Zeer prettige en snelle service voor een mooie Namibie reis voor onze familie

Vanaf het moment dat we de offerte hebben aangevraagd tot het moment dat we terug zijn in Nederland zijn we zeer tevreden over de manier hoe Douwe en Marian ons hebben geholpen om deze prachtige Namibie reis te maken. Het is voor onze familie de eerste Namibie reis, rond trekken met de 4x4 door het land met twee kinderen van 11 en 12. We hebben genoten van de rondreis met veel tips van Douwe en Marian. Onderweg hebben we pech gehad met de auto en dit is ook goed opgelost door Suid Afrika Reisen. We hadden in het begin veel vragen over de reis en Douwe en Marian waren heel geduldig en legden alles goed uit. Ze namen echt tijd voor ons. Kortom, we zijn heel blij dat we onze reis hebben geboekt bij Suid Afrika Reisen, Mochten we in de toekomst naar het Zuidelijke Afrika gaan, willen we zeker een beroep doen op Suid Afrika Reisen.

Geweldige reis gemaakt

Genoten van de mooie natuur. Dankzij de informatie van Suid Afrika Reise hebben we alles gemakkelijk kunnen vinden.

Een fantastische reis ervaring

Suid Afrika Reise (Douwe) wist veel van Botswana en heeft ons goed voorbereid op onze reis. Gaf goede tips. Snel antwoord op onze vragen. Zeer service gericht. Een reis om nooit te vergeten. Dank je wel Douwe en Marian

• Kennis en vakmanschap

Een mooie afwisselende reis in een prachtig land

Wij hebben ern prachtige reis gemaakt waar we veel hebben gezien . Het meeste was duidelijk omschreven ( kleine foutjes in het boek) , leuke tips, bezienswaardigheden ( Wij adviseren om de toegangsprijzen niet te vermelden , klopt niet meer) Ook adviseren wij de klant meer keuzes per overnachting san te bieden waaruit ze zelf kunnen kiezen Er werd goed gereageerd op het missen van de avond safari , dit was door het niet vermelden van het tijdstip waarop we er moesten zijn, erg jammer . Fouten in de tekst van het boekje dit gaan we met hen bespreken

Prima reisorganisatie

Prettig contact, snelle reactie op aanvragen. Fijne ervaring!

Fantantisch reis

Als je zelf de moeite neemt om contact te zoeken met locals, kon ik op been ruime 9, de reis heeft een mooie balans van verschillende culturen, landscape, safari's , rijk en arm. Met veel keuze vrijheid maar wel goed verzorgde guest houses. Tips over veiligheid en sim local met airtime moet beter. Sommige plekken waren onveilig omdat daar in de planning iets moet zijn geregeld, dat wil ik graag toelichten om de reis voor iedere navolgende reiziger veilig te houden.

• Kennis en vakmanschap

Mooie reis voor ons bedacht en goed georganiseerd

Prettige communicatie, maatwerk reis, weten waar ze het over hebben.

• Kennis en vakmanschap

Alles prima geregeld, fijne service

We hebben onze wensen goed vertaald gezien in het reisschema. Alle boekingen waren goed geregeld en bekend bij de campings. Prachtige reis gemaakt, goede afstanden, mooie campings. Het boekje was zeker ook heel handig, met daarin beschrijvingen van de reis, de kilometers en de bezienswaardigheden en aktiviteiten onderweg .

• Kennis en vakmanschap

Een indrukwekkende reis die Suid Afrika Reise top heeft geregeld!

We hebben een geweldige reis gemaakt door Zuid-Afrika. Veel indrukken opgedaan, elke dag was anders. Steeds weer verrast door de mooie omgeving, de dingen die we zagen en heerlijk verwend in/door de lodges die Douwe en Marjan voor ons hadden geregeld. Ze hadden heel goed begrepen wat wij wilden beleven op onze reis en mede dankzij hen is dat perfect gelukt. Echt super!!

