Bestelde materiaal was vlotjes afgeleverd op de afgesproken datum,er waren 2 soundbloc platen beschadigd,na contact heeft men 2 nieuwe platen geleverd,prima service na verkoop

Alles ging heel vlot en snel

Werknemers in Kermt (Hasselt) zijn heel behulpzaam!

Handige shop en perfect geregeld

Enkele bestellingen geplaatst voor het afwerken van 2 zolders met de nodige gyproc en materialen. Perfect geleverd en mooi volgens schema.

Vroege en Correcte levering

Spijtig dat bij de Acryrub tube geen tuit en afsluitstuk zit, wat wel essentieel is voor gebruik.

Top bedrijf !

Mijn bestelling werd op tijd geleverd en alle materialen waren netjes verpakt

zeer vlotte en correcte afhandeling

Bij al mijn volgende projecten zal ik eerst op Afwerkingshop.be kijken

Fantastisch ervaring

Goed geholpen en zeer vriendelijke chauffeur

Vlot en vriendelijk

Eenvoudig online bestelt en vlot geregeld

Goede prijzen en goede service!

Goede prijzen en perfecte service!

Zeer klantvriendelijk

Al 2 maal Mortex producten van Beal bij afwerkingshop gekocht en 2 keer heel vriendelijk en behulpzaam. Zakken van 25kg zetten ze rechtstreeks van het magazijn in uw koffer. Communicatie over de voortgang van de bestelling is ook top en zijn heel toegankelijk.

Product is in Nederland nauwelijks te vinden, hier wel!

Goede prijs, netjes en snel Verzonden naar Nederland via deze shop.

TOP SERVICE

ZEER GOED OPGEVOLGD

Vlot

Bestelling verliep heel vlot. En magazijn liet op zich wachten wegens veel drukte

Correct en snel

Correcte en snelle levering

Hele grote bestelling, maar alles voorradig om geleverd volgens planning. Transporteur ook zeer vriendelijk en alles geplaatst waar aangegeven

Très bonne expérience

Site internet clair et facile d'utilisation, prix compétitif et rapidité .

Kan beter!

Na het plaatsen bestelling kreeg ik een melding dat ik het pas na een week in de vestiging kon komen afhalen maar nadien geen bericht meer gekregen ook de dag zelf niet. Dan maar gaan afhalen en wat bleek ze moesten nog alles uit het magazijn gaan halen het ging allemaal om stock artikelen, kon ik het net zo goed eerder afgehaald hebben. Twee gyproc isolatie platen waren precies tweedehands. Magazijnmedewerkers hebben wel hun best gedaan om alles vlot te laten verlopen.

vriendelijk en belangrijk advies

De medewerker belde me op om een betere bestelling te kunnen doen met aangepast advies. BV welke vijzen meest geschikt zijn om gipsplaten op hout te bevestigen enz.

Correcte soepele afhandeling. Lage prijzen. Super levering!

Alles ging vlot goed geholpen door het personeel

alles prima

een goede service en bediening en goed materiaal. Meestal ook wel goedkoper dan ergens anders

Very good

Very good and on time. It's the second time I've bought from this company.

De perfecte service

Zoals steeds hout van zeer goede kwaliteit. Goed contact met winkel en bezorger. Duidelijke afspraken over leermoment, er wordt ook steeds rekening gehouden met voorkeuren. Alles zeer professioneel en zorgvuldig verpakt. Er wordt met respect omgegaan met klanten en materiaal.

Prima kwaliteit

Materialen naar kwaliteit zoals verwacht

Vaartdijk 71

3018 Leuven

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.