topkwaliteit

keurig product en redelijk snel geleverd helaas geen melding op de bezorgdag dat er geleverd gaat worden

Meer dan prima

Goed telefonisch bereikbaar, op problemen met het verzendbedrijf wordt meteen adequaat gereageerd. Kortom een klantgericht bedrijf waarbij de klant serieus genomen wordt.

Vlot geleverd maar te hoge transportkosten

Het bestelde product is een brievenbus levering waarvoor 9,95 moet worden betaald. PostNL rekent hier 4,15 voor, als particulier. Ruim 5 euro extra berekenen is buiten proportie.

Geweldige service.

Gebeld, kwam dezelfde dag en alles perfect afgehandeld.

Een webshop waardig

Snel en heldere communicatie

Super tevreden

Heel goed product en perfect geleverd. Duidelijke gebruiksaanwijzing

Maatwerk met veel extra's! Subliem!

Mensen, mensen wat hebben de mannen van De Boer Vastgoed Verduurzaming een subliem werk geleverd! Er was bij de aanvang niets te veel gezegd over hun geleverde kwaliteit van hun voorzetramen. In ons voorgesprek, bij het inmeten is dan ook heel veel tijd stoken in de soort ramen en raamdelen, kleur en deelbaarheid van de ramen zodat er geen body builder aan te pas hoeft te komen om de ramen te kunnen ‘openen’ om schoon te maken of te ventileren! De voorzetramen werden dan ook op het afgesproken tijdstip: geleverd en geplaatst in de uitvoering zoals precies was afgesproken. Hiernaast zijn de mannen graag van dienst om als er ‘bouwtechnisch’ iets aan de bestaande situatie verbeterd kan worden om daarbij advies te kunnen geven, als het nu gaat om een goede tochtstrip of een speciale deurstop. Kortom: hulde voor deze enthousiaste vakkundige mannen.

Snelle levering en uitstekende service

Bij een vraag aan topwebshop wordt je zeer snel terug gebeld. Daar zouden andere webshops een voorbeeld aan kunnen nemen.

Uitstekende aftersales

Snel geleverd, Één zakje was zwart ipv antraciet. Direct gratis nagestuurd.

product geleverd, klein gebrekje maar we worden prima geholpen door Jeroen.

Prima en netjes geholpen door Jeroen na een klein gebrekje, onderdeel wordt opgestuurd, vol vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat komen.

Direct antwoord op je vragen, tevreden over geleverde producten.

prima. Op tijd het juiste product geleverd

Ik kon aangeven wanneer ik het product wilde ontvangen. Helaas was het niet mogelijk om een andere werkdag te kiezen dan de dinsdag. Verder werd ik goed op de hoogte gehouden en heb ik het product conform afspraak gekregen.

Perfect product!!!!!!!

Enige tijd geleden een rolluik met verstelbare lamellen besteld, perfect telefonisch geholpen door Jeroen omdat ik een vraag over de maat had. Hij gaf ook gelijk een goeie tip ivm de breedte maat... Rolluik is inmiddels geleverd en gemonteerd, wat een mooi product.

Goede service.

Een goede website waar alles duidelijk opstaat. Keurige levering . Kundige chauffeur die weet hoe hij met glas moet omgaan.

Helemaal Top!!

Ik heb goede ervaringen, met name ook in het persoonlijk contact met: Jeroen Pover. Behulpzaam en korte lijnen (direct, duidelijk en klantgericht). Lijkt mij een fijne collega :-)

Makkelijk te bestellen

Makkelijke en overzichtelijk website. Waar alle keuze mogelijkheden opstaan. Redelijk snelle levering. En erg mooi verpakt. Ziet er prima uit. Voor herhaling vatbaar.

Bestellen een beetje ingewikkeld. Hulp kwam

levering op tijd en kwaliteit

TOPprodukt

Prima product!

Het is goed zelf uit te voeren en de trap ziet er prachtig uit. En het is beter betaalbaar dan een volledige traprenovatie met laminaat.

Mooie kwaliteit voorzetraam.

Zie boven. Niets aan toe te voegen.

Een prettige ervaring

Jeroen is altijd de rust hemzelf. Neemt de tijd voor je en geeft altijd goed advies. Dit keer raamhoren besteld bij topwebshop. Jeroen bedankt en tot de volgende keer!

Prima levering, alles was op maat gemaakt en het paste perfect. Enige min puntje te weinig schroeven. Gr

Inderdaad een Topbedrijf

Goede ervaringen met geleverde voorzetramen. Mooi product, netjes afgewerkt en volgens afspraak geleverd. Ben hier erg tevreden over.

Voor de tweede keer top geholpen.

Zoals ik al zei ben ik voor de tweede keer uitstekend geholpen. We hebben een voorzet raam besteld en die is weer perfect. Netjes ingepakt goede kwaliteit en op tijd.

Van bestellen tot aflevering 5 sterren!

Zeer overzichtelijke bestelmogelijkheid op de website. Aflevering stipt op de afgesproken datum. Alles compleet en zelfs wat schroeven extra (!). Zo hoort het,