Mooie spullen, goed verpakt, snel geleverd.

Alleen maar positief.

Kwalitatieve kastknopjes

Waar voor je geld

Mooie deurknoppen

Mooie deurknoppen en snelle levering!

snelle levering, leuk product

Knopjes besteld voor mijn linnenkasten. Ze zijn heel leuk, alleen de bevestiging met het schroefdraad zou anders kunnen. Normaal gaat de schroef de knop in, zodat je geen scherpe eind delen van een schroef aan de binnenkant van je kast deur/lade hebt. In dit geval steek het schroefdraad van de schroef nog een ruime centimeter uit.Ik vind dit minder geslaagd.

Bijna alle kastknoppen die wij verkopen moeten op deze manier bevestigd worden (op de productfoto kun je ook zien dat het kastknoppen betreft met lang schroefdraad). Je kunt het uitstekende stuk schroefdraad afzagen (het handigst als ze bevestigd zijn). Dit is de juiste manier om dit soort knoppen te bevestigen.

Mooie artikelen, makkelijk te bestellen en vlotte levering, kortom : top !

Mooie artikelen, makkelijk te bestellen en vlotte levering, kortom : top !

Prachtige deurknoppen en goede service

Echt hele leuke deurknoppen. Op vragen werd zeer snel gereageerd. Hele goede service!

Correcte en snelle levering. Retourneren ook heel netjes afgehandeld.

Snelle service en goed verpakt!

Ruim assortiment,snel geleverd, prima prijs

Goed in Stijl is een aanrader.

Mooi product, kast nieuwe uitstraling. Prettig.

Kastknopjes. Mooi product, kast nieuwe uitstraling. Prettig.

Super kwaliteit en orginele leuke producten

Levering heel snel, mooie knoppen die mijn kast echt orgineel maken straks. Goed in Stijl doet wat het beloofd. Super blij mee!

Top service!

Erg mooie deurknoppen besteld. Producten leken goed op de plaatjes op de site. Op één van de deurknoppen leek wat glazuur te ontbreken. Direct nadat ik dat gemeld had per mail, ontving ik een track&trace voor een vervangend product. Hele fijne snelle service! Aanrader!

Goede kwaliteit knoppen

Goede kwaliteit geleverde kastknoppen. Nette meldingen over de bestelling. Alleen duurde de post vrij lang in verhouding met andere pakketbezorginh.

Mooi product !

Echt van deze tijd dit product.Aanrader ….Boho /Ibiza handdoek knijpers

Grote diversiteit aan kastknoppen, super!

Zocht specifiek een kleur kastknop. Dit bedrijf heeft een heel divers aanbod. Zowel in types als in prijsklasse. Er zit altijd wel iets bij voor je. En heel snel geleverd.

Mooie deurknoppen

Prachtige deurknoppen in de kleur van mijn nieuwe keukentegels, waardoor alles één mooi geheel is. Keurig verpakt naar mij verzonden.

Super kwaliteit én snel geleverd!

Snelle service mooie producten

Snelle levering en mooie producten

Super!!!

Hele leuke website! Leuke artikelen. En goeie service. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn levering.

Snelle levering. Toen twee knoppen niet goed bleken, is snel gratis een vervanging gestuurd.

Mooie kastknopjes

De knopjes voldoen aan verwachting en goed verpakt ontvangen.

Prachtige kastknoppen en goede, snelle service

Ik heb kort gemaild omdat ik een vraag had over mijn bestelde kastknoppen. Ik werd zeer snel en accuraat geholpen. Daarnaast zijn de kastknoppen prachtig: echt eyecatchers én one of a kind. Zeer tevreden dus.

De artikelen die ik besteld heb zijn net zo mooi als op de foto!

Prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

Mooie producten van goede kwaliteit

Snelle levering en netjes verpakt.

Goeman Borgesiusstraat 21 1544RM Zaandijk

Over Goed in Stijl

Webshop met bijzondere kastknoppen, kapstokhaken en plankdragers