Prachtige reis waarin met de wensen van alle gezinsleden rekening is gehouden

Suid Afrika Reise heeft goed naar onze wensen geluisterd en er niet alleen gezorgd dat wij alle vier (2 ouders, 2 tieners) aan onze trekken kwamen wat onze persoonlijke interesses betreft, maar dat ook nog eens verpakt in een mooie soepel lopende en indrukwekkende rondreis. Door persoonlijke omstandigheden moest onze reis op het laatste moment ingekort én verschoven worden en ook dat heeft Suid Afrika Reise fantastisch geregeld. Wij raden dit reisbureau aan iedereen aan!

Dank je wel Angelique. We proberen alles zo goed mogelijk af te handelen ook als er tussentijds veranderingen zijn proberen we die in te passen voor zover dit mogelijk is.

Prima reisbureau

Alles was goed geregeld, de ontvangst op de luchthaven door een reisbureau daar was heel fijn. Het dikke reisboek dat ze maken is heel fijn. Veel tips en achtergrond informatie waar je veel aan hebt.

Dank je Caroline

Geweldige reis met verrassende overnachtingen!

Suid Afrika Reise heeft ons van fantastische service voorzien bij het voorbereiden en vastleggen van onze reis door Namibië en Botswana. Wat ons het meest is bijgebleven zijn de verrassende overnachtingen in lodges tijdens onze kampeerreis. Schitterende accommodaties in even zo mooie natuur en een welkome afwisseling tijdens onze nachten in de tent op het dak van de auto. Daarnaast was Suid Afrika Reise altijd bereikbaar en voorzagen ze ons van (persoonlijke) ervaringen. Geen vraag was te gek en kon praktisch op elk moment gesteld worden! Wat nog beter kan, is het persoonlijke reisboekje. Het boekje betrof zo mogelijk té veel informatie en was niet altijd relevant voor onze reis. In enkele gevallen was de informatie niet meer up-to-date. Het heeft de pret absoluut niet mogen drukken en zouden Suid Afrika Reise werkelijk aan iedereen adviseren!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

- Mailen snel terug - Hebben zelf ervaring in Afrika - Het gepersonaliseerde reisboekje dat ze voor je maken is erg leuk

- Iets meer mee denken in tijdplanning. Wij waren erg enthousiast om veel plekken te bezoeken, waardoor we een haastig schema hadden en niet overal tijd hadden om safari te rijden. - Iets meer praktische informatie in het reisboekje over bv. hoe ver de ingang van het park is of waar dat deze is.

• Betrouwbaarheid

Dank jullie voor jullie reactie en beoordeling. Wat betreft de tijdsplanning is het soms moeilijk in te schatten. Je bent afhankelijk van het aantal dagen. Deze reis zit zeer strak in elkaar en daar valt alleen meer rust in te bouwen als men meer vakantie dagen heeft. Misschien hebben we hier niet genoeg aandacht aan gegeven. De mensen krijgen van ons altijd een goede kaart mee waarop de ingang van de parken staan. Het is niet altijd mogelijk om dit precies aan te geven aangezien je van verschillende kanten de parken naar binnen kunt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Doen wat ze zeggen te doen. Erg prettig dat men zelf overal geweest is, dus tips uit eerste hand

• Betrouwbaarheid

Dank u wel voor uw reactie.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prettige communicatie en voortreffelijke uitvoering. Goed geluisterd naar de wensen en op een zeer goede manier in het reisschema vorm gegeven..

• Betrouwbaarheid

Dank u wel voor uw reactie

Dank u wel voor reactie