Mijn tweede order bij deze webshop, correcte afhandeling, en een vriendelijke benadering.

Ben heel tevreden en super blij met de geleverde spullen en fijn contact Groet Gury Mansvelt.

Geweldig bedrijf.

Na mijn telefoontje, al snel huisbezoek voor het opmeten en stalen van het doek te bekijken. Offertes volgden snel na dit bezoek. Na mijn bestelling, gemonteerd binnen de afgesproken levertijd. Montage verliep perfect. Ik ben blij met het resultaat.

Uitstekende service.

Prima webshop, goede afspraken en op tijd geleverd.

Blij met geleverde knevels

Na lang zoeken bij deze webshop de benodigde knevels voor mijn dubbele ramen gevonden. Prima prijs/kwaliteit (behalve dan de verzendkosten).

Super service en kwaliteit producten!

Het bestellen van de trapbox ging erg makkelijk, Jeroen reageerde snel en behulpzaam op wat vragen. De producten zijn van goede kwaliteit en ook de handleiding was makkelijk te volgen. Ik heb genoten van het opknappen van mijn twee trappen en ben super blij met het prachtige eindresultaat. Echt een aanbeveler, en volgens mij ook goed te doen als je zelf niet de beste klusser bent.

Mooi en goed geproduceerd product, keurig schoon en goed ingepakt geleverd door een hele vriendelijke chauffeur, complimenten. M. Bakker

goede service

Prima communicatie en snelle levering

Gewoon goed

Gewoon goed

jn ervarigoed.

Ik heb een goede ervaring, werd goed geholpen. Het is zeker een aanrader voor andere partijen. PS het raam wat we geleverd hebben gekregen moet nog wel geplaatst worden.

Een kleuren staal besteld. Deze kan zo weer retour, dan krijg je statiegeld weer terug.

Erg blij met de ramen en de kwaliteit

Zover zijn ze na gekomen wat er verteld werd op de site

Ik heb een kleurenwaaier besteld, deze ontvangen. Ziet er goed uit en netjes, nu nadenken wat we willen doen met de trap.

Op woensdag besteld en vrijdag binnen.

Het voorzetraam was keurig verpakt zodat het niet beschadigd kon raken.

Een aanrader!

De kwaliteit/prijsverhouding van het product is heel goed. De levertijd is relatief kort (circa 3 weken). Ik heb nu 3X ramen besteld, steeds was de levering stipt, alles klopt, alles conform afspraak. Vriendelijke en hupvaardige chauffeur.

De Topwebshop is top.

Een goed bereikbaar bedrijf. Alle producten worden snel geleverd met goede handleiding en alles op maat. Service is prima.

Echt een Topwebshop

Goede prijs kwaliteit, verhouding, goede klantenservice, goed advies en geen probleem wanneer je per ongeluk voorzetramen teveel hebt besteld. Fijn bedrijf, Top.

Keurig geïnformeerd over levertijd

Prima product, en je wordt keurig over de leverdatum en tijd op de hoogte gehouden.

Top bedrijf..door klein probleem met het rolluik..het probleem goed opgelost.Jeroen geeft div tips met montage dis alleen maar lof.Joop

Trapbox - zeker het overwegen waard

Het kleurenwaaier heeft ons bijzonder geholpen om inzicht te krijgen. De materialen zien er goed uit en zijn ook mooi. Voor ons interieur hebben we echter voor een ander materiaal gekozen. Trapbox is zeker het overwegen waard

Helemaal tevreden

De geleverde materialen zijn van een zeer goede kwaliteit. De levering was vlot, op tijd als afgesproken, en een vriendelijke behulpzame chauffeur. De prijs is meer dan redelijk.

Heb vandaag 09-12-2023 de ramen geplaatst en is uitstekend verlopen, maat volgens bestelling. Ook het transport werd keurig verzorgd, telefonisch contact met de chauffeur en keurig op tijd geleverd. Kortom met dit bedrijf kun je gerust zakendoen.. gr Frans

Zeer service gericht

Mooi product, goede voorlichting en goede adviezen. Het door ons bestelde is zeer snel en correct afgeleverd.

Mooi product en prima service!

Super! De keurig verpakte voorzetramen werden vlot bezorgd. Het was een eitje: met knevels heb ik de voorzetramen voor onze oude boerderijraampjes opgehangen. Een prachtig eindresultaat: geen tocht meer en behoud van de charme van de raampjes.

Pampuslaan 15

1382JM Weesp