Prachtige reis waarin met de wensen van alle gezinsleden rekening is gehouden

Suid Afrika Reise heeft goed naar onze wensen geluisterd en er niet alleen gezorgd dat wij alle vier (2 ouders, 2 tieners) aan onze trekken kwamen wat onze persoonlijke interesses betreft, maar dat ook nog eens verpakt in een mooie soepel lopende en indrukwekkende rondreis. Door persoonlijke omstandigheden moest onze reis op het laatste moment ingekort én verschoven worden en ook dat heeft Suid Afrika Reise fantastisch geregeld. Wij raden dit reisbureau aan iedereen aan!

Prima reisbureau

Alles was goed geregeld, de ontvangst op de luchthaven door een reisbureau daar was heel fijn. Het dikke reisboek dat ze maken is heel fijn. Veel tips en achtergrond informatie waar je veel aan hebt.

Geweldige reis met verrassende overnachtingen!

Suid Afrika Reise heeft ons van fantastische service voorzien bij het voorbereiden en vastleggen van onze reis door Namibië en Botswana. Wat ons het meest is bijgebleven zijn de verrassende overnachtingen in lodges tijdens onze kampeerreis. Schitterende accommodaties in even zo mooie natuur en een welkome afwisseling tijdens onze nachten in de tent op het dak van de auto. Daarnaast was Suid Afrika Reise altijd bereikbaar en voorzagen ze ons van (persoonlijke) ervaringen. Geen vraag was te gek en kon praktisch op elk moment gesteld worden! Wat nog beter kan, is het persoonlijke reisboekje. Het boekje betrof zo mogelijk té veel informatie en was niet altijd relevant voor onze reis. In enkele gevallen was de informatie niet meer up-to-date. Het heeft de pret absoluut niet mogen drukken en zouden Suid Afrika Reise werkelijk aan iedereen adviseren!

Pluspunten

Denken goed mee bij het samenstellen van je reis, luisteren naar je wensen, reageren snel op mail/ vragen. Werken met betrouwbare partners ter plaatse.

• Betrouwbaarheid

Dank je wel Kim voor je reactie en mooie beoordeling. We zullen dit ook naar onze partners doorgeven die zullen er ook blij van worden. We zijn ook heel content met onze organisaties in zowel Zuid Afrika en Namibië.

Pluspunten

Persoonlijke service en laagdrempelig in de contacten.

• Betrouwbaarheid

Dank u wel voor uw reactie en beoordeling.

Pluspunten

- Mailen snel terug - Hebben zelf ervaring in Afrika - Het gepersonaliseerde reisboekje dat ze voor je maken is erg leuk

- Iets meer mee denken in tijdplanning. Wij waren erg enthousiast om veel plekken te bezoeken, waardoor we een haastig schema hadden en niet overal tijd hadden om safari te rijden. - Iets meer praktische informatie in het reisboekje over bv. hoe ver de ingang van het park is of waar dat deze is.

• Betrouwbaarheid

Dank jullie voor jullie reactie en beoordeling. Wat betreft de tijdsplanning is het soms moeilijk in te schatten. Je bent afhankelijk van het aantal dagen. Deze reis zit zeer strak in elkaar en daar valt alleen meer rust in te bouwen als men meer vakantie dagen heeft. Misschien hebben we hier niet genoeg aandacht aan gegeven. De mensen krijgen van ons altijd een goede kaart mee waarop de ingang van de parken staan. Het is niet altijd mogelijk om dit precies aan te geven aangezien je van verschillende kanten de parken naar binnen kunt.

Pluspunten

Prettig meedenkende mensen en goed werkende reisorganisatie, die echt een reis op maat maken!Altijd bereikbaar voor vragen of overleg.

Dank u wel voor uw mooie reactie en dat u ons aanbeveelt.

Pluspunten

Alles goed geregeld en ook fijn dat ze snel reageren op mails. Auto, verblijf en accommodaties, binnenlandse vlucht. Goed geregeld allemaal. Ook erg verzorgd dat we een compleet boekje thuis gestuurd kregen speciaal voor onze reis met daarin ook veel tips over wat we konden zien.

