Service is geen loze kreet maar credo.

Goed geïnformeerd, producten netjes geleverd. Vakkundig en netjes geïnstalleerd, opgeruimd en uitleg gegeven omtrent bediening. Jeroen ( eigenaar) installeert, doet alles zelf maar bovenal een fijne en eerlijk persoon.

Erg tevreden

4 voorzetramen laten plaatsen om een kozijn van ca. 3x3m te isoleren. 3 ramen zijn aan de buitenkant geplaatst, 1 binnen. Erg tevreden met de oplossing op maat. Netjes afgewerkt ook.

Uitstekend geholpen

Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen

Raamdecoratie, horren en zonnescherm besteld en laten monteren. Alles netjes gemonteerd. Erg blij mee! We zijn zeer tevreden over de service van Topwebshop.

Alles gewoon volgens afspraak besteld en geleverd. We hadden nog wat vragen over het product en die werden netjes beantwoord.

Makkelijke site, goede (telefonische) advies

Makkelijk te bestellen via site, duidelijke en goede service en advies(telefonisch) Mooie kwaliteit rolluik. Giede gebruiksaanwijzing erbij, makkelijk te monteren en installeren. Wij zijn erg tevreden.

Zeer goede kwaliteit en service

Zeer goede en overzichtelijke website, en komen de levering ook netjes en concreet na ,binnen de gestelde levering periode.

Snel, strak en stevig

Perfecte levering, stevig solide en goede kwaliteit. Een aanrader. Zowel plissé als horren

Zelf met wat hulp van topwebshop de maat gemeten. Rolluiken veel eerder binnen dan verwacht en supermakkelijk te installeren. Heel blij met onze rolluiken! Met recht TOP webshop!

Snel verstuurd.

Top, topwebshop.

Voordat ik de rolluiken bestelde kon ik al met al mijn vragen terecht. Ze hebben zelfs oo afstand geholpen met inmeten door aan te geven waar je op moet letten en war eventueel opties waren voor onze specifieke situatie. En ook na montage staan ze nog steeds klaar om vragen te beantwoorden en mee te denken.

Zoals het woord het zelf zegt > TOP!!!

Levering zoals vooraf bepaald, zeer goed verpakt en correct afgeleverd. Goede communicatie wanneer je een vraag stelt > onmiddellijke duidelijk antwoord gekregen.

Met de trapbox een trap vernieuwd.

Prima produkt, nieuwe trap voor weing geld en klaar in een dag

Uitstekend product en fijne service!

De levertijd op de rolluiken was zoals van tevoren aangegeven. Het maken van een afspraak voor de montage was zeer vlot. Dit ondanks de reisafstand naar ons dorp (!) Al met al kan ben ik met zowel de rolluiken als service zeer tevreden. Merci Topwebshop!

Prima werk beschrijving erbij geleverd. Alle hulpmiddelen meegeleverd.

Topwebshop is top!

Goede service en advies. Daardoor ook een goed resultaat.

Prima product en service

Voor de tweede keer voorzetramen gekocht en laten plaatsen. Prima product en service. Snelle plaatsing en alles volgens afspraak.

Ben zeer tevreden met dit bedrijf, zeer snelle levering en goed bereikbaar. Ook voor vragen ben ik super geholpen en tips gekregen. In 1 woord TOP.!!!

Na besteld te hebben gebeld door topwebshop om de maten te verifiëren was de eigenaar zeer vriendelijke man enige punt van verbetering ik heb geen bericht gekregen van bezorging ik was toevallig thuis

Goede snelle levering, alles in één doos

Prachtig product je krijgt wat je ziet en is makkelijk om zelf te doen. Ben erg blij met het eindresultaat.

Het lukte Nico!!

Nico Pover heeft het voor elkaar gekregen om aan bedieningshendeltjes voor Aralco ventilatieroosters te komen. Ik had bij anderen nul op rekwest gekregen maar het lukte hem!! Dit is top!! Hij doet de naam van het bedrijf alle eer aan.

Uitmuntend

Offerte laten maken , goedkeuren, snelle levering en montage

Prima produckt.

Had de waaier binnen enkele dagen binnen, geeft een goed beeld van de kleuren . ga zeker de Trapbox bestellen

Gewoon goed.

Snelle levering.

Snelle reactie via Whatsapp, goed advies, scherpe prijzen

Na info via Whatsapp een Bubendorff rolluik met kantelbare lamellen besteld. Levertijd volgens de site minimaal 8 weken maar na amper 5 weken werd mn rolluik keurig netjes bezorgd. Kortom, zeer tevreden.

Pampuslaan 15

1382JM Weesp