Mooie reis, die nog mooier had kunnen zijn, als er iets meer oog voor detail was geweest

Een aantal zaken niet geregeld of gemeld, b.v. diner na de honden sledetocht. Konden uiteindelijk daar eten (waar anders) maar kregen daar een zeer gepeperde rekening. NOK 590 p.p. !!!! Blijkbaar zijn er meerdere optiepakketten, die bij deze reis niet op de site staan, Vanuit ijshotel naar Alta, transfer chauffeur heeft geregeld dat wij bagage tijdelijk in een hotel konden opslaan, anders hadden we daar mee rond gelopen Bus naar Honnigsvag zelf op moeten zoeken Kleine details, maar voor mij belangrijk. Wil graag dat de zaken geregeld en bekend zijn. Afhandeling gecancelde trip naar Noordkaap, uiteindelijk wel goed, maar ook hier moest ik weer achteraan bellen. Dus aanbevelen: Ja, maar wel met deze kanttekeningen

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap

Het was een sprookjesachtige reis en alles was prima georganiseerd

De acommodatie was prima voor elkaar en de excursies waren ook allemaal goed voor elkaar. Alleen de sneeuwschoenwandeling in Oulanka nationaal was met een te grote groep. Die hadden ze beter kunnen splitsen. Nu hebben we de bevroren waterval niet gezien omdat de groep te groot was. De rest was allemaal top.

Helemaal goed.

Eigenlijk gewoon zoals je wilt dat een reisbureau voor je functioneert. Goede, duidelijke site, snelle reacties, met je meedenken (ipv zaterdag zondag reizen ivm kosten) en zeer uitgebreide reisinformatie die zeer welkom was.

• Personeel N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap

geweldig om op spitsbergen te zijn geweest in de donkere maanden

Goed georganiseerd. Kan beter door bv aan te geven welke taxi/bus je kan nemen van luchthaven naar hotel. We zouden een SNEEUWSCHOEN wandeling gaan maken.Foto zag er erg relaxed uit! Eenmaal aangekomen bij de start bleek het een Bergbeklimming te zijn! Met spikes om en stijging hoger als 500 meter! De totale bergtocht was 11 km!De gids deed ook Geen navraag of iedereen wel in een geweldige conditie was!Ivm de kou kon je ook niet stoppen of teruggaan.Gelukkig zonder brokken het uiteidelijk gehaald,maar het was helemaal Niet wat we verwacht hadden. De gids had ook haast om weer op tijd terug te zijn bij de auto ,vanwege parkeergeld,zodat de tocht omhoog onder behoorlijke tijdsdruk stond! Deze aktiviteit voortaan BERGBEKLIMMING noemen voor mensen met een heel goede conditie!

• Kennis en vakmanschap

Ons volledig ontlast bij onvoorziene ongemakken

Het boeken ging volledig via de mail, we wisten wat we wilden na een eerdere boeking via Norge Reiser. Tijdens deze reis ging er helaas wat mis, onvoorzien, en dat hebben de collega's van Norge Reiser heel goed opgepakt en voor ons verholpen. De vakantie is daardoor wederom een fantastische ervaring geweest.

• Kennis en vakmanschap

Prettig en met de jaren lange ervaring van de gebieden kunnen ze goed maatwerk kunnen leveren.

Norge Reiser zou ik aanbevelen, omdat zij een goed en breed pakket van reizen kunnen aanbieden, waar ze zelf met enige regelmaat komen en steeds nieuwe interessante plekken (op)zoeken,

• Kennis en vakmanschap

Alles keurig en snel geregeld

De prijs offerte hebben we zeer snel ontvangen, bij contact met Norge Reiser steeds vlug en corect antwoord op onze vragen gekregen. De reis was top geregeld en we hebben er 100% van genoten.

• Kennis en vakmanschap

Goede ondersteuning bij een verstoring in de reis.

We konden de reis niet helemaal maken zoals gepland en toen heeft Norge Reiser ons uitstekend geholpen. Ondanks de verstoring was het een leuke reis.

Prachtige reis

Perfect georganiseerde reis Geweldige excursies, goed georganiseerd, professionele begeleiding We zouden de reis zo overdoen

Alles was goed geregeld

Geweldige tijd gehad

• Kennis en vakmanschap

Goede mogelijkheden en oplossingsgericht naar een mooie reis

Norge Reiser biedt diverse mogelijk reis en verblijfsvormen aan, die ook nog weer aan te passen zijn op basis van wensen en advies. Goede ondersteuning in elke fase van het traject. Het resultaat is een reis die aan je verwachtingen voldoet en waar je met plezier aan terugdenkt.

• Kennis en vakmanschap

Geweldig! Zowel de organisatie als de locatie!.

Een perfecte pakket samenstelling tussen leuke activiteiten en tijd om te ontspannen. Accomodaties waren uitstekend en absoluut niets op aan te merken. Enige verbetertip die ik kan meegeven is om iets meer informatie te verschaffen over wie ons wanneer komt ophalen. Uiteindelijk vinden we elkaar wel maar vaak hebben ook de transfer chauffeurs geen idee wat de bedoeling is, die rijden gewoon af en aan. Voor meer info hierover, mag je me gerust bellen 😉 OC

• Kennis en vakmanschap

Mijn reis naar Antarcrtica was boven verwachting!

