Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Bij een door mij gemaakte fout in mijn adresgegevens, informeerden ze gelijk of het pakket wel goed was aangekomen. Héél attent.

Pluspunten

Snelle levering per PostNL van het correcte product.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Veel wat minder verkrijgbare producten.

- nog steeds geen antwoord op mijn vraag - elke dag minimaal 2x spam mails omdat ik een product nog moet betalen, terwijl ik op antwoord wacht eerst.

Pluspunten

Bestelling snel in huis. Product is top

Pluspunten

Battery de volgende dag binnen Goede service

Graag een telefoon nummer Op de site voor vragen enz

Pluspunten

Snel geleverd!

Pluspunten

Snelle levering. Berichtgeving prima in orde.

Pluspunten

snel en goede afhandeling

Pluspunten

Snelle verzending. Duidelijke instructievideo.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering.

Had 3 iPhone accu’s besteld waarvan 1 verkeerd. Om te kunnen ruilen moest ik allemaal vragen in meerdere emails beantwoorden (ontmoedigings beleid? iig niet klant vriendelijk), waardoor ik uiteindelijk ben afgehaakt. Heb de accu doorverkocht en een nieuwe besteld op een andere site. Deel 2: hierbij reageer ik op uw verzoek mijn beoordeling aan te passen. U schrijft dat u deze vragen stelt om er zeker van te zijn dat de goede batterij terug gestuurd wordt. Is op zich een valide argument, echter waarom verspreid over meerdere emails en zonder deze uitleg? Overigens is mijn iPhone inmiddels op reparatie geweest vanwege een andere klacht. De accu is net aan door de test gekomen met een calaciteit van 85%, wat gelijk staat aan een oude accu. U heeft me kennelijk een A+ kwaliteit verkocht die dat in werkelijkheid niet was. De betreffende winkel had hierin overigens geen commercieel belang omdat hun advies was de accu te houden totdat het echt niet meer kon. Maw hij zit er nog in.

Beste Roderik, Wij stellen die vragen om er zeker van te zijn dat de batterij inderdaad verkeerd besteld is. Zo proberen wij klanten optimaal te helpen.

Pluspunten

supersnelle levering en een goed product. Het plaatsen van de accu was goed te doen.

Pluspunten

Pluspunten

Zeer snelle reactie op vragen.

Maandag besteld , vrijdag pas geleverd...niet de korte levertermiin zoals geschreven...

Pluspunten

heldere website en zeer snelle service

Pluspunten

Zijn zeer klantvriendelijk

Pluspunten

snelle service, pima

2 sterren: slechter dan verwacht

Bestelling niet aangekomen, nochtans juiste adres opgegeven

Pluspunten

Top super snelle levering.

Pluspunten

Goeie levering en afhandeling

Ik vind het alleen jammer dat er geen Nederlandse vertaling er bij zit. Daar ik op mijn leeftijd noooooit geen Engels geleerd heb.

Over Gsmaccushop.nl

Gsmaccushop.nl is gestart uit de frustratie die veel smartphone gebruikers ondervinden bij de batterij van hun smartphone. Elke keer dat de smartphone wordt opgeladen slijt de batterij. Na regelmatig opladen gaat de batterij steeds sneller leeg, valt soms uit of de batterij begeeft het zelfs. De optie is dan om een dure reparatie uit te laten voeren of je telefoon op te sturen voor reparatie. Beide oplossingen duren lang en kosten veel geld. Gsmaccushop.nl biedt daarom de mogelijkheid om voor een fractie van de reparatieprijs een nieuwe batterij voor je Smartphone te kopen met gratis meegeleverd gereedschap waarmee je zelf je batterij kan vervangen.