Snelle verzending en mooie producten

Snelle verzending en mooie producten

Mooi en snel binnen

Mooie deur knopjes en snel binnen!

Snel bezorgd, netjes verpakt en leuk product!

Bijzondere collectie en snel!

Ik kwam via via op deze site uit, en vond de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Mooi haakje van een ginkgo biloba blad besteld en kwam heerlijk snel en was precies wat ik hoopte dat t zou zijn. Geen lullig Ali baba prul. Heel tevreden dus.

Prachtige knopjes en snelle verzending

Hele mooie producten ontvangen voor een mooie prijs, verzending ging ook snel.

perfect

kreeg snel een duidelijke mail over tijdelijk uitverkocht item. toen dit weer op voorraad was ging bestellen en leveren bijzonder snel Kortom goede digitale en menselijke service Kunnen andere webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Veel keuze

Veel keuze en aparte knoppen

Prachtige kastknoppen en niet duur en snelle levering

Prachtige kastknoppen en niet duur en snelle levering

Veel keuze in unieke producten en binnen 2 dagen in huis!

Zeer goed! Ben tevreden met de kwaliteit en de verzending was heel snel.

Mooi product

Mooie knoppen en snelle verzending

Ruime keus, snelle levering

Ik was op zoek naar veel verschillende knoppen. Bij Goed in Stijl kpn ik goed terecht. Snelle levering. Wel jammer dat ik de informatie over het grensbedrag voor gratis levering pas na mijn order zag staan. Ik had nog best een knop meer willen bestellen.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de kastknoppen. Wat betreft de gratis verzending boven 75 euro: dit staat op diverse plekken op de website vermeldt: de homepage en onder het kopje verzenden. Daarnaast had je ons ook kunnen mailen hierover, zodat we wellicht nog iets aan de order konden toevoegen, zodat je aan dat bedrag kwam.

Snelle levering, prachtige knopjes

Goede ervaring mee. Mooie knopjes die snel geleverd werden.

Prettig

Mooie kastknopjes

Prachtig klassieke kastknopjes, snelle levering. Het is een aanrader om hier te bestellen!

Pakket nooit aangekomen

Fijn dat het pakket alsnog terecht is gekomen !

Snel verzonden en mooie knopjes

Ik ben er heel blij mee!

Mooie kastknoppen en goed geleverd!

Ik heb porseleinen kast knoppen besteld. Deze kwam snel binnen en waren netjes verpakt. Ze staan erg mooi op mijn kast.

Mooie knopen!

Erg mooie knopen. Zien eruit zoals op de foto en snel geleverd. Blij mee!

Ik heb kastdeurknoppen besteld, ze werden de volgende dag al bezorgd en ze zijn práchtig! Heel blij mee!

Mooie collectie en direct geleverd!

Ik heb niks om te klagen, prachtige collectie ik kom binnekort weer winkelen voor mijn kledingkast!

Kleiner dan verwacht

Heel mooie meubelknoppen besteld en snelle levering. Helaas zijn ze veel kleiner dan de beloofde 3 cm. Jammer want ze passen heel goed bij de rest van het interieur én bij de kast zelf.

Snelle verzending, mooie producten!

Super leuke deurknoppen! Had keuzestress…

Goed kwalitatief product, snel geleverd

Goed kwalitatieg product, snel geleverd

Mooi product

Mooi product, stevige kwaliteit en snel geleverd. Heel tevreden!

Snelle en correcte levering

Prima ervaring!

Bedrijfsgegevens

Goeman Borgesiusstraat 21

1544RM Zaandijk

[email protected]

Over Goed in Stijl

Webshop met bijzondere kastknoppen, kapstokhaken en plankdragers

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.