Uitstekend!

Mooie degelijke meubelknopjes voor een leuke prijs en snel geleverd!

Mooie producten en vlotte service!

Prachtige kastknoppen.

Vlot met versturen.

Snelle verzending, kast enorm opgeknapt

Onze saaie IKEAkast is dankzij nieuwe knoppen een hele leuke speelgoedkast geworden.

Perfect artikel en snelle levering

Absoluut tevreden. Het artikel was als brievenbuspakketje verstuurd dus ik hoefde er ook niet voor thuis te blijvenz

Mooie unieke kastknoppen!

Op zoek naar aparte kastknopjes en gevonden bij Goed in stijl!

Alles is precies zoals afgebeeld. Ben er blij mee,en netjes verpakt

Mooi product en snelle levering

Mooie deurknoppen, goeie communicatie en snelle levering

snel en goed

Goed product tegen mooie prijs en snelle levering

Deze knopjes maken mijn kastje compleet

Ze zijn heel mooi. En ook allemaal even mooi

Snel en kwaliteit

Mooie knoppen ontvangen, én hartstikke op tijd. Blij mee! :-)

Goed en snelle levering

Erg handig, veel winkels sluiten met deze handige spulletjes.

Zeer tevreden mee

Blij met de nieuwe knoppen voor op de kast. Eentje was helaas niet helemaal goed bij de levering. Aangegeven en we kregen direct een nieuwe opgestuurd. Fijne service!

Erg mooie deur/kastknoppen

De aankoop via de website is eenvoudig, zo ook de betaling. Snelle en keurige levering. Ik ben nog bezig met mijn verbouwing, maar de deurknoppen zullen mijn gang een bijzonder tintje geven!

Van bestelling tot bezorging perfect!

Voor onze commode waren we op zoek naar nieuwe knoppen. Het liefst in het thema van de babykamer (Bos/Forest). Goed in Stijl heeft een hoop mogelijkheden, maar ons oog viel meteen op de "gouden haas" knoppen. Hadden in eerste instantie te weinig besteld (door niet goed kijken) en hebben hier dus tweemaal besteld. Beide keren ging vlekkeloos! Dankjewel!

Prachtige deurknopjes en snelle verzending! Heel tevreden!

Zien er mooi uit!

De knopjes die ik had besteld zien er goed uit. Ze waren iets kleiner dan gedacht maar het komt precies goed uit, op waar ik ze wilde hebben. Het was goed verpakt en binnen een paar dagen lag het al in de brievenbus. Erg blij mee!

Precies wat ik voor ogen had!

Ik had hele mooie kast knopjes besteld. Ze werden snel geleverd met PostNL en zagen er precies zoals ik hoopte!

H A P P Y

Super blij met mijn mooie bestelling, en had het de dag er na al in huis. Mega snelle service dus!!

Mooie kwaliteit deurknoppen en snelle service!

Mijn bestelling online gedaan. De kwaliteit is goed en de bestelling snel geleverd. Ik ben er blij mee.

Snelle verzending en mooie producten

Snelle verzending en mooie producten

Mooi en snel binnen

Mooie deur knopjes en snel binnen!

Snel bezorgd, netjes verpakt en leuk product!

Bijzondere collectie en snel!

Ik kwam via via op deze site uit, en vond de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Mooi haakje van een ginkgo biloba blad besteld en kwam heerlijk snel en was precies wat ik hoopte dat t zou zijn. Geen lullig Ali baba prul. Heel tevreden dus.

Prachtige knopjes en snelle verzending

Hele mooie producten ontvangen voor een mooie prijs, verzending ging ook snel.

Over Goed in Stijl

Webshop met bijzondere kastknoppen, kapstokhaken en plankdragers