Goed feedback over levering

A

Verticaal schuivende ramen voor Rijksmonument.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: Dit is het enige bedrijf dat ik heb kunnen vinden die verticaal schuivende voorzetramen in hun assortiment hebben. Jammer en onbegrijpelijk dat je hier geen "verduurzamingssubsidie" voor kan krijgen maar dat ligt natuurlijk niet aan dit bedrijf maar aan de stompzinnige regels van de overheid (alleen hr + en hr ++ glas komen in aanmerking). Met hr glas in de oude kozijnen (als dat überhaupt kan en bovendien erg duur) ben je de vervelende tocht door de kieren van de oude ramen nog steeds niet kwijt maar met de "Topvoorzetramen" ben je alle tocht kwijt en creëer je bovendien tussen oud en nieuw raam een laag stilstaande en isolerende lucht, om gas te besparen dus een veel betere oplossing, de overheid moet echt zijn huiswerk nog eens overdoen !!! Opmeten, bestellen en monteren verloopt soepel, professioneel en vakkundig. Om het esthetisch aan de binnenkant helemaal mooi te krijgen moet je na het monteren door een timmerman een lijst om het raam laten plaatsen, dat komt omdat deze ramen 100% haaks geleverd en gemonteerd worden (anders schuiven ze immers niet goed). Met andere woorden er ontstaat een kier tussen de honderden jaren oude raamkozijnen en het nieuw geplaatste 100% haakse aluminium frame, die kier moet je dus met een kraallijst zien af te dekken. Mijn deur staat open voor mensen die het resultaat willen bekijken. Bedankt Topvoorzetramen. Met vriendelijke groet, Peter

Vakmanschap!

Maatwerk voorzetramen gemaakt voor de glas en loodramen in ons jaren 30 woonhuis. Er is creatief meegedacht over ventilatie en de voorzetramen bieden goede isolatie, maar doen geen afbreuk aan de originaliteit en schoonheid van de glas en lood ramen. Het resultaat is, behalve praktisch dus ook erg mooi geworden, de voorzetramen vallen nauwelijks op.

Smallworx: passie en precisie

Aart Kistemaker van Smallworx heeft de voorzetramen bij ons geplaatst. Geheel maatwerk. Aart werkt zeer precies en levert topkwaliteit.

Uitstekend, snel en vakbekwaam

Ziet er geweldig de Splendid Pliss verduisterend. Uiteraard meteen in gebruik genomen met dit zonnige weer. Het gegeven advies komt overeen met de werkelijkheid. Zeer vakkundig en snel geplaatst. Wij zijn er heel erg blij mee.

Glashelder en keurig aangepakt en afgewerkt

Goede afhandeling en aardige en vakbekwame medewerkers

Top service en levering

Zeer goede ervaring met dit bedrijf zowel als bij de mailing ,opmeting levering en plaatsing.

Goed netjes afgeleverd

Het is wat we ervan verwachten echt heel mooi Er zat alleen geen bevestiging materiaal bij

Geweldige service

Een jaar geleden 4 rolluiken van het merk Bubbendorf op zonnenenegie besteld bij Jeroen van topwebshop. Zeer fijne kerel om zaken mee te doen. Komt professioneel over en staat voor zijn vak. Kwam persoonlijk zelf destijds de kozijnen inmeten en kwam een aantal weken later ze zelf ook bij ons ophangen. Rolluiken zijn werkelijk waar top. Bijgeleverde afstandsbediening werkt prima alleen ik heb er een wifi module bij besteld waarmee elk rolluik met telefoon te bedienen is (zeer handig). Kortom een blije klant! Julien

Dit bedrijf doet echt wat het beloofd

De naam zegt wat het doet: TOP!

Met een monumentaal pand heb je weinig mogelijkheden om te isoleren. Verduurzamen dus. Van begin tot eind hebben ze precies geleverd wat ze beloofd hadden. Vriendelijk, Vakkundig en Volgens afspraak. En het resultaat is ook nog eens boven verwachting. Top dus.

Leveren en plaatsen 6 voorzetramen in monumentaal pand

Precies uitgemeten, besteld en geplaatst in een woning uit de 19e eeuw. Al deze ramen zijn iets verschillend. Dat gaf bij het plaatsen geen probleem. Plaatsing gebeurde zeer zorgvuldig en in een hoog tempo. Klein minpuntje. De termijn tussen bestelling en plaatsing was een kleine maand groter dan afgesproken.

Erg servicegericht en goed meegedacht

Nadat er eerst iets mis was gegaan met de afmetingen van het voorzetraam kregen wij, zonder extra kosten, het nieuwe raam afgeleverd. Eenvoudig zelf te bevestigen. Fantastische service en heel vriendelijke medewerkers die goed hebben meegedacht. Top!

Aanrader voor achterzetramen bij woonhuis-monumenten

Komen vooraf ter plekke de situatie bekijken, opmeten en meedenken. Samen slimme budgetvriendelijke oplossing bedacht voor schuiframen die moeten blijven functioneren. Vlotte levering en montage. Ramen van prima kwaliteit, Nederlands product. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk.

Goede service en nazorg

Goed advies en levering. Het hele huis voorzien van horren op maat. Ook in de nazorg goede service. Zeker een aanbeveling om met Topwebshop te werken.

Vakkundig en klantgericht

Het resultaat is erg mooi geworden. De voorzetramen vallen niet op en verstoren daarom de monumentale uitstraling van mijn woning helemaal niet. Er werd goed meegedacht met mijn wensen.

Top kwaliteit en perfecte service!

Direct antwoord en opvolging volgens afspraak. Snelle levering en goede kwaliteit. René een super aardige en kundige vakman. Kortom, ik zou iedereen topvoorzetramen.nl aanbevelen!

Goede producten, houdt zich prima aan onze afspraken. De prijzen die hij rekent zijn concurrerend. Vaak is hij de goedkoopste. Goede vakkundige adviezen. En bovendien een prima persoonlijk contact.

Naam doet eer aan! TOP

Top webshop! Duidelijk en overzichtelijke webshop! En de klantenservice is hellemaal fijn, super snelle reacties terug en meedenkend!

Subliem

Prachtige binnenvoorzetramen. Behulpzame en kundige mensen!!

Super! Heel erg vriendelijk en behulpzaam!

Top service!

Knikarmscherm mooier dan verwacht en keurig geïnstalleerd.

Niets op aan te merken.

Geen 8 , maar 6 weken levertijd. Wat een positieve verrassing. Mooi spul ook nog.

Keurig net bedrijf die staan voor kwaliteit en ook weten wat service leveren is.

Goed serieus bedrijf waar je van op aan kunt, die uitstekende kwaliteit en een goede service levert.

Service is geen loze kreet maar credo.

Goed geïnformeerd, producten netjes geleverd. Vakkundig en netjes geïnstalleerd, opgeruimd en uitleg gegeven omtrent bediening. Jeroen ( eigenaar) installeert, doet alles zelf maar bovenal een fijne en eerlijk persoon.

Pampuslaan 15 1382JM Weesp

0294 712 084 / 06 4694 5833