Filters

8

prima services

Snelle levering en prima communicatie bij levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle service

Goed bereikbaar voor vragen ed. Zeer snelle service, volgende dag al in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle levering

snelle levering en ramen zien er perfect uit. Ik zou de volgende bestelling weer hier doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende communicatie en nakomen van afspraken

Er wordt uitstekend gecommuniceerd, wat ik als klant kan/mag verwachten en alle beloftes/afspraken worden stipt nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Persoonlijke, mooie ramen, snel geleverd

Werd tot tweemaal proactief gebeld om te overleggen over de juiste opties om fouten te voorkomen. Ramen werden week eerder dan gepland geleverd, ook weer netjes over gebeld door transporteur. Ramen zien er bijzonder netjes uit. Model 12 met ronde toog was eigenlijk te smal, maar zag er desondanks prima uit. Enige verbeterpuntje is dat witte ramen met witte rubber afdichting leverbaar zouden moeten zijn, want het zwart blijft zichtbaar.

  • Aanbevelen? Ja
3

Blijft bij Dhl in soteercentrum hangen.

Theoretisch was het pakket bestemd om op dinsdag 22 september bezorgd te worden. Bestelling op de 20ste geplaatst. Helaas staat het pakket al 3 dagen op het sorteercentrum. Mijn ervaring is dan ook dubbel. Ja, tobwebshop heeft mooie producten en prijzen. De afhandeling door de bezorgers is daar in tegen laks te noemen. Hier kan de webshop dus nog extra punten scoren als hier betere afspraken worden gemaakt. Over de producten en de webshop kan ik dus nog geen oordeel geven. Misschien een wordt vervolgt?? Molenaar.

  • Aanbevelen? Ja
3

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Bestelling zal vandaag geleverd worden . Niks ontvangen ?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Uw bestelling is bij ons op vrijdag ontvangen en direct door ons verstuurd via PostNL. Vanwege het weekend is uw bestelling op dinsdag bij u afgeleverd. Wij hebben helaas geen invloed op de bezorging van PostNL. Desondanks is uw order toch nog binnen onze vermelde levertermijn bij u afgeleverd. Wij kunnen ons daarom ook niet vinden in uw review.

10

Snel, vakkundig en goed.

Doet zijn naam eer aan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice!

Speciale klemmetjes voor raamhorren besteld. Deskundigen advies en vriendelijk geholpen. Pakket ook netjes op afgesproken tijdstip geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Helaas nog niks ontvangen

Had gevraagd om levering voor het weekend en daar geen antwoord op gehad. Pakje is al een paar dagen onderweg maar nog steeds niet aangekomen. Dat is jammer want heb had dit weekend vrijgehouden voor de trap renovatie

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel interessant rolluik

Ik ben zeer tevreden van Jeroen van topwebshop, een vriendelijke kerel die steeds vlot bereikbaar is. Het rolluik met solar panel kun je vlot zelf plaatsen, bij mij was het plaatsing in de dag van het raam en dat verliep probleemloos. Na het installeren merkte ik pas een groot minpunt op aan het rolluik, ik heb een rolluik van juist geen 3m en de onderste afdekplaat hangt meer dan 2 CM door in de midden. Blijkbaar hebben ze daar geen oplossing voor maar ik vond dat dit toch gemeld mocht worden bij de bestelling. Ik heb bij winsol vernomen dat dit daar niet zo is. Als men mij daarvoor had gewaarschuwd ging ik een rolluik in 2 delen nemen. Ondanks dit wil ik hen toch aanraden maar dan voor kleinere rolluiken. Mijn rolluik werkt anders perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer, zeer snelle levering

Website is overzichtelijk en daardoor gemakkelijk om in te vullen. Prettig om telefonisch contact op te nemen ingeval je toch niet helemaal zeker bent. Levering snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service!

Vanwege de bouwvak konden de ramen niet geleverd binnen de termijn welke vermeld stond op de website. Wellicht een idee om dit duidelijker aan te geven op de website. Na het bellen van de klantenservice hierover werd dit erg netjes afgehandeld en werden de ramen binnen 2 dagen alsnog geleverd. Prima service en mooie voorzetramen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Trap heeft een luxe uitstraling

We hadden de trap binnen 1 dag klaar. We hadden gekozen voor de antraciet kleur. Heel goed te doen dit door de makkelijke gebruiksaanwijzing die je stap voor stap de weg wijst. Onze kapsalon is op de bovenverdieping en de klanten die de trap voor het eerst zien zijn heel erg enthousiast. Het is niet te zien dat dit door een onszelf gemaakt is zijn hun opmerkingen! Het lijkt heel professioneel.. Ik kan t iedereen aanbevelen! We hadden meer dan genoeg in de trapbox dus zuinig hoef je er niet mee te zijn! Fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering en mooi product

Supersnelle levering en mooi product

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf!!

Weer geweldig geholpen! Service op topniveau..

  • Aanbevelen? Ja
8

Top geholpen

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super,netjes,volgens wens en heel snel

Directe beantwoording van ons verzoek, snel afspraak gemaakt en super levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

de levering was super snel, deze week aan de trap beginnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed vakwerk

Ik zocht een oplossing voor tocht ivm schuifdeuren binnenshuis. Het gedeelte op het noorden waar ik niet stook wilde ik scheiden van het gedeelte van mijn huis op het zuiden waar ik wel stook en waar ik dus de warmte wil vasthouden. Met de voorzetramen heb ik een prima oplossing geadviseerd door Nico Pover. Mocht ik weer een voorzetraam willen dan zal ik hem weer benaderen. Transparante en nette dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
7

Wordt opgelost: zonwering hangt door en is acheef

Eigenaar Jeroen heeft contact opgenomen aan de hand van de vorige review. Heeft ter plekken bekeken wat het probleem is en de vorige ervaring met het bedrijf is uitgesproken. Oplossing: Er wordt binnen een paar weken een oplossing aangeboden/gerealiseerd. Jeroen (eigenaar) heeft het vertrouwen weer aan mij terug gegeven en de communicatie/afhandeling verloopt verder via hem.

  • Aanbevelen? Ja
4

Zonwering hangt door en is scheef

Bestellen en leveren is prima Na een half jaar begon de zonwering door te zakken aan één kant. Dit een paar keer moeten melden voordat er actie ondernomen werd. Eindelijk kwam er iemand kijken. Bij gesteld. Echter nu na een paar keer de zonnescherm open en dicht gedaan te hebben hangt het weer door. Weer gebeld. Zou terug gebeld worden en er zou met Jeroen overlegd worden. Hoor niets. Ook op email geen reactie. Jammer, had toch meer van de firma Pover verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
9

Snelle levering.....goede service!

Snel antwoord op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld!

Ingeven order was erg eenvoudig, afhandeling was echt perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Prima bedrijf, duidelijke website, snelle levering. Producten keurig verpakt en keurig een uur van te voren gebeld. Kan het een ieder aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd