Kwaliteit en service

Bestelde goederen in orde en afgeleverd zoals afgesproken .

perfect

stipte levering door vriendelijke chauffeur, geleverd na 3 werkdagen zoals aangegeven op website

Snelle en perfecte levering

Perfect afgeleverd met hulpvaardige chauffeur

Alles zoals afgesproken

Livraison au top đź‘Ś

Livraison conforme Ă  la description et rapide

goedkoop, goede bediening, goeie, professionele uitleg

groot prijsverschil tegenover gamma, brico (planit)

Niets anders dan lof! Zo hoort het te zijn.

Moeizaam contact en nog steeds geen bestelling ontvangen

Op 19 september een bestelling gedaan en betaald. Deze is nog steeds niet binnen. telefonisch zijn ze niet te bereiken en een ingesproken bericht is tot dusver nog niet beantwoord!

Beste Annemarie, Wat vervelend dat u problemen heeft ondervonden bij de levering van uw bestelling. Wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dat is tot op heden helaas nog niet gelukt. Uw bestelling is bij ons een dag later de deur uitgegaan en enkele dagen later bij u aangeboden. Helaas was er op dat moment niemand thuis, dat kan gebeuren natuurlijk. Aangezien uw telefoonnummer niet lijkt te kloppen kunnen wij en DHL helaas geen contact met u opnemen. Mocht u uw bestelling nog steeds niet ontvangen hebben, dan verzoeken wij u om zelf contact op te nemen met DHL om een bezorgafspraak te maken. Onze excuses voor het ongemak, hopelijk heeft u uw bestelling alsnog snel in huis. Met vriendelijke groet, Charles Afwerkingshop.be

alles naar wens

geen opmerkingen alles positief

Snelle levering, vriendelijke en behulpzame chauffeur

Bestelling verliep vlot en is snel en correct afgehandeld. Levering verliep ook vlekkeloos.

Handige en goede website, goede prijzen en uitstekende kwaliteit, levering op gevraagd tijdstip en supervriendelijke chauffeurs. Gewoon perfect

snel, gemakkelijk, vriendelijk

goede prijzen, vriendelijke chauffeur, snelle levering

Chapeau! Geweldige hulp

Ze hebben mij volledig geholpen bij het renoveren van mijn zolder en badkamer. Geweldig bedrijf en dito levering/prijzen.

Had zelf mijn bestelling beetje laat geplaatst (woensdagavond en had vrijdag het materiaal nodig). Toch slaagden ze erin mijn materiaal de vrijdag te leveren.

Vlotte behandeling van mijn bestelling

Bij het ophalen kreeg ik nog extra advies. Ik ben tevreden.

Verzorgd en Vriendelijk

Mijn beoordeling is voor het ophaalpunt in Zellik. Algemeen positief. Enige minpunt is dat de locatie van de shop "Doornveld 80, Zellik, 1731 Asse" niet duidelijk is. De shop bevindt zich niet aan de straatkant, maar zeer diep op een industrieterrein. 80 is blijkbaar het verzamelnummer voor een tiental bedrijven. De foto die op Google Maps verschijnt is misleidend, en helemaal niet waar de Afwerkingsschop zich bevindt. Het zou helpen om dit op de website duidelijk te maken. Mvg P.N.

Website is duidelijk, Prijs is goed. Verzending (naar Nederland) duurt even langer

Gewoon zoals het hoort!

Zeer correct vlotte en vriendelijke levering door mensen die van aanpakken weten.

Gemakkelijk dichtbij afhalen

Kreeg mail dat de bestelling kon afgehaald worden, maar ter plekke moest het nog gepicked worden, lag gewoon op stock. Maar dat was eigenlijk geen probleem.

Uitstekende snelle levering

Gemakkelijke duidelijke webshop. Snelle levering en goed materiaal.

Perfecte levering alles naar wens verlopen met onze bestelling

We kunnen niets negatief over de afwerkingswinkel mee delen alles is goed verlopen met onze online bestelling

goede service

Goede klantenservice, ik werd altijd verder geholpen met vragen over bestellingen of advies over materiaalkeuzes. Bestellingen werden op het afgesproken tijdstip geleverd.

Perfect geleverd zoals afgesproken

Mooi en verzorgd afgeleverd op pallet. Prijs/kwaliteit zeer ok

Alles naar wens

Calculator, was handig. Na bestelling nog iets kunnen wijzigen en alles snel geleverd.

Snel, dichtbij afhalen, correcte prijs

Heel tevreden van service, prijs en product!

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.