Gewoon goed zoals verwacht

Vriendelijke bezorger. Ben zeer tevreden met mijn voorzetramen

Zeer tevreden!

Correcte en snelle informatie over voortgang, levering en opties voor bezorging.

Goed en net raam

De voorgeboorde schroefgaten gaan door het afdichtingrubber jammer

Mooie solar rolluiken van hoge kwaliteit

De rolluiken zien er prachtig uit! En ze zijn van zeer hoge kwaliteit! Installatie is echt heel eenvoudig. Goede bescherming tegen inbraak. Professionele service. De beste winkel.

Alles op tijd en volgens afspraak

Goed materiaal,prima volgens bestelling geleverd.

Duidelijke website. Goede en snelle opvolging via mail en whatsapp. Goed materiaal op tijd volgens afspraak geleverd. Enig nadeel is de relatief lange levertijd.

Mooie en goede voorzetramen; perfect afgeleverd

Afgelopen weekend de 9 geleverde voorzetramen geplaatst. Da’s allemaal goed gelukt en het verschil is zeer merkbaar (de warmte blijft beter binnen en geen beslagen ramen meer). De kwaliteit van de voorzetramen is hoog en de afwerking heel netjes (netter dan op de foto’s van de shop! (tipje?). Daarnaast een klein prettig detail: er worden meer schroeven meegeleverd en dat is -hoewel niet nodig gehad- natuurlijk altijd prettig. Tot slot de aflevering: net voor aflevering ontving ik een telefoontje van de chauffeur, zodat ik op tijd thuis was om te helpen met lossen en de ramen in ontvangst te nemen. Het volgende setje voorzetramen ga ik binnenkort weer bestellen bij de Topwebshop!

Mooi kwalitatief product!

Aluminium gespoten voorzetraam besteld en volgens afspraak afgeleverd. Mooi kwalitatief en hoogstaand product!

perfect als altijd.

Mijn hele huis met voorzetramen nu. Prachtige kwaliteit en service.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit raam, omlijsting, schanieren en voldoende schroen en knevels. Alleen het raamrubber lijkt te kort, wipt eruit in de hoeken. Levering duurde 6 tot 7 weken na bestelling. Waarschijnlijk ivm kerstvakantie. Ik vind het zelf best wel lang.

In 1 woord TOP!

Makkelijke website, duidelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. Je wordt ook goed geïnformeerd door de vervoerder.

Aanbevelenswaardig

Prima kwaliteit.

Maakt naam waar!

8 voorzetramen besteld voor rijksmonument. Eenvoudig maatvoering en specificatie volgens handige inmeet instructie, invoeren in de applicatie. Duidelijke uitleg. Bestelling, levering en transporteur, communicatie zijn top. Mooie ramen, mooi afgewerkt, degelijk!

Topwebshop maakt zijn naam waar !

Heb een keer telefonisch kontakt gehad. Heb ik als zeer prettig ervaren. Er wordt echt meegedacht. Heb mijn buurman jullie aanbevolen en h egt inmiddels ook voorzetramen laten plaatsen. Hij is zeer tevreden.

Service van a-tot -z goed geregeld duidelijk en correct

Prima voorzetraam en snelle bezorging!

Gemakkelijke, overzichtelijke website en prima voorzetraam!!

Correct volgens afspraak

Product was prima, en ook de levertijd conform afspraak

Makkelijk besteld goed advies via de chat

Id3 solar besteld met kantelbare lamellen duidelijke uitleg op de site en via de chat kon ik nog vragen wat ik niet terug kon vinden. Snelle respons en vriendelijk ,enige minpunt was dat de vervoerder ineens voor de deur stond zonder afspraakbevestiging met als gevolg dat wij dus niet thuis waren en het pakket in de tuin werd gelegd .

Heel duidelijk

Fijn en snel geholpen

Wel jammer dat er een klein sterretje in het glas zit. Is overigens nog wel aanvaardbaar. Verder is de afwerking en de levering is perfect. Goede kwaliteit.

super service

Er werd opgemeten en goedecadviezen gegeven. Vooral bij de keuken. Geen zonwering aan binnenkant mw. Daar komen spetters van de kraan op. Advies: kantelbaar rolluik op zonne-energie aan de buitenkant, GEWELDIG, wij zijn er heel blij mee. Plisse gordijnen in de woonkamer, slaapkamer en hordeur en losse horre. Alles op tijd en netjes gemonteerd. Wij wilden het niet zelf monteren. Grote klasse Jeroen Pover van Top Webshop

Super mooi rolluik en fijn geholpen

Rolluik met kantelbare lamellen gekocht. Werkt super , makkelijk te installeren, fijn contact ! Aanrader!

Snelle service voor een compleet pakket

Mooi compleet pakket, binnen 2 dagen thuis ontvangen. Duidelijke gebruikshandleiding.

Goed feedback over levering

A

Verticaal schuivende ramen voor Rijksmonument.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: Dit is het enige bedrijf dat ik heb kunnen vinden die verticaal schuivende voorzetramen in hun assortiment hebben. Jammer en onbegrijpelijk dat je hier geen "verduurzamingssubsidie" voor kan krijgen maar dat ligt natuurlijk niet aan dit bedrijf maar aan de stompzinnige regels van de overheid (alleen hr + en hr ++ glas komen in aanmerking). Met hr glas in de oude kozijnen (als dat überhaupt kan en bovendien erg duur) ben je de vervelende tocht door de kieren van de oude ramen nog steeds niet kwijt maar met de "Topvoorzetramen" ben je alle tocht kwijt en creëer je bovendien tussen oud en nieuw raam een laag stilstaande en isolerende lucht, om gas te besparen dus een veel betere oplossing, de overheid moet echt zijn huiswerk nog eens overdoen !!! Opmeten, bestellen en monteren verloopt soepel, professioneel en vakkundig. Om het esthetisch aan de binnenkant helemaal mooi te krijgen moet je na het monteren door een timmerman een lijst om het raam laten plaatsen, dat komt omdat deze ramen 100% haaks geleverd en gemonteerd worden (anders schuiven ze immers niet goed). Met andere woorden er ontstaat een kier tussen de honderden jaren oude raamkozijnen en het nieuw geplaatste 100% haakse aluminium frame, die kier moet je dus met een kraallijst zien af te dekken. Mijn deur staat open voor mensen die het resultaat willen bekijken. Bedankt Topvoorzetramen. Met vriendelijke groet, Peter