De reis in mijn eentje naar Ushuaia vond ik pittig, vooral als ik erg lang moest wachten of toen het een beetje tegenzat (mijn bagage werd niet automatisch doorgestuurd van Buenos Aires naar Ushuaia). Achteraf vond ik het erg jammer dat ik de mogelijkheid om 1 of 2 (of meer) dagen eerder naar Ushuaia te gaan niet overwogen heb, dat zou mijn heenreis een stuk relaxter gemaakt hebben en ik zou wat meer hebben kunnen zien in en om Ushuaia. Ik zou het gewaardeerd hebben als Norge Reiser dat in hun voorstel meegenomen zou hebben. Aangekomen in Ushuaia, verliep alles naar wens en de reis met de Hondius was geweldig! We hebben zoveel moois gezien en het verliep zo gesmeerd, echt fantastisch!

• Kennis en vakmanschap

I went to Antarctica and everything was perfect from the beginning of the booking process to the end of the journey.

Ben helemaal niet weggeweest

Heb mn reis moeten annuleren. Na een maand eindelijk 25% van mn geld terug. Aanbetaling moest binnen 8 dan. Terug betalen 30 dgn

• Kennis en vakmanschap

Hadden er meer van verwacht!

De reis is wat tegengevallen met de verwachting die we hadden. Ten eerste misten we op dag 2 de boot omdat we verkeerd geïnformeerd waren over de vertrektijden. (de boot vertrok om 14.58 uur terwijl ons gezegd was 16.15 uur...) Moesten daardoor een dag extra in Tromso blijven en zelf op zoek naar een hotel wat nogal wat stress gaf (en wat niet onder de € 200 te vinden was, maar hebben de onkosten volledig retour gehad 3 dagen later, ook het ontbijt en het avondeten dus dat is wel goed geregeld) Eenmaal aangekomen in Mefjordvær bleek het dorpje zo goed als uitgestorven te zijn. Alleen een restaurant van de accommodatie waar gelukkig wel wat andere mensen waren. Verder niets te doen, ook geen supermarkt aanwezig (wel handig als dat van te voren gezegd was dan hadden we in Tromso nog wat kunnen halen). De natuur in de omgeving is overigens prachtig! Omringd door bergen. Hadden cabin 4 van de accomodatie Myfjord Brygge en die was prima ook. Eten was ook erg goed en bediening super aardig! De excursies / safari's sloegen nergens op. De sneeuwschoenwandeling werd gecombineerd met een noorderlicht safari. Echter in praktijk loop je een uurtje in het donker naar een hutje waar je een vuurtje stookt, staat half uurtje buiten te wachten op het noorderlicht (die je ziet als je mazzel hebt) en je loopt een uurtje terug en dat was het dan. De 2e noorderlicht safari is een kort ritje met een busje naar een uitkijkpunt waar je een uurtje wacht op het noorderlicht en dan rij je weer terug. Is niet echt een safari te noemen... De walvissafari was geen walvissafari maar een boottochtje langs de kust. Mooi tochtje hoor maar niet wat we geboekt hebben. Zelfs de gids gaf aan dat hij nog nooit een walvis heeft gezien en er überhaupt geen walvissen zwemmen in die omgeving... Beetje misleidend.. De reis wordt op internet veel mooier verkocht dan het in werkelijkheid is. Veel te veel geld voor dat wat je krijgt.

• Kennis en vakmanschap

Alles heel goed en vriendelijk geregeld!

Voor onze reis naar Spitsbergen was alles van dag tot dag goed geregeld. Goed overleg over de locaties en de te plannen reis. Geen vraag was teveel en overal kregen we vriendelijk antwoord op. Ook hun eigen voorstellen en tips waren goed en duidelijk. Het reisbureau dacht praktisch en vriendelijk met onze wensen mee.

• Kennis en vakmanschap

Deskundig, vriendelijk op service gericht reisbureau

Inmiddels verschillende reizen door hun laten verzorgen. Altijd was alles perfect geregeld. Prettig contact en waar mogelijk wordt er goed rekening gehouden met individuele wensen/eisen. Verder bezitten ze veel Know How, over Scandinavië en de Poolgebieden zodat ze me ook goed konden adviseren.

mooie reis

regelmatig contact en altijd meedenkend

Goed geregeld

Goed geregeld, in ons geval was er een calimiteit, en Norge Reiser belde uit zichzelf om de calimiteiten op te lossen omdat zij er van gehoord hadden.

Bedankt voor uw beoordeling.

Prachtige ervaring in een fantastisch gebied.

Naar Zweeds Lapland hebben wij in januari 2020 een prachtige reis gemaakt. In 04 dagen tijd hebben wij het Noorderlicht gezien, op scootersafari geweest, met huski's een tocht gemaakt, in een birdsnest geslapen en gewandeld in de sneeuw. Hoe mooi wil je het hebben?

• Kennis en vakmanschap

Bedankt voor jullie beoordeling. Wat een geluk, dat jullie naast al die leuke activiteiten, ook het noorderlicht nog hebben mogen zien.

Norge Reiser: meedenken en regelen

Derde reis via Norge Reiser. Alles was vooraf goed geregeld en duidelijk uitgelegd. De reis naar Antartica met Quark Expeditions was tot in de puntjes geregeld. Daar de reizen die je bij Norge boekt door Norge zelf ook al gemaakt zijn kunnen ze vaak tot ieder detail adviseren.

• Kennis en vakmanschap

Bedankt voor uw positieve beoordeling, en dat u iedere keer weer voor onze organisatie kiest.

Helemaal goed !

Prima voorlichting, prijs/ kwaliteit maar bovenal persoonlijk betrokken

• Kennis en vakmanschap

Bedankt voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen!

Prettig, vlot en klantgericht

Prettig, vlot en klantgericht.

Bedankt voor uw beoordeling.

Perfect georganiseerde reis .

De reis was een grote meditatieve ervaring.

Dank u wel!

Over Norge Reiser

Wist u dat alle reizen op onze website aangepast kunnen worden aan uw wensen? Norge Reiser onderscheidt zich daarmee als dé maat- werkspecialist voor Scandinavië.