Uitstekende en zeer betrouwbare Touroperator met ontzettend veel kennis en vakmanschap

In 2016 ben ik met mijn zoon naar Zuid-Afrika geweest en heb deze reis incl. vlucht, huurauto en accomodaties hier geboekt. Reis was in alle opzichten zoals aangeboden en tot in de details perfect verzorgd. Echt een aanrader !!

• Kennis en vakmanschap

Reisprogramma was goed opgebouwd, lodges prima en alles klopte.

Alles is naar tevredenheid verlopen. Mooie reis en goed samengesteld. Mandela tour viel tegen, temeer daar de gids zelf geen auto had.

• Kennis en vakmanschap

fantastische reis door het noord oosten van ZA

Met een gezin van 6 personen hebben we een fantastische rondreis gemaakt door Zuid Afrika. De omgeving was prachtig, accommodaties geweldig. 1 opmerking, het is misschien goed om te weten dat het tented forest camp 40 km van de toegangspoort van Mapungubwe park ligt. Dit is door de slechte weg, ongeveer 1 uur rijden. Mapungubwe park is zowel landschappelijk gezien als qua wild een aanrader ! Wij vonden het nog mooier dan het Krugerpark.

National Geographic LIVE

Leven in een omgekeerde dierentuin! Zoveel wild gezien en wat een mooie omgeving. De kwaliteit die Suid Afrika Reise heeft gegeven was uitstekend. Met zoveel passie en kennis.

• Kennis en vakmanschap

Geweldige vakantie in Zuid-Afrika gehad, erg goed georganiseerd door Suid Afrika Reise

Wij hebben een 23 daagse rondreis gemaakt van Johannesburg tot en met Kaapstad gemaakt. Een geweldige reis en van het begin tot het eind goed geregeld. We hebben veel aan de informatie gehad, maar ook veel aan de omschrijvingen die in de boekjes stonden. Van hoe we van A naar B moesten rijden maar ook de tips voor bezienswaardigheden die er bij de accommodatie in de buurt waren.

Fantastische reis gehad!

Goed geholpen bij het realiseren van mijn wensen, goede voorbereiding en uitgebreide informatie!

Fantastische reis gehad!

Geweldige reis

Het was weer geweldig geregeld door Suid-Afrika reise ook het ontvangst en de stadstour met Collin was geweldig.

• Kennis en vakmanschap

Prima reis die grotendeels aan verwachtingen heeft voldaan

Behoorlijke reisafstanden, maar goed te doen, Over het algemeen goede ontvangst. Accommodaties meestal uitstekend. Reisbeschrijving kan op onderdelen beter.

Een onvergetelijke reis door Namibië en Botswana

Wij hebben een fantastische rondreis gehad door Namibië en Botswana. Marian en Douwe Baas van Suid Afrika Reise hebben voor ons alles tot in de puntjes geregeld, de mooie/bijzondere accomodaties en niet te vergeten een prachtig boek met reisbeschrijving en tips wat er te doen valt in de omgeving. Voor ons waren de mooiste bezienswaardigheden de Sossusvlei , Elephant Sants en Victoria Falls, naast de vele wildparken die we hebben bezocht. Dank Marian en Douwe, we gaan graag nog een keer naar Afrika en dan gaan we zeker weer met Suid Afrika Reise.

Zeer goede route beschrijving

We kregen een zeer uitgebreide route beschrijving, die later ook als leuk naslagwerk dient, om herinneringen op te halen. Alles perfect geregeld. Nergens moeite gehad om binnen te komen. Iedereen wist wanneer we aankwamen, en "verrassingsmaaltijd" was zeer goed. We kregen te horen, er is weinig tijd om zelf boodschappen te doen, willen jullie de maaltijd geregeld hebben op Red Stone Hills resort. Ja deelden wij mee, en deze was super geregeld. BBQ met struisvogelbiefstuk. Super geweldig!!

• Kennis en vakmanschap

Dank je wel Karin en Theo. Hopelijk gaan jullie nog een keer met 4 personen. We houden ons weer aanbevolen.

Zorgvuldig georganiseerd

Alles was prima georganiseerd, niet alle overnachtingsplekken waren even mooi, maar altijd schoon. Het reisboekje is zeer uitgebreid met prima tips.

• Kennis en vakmanschap

Uitstekende voorbereiding en begeleiding voor onze reis

Tijdens gesprekken met Suid Afrika Reise konden we onze wensen over de reis goed uitleggen, kregen we heel veel informatie en is een goed reisplan ontstaan. Dit is daar door hen volledig uitgewerkt en verzorgd. Zeer veel documentatie en informatie over de lodges, de route en de bezienswaardigheden in een voor ons gemaakt boekje meegekregen. Er was altijd alle tijd voor vragen en opmerkingen van onze kant.

• Prijs N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap

Dank jullie wel Marian en Roy. Het was een plezier om jullie goed op weg te helpen en te horen dat mensen daarna een mooie reis hebben gemaakt. Dit vinden we altijd fijn om te horen.

Een geweldige reis

1 x overnachting beneden niveau Zavora lodge een afgebrande hut ! wel een mooi uitzicht op de zee en de walvissen. Overnachting in Maputo bij Mozaïek, in de reis beschrijving de verkeerde Mozaïek heet sinds 1-1-2019 nu Green house , de juiste Mozaïek gevonden mbv Green house, hotel wel goed alleen de locatie minder, veel zwervers rondom en vervallen gebouwen. Gelukkig een goed auto Toyota,4 x 4 was ook wel nodig. ongeveer 4500 km gereden. Ontvangst door Collin Christi, geweldig wat een energie voor iemand van 74 !

