Product was niet direct leverbaar maar uitstekend opgelost.

tablethouder besteld, bleek toch niet direct leverbaar. Gsmaccushop nam direct contact op en uiteindelijk heb ik de tablethouder een week later ontvangen. Supergoede houder, magneet werkt goed, maar wel zonder hoesje!

het valt niet te verbeteren

prima en snelle service

Goed en snel

Kwaliteit en prijs goed Netjes en snel verzonden

Top service!

Dit is een top bedrijf die weten wat wat het woord service betekend. Ze leveren snel zeer goede kabels en als er verkeerd wordt geleverd lossen ze dit heel goed op.

Snelle levering. Mooie en goede kabel. Prima klantenservice.

Goede service en levering

Goede service Snelle levering

Goed snel goedkoop kwaliteit

Zeer Tevreden

Snelle Verzending. Product was precies zoals aangegeven.

Prima snelle levering

Kabeltje was snel in huis

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Bij een door mij gemaakte fout in mijn adresgegevens, informeerden ze gelijk of het pakket wel goed was aangekomen. Héél attent.

Pluspunten

Snelle levering per PostNL van het correcte product.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Veel wat minder verkrijgbare producten.

- nog steeds geen antwoord op mijn vraag - elke dag minimaal 2x spam mails omdat ik een product nog moet betalen, terwijl ik op antwoord wacht eerst.

Pluspunten

Bestelling snel in huis. Product is top

Pluspunten

Battery de volgende dag binnen Goede service

Graag een telefoon nummer Op de site voor vragen enz

Pluspunten

Snel geleverd!

Pluspunten

Snelle levering. Berichtgeving prima in orde.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel en goede afhandeling

Pluspunten

Snelle verzending. Duidelijke instructievideo.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering.

Had 3 iPhone accu’s besteld waarvan 1 verkeerd. Om te kunnen ruilen moest ik allemaal vragen in meerdere emails beantwoorden (ontmoedigings beleid? iig niet klant vriendelijk), waardoor ik uiteindelijk ben afgehaakt. Heb de accu doorverkocht en een nieuwe besteld op een andere site. Deel 2: hierbij reageer ik op uw verzoek mijn beoordeling aan te passen. U schrijft dat u deze vragen stelt om er zeker van te zijn dat de goede batterij terug gestuurd wordt. Is op zich een valide argument, echter waarom verspreid over meerdere emails en zonder deze uitleg? Overigens is mijn iPhone inmiddels op reparatie geweest vanwege een andere klacht. De accu is net aan door de test gekomen met een calaciteit van 85%, wat gelijk staat aan een oude accu. U heeft me kennelijk een A+ kwaliteit verkocht die dat in werkelijkheid niet was. De betreffende winkel had hierin overigens geen commercieel belang omdat hun advies was de accu te houden totdat het echt niet meer kon. Maw hij zit er nog in.

Beste Roderik, Wij stellen die vragen om er zeker van te zijn dat de batterij inderdaad verkeerd besteld is. Zo proberen wij klanten optimaal te helpen.

Pluspunten

supersnelle levering en een goed product. Het plaatsen van de accu was goed te doen.

Van der Kunstraat 14 2521 BB Den haag

681191993

Over Oplaadkabelshop.nl

Oplaadkabelshop.nl heeft een groot assortiment aan kwalitatieve smartphone, tablet en laptop accessoires. Oplaadkabelshop.nl is dé officiële distributeur van Swissten producten op Bol.com. Op werkdagen zijn wij tussen 09:00-18:00 bereikbaar via de mail. Als het gaat om een vraag over het product, BTW Factuur of een andere vraag zullen wij altijd binnen 12 uur reageren.