Uitstekend.

Ramen boven verwachting.

Keurige levering van een goed product

Prima product

Overzichtelijk

Site is overzichtelijk en daardoor makkelijk om zelf een kozijn samen te stellen Ook telefonisch professioneel te woord gestaan na een kritische vraag De levering was volgens afspraak

Alles goed geleverd .netjes verzorgd

Goed geleverd .Mooie voorzetramen .Perfecte levering .

Boven verwachting erg degelijke en mooie ramen.

Voor mij waren deze eerste 2 scharnierende ramen (aan de achterzijde) een probeersel omdat ze aan de binnenzijde geplaatst moesten worden, dus zo genaamde achterzet ramen. Bij het opmeten van de ramen en bij het controleren van de vrije draairuimte, (het kozijn eindigt kort onder het plafond en de gordijnbuis zit gemonteerd op steunen die aan het plafond gemonteerd zitten), kwam ik erachter dat de ramen tegen de gordijnbuis aan zouden gaan draaien. Door in de dagmaat van het kozijn aan de bovenzijde een lat van 55mm breed te monteren, draaien de ramen er nu onderdoor. Inmiddeels heb ik ook de 6 stuks ramen voor de voorzijde besteld!

Uitstekend, bestelling, levering en product

Via de duidelijke uitleg op de site kon ik goed de voorzetramen inmeten. De ramen kwamen ruim een week eerder dan gedacht. Dat was fijn. De levering ging heel netjes, goed contact met transporteur. De voorzetramen zien er mooi uit. Ze zijn zo goed dat je er na plaatsing niets meer van merkt. Wel dat ze werken. Het is veel behaaglijker en de verwarming slaat minder vaak aan. Kortom een top ervaring met leverancier, transporteur en product. Ik kan het iedereen aanbevelen.

top rolluik, top service.

keurig vlot geleverd, goeie kwaliteit en vriendelijk geholpen met vragen.

Goed en snel geregeld

Goed en snel

topkwaliteit

keurig product en redelijk snel geleverd helaas geen melding op de bezorgdag dat er geleverd gaat worden

Meer dan prima

Goed telefonisch bereikbaar, op problemen met het verzendbedrijf wordt meteen adequaat gereageerd. Kortom een klantgericht bedrijf waarbij de klant serieus genomen wordt.

Vlot geleverd maar te hoge transportkosten

Het bestelde product is een brievenbus levering waarvoor 9,95 moet worden betaald. PostNL rekent hier 4,15 voor, als particulier. Ruim 5 euro extra berekenen is buiten proportie.

Geweldige service.

Gebeld, kwam dezelfde dag en alles perfect afgehandeld.

Een webshop waardig

Snel en heldere communicatie

Super tevreden

Heel goed product en perfect geleverd. Duidelijke gebruiksaanwijzing

Maatwerk met veel extra's! Subliem!

Mensen, mensen wat hebben de mannen van De Boer Vastgoed Verduurzaming een subliem werk geleverd! Er was bij de aanvang niets te veel gezegd over hun geleverde kwaliteit van hun voorzetramen. In ons voorgesprek, bij het inmeten is dan ook heel veel tijd stoken in de soort ramen en raamdelen, kleur en deelbaarheid van de ramen zodat er geen body builder aan te pas hoeft te komen om de ramen te kunnen ‘openen’ om schoon te maken of te ventileren! De voorzetramen werden dan ook op het afgesproken tijdstip: geleverd en geplaatst in de uitvoering zoals precies was afgesproken. Hiernaast zijn de mannen graag van dienst om als er ‘bouwtechnisch’ iets aan de bestaande situatie verbeterd kan worden om daarbij advies te kunnen geven, als het nu gaat om een goede tochtstrip of een speciale deurstop. Kortom: hulde voor deze enthousiaste vakkundige mannen.

Snelle levering en uitstekende service

Bij een vraag aan topwebshop wordt je zeer snel terug gebeld. Daar zouden andere webshops een voorbeeld aan kunnen nemen.

Uitstekende aftersales

Snel geleverd, Één zakje was zwart ipv antraciet. Direct gratis nagestuurd.

product geleverd, klein gebrekje maar we worden prima geholpen door Jeroen.

Prima en netjes geholpen door Jeroen na een klein gebrekje, onderdeel wordt opgestuurd, vol vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat komen.

Direct antwoord op je vragen, tevreden over geleverde producten.

prima. Op tijd het juiste product geleverd

Ik kon aangeven wanneer ik het product wilde ontvangen. Helaas was het niet mogelijk om een andere werkdag te kiezen dan de dinsdag. Verder werd ik goed op de hoogte gehouden en heb ik het product conform afspraak gekregen.

Perfect product!!!!!!!

Enige tijd geleden een rolluik met verstelbare lamellen besteld, perfect telefonisch geholpen door Jeroen omdat ik een vraag over de maat had. Hij gaf ook gelijk een goeie tip ivm de breedte maat... Rolluik is inmiddels geleverd en gemonteerd, wat een mooi product.

Goede service.

Een goede website waar alles duidelijk opstaat. Keurige levering . Kundige chauffeur die weet hoe hij met glas moet omgaan.

Helemaal Top!!

Ik heb goede ervaringen, met name ook in het persoonlijk contact met: Jeroen Pover. Behulpzaam en korte lijnen (direct, duidelijk en klantgericht). Lijkt mij een fijne collega :-)

Makkelijk te bestellen

Makkelijke en overzichtelijk website. Waar alle keuze mogelijkheden opstaan. Redelijk snelle levering. En erg mooi verpakt. Ziet er prima uit. Voor herhaling vatbaar.

Pampuslaan 15

1382JM Weesp