Uitstekende aftersales

Snel geleverd, Één zakje was zwart ipv antraciet. Direct gratis nagestuurd.

product geleverd, klein gebrekje maar we worden prima geholpen door Jeroen.

Prima en netjes geholpen door Jeroen na een klein gebrekje, onderdeel wordt opgestuurd, vol vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat komen.

Direct antwoord op je vragen, tevreden over geleverde producten.

prima. Op tijd het juiste product geleverd

Ik kon aangeven wanneer ik het product wilde ontvangen. Helaas was het niet mogelijk om een andere werkdag te kiezen dan de dinsdag. Verder werd ik goed op de hoogte gehouden en heb ik het product conform afspraak gekregen.

Perfect product!!!!!!!

Enige tijd geleden een rolluik met verstelbare lamellen besteld, perfect telefonisch geholpen door Jeroen omdat ik een vraag over de maat had. Hij gaf ook gelijk een goeie tip ivm de breedte maat... Rolluik is inmiddels geleverd en gemonteerd, wat een mooi product.

Goede service.

Een goede website waar alles duidelijk opstaat. Keurige levering . Kundige chauffeur die weet hoe hij met glas moet omgaan.

Helemaal Top!!

Ik heb goede ervaringen, met name ook in het persoonlijk contact met: Jeroen Pover. Behulpzaam en korte lijnen (direct, duidelijk en klantgericht). Lijkt mij een fijne collega :-)

Makkelijk te bestellen

Makkelijke en overzichtelijk website. Waar alle keuze mogelijkheden opstaan. Redelijk snelle levering. En erg mooi verpakt. Ziet er prima uit. Voor herhaling vatbaar.

Bestellen een beetje ingewikkeld. Hulp kwam

levering op tijd en kwaliteit

TOPprodukt

Prima product!

Het is goed zelf uit te voeren en de trap ziet er prachtig uit. En het is beter betaalbaar dan een volledige traprenovatie met laminaat.

Mooie kwaliteit voorzetraam.

Zie boven. Niets aan toe te voegen.

Een prettige ervaring

Jeroen is altijd de rust hemzelf. Neemt de tijd voor je en geeft altijd goed advies. Dit keer raamhoren besteld bij topwebshop. Jeroen bedankt en tot de volgende keer!

Prima levering, alles was op maat gemaakt en het paste perfect. Enige min puntje te weinig schroeven. Gr

Inderdaad een Topbedrijf

Goede ervaringen met geleverde voorzetramen. Mooi product, netjes afgewerkt en volgens afspraak geleverd. Ben hier erg tevreden over.

Voor de tweede keer top geholpen.

Zoals ik al zei ben ik voor de tweede keer uitstekend geholpen. We hebben een voorzet raam besteld en die is weer perfect. Netjes ingepakt goede kwaliteit en op tijd.

Van bestellen tot aflevering 5 sterren!

Zeer overzichtelijke bestelmogelijkheid op de website. Aflevering stipt op de afgesproken datum. Alles compleet en zelfs wat schroeven extra (!). Zo hoort het,

Gewoon goed zoals verwacht

Vriendelijke bezorger. Ben zeer tevreden met mijn voorzetramen

Zeer tevreden!

Correcte en snelle informatie over voortgang, levering en opties voor bezorging.

Goed en net raam

De voorgeboorde schroefgaten gaan door het afdichtingrubber jammer

Mooie solar rolluiken van hoge kwaliteit

De rolluiken zien er prachtig uit! En ze zijn van zeer hoge kwaliteit! Installatie is echt heel eenvoudig. Goede bescherming tegen inbraak. Professionele service. De beste winkel.

Alles op tijd en volgens afspraak

Goed materiaal,prima volgens bestelling geleverd.

Duidelijke website. Goede en snelle opvolging via mail en whatsapp. Goed materiaal op tijd volgens afspraak geleverd. Enig nadeel is de relatief lange levertijd.

Mooie en goede voorzetramen; perfect afgeleverd

Afgelopen weekend de 9 geleverde voorzetramen geplaatst. Da’s allemaal goed gelukt en het verschil is zeer merkbaar (de warmte blijft beter binnen en geen beslagen ramen meer). De kwaliteit van de voorzetramen is hoog en de afwerking heel netjes (netter dan op de foto’s van de shop! (tipje?). Daarnaast een klein prettig detail: er worden meer schroeven meegeleverd en dat is -hoewel niet nodig gehad- natuurlijk altijd prettig. Tot slot de aflevering: net voor aflevering ontving ik een telefoontje van de chauffeur, zodat ik op tijd thuis was om te helpen met lossen en de ramen in ontvangst te nemen. Het volgende setje voorzetramen ga ik binnenkort weer bestellen bij de Topwebshop!

Mooi kwalitatief product!

Aluminium gespoten voorzetraam besteld en volgens afspraak afgeleverd. Mooi kwalitatief en hoogstaand product!

Pampuslaan 15

1382JM Weesp