Perfecte snelle service

Duidelijke communicatie

goed advies , bestelling correct en snel .

een goede oplader voor mijn tom tom

Top ervaring

Fijne webshop met ruime keus , snelle levering en hele goede artikelen

Super tevreden en hoge kwaliteit

Binnen 1 dag geleverd en de producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Zeer fijne communicatie

Na onduidelijkheid over de levering contact gezocht met oplaadkabelshop, zij stonden meteen voor mij klaar en boden gepaste oplossingen aan. Zeker een aanrader! Bedankt!

Snelle levering en goed produkt

Dit was mijn eerste besteling bij Oplaadkabelshop.nl. Alleen maar positieve ervaringen gehad.

Goeie service en qualiteit

Post.NL had mijn order niet optijd afgeleverd dat was een min punt van de bezorger.

Prima materiaal, correcte en vlotte levering

powerbank stelt teleur

de powerbank laadt zeeeer langzaam op . Het duurt ook heel lang voor gsm opgeladen is 30000Mah ,dat stelt teleur Heb 11 euro verzendkosten betaald om ze terug te sturen om mijn geld terug te krijgen.Die ben ik kwijt

Glas was te klein

Het geleverde glas voor mijn samsung s22 ultra, paste totaal niet ongeveer 1 cm te smal. Op de doos stond wel het juiste model telefoon. Wel snelle levering

Snelle levering en. Omdoet aan verwachtingen

Voldoet geheel aan verwachtingen

goede eerste indruk

Op tijd geleverd, goed en degelijk verpakt. Eerste indruk een mooi apparaat, wel behoorlijk wat gewicht. Wat gebruik betreft nog niet kunnen testen, maar heb er alle vertrouwen in dat het goed werkt.

Snelle levering!

S’avonds besteld, volgende namiddag al geleverd!

Prettige webshop met goed assortiment en prijs!

Zeer tevreden met de aankoop beleving op de webshop van oplaadkabel.nl Eenvoudig een bestelling te plaatsen met goede prijzen en een snelle levering. Top!

Had er niet van gehoord, maar hebben leuke spullen te koop

Eerste keer dat ik hier iets koop,wellicht in de toekomst wel weer als ik weer iets nodig ben...

Réception du colis

Service ultra rapide

Duidelijk en vlug communiceren

Mijn ervaring! Ik had iets besteld en heel vlug gekregen, alleen werkte het bestelde niet. Contact via mail/whatsapp opgenomen, waarop heel vlug gereageerd werd. Een mail met terugzend label gekregen en het bestelde teruggestuurd, en binnen een week was mijn betaling weer terug gestort. Over dit alles heel duidelijk over hoe en wat…. In één woord ‘top’ Oplaadkabelshop.nl M.vg. Wijbe

Goed!

Snelle levering. Mooi product.

Slechte service

Ik wil mijn bestelling retour zenden omdat de maat niet goed is, ik heb via de mail gevraagd hoe dit te doen; geen enkele reactie gehad ! Dit was eens maar nooit weer!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Langere levertijd

Kabels kwamen niet aan, na gemaild te hebben bleek DHL ze retour te hebben gezonden onduidelijk met welke reden ( adres was correct) Bij nogmaals verzenden bleken de kabels niet voorradig, dus wederom wachten. Maar uiteindelijk alles keurig binnen gekregen.

Goed afgeleverd

Netjes verzorgd ingepakt.

Bestelling is goed en snel binnen gekomen

Super levering

Enorm vrij snelle levering

Goed product goede service

Het product is heel goed. Het zit mooi verpakt en een snelle levering. De service is ook heel goed.

Over Oplaadkabelshop.nl

Oplaadkabelshop.nl heeft een groot assortiment aan kwalitatieve smartphone, tablet en laptop accessoires. Oplaadkabelshop.nl is dé officiële distributeur van Swissten producten op Bol.com. Op werkdagen zijn wij tussen 09:00-18:00 bereikbaar via de mail. Als het gaat om een vraag over het product, BTW Factuur of een andere vraag zullen wij altijd binnen 12 uur reageren.