Goed geholpen, fijne prijs, mooi product

Goed geholpen, fijne prijs, mooi product

Prachtige knopjes!

Het assortiment deurknopjes bij Goed in Stijl is groot, waardoor er voor elke stijl en kleur wel een bijpassend knopje te vinden is, ook voor ons interieur! We hebben een prachtig, kwalitatief goed knopje voor een mooie prijs. Zeker 5 sterren waard!

Mooie kastknoppen, heel snel bezorgd en stevig ingepakt! Je kan zien dat de verkoper het goed op orde heeft en het leuk vindt om te doen. De confetti kastknoppen staan super leuk en maken de ruimte af. Heel blij mee! Zeker een aanrader :)!

goeie service en duidelijke website

Zo als vermeld duidelijke website en vlotte levering.

Goede levering

Netjes en snel geleverd

Zó mooi.

Verschillende deurknoppen besteld waaronder het konijntje (links). Heel fijntjes en een mooie glans. Een echte eyecatcher op de anders zo saaie pax kast.

Mooie kwaliteit kastknopjes

Deze webwinkel heeft veel leuke, trendy en klassieke kastknopjes. De knopjes die ik had gezien, waren niet op voorraad en ik had daarom contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg snel antwoord en werd op de hoogte gesteld toen de knopjes weer op voorraad waren. Knopjes zijn van goede kwaliteit en maken mijn kast helemaal persoonlijk. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle levering, goed contact. Hele mooie producten

Top product, snel geleverd

De houten boho kastknoppen besteld. We ontvingen de bestelling binnen een week. Prima knoppen die al mooi pronken op onze kast in de woonruimte.

Ontzettend mooie kastknoppen, staan schitterend op de lades van mijn oude bureau. Er was iets misgegaan met mijn pakketje, in no time opgelost, geweldige service!

Het product waren de kastknopjes niet op voorraas. Maar na het sturen van een mail kreeg ik een indicatie wanneer wel en een mailtje wanneer ze er waren. Ben heel erg blij met de knopjes!

Prachtige ladeknopjes

Snelle levering, mooie kwaliteit

Prima en snelle verzending!

Uitstekend!

Mooie degelijke meubelknopjes voor een leuke prijs en snel geleverd!

Mooie producten en vlotte service!

Prachtige kastknoppen.

Vlot met versturen.

Snelle verzending, kast enorm opgeknapt

Onze saaie IKEAkast is dankzij nieuwe knoppen een hele leuke speelgoedkast geworden.

Perfect artikel en snelle levering

Absoluut tevreden. Het artikel was als brievenbuspakketje verstuurd dus ik hoefde er ook niet voor thuis te blijvenz

Mooie unieke kastknoppen!

Op zoek naar aparte kastknopjes en gevonden bij Goed in stijl!

Alles is precies zoals afgebeeld. Ben er blij mee,en netjes verpakt

Mooi product en snelle levering

Mooie deurknoppen, goeie communicatie en snelle levering

snel en goed

Goed product tegen mooie prijs en snelle levering

Deze knopjes maken mijn kastje compleet

Ze zijn heel mooi. En ook allemaal even mooi

Snel en kwaliteit

Mooie knoppen ontvangen, én hartstikke op tijd. Blij mee! :-)

Goed en snelle levering

Erg handig, veel winkels sluiten met deze handige spulletjes.

Goeman Borgesiusstraat 21

1544RM Zaandijk

Over Goed in Stijl

Webshop met bijzondere kastknoppen, kapstokhaken en plankdragers