Zeer snelle levering

Goed product en snelle levering

Goede service. Hoefde niet lang op het bestelde te wachten.

Nooit meer

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Werk aub niet meer samen met post nl En dan deze bevraging…. Ik zal wel berusten in het feit dat ik mijn centen kwijt ben. Bedankt Gsmaccushop !!!!!!!!!

Snel en betrouwbaar

Bestelling snel in huis, tegen een redelijke prijs.

Keurig en snel geregeld.

Keurig en snel geregeld.

volgende dag bestelling in huis

Leuk assortiment met goede producten en snelle levering

Dat heb ik al in één zin gezegd. Tevreden over product en snelle levering.

Snel en correct geleverd.

Snel na bestelling verstuurd en aangekomen. Prettige afhandeling. Prima product.

Gewoon goed

Mooi product voor dat geld.

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Netjes en snel

Het pakketje werd netjes en snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Mij was niet duidelijk dat ik dat zelf niet kon om een accu te vervangen. Dat is toch moeilijk

Makkelijk, snel en betrouwbaar

Duidelijke communicatie. Netjes verpakt.

Snelle bezorging

Mooi kabeltje van Swissten, snel bezorgd in de brievenbus.

Product was niet direct leverbaar maar uitstekend opgelost.

tablethouder besteld, bleek toch niet direct leverbaar. Gsmaccushop nam direct contact op en uiteindelijk heb ik de tablethouder een week later ontvangen. Supergoede houder, magneet werkt goed, maar wel zonder hoesje!

het valt niet te verbeteren

prima en snelle service

Goed en snel

Kwaliteit en prijs goed Netjes en snel verzonden

Top service!

Dit is een top bedrijf die weten wat wat het woord service betekend. Ze leveren snel zeer goede kabels en als er verkeerd wordt geleverd lossen ze dit heel goed op.

Snelle levering. Mooie en goede kabel. Prima klantenservice.

Goede service en levering

Goede service Snelle levering

Goed snel goedkoop kwaliteit

Zeer Tevreden

Snelle Verzending. Product was precies zoals aangegeven.

Prima snelle levering

Kabeltje was snel in huis

Pluspunten

Snelle levering.

Over Gsmaccushop.nl

Op Gsmaccushop vind u een grootste assortiment aan Gsm accessoires voor je Smartphone. Omdat wij gespecialiseerd zijn in accessoires kunnen wij scherpe prijzen aanbieden voor alle typen en merken. Met behulp van ons volledig geautomatiseerde magazijn streven wij ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur leveren. Daarnaast blijven wij investeren om het grootste assortiment Gsm accessoires van Nederland in onze webshop te kunnen blijven aanbieden. Door uw accessoire bij ons aan te schaffen bent u verzekerd van een kwaliteitsproduct met 100% garantie voor een periode van maximaal 6 maanden.