staan we uiteraard weer voor je klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Heel bijzonder om voordurend in een National Geograhic te varen, lopen of rijden. Boot was mooi,, luxe en ook heel rustig, voor ons fijn. De daily gathering met allerlei info was leuk en leerzaam. Eten was top. Hotels en treinreis- Oslo- Bergen, goed geregeld en prachtig. Kortom, 10!!!

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Hurtigruten en Oslo/treinreis

Beste Annemiek, Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat leuk om te horen dat jullie ervaring vergelijkbaar was met een National Geographic-avontuur. We zijn blij om te horen dat de boot, de dagelijkse bijeenkomsten, het eten, de hotels en zelfs de treinreis van Oslo naar Bergen allemaal aan jullie verwachtingen voldeden. Als jullie in de toekomst weer op zoek zijn naar een mooie reiservaring, dan staan we klaar om je weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

op maat gevraagde rondreis van 3 weken was perfect georganiseerd

5 vrienden uit Engeland , Spanje, Duitsland en Nederland hebben een op maat gevraagde rondreis gemaakt die Cape Tracks had samengesteld aan de hand van onze wensen door geheel Botswana. Prima locaties en omdat de reis in november 2023 plaats vond was het advies om ter plekke de excursies te regelen. Dit ging allemaal heel soepel en meestal hadden we een dagexcursie meet alleen onze groep. Temperatuur was rond 33-39 graden Celsius maar daar hadden wij geen last van. Hotelaccommodaties waren prima. Restaurants in de diverse hotels vielen wat tegen wat betreft de diner kaart. Maar als we ergen meerdere nachten waren, zochten we een restaurant in de plaats zelf.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Botswana rondreis november 2023

Beste Teo, Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling. Erg fijn om te horen dat jij en je vrienden een op maat gemaakte rondreis door Botswana hebben gemaakt en dat we aan al jullie wensen kon voldoen. Ook goed om te weten dat de excursies soepel zijn verlopen! Vervelend om te horen dat de dinermogelijkheden in sommige hotels wat tegenvielen, maar het is goed om te weten dat jullie flexibel waren en lokale restaurants hebben ontdekt. Als jullie in de toekomst weer een onvergetelijke reis willen plannen, staan we klaar om jullie opnieuw van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Geweldig. Alles klopte!

Mijn schoonzus en ik hebben een prachtige reis gehad met de Havila Capella. Daarna nog een overnachting in Bergen. Alle vouchers prima in orde. Bedankt mensen van Capetracks.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Postroute Noorwegen.

Beste Mieke, Wat fantastisch om te horen dat jij en je schoonzus een prachtige reis hebben gehad met de Havila Capella! Fijn dat alles soepel verliep. Mochten jullie in de toekomst weer op reis willen gaan, dan staan we uiteraard weer voor jullie klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Over Cape Tracks

Wist u dat alle reizen op onze website aangepast kunnen worden aan uw wensen? Cape Tracks onderscheidt zich daarmee als dé maat- werkspecialist voor Noord-Europa, zuidelijke Afrika en de poolgebieden.