Lokaties die aanbevolen worden regelmatig blijven checken of ze aan de standaard voldoen. En in het boekje met alle gegevens ook het mailadres vermelden van de accommodaties.

• Betrouwbaarheid

Dank je wel voor jullie reactie Ellen. We proberen zo goed mogelijk de accommodaties te checken door elke keer weer feedback te vragen van klanten of er iets verbeterd kan worden. In het boekje en of accommodaties nog steeds voldoen aan onze eisen. Daardoor halen we soms accommodaties uit het programma naar aanleiding van klachten van klanten. Dit was bij u ook het geval en we gebruiken deze accommodatie dan ook niet meer. De reden dat we geen mailadressen geven is dat als je onderweg bent je meer aan een telefoonnummer hebt dan aan een mailadres. Met problemen zeggen we altijd contact op te nemen met onze vertegenwoordiger in Zuid Afrika. Deze verzorgen problemen/klachten altijd zeer snel.

Pluspunten

Luisterend oor en goeie uitwerking route reis

• Betrouwbaarheid

Dank voor jullie reactie en mooie beoordeling.

• Betrouwbaarheid

Dank jullie Dedda voor jullie mooie beoordeling.

Pluspunten

De voorlichting over ons te starten reis met behulp van video beelden was erg prettig. Goed advies ontvangen over de te volgen reis en de excursies. Hele fijne informatie over de reis ontvangen d.m.v. een boekje. Alles stond erin en was zeer duidelijk. Van gegevens over de vertrektijden van het vliegtuig, info over het land, tot en met routebeschrijvingen, Erg duidelijk en compleet. Tijdens de reis in Zuid-Afrika was alles goed geregeld. We hebben een geweldige reis gehad die erg afwisselend was. We hebben een mooie indruk van Zuid-Afrika gekregen. Wat een geweldige reis. Chapeau!

• Betrouwbaarheid

Hartelijk dank voor uw reactie en mooie beoordeling. Zeg het voort.

Pluspunten

informatie boek die wij hebben ontvangen was heel uitgebreid, er stonden veel tips in. Ook informatie over het land. De hotels waren allemaal geboekt en er waren geen problemen alles klopte.

• Betrouwbaarheid

Dank voor uw reactie en mooie beoordeling

Pluspunten

De afspraken worden allemaal nagekomen. Communicatief sterk. Integere en passionele eigenaar van dit bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Dank u wel voor uw reactie en mooie beoordeling. Douwe zal hier blij van worden zoals u het verwoord.

Pluspunten

Doen wat ze zeggen te doen. Erg prettig dat men zelf overal geweest is, dus tips uit eerste hand

• Betrouwbaarheid

Dank u wel voor uw reactie.

Pluspunten

Reageren snel op vragen via de mail. Hebben veel ervaring door hun eigen reiservaringen in Zuid Afrika. Staan open voor eigen inbreng en ideeen zodat je echt je even reis kan samenstellen. Het was heel prettig in Johannesburg dat er op het vliegveld gelijk iemand voor ons klaar stond met onze reisvouchers en nog even wat tips meegaf.

Achteraf kwam ik tot de ontdekking dat ik een veel te vol reisprogramma had. Als ik het opnieuw zou doen dan zou ik een kleiner gebied bereizen. Hierin had ik graag wat meer advies/feedback kunnen gebruiken.

• Betrouwbaarheid

Dank u wel voor uw reactie. Jammer dat we dit niet goed hebben opgepikt. Meestal moeten we mensen al afremmen en waarschijnlijk hebben we hierin niet goed naar u geluisterd. We proberen mensen duidelijk te maken dat Zuid Afrika, Namibië en Botswana grote landen zijn waar je veel kunt zien maar soms ook veel moet rijden en dat het dan inderdaad beter is om een kleiner gebied uit te zoeken. Misschien zijn we hier niet duidelijk genoeg in geweest.

Pluspunten

Prettige communicatie en voortreffelijke uitvoering. Goed geluisterd naar de wensen en op een zeer goede manier in het reisschema vorm gegeven..

• Betrouwbaarheid

Dank u wel voor uw reactie