Commande facile - personnel sympa

Bonjour, il me fallait de l'isolant pour le sol de ma nouvelle véranda. En cette période, c'est difficile sur le marché ( prix et stock?) J'ai été hyper bien reçu et j'ai emporté rapidement ma marchandise. Contact facile et agréable.

vlotte levering. Vriendelijke chauffeur

Het pakket werd geleverd op de gevraagde plaats. De chauffeur belde op om de exacte locatie te weten en was daarbij heel vriendelijk. De goederen zijn goedgekeurd.

bestelling ok

Beste, alles is naar wens en afspraak verlopen. Vlotte levering en goed verpakt. Product zoals gevraagd. Prijs/kwaliteit in orde. Zal niet nalaten in de toekomst nog te bestellen bij Afwerkingshop. Dank U. Lena

Snelle en persoonlijke service

De verkoper had kennis van zaken en kon me de nodige informatie geven over de producten.

Alles prima in orde levering en bestelling

Levering gebeurde op de dag en uur van afspraak

Pas terrible

Commande non prête pour la date prévue, aucun avertissement donc déplacement pour rien au dépôt. Personne présente désagréable. Soit pas prêt de recommander chez vous.

• Nous recommanderiez-vous? Non

goede produkten

Moeilijk te contacteren bedrijf. altijd antwoordapparaat als men belt, nooit wordt je teruggebeld Er wordt naast de vraag geantwoord als men mailt. Wel vriendelijk personeel bij afhaling.

Correcte levering en prijs

Levering gebeurde op de geselecteerde dag en 30 minuten op voorhand werd ik nog eens verwittigd zodat ik op tijd aanwezig kon zijn. Enkel jammer dat de pallet niet tot in de garage kon geplaatst worden.

topservice

Alles geleverd zoals gevraagd en volledig correct na zelfs nog 2 wijzigingen.

Correct advies en levering maar terugbetaling waarborg?

Betreft zelfplaatsing PIR panelen. Advies vooraf correct. Levering zoals afgesproken. Terugbetaling waarborg pallet laat op zich wachten, geen reactie op mails?

Intuitieve site en prima verwerkingservice

Positieve ervaring, ook bij levering

GOED

KOMEN AFSPRAKEN NA

De bestelling was op de afgesproken dag, alles goed behalve dat ik niet verwittigd ben van de chauffeur dat hij op komst was, maar voor de rest was alles in orde.

Service à la hauteur de ce qu’ils annoncent

Excellente réactivité suite à une livraison non annoncée. Le suivi est très bien réalisé et le matériel défectueux a été remplacé ou remboursé. Personnels très compétents

Alles prima, correct, vriendelijk gecommuniceerd en geleverd!

Ik bestel aan een goede prijs, kies mijn levermoment, krijg een bericht van de chauffeur en die helpt me nog mee alles in mijn garage te leggen! Aangename dienstverlening. Danke.

Topservice

Vlotte bediening, vriendelijk en de prijs zit zeer goed

Alles OK , Besteld materiaal afgehaald zoals afspraak.

Grote keuze professioneel afwerkmateriaal.

Snel en goed geprijsd

Snelle levering en zeer concurrentieel in prijs. Bij de afhaling zeer deskundige technische uitleg. Aanrader.

Vriendelijk en rap

Perfecte service

Doen wat ze zeggen

pas de nouvelles bonnes nouvelles?

je devais pouvoir enlever le 4/11. on m'a appelé pour me dire que ce serait difficile... ok je n'étais pas a un jour près...mais on est le 12... et tjs rien.... Par contre le paiement a été débité tout de suite....

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede service, vlotte ontvangst

Goede service, vlotte ontvangst van de afwerkmaterialen bij het aankomen op het afhaalpunt SFIC Kermt-Hasselt. Zoals verwacht.

Excellent

Prima kwaliteit, korte levetijd, uitstekende communicatie.

Materiaal was niet aanwezig op het afhaalpunt op

Op de afgesproken datum geen mail of telefoon ontvangen. Ik had ook nog een mail gestuurd voor extra materiaal bij te bestellen daar is nooit reactie op gekomen en op het afhaalpunt wisten ze van niets!!! Niet echt betrouwbaar!

Beste Jorn, Vervelend om te horen dat u geen fijne ervaring hebt gehad met de afhaling en communicatie m.b.t. uw bestelling. Helaas waren uw producten niet op tijd aangekomen in het filiaal waar u de producten kwam ophalen. Op dat moment hadden onze medewerkers, samen met u afgesproken om de goederen de volgende dag af te halen, aangezien de producten die middag geleverd werden in onze filiaal. Inmiddels heeft u de gewenste materialen kunnen afhalen. We wensen u daarom nog veel succes met uw klus! Met vriendelijke groet, Afwerkingshop / Parachevementshop

zeer snelle en goede service

vlot besteld en snel geleverd

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.