simplicité, efficacité rapidité

c'était une première ,ayant besoin de matériaux rapidement j'ai découvert votre site et je le recommande j'ai d'ailleurs renouvelé l'expérience

Snelle goede service

Alles via webshop besteld en 4werk dagen later aan huis geleverd. Goede kwaliteit materialen

Positief

Zoals het hoort.

Artikel geleverd zoals op de foto en super tevreden.

Niet zo duur als een ander merk, heel tevreden over.

Correcte producten en zeer snelle en correcte klantendienst/service in geval van problemen

Correcte en kwaliteitsvolle producten en zeer snelle en correcte klantendienst/service in geval van problemen.

vlotte afhandeling

ik vind wat ik zoek en er is een vlotte afhandeling.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Mijn eerste ervaring met de Afwerkshop.be was zeer positief. Duidelijke website. De producten konden al de volgende dag afgehaald worden (was later vermeld bij bestelling, maar werd hierover telefonisch ingelicht). Zeer vriendelijk onthaal bij afhaalpunt met mogelijkheid om bestelling nog te weizigen indien nodig. Super!

alles perfect verlopen

Bestelling via de site ging zonder problemen. Chauffeur heeft me opgebeld 30 min voor hij hier ging zijn. Zonder scheuren perfect geleverd

Super goed materiaal

Het was eerste keer dat ik bij jullie heb besteld,maar zeker niet de laatste keer,alles werd perfect geleverd op de afgesproken datum en chauffeur verwittigde mij een half uur voor hij bij mij was dat hij onderweg was. Ik zal jullie zeker aanraden bij vrienden en familie. Alvast bedankt.

Alles volgens afspraak

De levering perfect op tijd .goed verpakt en keurig geleverd door een vriendelijke besteller . Goede prijs .

Bestelling steeds correct en goed ontvangen.

De beschrijving van de materialen is goed uitgelegd. Zo kan een doe-het-zelver veel opsteken en juiste keuzes maken!

Livraison rapide délai respecte

tres bonne experience

C’était ma première commande ; après avoir reçu ma commande et voyant la qualité ,le respect de la livraison et la maniéré d'emballer (super étanche) le colis ; je n'ai aucune hésitation pour mes prochaines commandes

Zeer vlotte service en behulpzaam.

De bestelling ging vlot. Bij het afhalen had ik nog wat informatie nodig voor de afwerking van mijn zolder ruimte, ze gaven me een goede uitleg en ik kreeg een offerte toegestuurd. Nu wacht ik nog tot enkele andere vragen via mail worden beantwoord.

Netjes thuis afgeleverd

Isolatie besteld, en dat werd netjes en perfect thuis geleverd op de door mij gekozen dag....

goede service

Een correcte afhandeling van de bestelling en een vriendelijke ontvangst in het afhaalpunt . Moeilijk te vinden met GPS .

Klantvriendelijk

Efficiënt en klantvriendelijk

Vriendelijke service

Alles perfect op tijd

correcte levering,goede webshop. helaas wel moeilijk te bereiken met vragen over de bestelling.

Vriendelijke en snelle bediening.

Het bedrijf is wat moeilijk vindbaar wegens geen bewegwijzering naar Afwerkingshop. De bediening was dan weer snel, correct en vriendelijk.

Vlotte levering

Vlotte levering

Vlot besteld, vlot geleverd.

Snel en goed materiaal

Snel en goed materiaal

Degelijke service en snelle levering.

Alle materiaal was mooi ingepakt en werd op de afgesproken datum geleverd.

Shop zellik weg

Geen reactie op mail of telefoon

Beste Jasper, Wat vervelend dat je geen reactie hebt teruggekregen op je berichten. Wegens een fout in ons systeem was het voor een bepaalde tijd niet mogelijk om berichten te ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Inmiddels zijn de problemen verholpen en is het weer mogelijk om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Charles Afwerkingshop

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.