Niks op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel

Niks op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel!

nog wat details in orde te zetten

Bestelling en betaling ging vlot. Mailverkeer ok en product afgehaald zoals aangegeven. Ik moest het pakket ophalen in Zellik. Daar aangekomen was er echter geen aanwijzing die verwees naar De Afwerkingsshop. Vele bedrijven zouden er hetzelfde adres hebben. Met gps ben je dus ook niets meer. Blijkbaar moest ik bij Sfic zijn. Het product kwam ook niet helemaal overeen met de technische tekening op de website. Ik bestelde een inspectieluik. Op de foto waren veren te zien bij de sluiting. Dit leek me steviger dan de doorsnee kliksluitingen. Maar bij afhaling bleek geef sprake te zijn van die veren maar was het een luik met de doorsnee kliksluitingen zoals ik ook op andere websites vond.

Alles correct geleverd binnen de vooropgestelde termijn.

Alles correct geleverd binnen de vooropgestelde termijn.

Snelle vlotte levering - teleurstelling tgv beschadiging

Bestelde een aantal Gyproc platen met ABA randen en alu studs. Helaas was de ene rand van één van de platen volledig afgebroken.

Doet wat het belooft

Had een beetje schrik dat het niet op tijd geleverd ging worden want de bestelling was nogal groot. Maar netjes geleverd op de afgesproken datum. TOP.

Livraison complete le jour prévu.

Tout le matériel reçu le jour prévu. Livraison complète et bien protégée. Rien à redire.

Commande prête à temps et prix top

Tout ok

Website duidelijk om te bestellen. Na bestelling even onduidelijk wanneer bestelling er aan kwam.

Website duidelijk. Even onduidelijk wanneer levering eraan kwam. Wat eerder even onduidelijk is dat je bestelt op de site van cocon, maar dat de betaling en leverantie door een ander gebeurt. Verder prima verlopen bestelling en keurig bezorgd

alles uitgevoerd zoals beloofd op site maar foutje in levering

moeilijk te bereiken via gsm, indien wel antwoord super vriendelijk geholpen

Heel tevreden!

Alleen spijtig dat voor een retour een bedrag van 7euro en een beetje werd aangerekend. Zonder schade.

Altijd correct in levering en prijs

Meermaals een bestelling gedaan, verloopt altijd heel vlot. Materialen zijn van goede kwaliteit.

Très content de la prestation

Rapide, efficace bref tres professionnel... Je n’hésiterai pas a recommander aux amis et à la famille.

Top bedrijf

Heel goede cervice en vriendelijke chauffeur

Équipe compétante

Commande incomplète du côté du fournisseur, personnel agréable et compétant. Bon conditionnement pour le transport.

Slecht

Heb betaalde bestelling na weken nog steeds niet ontvangen. Geen antwoorden op emails en geen feedback. Onaanvaardbaar.

Wax voor natuursteen

Geen echt gebruiksaanwijzing bij het product! Summier tekst op het potje die moeilijk te lezen is!

klein foutje bij de levering maar snel rechtgezet

Ik had materiaal besteld voor 2 plafonds. Een hele hoop profielen en andere toebehoren, en 11 platen gyproc. Er bleken er maar 9 geleverd te zijn. Na een telefoontje (bericht ingesproken want er neemt precies nooit iemand meteen op) en een mail gestuurd dan toch teruggebeld en de dag nadien werden de twee ontbrekende panelen nageleverd, met nog wat leuke extra's als compensatie. De calculator voor metalstud plafond kan je best zelf toch ook nog eens narekenen als je niet met heel veel overschot wilt zitten. Al bij al prima in orde dus!

Beter kan niet

Gemakkelijk Alle afspraken nagekomen Vriendelijke chauffeur bij levering Bravo

Goede kwaliteit producten, snelle levering en goed geordend. Je word een half uurtje voor de levering opgebeld zodat je alles kan regelen om je bestelling te ontvangen. Goede ervaring!

Prima service, ook voor de particulier!

Ik had twee vuurvaste platen aangekocht en ging die zelf halen. Bij aankomst was snel duidelijk dat met mijn voertuig de platen de tocht niet gingen overleven zonder extra maatregelen. Bij de depot waren ze heel behulpzaam om samen naar een oplossing te zoeken. De twee platen op een afgedankte pallet vastgemaakt op onze remorque, de nodige hoekbeveiligingen aangebracht en veilig thuis gekomen. Heel behulpzaam, zelfs voor een heel kleine aankoop. Super tevreden, onthouden voor de toekomst!

Compleet gamma aan betaalbare prijs

Gebruiksvriendelijke website met duidelijke uitleg en uitgebreid gamma aan correcte prijs Afhalen groot voordeel in tijden van corona

Snelle levering zelfs tijdens deze speciale perdiode

Gyproc platen gekocht tijdens de lockdown en deze werden snel geleverd. Echt top ! Goede communicatie mbt de levering. deze een dagje later dan voorzien maar was na afspraak en kwam ook zeer goed uit! Netjes op tijd zoals afgeproken geleverd. Pakket mooi ingepakt en geen schade aan de platen.

prima website, prijs OK

Prima website, prijs OK, levering zoals afgesproken. Echter: een kleine bij-bestelling achteraf ging volledig de mist in. Er zou bericht komen voor afhaling maar dat is nooit gekomen, ik ben er zelf achteraan moeten gaan na meer dan een week.

Produit disponible et livré rapidemenr

Bon contact avec le service commercial. Personnel du point de retrait tres avenant et amable.

Alles zoals afgesproken , voor mij is het perfect verlopen

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.