Vakantie op maat

Voor de vierde keer op reis met Suidafrikareise. Zoals ook de eerdere reizen ook nu weer op maat samengesteld en in goed overleg. Pluspunt is m.n. de gemakkelijke telefonische bereikbaarheid.

Dank je Mary en Ed.

Top reis daar Zuid Afrika, Botswana en Namibië, in elkaar gezet door Suid Afrika Reise!!!

Wij zijn net terug van een 6 weekse tour door Zuid-Afrika, Botswana en Namibië. Deze reis is "in elkaar gezet" door Marian en Douwe en de wijze waarop dat is gebeurd heeft ons op een positieve manier verrast...en heeft ervoor gezorgd dat we een geweldige tour hebben kunnen maken door deze prachtige landen. Er is goed geluisterd tijdens het opstellen van onze wensen ten aanzien van deze reis. Daar is op de juiste wijze invulling aangegeven waardoor de reis zelfs boven verwachting was....Prima route, de juiste afstanden om te rijden per keer, een mooie diversiteit aan locaties om te overnachten...kortom uitstekend. Ook de adviezen vanuit hun eigen ervaringen, dragen bij aan een prettige reis...Kortom, prachtige tijd gehad, Marian en Douwe bedankt!!

• Kennis en vakmanschap

Dank je wel Aart voor de mooie beoordeling. Vertel het verder zou ik zeggen maar dat doen je wel!

Zeer prettige en snelle service voor een mooie Namibie reis voor onze familie

Vanaf het moment dat we de offerte hebben aangevraagd tot het moment dat we terug zijn in Nederland zijn we zeer tevreden over de manier hoe Douwe en Marian ons hebben geholpen om deze prachtige Namibie reis te maken. Het is voor onze familie de eerste Namibie reis, rond trekken met de 4x4 door het land met twee kinderen van 11 en 12. We hebben genoten van de rondreis met veel tips van Douwe en Marian. Onderweg hebben we pech gehad met de auto en dit is ook goed opgelost door Suid Afrika Reisen. We hadden in het begin veel vragen over de reis en Douwe en Marian waren heel geduldig en legden alles goed uit. Ze namen echt tijd voor ons. Kortom, we zijn heel blij dat we onze reis hebben geboekt bij Suid Afrika Reisen, Mochten we in de toekomst naar het Zuidelijke Afrika gaan, willen we zeker een beroep doen op Suid Afrika Reisen.

• Kennis en vakmanschap

Dank je wel Lien voor je mooie beoordeling. De samen werking was prettig ook van jullie kant. Fijn dat jullie het dezelfde ervaring vanaf de andere kant.

Geweldige reis gemaakt

Genoten van de mooie natuur. Dankzij de informatie van Suid Afrika Reise hebben we alles gemakkelijk kunnen vinden.

Een fantastische reis ervaring

Suid Afrika Reise (Douwe) wist veel van Botswana en heeft ons goed voorbereid op onze reis. Gaf goede tips. Snel antwoord op onze vragen. Zeer service gericht. Een reis om nooit te vergeten. Dank je wel Douwe en Marian

• Kennis en vakmanschap

Een mooie afwisselende reis in een prachtig land

Wij hebben ern prachtige reis gemaakt waar we veel hebben gezien . Het meeste was duidelijk omschreven ( kleine foutjes in het boek) , leuke tips, bezienswaardigheden ( Wij adviseren om de toegangsprijzen niet te vermelden , klopt niet meer) Ook adviseren wij de klant meer keuzes per overnachting san te bieden waaruit ze zelf kunnen kiezen Er werd goed gereageerd op het missen van de avond safari , dit was door het niet vermelden van het tijdstip waarop we er moesten zijn, erg jammer . Fouten in de tekst van het boekje dit gaan we met hen bespreken

Prima reisorganisatie

Prettig contact, snelle reactie op aanvragen. Fijne ervaring!

Fantantisch reis

Als je zelf de moeite neemt om contact te zoeken met locals, kon ik op been ruime 9, de reis heeft een mooie balans van verschillende culturen, landscape, safari's , rijk en arm. Met veel keuze vrijheid maar wel goed verzorgde guest houses. Tips over veiligheid en sim local met airtime moet beter. Sommige plekken waren onveilig omdat daar in de planning iets moet zijn geregeld, dat wil ik graag toelichten om de reis voor iedere navolgende reiziger veilig te houden.

• Kennis en vakmanschap

Dank je wel John voor je tips. We hebben contact gehad wat betreft de airtime en de andere dingen die meer toelichting nodig hadden. Bedankt voor je feedback.

Mooie reis voor ons bedacht en goed georganiseerd

Prettige communicatie, maatwerk reis, weten waar ze het over hebben.

Dank je Cees.

Alles prima geregeld, fijne service

We hebben onze wensen goed vertaald gezien in het reisschema. Alle boekingen waren goed geregeld en bekend bij de campings. Prachtige reis gemaakt, goede afstanden, mooie campings. Het boekje was zeker ook heel handig, met daarin beschrijvingen van de reis, de kilometers en de bezienswaardigheden en aktiviteiten onderweg .

• Kennis en vakmanschap

Dank je wel Gerdine voor de mooie beoordeling.

Een indrukwekkende reis die Suid Afrika Reise top heeft geregeld!

We hebben een geweldige reis gemaakt door Zuid-Afrika. Veel indrukken opgedaan, elke dag was anders. Steeds weer verrast door de mooie omgeving, de dingen die we zagen en heerlijk verwend in/door de lodges die Douwe en Marjan voor ons hadden geregeld. Ze hadden heel goed begrepen wat wij wilden beleven op onze reis en mede dankzij hen is dat perfect gelukt. Echt super!!

Dank je wel Diane. Het moest een bijzondere reis worden en dat is het geworden ondanks je bedenkingen in het begin. Wij vinden het fijn dat jullie het mooi hebben gehad.